Als je 'm maar wel weer terugbrengtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Elies mag ik de pet meenemen naar elders?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm maar wel weer terugbrengt
Hups-zequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
zal morgen even de bank checken bij ons
en nu even elders rondhupsen,
quote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....
er zal vast iemand heel blij mee zijnquote:Op zondag 12 december 2010 12:15 schreef vamperotica het volgende:
Woei...Kom bij het leeghalen van de kasten iig al een boel babykleertjes tegen die straks een fijn eigen topic krijgen...is misschein niet veel, maar heb ik in ieder geval "iets" waar ik iets mee terug kan doen....
Mét Foklogo?!quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is hier een beetje dood.. Heb je belang bij by FOK! kussens :p
ook niet als je een patroon hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
made by FOK! ofzo :p het fok logo kan ik er niet in borduren :p
dr zitten automatische borduurstanden op mijn naaimachine. Dus volgens mij kan ik alleen daar uit kiezenquote:
Oe das wel gaaaf... Wat er nu ligt is ongeveer het grijs van de wegenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het is zeil. Gewoon vinyl zeg maar. Kan zo op de vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |