ik heb je 'n dm gestuurdquote:Op donderdag 9 december 2010 19:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan je er zaterdag wel meteen even afzetten?
Wat zeg je nou toch allemaalquote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Vamp en LK wel willen foto's en dat baluwsorry
Die is nog op zoek naar mij...En ik naar hem!quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je stapelbed?
Volgens mij wil je foto'squote:Op donderdag 9 december 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Vamp en LK wel willen foto's en dat baluwsorry
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hopsakidee!
Vamp, ben je al wat spulletjes aan het inpakken? nog maar 12 dagen en je hebt de sleutel!
Stickerenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, hier is het me toch een zooi boven, stoel gesloopt, halve heisa 1 verdieping lager gesjouwd, ben nog aan het stickeren anders raakt ElisaB het spoor bijster wat voor wie is.
Heb alleen het kleed niet meer kunnen stofzuigen, dat was ineens al opgerold door mijn hub![]()
Maar, meid, mijn zolder is me toch leeg![]()
ik is blij en de modjes, met name ElisaB zijn om rauw op te vreten, keikanjes
quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij wil je foto's![]()
Die komen zo snel ik de sleutel heb... Kan nu enkel van de buitenkant foto's maken en ik ben bang dat is eerst ramen moet zemen, want die staan vol met hand en neusafdrukken van het elke dag tegen beter weten in toch proberen door de dichte grodijnen heen te loeren
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vampje, hier is het me toch een zooi boven, stoel gesloopt, halve heisa 1 verdieping lager gesjouwd, ben nog aan het stickeren anders raakt ElisaB het spoor bijster wat voor wie is.
Heb alleen het kleed niet meer kunnen stofzuigen, dat was ineens al opgerold door mijn hub![]()
Maar, meid, mijn zolder is me toch leeg![]()
ik is blij en de modjes, met name ElisaB zijn om rauw op te vreten, keikanjes
Heb je de matrassen wel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:15 schreef vamperotica het volgende:
Die is nog op zoek naar mij...En ik naar hem!
quote:
Even telefonisch met Vampje overlegd:quote:
Mijn beeb gaat 'm zo direct ophalen. Althans: voor zover het in de auto pastquote:
Ja, het is wel heel apartquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef vamperotica het volgende:
Echt.... dat wat er hier op het Forum aan het gebeuren is...Niet alleen voor mij en mn monsters, maar overal.....
*stil
Een brandweertent is ooook gaaaaf!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is wel heel apart
Ik hoop dat we dat bed ooit weer in elkaar krijgen
En anders hebben we altijd de foto's nog
En anders kan je er altijd nog pyjama's van naaienquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:32 schreef vamperotica het volgende:
Een brandweertent is ooook gaaaaf!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef DJMO het volgende:
niet miepen vamp, gewoon blij mee zijn. Nu ben jij de gelukkige, over een x aantal jaar kan je zelf iemand helpen
Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik had deel 2 al helemaal gemistWat een tof bed!
Valt ie in ieder geval niet in slaap onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Net telefoon gekregen: het hele bed zit in de Combo en het is een herrie van jewelste
Beeb heeft het anker ff uitgegooid bij de plaatselijke Marskramer om wat touw en dempmiddelen te kopen; kijken of dat metalen frame nog een beetje vast te leggen is
Wat een feest
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef ElisaB het volgende:
Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakken
Wat ben je toch een lieffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenLijmen kan ik wel
28m2 was toch te weinig geweest, dus we hoeven niet meer verdrietig te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
ah stom er stond 28m2 laminaat op gratisoptehalen.nl maar dat is al verzegd.
Er vanuit gaan dat je ongeveer 7 euro m2 kwijt bent voor kliklaminaat en een ondervloer moeten er in die pet zo ongeveer 315 euro komen..
Vind dit een hele mooie pet:
[ afbeelding ]
Inhoud: 10 euro...
Woonkamer en gangquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Moet al het laminaat in 1 ruimte dan, nee toch?
Als ik een hele mooie tekening krijg, is het dan wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds.....
Echt.....
Ik vind het hartstikke lief
Hartstikke lief dat mensen hun mooie spulletjes afstaan
Dat er zulke leuke kado's voor de kids zijn gekocht
Dat er een ubercool brandweermannenbed is gekocht......
Maar schatten.....
Dit kan ik toch niet aannemem
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah ok.. Vamp wat voor kleur wil je :p
http://www.ikea.com/nl/nl(...)nts/workspaces/14699 heb je ook best wat keuze!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....
Maar eigenlijk ben ik gewoon al heel blij als er "iets" op dat beton ligt!
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
#smijt wat in de pet#
iom en via ElisaB
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |