quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef DJMO het volgende:
WoW die zolder is wel huge zeg! Heb je alle maten al opgenomen ?

Tenzij met de hoogslaper hier eigenlijk stapelbed bedoeld wordt. In dat geval open ik straks een topic: [TK] Stapelbedquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:06 schreef loecje het volgende:
dat is top huisje.
beetje saus, iets op de vloeren en wat meubels en het is een heerlijk "thuis"
wat betreft de hoogslaper, stukje van de poten af,stof wat inkorten en het is een half-hoogslaper.
voor kinderen maakt dat niet veel uit, ze zitten toch vaak op de grond te spelen.

Kan je daar helaas niet mee helpen
  Kan je daar helaas niet mee helpen   aangezien we op dit moment zelf nog met een bij elkaar geraapte set meubelen zitten.
   aangezien we op dit moment zelf nog met een bij elkaar geraapte set meubelen zitten.

dat was toch slaapkamer nr 3 op de tekening?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik denk eerder dat ze het over de lengte en breedte van de kamer heeft. Als je goed kijkt zie je dat er nauwelijks ruimte is voor een bed. een (half)hoogslaper zou half voor het raam komen te staan denk ik

quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij met de hoogslaper hier eigenlijk stapelbed bedoeld wordt. In dat geval open ik straks een topic: [TK] Stapelbed

Nee, nee!! Die mag op de kamer voor de jongste 2
  Nee, nee!! Die mag op de kamer voor de jongste 2   

Hih ials we het inderdaad over hetzelfde hebben, heb ik ooit (eeuwen geleden) nog schoongemaakt in diezelfde studentencomplexen! ( Waar het nu klein Polen is)quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:20 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er zeker niet slecht uit, en een bekend terrein voor mij.
Als ik op de foto's van de slaapkamers door het raam naar buiten kijk, zie ik dezelfde voorgevels als het huis waar m'n schoonouders in wonen en waar ik een aantal jaar in het weekend ben geweest. Winkelcentrum op ong. 1 km (daar heb ik gewoond in een van de studentenkamers).
Mooie groene buurt, waar ondanks de problemen van een aantal jaar geleden het volgens mij prima wonen is met een aantal kinderen.
Ben benieuwd hoe het er straks uitziet met inrichtingKan je daar helaas niet mee helpen
aangezien we op dit moment zelf nog met een bij elkaar geraapte set meubelen zitten.

Rewimo

Rewimo

mooi effect
 mooi effect  

quote:Op woensdag 22 december 2010 08:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
En, heb je nog beetje geslapen vannacht?

Als jij het over klein Polen hebt dan hebben we het inderdaad over hetzelfde. Ik woonde in een complex met 2 kamers en een badkamer (dus niet met z'n 6en of 12en) dus wij maakten gewoon zelf schoon.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hih ials we het inderdaad over hetzelfde hebben, heb ik ooit (eeuwen geleden) nog schoongemaakt in diezelfde studentencomplexen! ( Waar het nu klein Polen is)
Maar inderdaad, de problemen van een paar jaar geleden zijn grotendeels opgelost en wat ik er tot nu toe van gezien heb is het een leuk, gemixt buurtje

Rewimo

Rewimo

Ja ze zijn schoongemaakt. Wanneer je de knop indrukt komt er gas uit, maar wanneer je ze weer loslaat, gaan ze weer uit. Dit heeft te maken met een beveiliging die erin zit. Deze zijn bij drie pitten kapot. Wanneer deze beveiliging warm wort ( door de knoppen dus in te drukken ) laten ze de gasdoorgang open. Doordat deze kapot zijn, wordt de gastoevoer afgesloten.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:53 schreef Rewimo het volgende:
nikky, heb je al geprobeerd de branders schoon te maken? Dus uit elkaar halen en dan goed schoonmaken en doorprikken? Er kan eigenlijk niks stukgaan aan gasbranders, maar ze kunnen wel verstopt zitten.

In een huurhuis betekent dat: Kastjes, spoelbak en kraan. Dawastquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef ElisaB het volgende:
Vamp kreeg toch een nieuwe keuken? Of is dat in huurhuizen altijd zonder gasformuis

quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:
Er staat hier nog een gasfornuis. Geen inbouw maar zo'n staande van het merk Etna. Als iemand er iets aan heeft, hij staat hier maar te staan en kan dus zo opgehaald worden.
Het zou echt fijn zijn als Vamp alsnog een fornuis van iemand kan krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef annelotje het volgende:
De mijnus is ook nog in de aanbieding maar die mag dus nog ff niet weg..

Owquote:Op donderdag 23 december 2010 12:35 schreef nikky het volgende:
In een huurhuis betekent dat: Kastjes, spoelbak en kraan. Dawast

Die van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee
 Die van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee  

In het kort komt het er op neer dat de fornuis meemoet naar Duitsland omdat ik hem (helaas) zelf moet blijven gebruiken.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm maar ik was de chauffeur. En vanuit Groningen is Roden prima te doen maar via Duitsland is wel een heel end omDie van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee

Je gaat in Duitsland wonen en je fornuis verhuist mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef nikky het volgende:
In het kort komt het er op neer dat de fornuis meemoet naar Duitsland omdat ik hem (helaas) zelf moet blijven gebruiken.

Ja!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat in Duitsland wonen en je fornuis verhuist mee?
Ik ben snel van begrip vandaag

.
.

Rewimo

Rewimo

Eh tja, die van ons staat dus ook in DLD. Maar dan omgeving Nijmegen zeg maar. Hij mag met alle plezier naar Vamp alleen hoe?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmm maar ik was de chauffeur. En vanuit Groningen is Roden prima te doen maar via Duitsland is wel een heel end omDie van Annelotje is vanaf eind januari beschikbaar. Een maand magnetronnen lijkt me en niet fijn maar is volgens mij ook niet het beste voor je portemonnee

quote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef nikky het volgende:
Hey Vamp,
Ik habe einen problem.
Het gasplaat/fornuis ding in mijn (nieuwe) huis werkt niet. Ja 1 gaspit, maar de rest brandt niet. Hierdoor kan ik zelf ook niet koken. Mijn gasfornuis moet nu dus mee naar Duitsland. Ik moet een gedeelte van het blad afzagen aangezien hier zo'n inbouw ding zit.
Ik baal als een stekker. Nu kan ik hem niet wegdoen wat ik wel beloofd heb, maar ik kan zelf ook niet zonder gaan zitten én ik moet mijn keuken vernaggelen. ( Ik heb helaas even geen geld voor een nieuwe plaat nmlk )
Sorry x 154663
Het is ook niet zo dat ik alleen de gasplaat kan vervangen. De kookplaat in het blad zit aan de oven onder vast. Dus wanneer ik het een eruit haal, moet je automatisch ook de ander verwijderen. Ze zitten

Dat zou mooi zijn...Maar inderdaad..Hoe krijgen we 'm hier?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:
Er staat hier nog een gasfornuis. Geen inbouw maar zo'n staande van het merk Etna. Als iemand er iets aan heeft, hij staat hier maar te staan en kan dus zo opgehaald worden.

Ik weet ook nie of ik er al vanaf begin Januari in zit..Ik probeer zo snel mogelijk, maar dat zou ook zomaar half januari kunnen worden....quote:Op donderdag 23 december 2010 12:44 schreef YskaFredriksson het volgende:

Het liefst zo'n totale, een oventje is echt wel fijn...Maar op zo'n koelkastmodel worden de aardappels ook gekookt!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:46 schreef ElisaB het volgende:
Moest het nou een totaal fornuis worden, of mocht zo'n model voor op de koelkast ook?

Ik heb tegenwoordig weer zeeen van tijd (moet er zelf ook nog aan wennen), dus ik zou volgende week best ff naar Duitsland kunnen rijden (mits weer & verkeer). Maar ik kan 'm in Tilburg niet uit de auto krijgen, want dat soort gewichten trekken mijn tennisarmen niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef qltel het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |