Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, ik had deel 2 al helemaal gemistWat een tof bed!
Valt ie in ieder geval niet in slaap onderwegquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef ElisaB het volgende:
Net telefoon gekregen: het hele bed zit in de Combo en het is een herrie van jewelste
Beeb heeft het anker ff uitgegooid bij de plaatselijke Marskramer om wat touw en dempmiddelen te kopen; kijken of dat metalen frame nog een beetje vast te leggen is
Wat een feest
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef ElisaB het volgende:
Hij is helemaal in stukken nu; kom je helpen 'm terug in elkaar te plakken
Wat ben je toch een lieffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Best, zolang ik maar niet hoef te sjouwen want dan knal ik door m'n beenLijmen kan ik wel
28m2 was toch te weinig geweest, dus we hoeven niet meer verdrietig te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
ah stom er stond 28m2 laminaat op gratisoptehalen.nl maar dat is al verzegd.
Er vanuit gaan dat je ongeveer 7 euro m2 kwijt bent voor kliklaminaat en een ondervloer moeten er in die pet zo ongeveer 315 euro komen..
Vind dit een hele mooie pet:
[ afbeelding ]
Inhoud: 10 euro...
Woonkamer en gangquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Moet al het laminaat in 1 ruimte dan, nee toch?
Als ik een hele mooie tekening krijg, is het dan wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef vamperotica het volgende:
Lieverds.....
Echt.....
Ik vind het hartstikke lief
Hartstikke lief dat mensen hun mooie spulletjes afstaan
Dat er zulke leuke kado's voor de kids zijn gekocht
Dat er een ubercool brandweermannenbed is gekocht......
Maar schatten.....
Dit kan ik toch niet aannemem
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ah ok.. Vamp wat voor kleur wil je :p
http://www.ikea.com/nl/nl(...)nts/workspaces/14699 heb je ook best wat keuze!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er stond hier in het plaatselijke krantje een aanbieding ( Bij CVT ofzoiets) van lichtgrijs of wit eiken...( Daar begon ik vanmiddag over tegen ElisaB) Geen idee hoe duur dat normaal gesproken is.....
Maar eigenlijk ben ik gewoon al heel blij als er "iets" op dat beton ligt!
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakjequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
#smijt wat in de pet#
iom en via ElisaB
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* pet weer doorschuift; we hebben inmiddels een verborgen vakje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |