quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hier staat alles klaar en hub en ik staan op "afroep".
Hoop dat alles snel geregeld is meissie

Ai...Ik heb sowieso geen kaas gegeten van laminaat en zulks...Maar het is even zoeken naar een fijne kwaliteit/prijsverhouding ja...quote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
@vamp,
Mag ik je een tip geven? Ik zou niet zozeer voor laminaat van de kwantum gaan. Ik verwacht dat je gezien de omstandigheden toch voor de goedkopere varianten gaat, en das ook logisch.
Maar mijn ervaring is dat de klik verbinden van kwantum budget laminaat zo'n grote bagger is dat t A mensen een eeuwigheid duurt om het te leggen en B de kans op naden na verloop onvermijdelijk zijn. Moet meteen zeggen dat de laatste keer dat ik een kwantum vloer heb gelegd 3 jaar terug was, dus misschien is t anders, maar als iemand me vraagt een vloer te leggen vraag ik eerst altijd welke serie in welke winkel ze hebben gelegd, Wanneer het kwantum el cheapo is dan bedank ik voor de eer![]()
Als ik nu die kwantum vloeren bekijk die ik er in heb gelegd dat springen de tranen me in mn ogen
Maar misschien hebben ze tegenwoordig betere kwalitiet, dan verneem ik dit graag

Klikte het echt soepel of moest af en toe het aanslaanblok + hamer er aan de pas komen om het 100% naadloos te krijgen?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef DJMO het volgende:
@RanTheMan ik heb een kwantumvloer liggen (wat ik al zei hierboven) en t lag er vrij vlot in. Ik ben er ook tevreden mee, kweet natuurlijk neit hoe het over drie jaar is

Heb je ook een budget per m2?quote:Op maandag 20 december 2010 09:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ai...Ik heb sowieso geen kaas gegeten van laminaat en zulks...Maar het is even zoeken naar een fijne kwaliteit/prijsverhouding ja...

dat zou ik niet weten schat, m'n schoonvader heeft het gelegdquote:Op maandag 20 december 2010 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Klikte het echt soepel of moest af en toe het aanslaanblok + hamer er aan de pas komen om het 100% naadloos te krijgen?
Nu moet ik wel zeggen dat ik een enorme kommaneuker ben in dit soort dingen hoor.. Ik zie hier wel eens foto's langskomen en dan denk ik.. tsja ik zou het anders doenmaar goed

Donkere vloeren zijn prachtig, maar ze hebben twee nadelen: ze zijn bepalende en maken de ruimte kleiner én (bij niet te dure vloeren): slijtplekken vallen direct op als lichte, kale plekken.quote:Op maandag 20 december 2010 10:52 schreef vamperotica het volgende:
Ow en HELP....De twijfels slaan toe![]()
Zoals jullie kunne zien is de woonkamer 1 smalle rechte la... Het leek me dat een zo licht mogelijke vloer de kamer wat groter zou doen lijken...Maar ik kom nu zoveel mooie, ook donkerdere vloeren tegen dak t ff nie meer weet hahaha

Ondervloeren (afhankelijk van dikte en materiaal) zijn er vanaf ¤ 2,50 per m2.quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef vamperotica het volgende:
Wat kost een ondervloertje ongeveer?
Ik heb nu een totaalpakket gezien ( dus incl. ondervloer) vanaf 8,95
En wat is het verschil met "gewoon" en V groef? Ik kom er op deze plaatjes niet uit....
http://www.comfortvloeren(...)1&productgroep=Actie laminaat totaalpakket

Dat is geen laminaatquote:

Kweet het, maar ik was al zo blij dat ik een groef gevonden hadquote:Op maandag 20 december 2010 16:06 schreef RanTheMan het volgende:
Dat is geen laminaatlol! maar de v groef is wel duidelijk, ware t niet dat ie bij laminaat niet zo mooi rond is als bij parket

Als het klaar isquote:Op maandag 20 december 2010 17:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wanneer ga je trouwens helemaal definitief over?

geen streefdatum :pquote:

11 uurquote:Op dinsdag 21 december 2010 07:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Spannend!
Hoe laat is het zo ver?

Will do!!quote:

Heel fijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:17 schreef vamperotica het volgende:
Will do!!
Fietstassen zitten vol met schoonmaakspullen, een emmer in mn mandje én het fototoestel!

je bent er ook bij ?quote:Op maandag 20 december 2010 22:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Live verbinding bij de sleutel overdracht

Haha nee was het maar zo :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
je bent er ook bij ?![]()
succes vampje! Ik zal aan je denken

Ik krijg een nieuw keukenblokquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef DJMO het volgende:
Vampje .. laat eens wat zien/horen van je! We zijn nieuwsgierig! zelfs Jan, die wil niet gaan slapen!

och arme ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef vamperotica het volgende:
Fototoestel ligt nog dáár..Ga 'm zo halen
Speciaal voor jullie![]()

Je wilde gewoon nog een keertje terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef vamperotica het volgende:
Fototoestel ligt nog dáár..Ga 'm zo halen
Speciaal voor jullie![]()

quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je wilde gewoon nog een keertje terug

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |