Als je 'm maar wel weer terugbrengtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?

quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm maar wel weer terugbrengt

Hups-zequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
zal morgen even de bank checken bij ons
en nu even elders rondhupsen,

quote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....

er zal vast iemand heel blij mee zijnquote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....

Mét Foklogo?!quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is hier een beetje dood.. Heb je belang bij by FOK! kussens :p

ook niet als je een patroon hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
made by FOK! ofzo :p het fok logo kan ik er niet in borduren :p

dr zitten automatische borduurstanden op mijn naaimachine. Dus volgens mij kan ik alleen daar uit kiezenquote:

Oe das wel gaaaf... Wat er nu ligt is ongeveer het grijs van de wegenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het is zeil. Gewoon vinyl zeg maar. Kan zo op de vloer

inderdaad ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Je zou het eventueel als een soort strook daarin kunnen leggen.
Los neerleggen is denk ik niet handig in verband met struikelgevaar.

Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!quote:

quote:Op donderdag 16 december 2010 15:25 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Extra stevig dubbelzijdig plakband, speciaal voor vloeren!
Kijk vd week wel even bij de Formido hier ervoor.

quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Dus we kunnen vervoer gaan regelen? -gt- komt hier ergens volgende week (waarschijnlijk), misschien dat hij jouw kant opgaat.

Uhm.....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vamperd welke patroontje word he :p

Mwah, het is toch een woon - verhuis topic ?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vergeef me eventuele bemoeizuchtmaar is dit niet beter thuis in FHF gezien het feit dat overal vandaan eea geregeld wordt
![]()
![]()
Ja, ik zeg maar wat hoor

van de vloer ik wil plaatjesquote:

Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaalquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
van de vloer ik wil plaatjes
Vergeef me mijn enthousiasme

er zijn zoveel kleuren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol..Ik snap 'm nog steeds nie helemaal

Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
er zijn zoveel kleuren!
[ afbeelding ]
Wat word het :p eiken, kersen, white wash blabla :p

Tis al bijna he :p dus keuzes moeten er gemaakt worden. En als je weet wat je wil zijn er vast genoeg FOK!kers die willen helpen zoeken naar de beste dealquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm..Ow.. ik weet het eigenlijk nog niet haha ik vind veel mooi als t maar niet te geel is..Ik zal eens op plaatjesjacht gaan ja!

Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.karwei.nl/aanbiedingen-acties/?/folder/
Zit hier iets bij?

Dinsdag lieffie.. Nog 2 nachtjes maar!quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Even uppen want Vampje gaat aftellen naar donderdag, keyday![]()
Nog 4 nachtjes slapen

Staan ook mooie dingen in..Ik hád ze opgeschreven, maar denk maar niet dat ik het briefje nou nog kan vindenquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb het foldertje nu toevallig voor mn neus liggen...
* Kijken gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |