quote:
Helaas kan hij niet los worden gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 13:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Lieverd, maak je niet druk!
Kun je 'm niet een tijdje "los" neerzetten? Tot er genoeg financien zijn om m mooi passend in je keuken te krijgen ? Balen joh als je inderdaad je keuken moet gaan vernaggelen!
Nogmaals, maak je om mij niet druk, komt wel goed.... Vond het idee dat je 'm weg wilde geven al ontzettend lief! En ik wilde nog even zeggen dat ik deze Duitsland stap van je ontzettend stoer vind!
quote:
Oeh das een liefff setje!quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood gordijn, 2 plankjes, dekentje, lampie, kussen, koffertje, rieten mand, vloerkleed, lampekap.
oooh.......quote:Op zondag 26 december 2010 13:25 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood gordijn, 2 plankjes, dekentje, lampie, kussen, koffertje, rieten mand, vloerkleed, lampekap.
Voel je niet verplicht hoor!quote:
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggenquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht hoor!
Maar ik heb het over en als jij het kan gebruiken mag je het hebben. En zo niet, dan niet
Kijk maar even.quote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggen
quote:Op zondag 26 december 2010 19:37 schreef Hullabaloo het volgende:
[..]
Kijk maar even.
Vindt ze het leuk, dan wil ik de mand nog wel vullen met een bijpassend dekbedovertrek en wat dingen om de kamer 'in style' af te maken.
*Morgen fototoestel weer eens meeneemtquote:Op zondag 26 december 2010 16:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het snoezige spulletjes! Ik ga morgen even met dochterlief overleggen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef loecje het volgende:
* loecje stopt fototoestel in vamp der jaszak zodat ze hem morgen niet vergeet
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef loecje het volgende:
zit de camera al in je jaszak?
wel zelf aan denken om foto's te maken he. dat kan ik niet voor je doen vanaf hier.
Die lichte is welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
oja wilde nog zeggen dat er nu laminaat bij de makro is voor 4,75 m2
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/folder_new.asp?active=523 > non-food > pagina 10
Makro pas is altijd te regelen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die lichte is welEnig idee hoe lang die aanbieding geldt?
quote:Folder 27 - Geldig van 27 december 2010 t/m 31 december 2010
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |