inderdaad ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Je zou het eventueel als een soort strook daarin kunnen leggen.
Los neerleggen is denk ik niet handig in verband met struikelgevaar.
Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!
Kijk vd week wel even bij de Formido hier ervoor.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Dus we kunnen vervoer gaan regelen? -gt- komt hier ergens volgende week (waarschijnlijk), misschien dat hij jouw kant opgaat.
Uhm.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vamperd welke patroontje word he :p
Mwah, het is toch een woon - verhuis topic ?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vergeef me eventuele bemoeizuchtmaar is dit niet beter thuis in FHF gezien het feit dat overal vandaan eea geregeld wordt
![]()
![]()
Ja, ik zeg maar wat hoor
van de vloer ik wil plaatjesquote:
Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
van de vloer ik wil plaatjes
Vergeef me mijn enthousiasme
er zijn zoveel kleuren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaal
Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
er zijn zoveel kleuren!
[ afbeelding ]
Wat word het :p eiken, kersen, white wash blabla :p
Tis al bijna he :p dus keuzes moeten er gemaakt worden. En als je weet wat je wil zijn er vast genoeg FOK!kers die willen helpen zoeken naar de beste dealquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!
Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.karwei.nl/aanbiedingen-acties/?/folder/
Zit hier iets bij?
Dinsdag lieffie.. Nog 2 nachtjes maar!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even uppen want Vampje gaat aftellen naar donderdag, keyday![]()
Nog 4 nachtjes slapen
Staan ook mooie dingen in..Ik hád ze opgeschreven, maar denk maar niet dat ik het briefje nou nog kan vindenquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...
* Kijken gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |