SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
nu al een nieuwe?![]()
iemand ervaringen met die onaangekondigde BIC-refund status.
lekker zo. bestellen, weken wachten, et hopla ff refunden klaar
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
![]()
Gadgets enzo...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gadgets en... meerquote:
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Been there, done that.quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. [ afbeelding ]
And returned the little chinese boy wearing a wig to sender.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friendsNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friends
quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
in ieder geval niet DX
Thx my friends
Zoiets? (Security?)
DinoDirect heeft wel veel leren armbanden.. ik weet niet of je dat bedoelde?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat is de diameter van die bandjes? En kun je die ook aantrekken?quote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zoiets? (Security?)
Ik heb ook altijd de nare gewoontje om elk topic in me heen in een slechte SC te veranderen
Maar die link, daar hebben ze wel kleur en leer idd...http://www.dinodirect.com(...)de-currency-EUR.html
thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather,quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?
[ afbeelding ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
leather wristband?quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mcwops het volgende:
[..]
thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather,![]()
Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Skiet het volgende:
Waarom zie ik dit bij mijn orders...
[ afbeelding ]
Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zienquote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan?
Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo.
lol:')quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zien![]()
![]()
t is een zaag, meer om iemand zn hoofd er kompleet mee af te halen ipv wurgen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
heey, android 2.3 is uit, en nu kijken welke tablet dr als eerste "new and improved" uitkomt met gingerbread "on-board"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Je mag mijn ePad wel overkopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 02:51 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Welke Tablet onder de 100 euro is het beste?![]()
![]()
Waarschijnlijk had je de site al een tijd open staan en ging je toen naar je orders kijken?quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Je sessie-informatie ging verloren waardoor je andere orders ziet staan. Dit is bij de messages ook zo. Er zijn al gebruikers die dit hebben gemeld op het forum maar er wordt niets aan gedaan.
Ik zou bic de screenshot doormailen.jaja, en azo...![]()
idd wel slecht dat je ozmaar andere hun orders kan zien..quote:Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
tevens; Luis Soarez hmpff vast Luis Suarez maar dan undercover
wat zal die hebben besteld? ook de tandenborstel aanbieding om zijn tandjes stevig te houden:)?
of toch een bijtring ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon overigens gewoon doorklikken naar order informatie, adresgegevens, account settings en alle andere opties.![]()
tvpIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Epad tabletquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef UncleSam het volgende:
Kon je ook zien wat ze hebben besteld? Wat heeft die persoon van 80$ besteld dan?![]()
wens em veel ergernis
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Eh... Wat betekend dit?
RR983472549CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2010-12-04![]()
Dat die onderweg is naar hier lijkt mequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef larry_flynt het volgende:
Eh... Wat betekend dit?
RR983472549CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2010-12-04![]()
![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat die onderweg is naar hier lijkt me![]()
![]()
Mn 200mw green laser is binnen, op youtube zie je dat die lucifers in de fik zet maar ik krijg geen enkele aan?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Afzetterij... en je moet ook hele tijd op hetzelfde punt mikken he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:58 schreef Susteren het volgende:
Mn 200mw green laser is binnen, op youtube zie je dat die lucifers in de fik zet maar ik krijg geen enkele aan?
Dus niet als een spastische gast dat ding bewegen![]()
![]()
Heb je wel zo'n zichtbare straal?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:58 schreef Susteren het volgende:
Mn 200mw green laser is binnen, op youtube zie je dat die lucifers in de fik zet maar ik krijg geen enkele aan?
Heb je een linkje van welke je besteld hebt?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Mn straal is zichtbaar, dx: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47214quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je wel zo'n zichtbare straal?
Heb je een linkje van welke je besteld hebt?Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black) x1 Shipped $3.21
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) x1 Shipped $2.75
Santa Pet Clothing - White + Red x1 Shipped $7.00
Skinny Card Style Butane Lighter x1 Shipped $2.87
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x1 Shipped $0.01
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) x1 Shipped $1.86
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable) x1 Shipped $2.65
Dit heb ik 16 november besteld![]()
![]()
Ja, heb hem nu al 1 minuut op de tafel liggen met plakband op de knop en lucifer vast en is nog niet aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Afzetterij... en je moet ook hele tijd op hetzelfde punt mikken he.
Dus niet als een spastische gast dat ding bewegenIk ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Ah oke. Ik zoek er zelf ook een met zichtbare straal maar hoef niet zo persé lucifers aan te kunnen steken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mn straal is zichtbaar, dx: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47214
Zou bijvoorbeeld 50mw dan ook voldoende zijn?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als één product daarvan uit of stock is wordt heel die zending waarschijnlijk al delayedquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:05 schreef larry_flynt het volgende:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black) x1 Shipped $3.21
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) x1 Shipped $2.75
Santa Pet Clothing - White + Red x1 Shipped $7.00
Skinny Card Style Butane Lighter x1 Shipped $2.87
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x1 Shipped $0.01
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) x1 Shipped $1.86
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable) x1 Shipped $2.65
Dit heb ik 16 november besteld![]()
![]()
Voortaan alles maar los bestellen danquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als één product daarvan uit of stock is wordt heel die zending waarschijnlijk al delayed
Hopelijk nu wel snel binnen... Wil me hond als de kerstman verkleden![]()
Maar hoe komt het dat mijn 200mw laser van dx niet zo krachtig is al vele andere op yt? Is gewoon de zelfde.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Las wel ergens in die reviews dat die 200 mw heel erg verschillen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Susteren het volgende:
Maar hoe komt het dat mijn 200mw laser van dx niet zo krachtig is al vele andere op yt? Is gewoon de zelfde.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mijne is niet de real 200mw, maar de goedkopere versie, er staat max output: 200 mw, verschillend van omstandigheden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Las wel ergens in die reviews dat die 200 mw heel erg verschillen.
Maar zelfs die kan dat doen???
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
?
Wat is een recommender bij BIC?
Ga weer WEER wat bestellen
Thin Bluetooth Headset Earpiece for iPhone 4G 4TH 3GS
Leather Skin Case Cover Pouch for Apple iPhone 3G 3Gs![]()
Bij Dinodirect hebben ze nu 50% korting op alles.
http://www.dinodirect.com(...)ting-goods-sale.html
Alleen hebben ze eerst alles 2x zo duur gemaakt dus je betaald gewoon de nornale prijzen
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef jeroendh het volgende:
Bij Dinodirect hebben ze nu 50% korting op alles.
http://www.dinodirect.com(...)ting-goods-sale.html
Alleen hebben ze eerst alles 2x zo duur gemaakt dus je betaald gewoon de nornale prijzen
Net twee van deze besteld:![]()
![]()
Nou wat vinden jullie hier van? Doen of zeuren? Deze oortjes waren de knopjes kapot: http://www.focalprice.com/detail_IPA37W.html
En nu krijg ik dit: Sorry for any inconvenience cause.
How about a coupon of USD5(for order over USD6) as compensation? Please confirm. Thanks.
wat denken jullie?
tevens tvp![]()
Wat is het verschil tussen zo een pen laser 30mw en zo een dikke laser van 30 mw? Geeft die ook een dikkere punt en beter zichtbare straal of maakt het niet uit? Mijn 50MW laser van BIC deed het erg goed gisteravond in de mist lol![]()
Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Lol
Net twee van deze besteld:
[ afbeelding ]
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Een order van mij van DX staat al sinds 27-11 op: departure from outward office of exchange.
haha duurt echt lang de laatste tijd. Heb het btw al op 8-11 besteld...toch?![]()
Ik zou aanvaarden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
Nou wat vinden jullie hier van? Doen of zeuren? Deze oortjes waren de knopjes kapot: http://www.focalprice.com/detail_IPA37W.html
En nu krijg ik dit: Sorry for any inconvenience cause.
How about a coupon of USD5(for order over USD6) as compensation? Please confirm. Thanks.
wat denken jullie?
[..]
Vandaag deze ontvangen. Net geen maand onderweg geweest:
Ik schrok ervan hoe scherp het is.jaja, en azo...![]()
is er ook een shop met carnavalskleding ?
aanbod op DX is vrij mager
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef gers het volgende:
is er ook een shop met carnavalskleding ?
aanbod op DX is vrij magerThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb BiC een bericht gestuurd dat mijn batterij zuigt (na 20minuten leeg)
Ze reageren met het volgendetl;drquote:Dear forsho,
Thanks for your message and sorry for the issue.
First please accept our sincere apology for the imperfect item. Even we have tested it carefully before sending out the parcel, the electronic products are easily got damaged on its way.
Since you've tried many times and still no luck, it must be imperfect.
We can totally understand your feeling that after a long term waiting but an imperfect item.
Please don't worry; we will take the responsibility for every item we sold out.
We can refund 8 USD for you to mend it in the local repaire shop or we'd like to refund or send replacement if it proves a defect. Please kindly send it back by flat mail to the following address:
Bo Huang
West, 4th Floor, B Building, CuiShan industrial areas
2063 Jindaotian Road
Luohu District
Shenzhen
Guangdong 518019
P.R. China
13312977181
Please attach your registered email address and the problem of the item so that we can solve the problem for you ASAP after we get your parcel.
What is your idea?
Have a nice day.
Jane
ze willen of 8$ refunden voor een repair (niemand gaat zo een goedkoop ding aannemen natuurlijk)
of volledig refunden/nieuwe sturen als ik bewijs dat het ding kut is.
lekkere service
ik heb ze een bericht gestuurd dat ik wel een video kan maken met mijn horloge ernaast.
maarja, net of dat niet te faken is.
PS. Het gaat om mijn nieuwe 7" ePad
edit: ik had beter kunnen zeggen dat het scherm kapot is en dat ff faken met photoshop en sony vegas, is iets makkelijk![]()
kan niks vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook?Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan
![]()
![]()
Een kleintje of full-size?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook?Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan
![]()
Och voor 1 dollar....quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef bularax het volgende:
[..]
Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassen![]()
Geen fullsize, maar dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6576 bijv vind ik dan weer stuk te klein..quote:![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/New-U(...)a66e2#ht_2747wt_1139
http://cgi.ebay.com/New-U(...)&hash=item5d2c755899
Da's 9cm. Vorig jaar eens een gewonnen voor 37 cent, maar ik heb hem weggegeven dus ik weet niet hoe goed hij is![]()
![]()
Ik zou niet bij Everybuying kopen. Ik vind het maar een rare webshop, en ik heb het idee dat ze emails doorverkopen.![]()
op tweakers zijn ze wel goed in spammenquote:Op woensdag 8 december 2010 07:24 schreef Berend. het volgende:
Ik zou niet bij Everybuying kopen. Ik vind het maar een rare webshop, en ik heb het idee dat ze emails doorverkopen.![]()
![]()
Neuh, we hebben niks in de gaten hoor Chineesjequote:
Laat ze maar adressen doorverkopen, een beetje Chineseshopper heeft toch een aparte mail voor zijn koopzucht![]()
Ik heb nog geen spam ontvangen ondanks alle enge verhalen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:05:15 ]![]()
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald wordenquote:
[ Bericht 30% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:05:28 ]![]()
Why's that? :p Het is nogsteeds gewoon een webshop hoor die ook nog verzend etc...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald worden
Vandaag (na maar 9 dagen!) mijn gratis zaklampje van BudgetGadgets binnengekregen... dat ding is fel
Verder is mijn BuyInCoins-pakketje na volgens mij al meer dan een maand nog steeds niet binnen. Wel 2 keer als referer aangewezen op BIC, dat dan weer wel.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
Dat roep ik ook al 2 deeltjes...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald wordenChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Iemand toevallig ervaring met GSM network range extenders (mooie term hè? Net bedacht!) uit China?Ik leef in een staalbetonnen bunker lijkt het wel en kan alleen bellen als ik in m'n vensterbank zit.
Nu zag ik Philip DeFranco (Youtuber) eens een AT&T kastje gebruiken om ook binnen een beter netwerk te hebben. Verizon heeft dat ook. Zou natuurlijk vetjes zijn, maar dan mag het best wel iets cheaper en crappier zijn.
ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DXquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Iemand toevallig ervaring met GSM network range extenders (mooie term hè? Net bedacht!) uit China?Ik leef in een staalbetonnen bunker lijkt het wel en kan alleen bellen als ik in m'n vensterbank zit.
Nu zag ik Philip DeFranco (Youtuber) eens een AT&T kastje gebruiken om ook binnen een beter netwerk te hebben. Verizon heeft dat ook. Zou natuurlijk vetjes zijn, maar dan mag het best wel iets cheaper en crappier zijn.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26146~r.27163198
of een dikke set met antenne bij LITB
http://www.lightinthebox.(...)CES010-_p102262.html
(nog goedkoper ook)
voor andere frequenties zie: http://www.lightinthebox.(...)fW3KUCFYGCDgodeneq0g
[ Bericht 7% gewijzigd door mickeyD op 08-12-2010 13:42:25 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ah. Checko.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26146~r.27163198
of een dikke set met antenne bij LITB
http://www.lightinthebox.(...)CES010-_p102262.html
(nog goedkoper ook)
En de fusion scheermesjes van BIC zijn binnen, vanavond maar eens kijken of ze ook een beetje bruikbaar zijn.![]()
heb je pleisters in huis?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelquote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef Grav1ty het volgende:
En de fusion scheermesjes van BIC zijn binnen, vanavond maar eens kijken of ze ook een beetje bruikbaar zijn.Zien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op
![]()
Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...![]()
Dan kun je daarna weer met je ei spelen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelZien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op
![]()
Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:
( foto ziet er zo een beetje raar uit; maar kijk maar even de foto's/filmpje bij onderstaande link)
Die heb ik 2 weekjes terug ontvangen..en kan ik je zeker aanraden
werkt perfect en voelt goed aan, en zoals je zelf al aangaf niet te klein!
ziet er verder ook nog wel netjes uit vind ik
Met 10% kortinscode tjoos komt hij op ¤6
http://www.lightake.com/detail.do/sku.2.4GHz_Wireless_Ergonomic_3D_Optical_Mouse_108-30884![]()
Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust isquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( foto ziet er zo een beetje raar uit; maar kijk maar even de foto's/filmpje bij onderstaande link)
Die heb ik 2 weekjes terug ontvangen..en kan ik je zeker aanraden
werkt perfect en voelt goed aan, en zoals je zelf al aangaf niet te klein!
ziet er verder ook nog wel netjes uit vind ik
Met 10% kortinscode tjoos komt hij op ¤6
http://www.lightake.com/detail.do/sku.2.4GHz_Wireless_Ergonomic_3D_Optical_Mouse_108-30884. Ik besteed liever 15 euro meer voor een degelijke, mooie en goede (logitech) muis
.
Ik heb m'n budgetgadgetsledlampje ook binnen. Echt snel zeg, had hem nog lang niet verwacht!
Alleen hebben ze m'n 'custom printed' een beetje vernueckt, maar daar mag ik niet over klagen als het gratis isik pulk het er wel af of zo.
![]()
Mijn logitech was 35 euro. De M705.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust is. Ik besteed liever 15 euro meer voor een degelijke, mooie en goede (logitech) muis
.
Ik heb tientallen muizen gehad, altijd weer goedkope plastic troep dat niet reageerde zoals het hoorde of erg snel stuk ging (voor die met (retractable) kabel). Voor zulke intensief en fysiek gebruikte hardware, moet je eigenlijk gewoon iets kwalitatief goeds kopen inderdaad.
Maak eens een fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb m'n budgetgadgetsledlampje ook binnen. Echt snel zeg, had hem nog lang niet verwacht!
Alleen hebben ze m'n 'custom printed' een beetje vernueckt, maar daar mag ik niet over klagen als het gratis isik pulk het er wel af of zo.
Zo'n Chinees een uur met zijn printer zitten klooien en dan ga jij het eraf pulken![]()
![]()
Hij is er al af, maar was zoiets:quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maak eens een foto
Zo'n Chinees een uur met zijn printer zitten klooien en dan ga jij het eraf pulken![]()
Klein in het hoekje gepriegeld, met magenta en cyan inktpuntjesen hij zat half ernaast geplakt
![]()
Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelZien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op
![]()
Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...
Meest logische vervolg:
Kom je op de eerste hulp met een scheermesje half uit je zak stekend, onder het bloed, terwijl een mannelijke homo-zuster vies lief glimlachend op een Gordon toon aan je vraagt of je toevallig Chinese scheermesjes gebruikt hebt. Om je vervolgens mede te delen dat hij je wel onder narcose brengt om je "op te lappen en onder handen te nemen.."
Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.
Meest logische vervolg:
Kom je op de eerste hulp met een scheermesje half uit je zak stekend, onder het bloed, terwijl een mannelijke homo-zuster vies lief glimlachend op een Gordon toon aan je vraagt of je toevallig Chinese scheermesjes gebruikt hebt. Om je vervolgens mede te delen dat hij je wel onder narcose brengt om je "op te lappen en onder handen te nemen.."
Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een keer een helicopter (MJX T23) uit China gehaald. Eén rotorblad begaf het onder de lift tijdens een testrun, waarbij ik dat ding gewoon in m'n hand had en gas gaf.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag dat helicopertje van 5 euro van Ebay ontvangen. Grappig ding, maar wel lastig te besturen!Ik wacht nog altijd op de reserve onderdelen die ze zouden sturen.
Verder wel leuk hoor, vooral de transmitter met LCD, de helikopter zelf was niet echt windvast. Ik heb wel bij perlikst ( ebay ) uit Duitsland een Q8005 1.05m helicopter die wel erg leuk is, ze hebben nu ook de Volitation aan hun assortiment toegevoegd en hebben ook de wat veel voorkomendere X-Power heli. Handig zijn de helikopters met ingebouwde gyro(scoop) voor stabiliteit.
Deze zijn trouwens alleen geschikt voor buiten en in grote hallen. Ik heb weleens in m'n woonkamer gevlogen, maar dat is om logische redenen niet aan te raden.Let er op, als je zoiets buiten wilt gebruiken, dat de controller niet infrarood is, dat gaat bij dag-/zonlicht niet echt werken. Ook leuk zijn trouwens de Silverlit-dinkies. De laatste die ik heb gehaald is de V-jet Full Tilt.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 08-12-2010 19:48:35 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Helicopter van 1 meter lang? Is dat een professionele ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een helicopter (MJX T23) uit China gehaald. Eén rotorblad begaf het onder de lift tijdens een testrun, waarbij ik dat ding gewoon in m'n hand had en gas gaf.Ik wacht nog altijd op de reserve onderdelen die ze zouden sturen.
Verder wel leuk hoor, vooral de transmitter met LCD, de helikopter zelf was niet echt windvast. Ik heb wel bij perlikst ( ebay ) uit Duitsland een Q8005 1.05m helicopter die wel erg leuk is, ze hebben nu ook de Volitation aan hun assortiment toegevoegd en hebben ook de wat veel voorkomendere X-Power heli. Handig zijn de helikopters met ingebouwde gyro(scoop) voor stabiliteit.
Deze zijn trouwens alleen geschikt voor buiten en in grote hallen. Ik heb weleens in m'n woonkamer gevlogen, maar dat is om logische redenen niet aan te raden.Let er op, als je zoiets buiten wilt gebruiken, dat de controller niet infrarood is, dat gaat bij dag-/zonlicht niet echt werken. Ook leuk zijn trouwens de Silverlit-dinkies. De laatste die ik heb gehaald is de V-jet Full Tilt.
![]()
![]()
Dit maar even bij BiC besteld, met als State ingevuld: Bedankt Postbode.
http://www.buyincoins.com(...)le-product-1402.html
http://www.buyincoins.com(...)le-product-2237.htmlOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Helicopter van 1 meter lang? Is dat een professionele ofzo?Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan.
Geïnspireerd door o.a. () en
Hebben jullie ook ervaring met de maten van broeken van taobao?
Ik ben er wel achter dat je meestal ongeveer 2 maten groter moet nemen als het om shirts en truien gaat. Maar met broeken weet ik het niet eigenlijk.![]()
zullen ze eerder statisch geladen worden![]()
Dat statisch laden klinkt wel leuk maar als Gordon vervolgens je bilnaad haren statisch gaat opladen![]()
Vorige week met een aangekoekt ei aan mijn scrotum bij de eerste hulp, deze week met een kapotgesneden balzak![]()
Ik heb net bij de AH een gratis Fushion startpakket gehaald met 2 mesjes (en 1 deo), met de geld retour bon uit de AH magazine (ligt bij de ingang).
Paupers kunnen ook gratis aan de originele mesjes komen als je een beetje oplet![]()
![]()
Eerste hulp medewerkers: "Aaaah.. China zeker?"quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vorige week met een aangekoekt ei aan mijn scrotum bij de eerste hulp, deze week met een kapotgesneden balzak![]()
Of in het geval van nichterige mannelijke zusters zijn het uiteraard eerste hump medewerkers.
[..]
Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.
Meest logische vervolg:
Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen.![]()
![]()
![]()
Bevalt je wii remote een beetje. Ik hoor veel verhalen dat de "goedkope" wii remotes vaak disconecten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef bularax het volgende:
Dit maar even bij BiC besteld, met als State ingevuld: Bedankt Postbode.
http://www.buyincoins.com(...)le-product-1402.html
http://www.buyincoins.com(...)le-product-2237.htmlBAM dit is 3KB![]()
Dat is wel tof!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
Ik heb een hele tijd een remote besteld bij DX en ik kan je vertellen: je merkt dat het een neppert is. Hij maakt een schel, beschete geluid. Het trillen hoor je 3 straten verder nog (niet leuk als je wii party zit te spelen, wie is de molquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Loll het volgende:
[..]
Bevalt je wii remote een beetje. Ik hoor veel verhalen dat de "goedkope" wii remotes vaak disconecten.vraag maar aan me vriend) en hij disconnect heeel vaak. heel frustrerend als je mario bros zit te spelen (of elk ander spelletje waar je bij moet springen/haasten). Dus het is opzich wel leuk bij bijvoorbeeld wii party, family game night, wii resort maar niet voor mario bros, starwars en weet ik het.
![]()
wat moeten jullie met een wii dan?
ik zou het alleen kunnen begrijpen als je zoiets samen met familie/vrienden doet maar verder..![]()
jack kwam weer een centdeal spammenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef qxbsb het volgende:
Ik zojuist heb gevonden een 1 cent USB Converter Connector online door het toeval. maar het maakt me twijfel, omdat hij zei dat het is gratis verzending. Is het possibe? Dat is het.
[ link | afbeelding ]![]()
Met kerst enzo wii party doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef forsho het volgende:
wat moeten jullie met een wii dan?
ik zou het alleen kunnen begrijpen als je zoiets samen met familie/vrienden doet maar verder..Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
... Sinds wanneer is Everbuying van Jack?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
jack kwam weer een centdeal spammenChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Heb voor 5 euro 20 stinkbommen op dx gekocht, op school kan je die dingen dan voor 1,50 per stuk verkopen...![]()
En ook een shock your friend pen voor 1,50
Kijk uit, want die dingen stinken echt HEEL erg... de concierge heeft bij mij op school een hele dag lang de ramen open mogen laten staan om de stank weg te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef Susteren het volgende:
Heb voor 5 euro 20 stinkbommen op dx gekocht, op school kan je die dingen dan voor 1,50 per stuk verkopen...![]()
En ook een shock your friend pen voor 1,50
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kijk uit, want die dingen stinken echt HEEL erg... de concierge heeft bij mij op school een hele dag lang de ramen open mogen laten staan om de stank weg te krijgen...![]()
![]()
In iedere prullebak op school zon ding proppen
Toiletten doen het ook erg goed. Kleine ruimtes enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
![]()
![]()
In iedere prullebak op school zon ding proppenChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Toiletten doen het ook erg goed. Kleine ruimtes enzo.
![]()
Mij pakketje is eindelijk binnen!!!!
Vlnr: Iphone hoesje, Aansteker (moet nog wel gas kopen), Iphone aansluiting voor in de auto, oortjes, inear oortjes en kerstmannen pak voor m'n hond![]()
![]()
Kerstmannen pak voor je hond
Ik wacht op foto's daarvan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
idd, incl hond.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:41 schreef eNGine10 het volgende:
Kerstmannen pak voor je hond
Ik wacht op foto's daarvan![]()
![]()
weet iemand hoe je deze in het Nederland in het stopcontact moet stoppen?
http://www.buyincoins.com(...)ow-product-2793.html
alvast bedankt.
die led kaarsen zijn echt super gezellig een aanrader!BAM dit is 3KB![]()
Er moet een 12v adapter tussen, het komt niet goed als je dit gewoon in het stopcontact steektquote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef Loll het volgende:
weet iemand hoe je deze in het Nederland in het stopcontact moet stoppen?
http://www.buyincoins.com(...)ow-product-2793.html
alvast bedankt.
die led kaarsen zijn echt super gezellig een aanrader!![]()
![]()
Wie heeft er ervaring met wifi adapters? Ik heb op zolder slecht wifi signaal.
Om nou een nieuwe router of repeater / booster te kopen vind ik ook weer zo wat (of die moeten goedkoop zijn).
Ik zoek een goede wifi adapter die ook buiten goed signaal op kan pikken.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
http://www.buyincoins.com(...)ter-product-809.htmlquote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef Loll het volgende:
@dank je elmofan
weet iemand een chinese webshop waar ik die kan krijgen?![]()
waar moet het draad in dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)ter-product-809.html
dank u voor het speurwerk
BAM dit is 3KB![]()
Laatst bij BIC een bluetooth headset gekocht. werkt perfect!![]()
http://www.buyincoins.com(...)ne-product-2475.htmlOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Stinken die dingen echt? Had ik nooit verwacht. Want dan bestel ik ze want ik weet nog wel een paar locaties.:)quote:Op donderdag 9 december 2010 12:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Toiletten doen het ook erg goed. Kleine ruimtes enzo.![]()
nice. lang op moeten wachten? (mcwops heeft er nu 2 op dispatching staan en 1 op processin-5)quote:Op donderdag 9 december 2010 20:36 schreef jeroendh het volgende:
Laatst bij BIC een bluetooth headset gekocht. werkt perfect!![]()
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)ne-product-2475.htmlNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
zijn deze klonen goed ?http://www.buyincoins.com(...)er-product-1258.html
ik wil graag en mp4 em het liefst een ipod maar dat is een beetje aan de prijzige kant.
vandaar deze vraag.BAM dit is 3KB![]()
Nee viel wel mee:quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef mcwops het volgende:
[..]
nice. lang op moeten wachten? (mcwops heeft er nu 2 op dispatching staan en 1 op processin-5)
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2010-11-20 17:27:19 Pending
2010-11-20 17:27:23 Processing-1
2010-11-21 10:22:54 Processing-3
2010-11-21 11:25:39 Processing-5
2010-11-21 18:15:21 Dispatched
Maandag 6 december was het binnen.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
t geluid dat eruit komt is prima. maar verwacht (in tegenstelling tot de schitterende plaatjes) geen appel-userinterface. tis allemaal simpeler en minder 'smooth' dan de echte. ik heb er 2 gehad, 1 was na een paar keer laden kaduuk, de ander gebruik ik nog maar zelden.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef Loll het volgende:
zijn deze klonen goed ?http://www.buyincoins.com(...)er-product-1258.html
ik wil graag en mp4 em het liefst een ipod maar dat is een beetje aan de prijzige kant.
vandaar deze vraag.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Net 3 zonnebrillen en 4 in-ear dingen gekocht. uiteraard verspreid over verschillende pakjes, want die in-ear dingen moet zsm komen, itt die zonnebrillen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Oh wacht, ik dacht dat er aan dat ledsnoer ook een autoaanstekerstekker zat. Aangezien die dingen nogal eens in de auto gebruikt worden.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Loll het volgende:
[..]
waar moet het draad in dan?
dank u voor het speurwerk![]()
Is je processor daar wel op voorbereid dan? Want 1080p60 capturen is een dikke bak hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef Athlon64x het volgende:
Ik zoek een capture card voor in me pc een goeie liefst 1080P 60FFriettent dikke Willie, met Willie![]()
deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 met antenne sku.37185quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef W00fer het volgende:
Wie heeft er ervaring met wifi adapters? Ik heb op zolder slecht wifi signaal.
Om nou een nieuwe router of repeater / booster te kopen vind ik ook weer zo wat (of die moeten goedkoop zijn).
Ik zoek een goede wifi adapter die ook buiten goed signaal op kan pikken.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
nee ik wil hem aan de plint achter mijn bed en buarau vas maken. Had ik maar en autoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat er aan dat ledsnoer ook een autoaanstekerstekker zat. Aangezien die dingen nogal eens in de auto gebruikt worden.BAM dit is 3KB![]()
... ja, ze stinken echt. En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Stinken die dingen echt? Had ik nooit verwacht. Want dan bestel ik ze want ik weet nog wel een paar locaties.:)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Gister 2 van deze ontvangen: http://tinyurl.com/36om6dy
Veel groter dan ik had gedacht (had niet gelet op de maten) maar verder echt een geinig dingetje voor t geld!
En ze zijn heel aangekomen trouwens.toch?![]()
Hiermee kan je een band met moeilijk bereikbaar ventiel gemakkelijker opblazen.quote:jaja, en azo...![]()
ja i7 860 maar is meer harde schijf die het moet verwerken hequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Is je processor daar wel op voorbereid dan? Want 1080p60 capturen is een dikke bak hebben.![]()
![]()
Oké. Je zou, als je het aandurft en geen goede plug kunt vinden, de kabel van een 12v autoplug strippen en aan de binnenkant de + en - polen aansluiten. Ik heb zo wel eens een ledlamp gemaakt met een 5v USB aansluiting op het stopcontact.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:30 schreef Loll het volgende:
[..]
nee ik wil hem aan de plint achter mijn bed en buarau vas maken. Had ik maar en auto
Of je bestelt gewoon een snoer wat al een 220v stekker heeft, ik heb een snoer blauwe kerstlampjes op m'n kamer hangen
Van lightake?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:37 schreef bergdani het volgende:
Zojuist 30 varkens per post ontvangen![]()
Kanker kinderen met lasers![]()
Zat ik dus net zo op de fiets, zie ik eerst een groene stip heen en weer gaan over de weg. Uiteindelijk in mijn oog. Ik zag dat het uit een raam kwam met kinderen.
Ze zaten ook op auto's te richten...
Lasers
Politie bellen. Als mensen er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan dan moeten ze die dingen niet hebben imho.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Zat ik dus net zo op de fiets, zie ik eerst een groene stip heen en weer gaan over de weg. Uiteindelijk in mijn oog. Ik zag dat het uit een raam kwam met kinderen.
LasersOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zoek nog steeds goede dopjes voor me iPhone 2G! Met van die microfoon/skip functie eraan.
Maar wel met goede bass enzo![]()
![]()
Dan heb je geluk dat het geen felle was zeg. Geen last van je ogen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Lasers
Mensen die denken dat lasers speelgoed zijn![]()
Mijn varkentjes zijn ook binnen2 van de 5 hadden roze licht
Ik heb er net verschillende kleuren ledjes ingedaan, waaronder een blauw/groene en een rood/oranje voor een vriendin.
![]()
bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oké. Je zou, als je het aandurft en geen goede plug kunt vinden, de kabel van een 12v autoplug strippen en aan de binnenkant de + en - polen aansluiten. Ik heb zo wel eens een ledlamp gemaakt met een 5v USB aansluiting op het stopcontact.
Of je bestelt gewoon een snoer wat al een 220v stekker heeft, ik heb een snoer blauwe kerstlampjes op m'n kamer hangen![]()
[..]
Van lightake?ga maargeuw bestellen.
ik wil ook nog van die wensbalonnen op laten sturen.
zou dat aankomen voor kerst?
BAM dit is 3KB![]()
http://www.focalprice.com/detail_IP084W.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef UnitedJunk het volgende:
Zoek nog steeds goede dopjes voor me iPhone 2G! Met van die microfoon/skip functie eraan.
Maar wel met goede bass enzo
Dit zijn goede, beter dan de standaard oortjes.![]()
Achteraan gefietst en zulks..? Mij zouden ze niet hebben, parkeer gewoon m'n fiets voor de auto. Voor je 't weet heb je permanente oogschade.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
LasersCommon sense is my super power. What's yours?
Die koters verpesten het dus voor mensen die wél verantwoordelijkheid kennen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Lasers
Inderdaad, gewoon politie bellen, keihard aanpakken.
Die van mij is trouwens nog niet binnnen (besteld op zaterdag 27 november)![]()
Precies. En veel volwassenen kennen het gevaar van een laser ook niet dus die laten hun kinderen lekker met 'zo'n lampje' spelen.
Als ik een laser zie doe ik m'n ogen dicht en draai ik me om![]()
![]()
Mijn originele waren best goed. Zat veel bass in vond ik zelf. Dus als het goed begrijp zijn deze nog beter?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com/detail_IP084W.html
Dit zijn goede, beter dan de standaard oortjes.![]()
Voelde heel even kut aan, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat het geen felle was zeg. Geen last van je ogen?
Mensen die denken dat lasers speelgoed zijn![]()
Ik heb er net verschillende kleuren ledjes ingedaan, waaronder een blauw/groene en een rood/oranje voor een vriendin.
Laatst zag ik ook dat mensen in huizen zaten te schijnen vanaf buiten.
Ik heb ze vergeleken emt mijn normale ipod oortjes, maar hier zat idd goede bass in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef UnitedJunk het volgende:
[..]
Mijn originele waren best goed. Zat veel bass in vond ik zelf. Dus als het goed begrijp zijn deze nog beter?![]()
Je hebt het recht ze aan te sprekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Voelde heel even kut aan, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.
Laatst zag ik ook dat mensen in huizen zaten te schijnen vanaf buiten.![]()
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt het recht ze aan te spreken![]()
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.Common sense is my super power. What's yours?
Ik kan geen shop vinden die de kanen MD-52 nog levert... weet iemand er een of anders een goed alternatief voor deze oordopjes?Don't trust anyone else!
Trust me!![]()
Ik at binnen, als ik naar buiten ga, zijn die kut ventjes allang weg...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt het recht ze aan te spreken
Anti-klacht: BiC Heeft alles binnen een dag verzonden!
Zullen wij ook vriendinnen worden in ruil voor varkensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
![]()
Best wel ernstig dat de goedkope varkens 1 keer op het forum verschijnen en vervolgens krijgt iedereen ze vandaag binnen![]()
De 1 cent koptelefoon + flyer van brandsdragonen wat carabiner haken van Ebay.
Het waren 5 varkens maar ik heb vanmiddag al 1 varken geruild met een mooie dame. Ik even aan haar borsten friemelen in het kleedhokje van de C&A en zij een varkentje voor de geleverde dienst![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
Het waren 5 varkens maar ik heb vanmiddag al 1 varken geruild met een mooie dame. Ik even aan haar borsten friemelen in het kleedhokje van de C&A en zij een varkentje voor de geleverde dienst![]()
Die wens ballonnen liggen goedkoper bij de action, als dat jij ze waar dan ook in china krijgtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef Loll het volgende:
[..]
bedanktga maargeuw bestellen.
ik wil ook nog van die wensbalonnen op laten sturen.
zou dat aankomen voor kerst?.. ( of je moet er extreem veel halen)
en natuurlijk veel eerder dan dat je moet wachten op een chinese webshops, oftewel voor kerst 'binnen'':)![]()
je hebt gelijk, bijna zijn die MD-52 nergens meer te verkrijgen ( allemaal out of stock..)quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
Ik kan geen shop vinden die de kanen MD-52 nog levert... weet iemand er een of anders een goed alternatief voor deze oordopjes?
wel vond ik nog deze site: http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=3071
die is hier volgens mij ook wel eens langs gekomen..
ik heb nu 2 paar MD-52 setjes; de oude en de nieuwe versie.
maar bij beide zijn nu de oordopjes van de houder af zeg maar.. laten gewoon op ten duur los.
verder vond ik dat wel fijne oordopjes..
Links is versie 2 ; rechts de oude versie 1 nog..
beide lijken het zelfde probleem dus te hebben, met los laten van het hoofddeel.. ( bestaat uit 2 delen) bij versie 1 is die er helemaal af en kreeg ik replacement van jack.
bij versie 2 is hij gelukkig nu alleen los en zit de bedrading aan de binnenkant nog vast, even proberen te lijmen dus!
Focalprice heeft nu de Kanen KM-92 in de aanbieding van 10$ naar 3,5$..
http://focalprice.com/EP2(...)near_Headphones.html
verder geen idee of die ook goed zijn, iemand ervaring met deze ?
Tevens vandaag ook mijn gratis flashlight van budhetgadgets ontvangen..
nu nog de 1 cent deals( koptelefoon/schroevendraaier/usb converter/splitter) van everybuying
( wat een bagger shop is dat eigenlijk zeg, slechste klantenservice ooit)
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 10-12-2010 19:22:39 ]![]()
Ik. Zijn prima dopjes én zien er leuk uit. Als je dopjes nodig hebt, gewoon proberen/doen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb ze nu in de laptop zitten...![]()
Lijken op die oordoppies die ik net bij de Hofer (ALDI) heb zien liggen (voor 9,99 eur).
Ikzelf heb een hekel aan die ineardingen.Gewoon niet comfortabel.
Zie ik daar een laser liggen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
je hebt gelijk, bijna zijn die MD-52 nergens meer te verkrijgen ( allemaal out of stock..)
wel vond ik nog deze site: http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=3071
die is hier volgens mij ook wel eens langs gekomen..
ik heb nu 2 paar MD-52 setjes; de oude en de nieuwe versie.
maar bij beide zijn nu de oordopjes van de houder af zeg maar.. laten gewoon op ten duur los.
verder vond ik dat wel fijne oordopjes..
[ afbeelding ]
Links is versie 2 ; rechts de oude versie 1 nog..
beide lijken het zelfde probleem dus te hebben, met los laten van het hoofddeel.. ( bestaat uit 2 delen) bij versie 1 is die er helemaal af en kreeg ik replacement van jack.
bij versie 2 is hij gelukkig nu alleen los en zit de bedrading aan de binnenkant nog vast, even proberen te lijmen dus!
Tevens vandaag ook mijn gratis flashlight van budhetgadgets ontvangen..
nu nog de 1 cent deals( koptelefoon/schroevendraaier/usb converter/splitter) van everybuying
( wat een bagger shop is dat eigenlijk zeg, slechste klantenservice ooit)![]()
![]()
Hoezo? Heb vandaag anders wel mijn 1 cent schroevendraaier binnen gekregen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
als nog je krijgt allemaal rare betaal schemeren slechte klantenservice en spam,.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Hoezo? Heb vandaag anders wel mijn 1 cent schroevendraaier binnen gekregen.
maar jij mag natuurlijk wel vinden dat ze niet zuigen
iemand trouwens een shop waar je goedkope losse ledjes kan kopen?BAM dit is 3KB![]()
Kloptquote:, 30 mw geloof ik; heb ik al jaren.. eerste bestelling vanuit china ( dealextreme)
toen die tijd nog een eurotje of 16 ofzo hahanu ligt die stof te happen
Klopt, raar betalen.. geld niet zichtbaar in paypal af handelscherm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
[..]
als nog je krijgt allemaal rare betaal schemeren slechte klantenservice en spam,.
maar jij mag natuurlijk wel vinden dat ze niet zuigen
Spam in mail box; en dna nog niet eens gezien de spam op internetforums
Slechte klanten service; ik heb al 2/3 orders nog op paid staan, na 6 maand ..
gelukkig alleen 1 cent deals.. maargoed.. en als ik dan vraag waarom dat zo is
meld die gene dat ik bij die moet zijn, en die stuurt me weer door naar die..
en die spamt in de livechat weer 10 x achter elkaar de message dat ze niet gestoord wil worden..
als je vraagt of ze een eerdere order kan tracken voor me.. proest
1 en al bagger daar
de 1 cent deals blijf ik toch bestellen, gewoon omdat ik daar te nederlands voor ben haha, maargoed van de service moet je dus niks verwachten![]()
![]()
lightinthebox.com is niet van jack..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef Loll het volgende:
nu wel jack lihgtinthebox(ofzo)
direct betaald worden
Lightake.com wel; tijdje terug( 2 weekjes) nog geen problemen gehad met direct betalen..![]()
verek dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
lightinthebox.com is niet van jack..
Lightake.com wel; tijdje terug( 2 weekjes) nog geen problemen gehad met direct betalen..BAM dit is 3KB![]()
Ik ben dan ook een voorstander van het apartheid systeem. Alleen niet qua huidskleur maar onnozel gedrag. Stop het gajes maar in een aparte buurt want ik heb nog nooit salaris ontvangen om kleuterjuf te spelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.![]()
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.
Dankzij sociale woningbouw kun je die lui niet ontlopen in Nederland![]()
![]()
Ik neem aan dat je 5MM wilt? Anders even de zoekopdracht aanpassen en filter op wereldwijd zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
iemand trouwens een shop waar je goedkope losse ledjes kan kopen?
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)_trksid=p3286.c0.m14Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
BIC is ook zo snugger...
De scheermesjes kwamen samen met een brillentasje... dat had dus een slaapmasker moeten zijn.
Mail ik ze voor de zoveelste keer op dat het weer fout is gegaan![]()
Krijg ik nu antwoord terug... How is it possible!!! After carefully checking before shipping.
Toch direct een refund van 99 cent![]()
Weet ik veel Chinees, het zal allemaal wel niet zo carefully gaan als het telkens weer raak is
Volgens mij gaat er niks carefully in dat land, bij elke shop rammelt elke bestelling![]()
![]()
Trouwens monkey,quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zullen wij ook vriendinnen worden in ruil voor varkens![]()
Best wel ernstig dat de goedkope varkens 1 keer op het forum verschijnen en vervolgens krijgt iedereen ze vandaag binnen![]()
De 1 cent koptelefoon + flyer van brandsdragonen wat carabiner haken van Ebay.
[ afbeelding ]
heb je wel die goedkope varkentjes besteld? zie namelijk nu dat je logo's van lightake dr op hebt staan.. dat zijn toch duurdere.. of heeft jack die verstuurd als zijnde de goekope versie
even ter verduidelijking:
Logo:
http://lightake.com/detai(...)%283xLR1130%29-32612
wholesale price: 5-9 : $0.50
zonder logo:
http://lightake.com/detai(...)0_Included%29_-24679
wholesale price 5-9 : $0.22 nu 0.30$ zie ik.. hij heeft ze dus wat duurder gemaakt..![]()
besteld super bedankt nou ga ik ff straks als het er is lekker even prutsen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 5MM wilt? Anders even de zoekopdracht aanpassen en filter op wereldwijd zetten.
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)_trksid=p3286.c0.m14
[ Bericht 2% gewijzigd door Loll op 10-12-2010 21:23:46 ]BAM dit is 3KB![]()
Ohnoes, woordgrapjes.quote:Erschiessen zou ook wel een undlosung kunnen sein. Oh wait, what..?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een voorstander van het apartheid systeem. Alleen niet qua huidskleur maar onnozel gedrag. Stop het gajes maar in een aparte buurt want ik heb nog nooit salaris ontvangen om kleuterjuf te spelen.
Dankzij sociale woningbouw kun je die lui niet ontlopen in NederlandOnze eigen overheid faalt om zelfs autoinbraken maar op de kunnen lossen (een whopping 97% wordt niet opgelost - de overige 3% heeft vast spijt en geeft zichzelf aan..
) en politie is te druk bezig met flitsen in plaats van tokkietuig danwel relmarokkanen aan te pakken, dus recht in eigen handen nemen lijkt mij in zo'n geval wel gewoon gerechtvaardigd.
Beantwoord wel direct meerdere vragen over het doorverkopen van lasers in dit topic.
Straks heb je ze nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Loll het volgende:
[..]
besteld super bedankt nou ga ik ff straks als het er is lekker even prutsen.
Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:14 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Hiermee kan je een band met moeilijk bereikbaar ventiel gemakkelijker opblazen.![]()
Ik heb blanco besteld en varkens met reclame ontvangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Trouwens monkey,
heb je wel die goedkope varkentjes besteld?
Daarom mocht ik ook alleen maar aan haar tieten zitten, klote Jack![]()
Wel grappig dat hij nu een bericht heeft geplaatst dat alleen bij 1000 stuks je korting kunt krijgen
Een bewapende maatschappij is een beleefde maatschappijquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
dus recht in eigen handen nemen lijkt mij in zo'n geval wel gewoon gerechtvaardigd.![]()
Nu heeft alleen het tuig de wapens en heeft de rest knikkende knieën![]()
Dit heb je nodig voor autoinbraken.quote:Apparently this "Flame Blaster' anti-hijacking system (legal in South Africa) can be set up to your own needs. 'The intensity of the blast can be set to individual' motorists' preference and the flames have been shown to cause no paint or other damage to the car.'![]()
Het gaat om banden die niet met een fietspomp kunnen opgeblazen worden, ik moet ermee naar een benzinestation. Hier in België hebben de bandenblazers in 99% van de gevallen geen flexibel eind. Zoals dit bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?
Door bovenstaande word je beperkt in de hoek langs waar het ventiel bereikbaar moet zijn. Zo'n verlengstukje in 90° zou veel helpen.
Iets duidelijker zo?jaja, en azo...![]()
Gevonden....thnx 08gnoT!
[ Bericht 84% gewijzigd door Noax op 11-12-2010 00:12:43 ]Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Noax het volgende:
Is er eigenlijk nog een shop die flashkaartjes voor de NDS verkoopt?
Mijn 'vaste' webshop is ermee gestopt helaas.
Maar doe wat je niet laten kunt.
http://www.buyincoins.com/Video-Games/NDS/Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zelfs bij het invoeren van een enkele daarvan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef bularax het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?
Maar doe wat je niet laten kunt.
http://www.buyincoins.com/Video-Games/NDS/
Ben al even aan het googelen geslagen, als 'gift' laten verzenden zou een optie zijn....
Maar ik zie er vanaf, gezien een mogelijke boete die dan op je mat kan vallen.
Bedankt in elk geval!
Edit:
lightake.com verkoopt ook nog van die mooie kaartjes.
[ Bericht 5% gewijzigd door Noax op 11-12-2010 02:04:45 ]Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
met een andere naam dropshippen op je eigen adres, en als je een boete krijgt, ontkennen dat je t besteld hebt?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dat is echt ZO vet!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
Maar kunnen die ebay dingen wel een DSLR dragen? Of bedoel je met 'camera' gewoon een of ander goedkoop ding?![]()
1. Ik moet eerst het vliegen van een 3CH heli 'masteren', met een relatief goedkoop eBayding inderdaad. Ondertussen wil ik natuurlijk wel een beetje experimenteren met filmpjes en had al een MD80 camera besteld, niks chiques, bij BIC (eBay, die dus nooit aankwam en geld retour kreeg). Daar moet ik nu dus nog ff een vervanger voor hebben. Is deze trouwens die ik heb:quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef rcco het volgende:
[..]
Dat is echt ZO vet!![]()
![]()
Maar kunnen die ebay dingen wel een DSLR dragen? Of bedoel je met 'camera' gewoon een of ander goedkoop ding?
2. Blijkt het leuk te zijn en wil ik het progehalte wat opvoeren misschien een flycamone of een sony bloggie ofzo en een 4CH/6CH helicopter (van Conrad o.i.d.).
3. Een Canon 7D kost al gauw zo'n 1300,- EUR. Dat is zonder specifieke lenzen voor zulke doeleinden. Dan heb je naast een dure heli die veel lift en stabiliteit kan genereren en waarvan de accu ook nog eens behoorlijk lang mee kan gaan een onwijs dure mount nodig om het platform en het beeldmateriaal vloeiend en schokvrij te houden en mogelijkerwijs controle over de kijkrichting van de lens t.o.v. het vliegpad van de heli uit te oefenen. Dit natuurlijk samengaand met een livefeed zodat je weet wat je aan het filmen bent, draadloze dataoverdracht, maar ook zender, ontvanger, gyro's en servo's etc zorgen er wel voor dat je een paar duizend euro kwijt bent wil je het echt goed aanpakken.Maar uh, laten we zo ver maar niet gaan en laten we het leuk houden.
Dan zul je toch uiteindelijk moeten kunnen aantonen dat je niets hebt gekocht...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef mickeyD het volgende:
met een andere naam dropshippen op je eigen adres, en als je een boete krijgt, ontkennen dat je t besteld hebt?Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
aantonen dat je NIETS hebt gekocht? omgekeerde wereld is t niet?
dr staat toch een vreemde naam op?
meer hoef je niet aan te wijzen
ik heb ook wel eens wat besteld met mn nickname..
alleen lullig als je niet thuis bent, bij t postkantoor kun jeje dan niet legitimeren ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Mijn dromen wat doe je..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
3. Een Canon 7D kost al gauw zo'n 1300,- EUR. Dat is zonder specifieke lenzen voor zulke doeleinden. Dan heb je naast een dure heli die veel lift en stabiliteit kan genereren en waarvan de accu ook nog eens behoorlijk lang mee kan gaan een onwijs dure mount nodig om het platform en het beeldmateriaal vloeiend en schokvrij te houden en mogelijkerwijs controle over de kijkrichting van de lens t.o.v. het vliegpad van de heli uit te oefenen. Dit natuurlijk samengaand met een livefeed zodat je weet wat je aan het filmen bent, draadloze dataoverdracht, maar ook zender, ontvanger, gyro's en servo's etc zorgen er wel voor dat je een paar duizend euro kwijt bent wil je het echt goed aanpakken.Maar uh, laten we zo ver maar niet gaan en laten we het leuk houden.
![]()
![]()
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.![]()
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.![]()
Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik. Zijn prima dopjes én zien er leuk uit. Als je dopjes nodig hebt, gewoon proberen/doen!
Heb ze nu in de laptop zitten...
Een tijdje geleden viel een van die 'zilveren' kapjes eraf, het kon er wel weer zo ingeklikt worden.
Net kwam ik er echter achter dat het rechterdopje kapot was: de speaker/rubber oording liggen los van het houten omhulsel en zitten nog vast door een dun draadje van de speaker.
niet fijn...![]()
Open jij je ogen dan eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.![]()
Maakt ook weinig verschil eh. Als zo'n gozer in je ogen zit te schijnen krijgt ie ook een enkeltje richting paradijs.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.
Ik zie overigens weinig marokkanen in dit topic terwijl wel heel veel mensen lasers kopen voor de doorverkoop. Is nml meermaals gevraagd, dus vraag mij af of je boute stelling wel helemaal opgaat.Common sense is my super power. What's yours?
Gisterenavond ook al. Waren we 's avonds klaar met werken, zitten we boven in de bedrijfskantine, wordt er met zo'n dikke groene laser bij ons naar binnen geschenen. Ik kreeg hem op mijn hoofd, gelukkig hebben mijn ogen er niet veel van gemerkt.![]()
Net binnengekomen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
Die van mij is trouwens nog niet binnnen (besteld op zaterdag 27 november):
Enne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervroegd kerstcadeau![]()
Nu hopen dat het wat is...![]()
Zilveren eikels!quote:
quote:, nee m'n groene laser. Leuk ding. Je krijgt niet veel trouwens, een stuk vuilniszak, bubbeltjesplastic (lekker knappen!) en de laser erin gerold.
Maar goed, hij doet het, was een beetje 'bang'; iemand hier had minder goede ervaringen met dit ding.Dit dus:quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:
Een tijdje geleden viel een van die 'zilveren' kapjes eraf, het kon er wel weer zo ingeklikt worden.
Net kwam ik er echter achter dat het rechterdopje kapot was: de speaker/rubber oording liggen los van het houten omhulsel en zitten nog vast door een dun draadje van de speaker.
niet fijn...
[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 11-12-2010 13:17:59 ]![]()
precies zoals ik heb met beide MD-52 oordopjes dus; laten gewoon los van me kaar en blijven vervolgens mocht je geluk hebben nog met het draadje aan elkaar hangen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
, nee m'n groene laser. Leuk ding. Je krijgt niet veel trouwens, een stuk vuilniszak, bubbeltjesplastic (lekker knappen!) en de laser erin gerold.
Maar goed, hij doet het, was een beetje 'bang'; iemand hier had minder goede ervaringen met dit ding.
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
links dus los met elkaar aan draadje; rechts dus helemaal eraf haha
Oftwel kanen dat uit 2 delen bestaat niet kopen!!
en kreeg mijn 1 cent oordopjes net binnen, snap ook wel waarom ze 1 cent zijn:
dacht al wat een platte enveloppe zeg.
haha, wat slecht verpakt gewoon in plastic zakje.. en dan te bedenken dat ik nog 5 pakjes in 1 enveloppe krijg van deze oordopjes.. ( die ik per ongeluk nog in mijn winkel karretje had staan ..)
zal vast wel 1 heel aan komen mag ik hopen..![]()
![]()
![]()
Tering zeg, das ook lekker ^^.![]()
Ik denk dat ik het nog probeer met een dotje lijm o.i.d.
Jammer, want ze zijn verder opzich wel prima.![]()
heb mijn MD-52 hier ook nu aan het drogen van de lijm, toch twijfel ik er over om niet z'n setje MK-92 ofzo te halen die jij hebt ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
Tering zeg, das ook lekker ^^.![]()
Ik denk dat ik het nog probeer met een dotje lijm o.i.d.
Jammer, want ze zijn verder opzich wel prima.![]()
Tja, ze kosten ook niets eigenlijk, dus je kan ze altijd bijkopen. Wat doe je eigenlijk met zoveel oortjes?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb mijn MD-52 hier ook nu aan het drogen van de lijm, toch twijfel ik er over om niet z'n setje MK-92 ofzo te halen die jij hebt ..
En de laser is prima, leuk ding!![]()
veel oordopjes? Ik heb 3 paar MD-52 ; 1 kapotte waarvoor ik dus replacement heb gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, ze kosten ook niets eigenlijk, dus je kan ze altijd bijkopen. Wat doe je eigenlijk met zoveel oortjes?
En de laser is prima, leuk ding!
en nog 1 voorbij mn ipodje
+ de nu kapotte everybuying oordopjes, + 5 die ik per ongeluk besteld heb die moeten nog komen( wou kijken of de prijs wel klopte, dus zodoende even getest of de prijs van 5 dan wel werd aangepast. maar toen wou ik dus een 1 cent deal bestellen, stoden die 5 oordopjes er blijkbaar nog bij; niet gezien
..)
![]()
Een DSkaartje past nog wel door de brievenbus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef mickeyD het volgende:
aantonen dat je NIETS hebt gekocht? omgekeerde wereld is t niet?
dr staat toch een vreemde naam op?
meer hoef je niet aan te wijzen
ik heb ook wel eens wat besteld met mn nickname..
alleen lullig als je niet thuis bent, bij t postkantoor kun jeje dan niet legitimeren ;-)
Zit er een factuur in het pakket? Wanneer de douane dat opent dan ben je sowieso lul....Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
Over die flashkaartjes moet je je echt niet druk maken. Handel erin is verboden, maar particulier bezit niet❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Ik heb een blauw/violet laserpointertje besteld en vandaag gekregen maar hij geeft nog behoorlijk wat strooilicht (een euromunt op 2,5 meter) rondom de punt af, heb het lensje al schoongemaakt maar is er nog iets anders wat ik eraan kan doen?
Ik weet dat laserpointers niet erg positief besproken worden hier maar dit is gewoon een <1mw dingetje en wordt alleen binnen gebruikt.![]()
![]()
Ja. Dat ligt aan de kleur. Het zit tegen het UV aan, dus je ogen weten niet wat ze ermee aanmoeten. Een bloemvorm is normaal. (Edit: als je er een foto van maakt, kun je ook zien of het aan de laser of aan je kleurperceptie ligt. Camera's kunnen die kleur meestal wel oppikken)quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb een blauw/violet laserpointertje besteld en vandaag gekregen maar hij geeft nog behoorlijk wat strooilicht (een euromunt op 2,5 meter) rondom de punt af, heb het lensje al schoongemaakt maar is er nog iets anders wat ik eraan kan doen?
Ik weet dat laserpointers niet erg positief besproken worden hier maar dit is gewoon een <1mw dingetje en wordt alleen binnen gebruikt.
Als het ook is als je op iets wits schijnt, wit papier of iets anders waar de stip blauw van wordt, kun je van binnen de lens focussen. Iemand hier heeft dat gedaan, maar ik weet niet meer wie.
Ik werd vandaag ook nog beschenen door een stel snotjong met een (ik denk) 100mW groene, ik reed in de auto door een wijk en ze bleven me achterna komenIk zat zowat te trillen toen ik eindelijk de wijk uit was en gas kon geven
Het is te merken dat het 5 december geweest is, blijkbaar heeft Sint een leuk dealtje gesloten in China.
Heb melding gemaakt bij de politie (voor het eerst haha) en die zouden er notitie van maken. Uhuh.
[ Bericht 10% gewijzigd door 08gnoT. op 11-12-2010 20:29:00 ]![]()
Of ligt het eraan dat ik mijn ogen ook heb laten laseren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja. Dat ligt aan de kleur. Het zit tegen het UV aan, dus je ogen weten niet wat ze ermee aanmoeten. Een bloemvorm is normaal. (Edit: als je er een foto van maakt, kun je ook zien of het aan de laser of aan je kleurperceptie ligt. Camera's kunnen die kleur meestal wel oppikken)Nee geintje, ik zal morgen eens alle filters van mijn Canon afschroeven en kijken of ik het zo kan zien, is idd een bloempatroon met een beetje fantasie.
Mocht deze persoon zich geroepen voelen?quote:Als het ook is als je op iets wits schijnt, wit papier of iets anders waar de stip blauw van wordt, kun je van binnen de lens focussen. Iemand hier heeft dat gedaan, maar ik weet niet meer wie.
Dat geklooi met laserpointers zie ik hier nog niet maar ik hou mijn hart vast..........![]()
![]()
![]()
Zoiets als de linkse? Dat is bij mij ook, en als ik op wit papier schijn ziet de stip eruit als de rechter. Dat ligt echt aan het bereik van je ogen en niet aan de penJe kunt ook naar een mat voorwerp een aantal meter verderop schijnen en iemand anders er vlakbij vragen hoe de stip er voor hem uitziet
Ik wilde hem eerst ook focussen, diegene had het met een theelepeltje gedaan dacht ik, topje eraf en aan de binnenkant wat verzetten. Maar ik kreeg de bovenkant er niet af zonder de boel te slopen dus heb ik het zo gelaten.
Edit: Chinese Webshops - Topic #94 Waar we een klok nodig hebben
[ Bericht 1% gewijzigd door 08gnoT. op 11-12-2010 22:52:04 ]![]()
Je mag ze ook niet meer hebben hoor, daar is nu zelfs een wet op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Over die flashkaartjes moet je je echt niet druk maken. Handel erin is verboden, maar particulier bezit nietOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, een cd'tje voor iemand branden is best te doen zonder in de problemen te komen. Ga je er handel in bedrijven dan vestig je natuurlijk al wat sneller de aandacht op je. Ik denk dus niet dat je zo veel problemen hoeft te verwachten met een enkel flashkaartje hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
welnee, wat is nou eenmaal de kans dat ie dr uit wordt gehaald bij de controle, ik heb deze maand nog niemand gehoord die een opengemaakt pakket heeft ontvangen, en een glazen bol hebben ze ook nog niet bij de douane. (tevens ook geen DS kaartjes hond)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Geschreven door een 7-jarige Chinees die net op school een paar maanden Engels heeft geleerd.quote:Op zondag 12 december 2010 00:41 schreef Megakroelbeestje het volgende:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.39408~seQ.8
Waarom willen mensen trouwens zulke messen (maar ook switchblades etc) kopen?
Tenzij ze serieus duiksport beoefenen uiteraard...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo, 'n vriend heeft de laser gezien en wil er ook een. Deze wel te verstaan.
Sommigen weten echt niet wat ze met hun geld moeten...![]()
dat kan anders nog veel duurder hoor..
en we hebben een winnaar!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341
$151 en een paar centen!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
kijk deze mongool dan, die lasers branden door zn cd doosje heen, best, maar wel steeds met die cam dr voor hangen in de straal he hahaha
(als tie t niet doet dan edit ik de post wel)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ze hebben ze al in 1,7W (1700mw dus) voor 180$ tegenwoordig, 445nm. Valt mee. Duurste is geel volgens mij, daar betaal je al duizenden euroá voor 1mw.quote:![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze hebben ze al in 1,7W (1700mw dus) voor 180$ tegenwoordig, 445nm. Valt mee. Duurste is geel volgens mij, daar betaal je al duizenden euroá voor 1mw.Ik heb vroeger zo'n lowpower laserpennetje gewonnen op de kermis, je weet wel, met die verschillende lenzen voor figuurtjes enzo. Ik kan me alleen bedenken dat een laserpen handig is voor een leraar of zo om tijdens een presentatie iets aan te wijzen. Maar waarom zou je thuis in hemelsnaam zo'n krachtige laser moeten hebben? Om je kaarsen aan te steken?
heey, je zult maar willen roken, en je aansteker is leeg?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Roken is slecht voor je, dus dat komt dan mooi uit lijkt me.quote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef mickeyD het volgende:
heey, je zult maar willen roken, en je aansteker is leeg?( <- Ironische smiley)
Ja, dat was ook mijn eerste. 42 verschillende opzetstukjes of zoquote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik heb vroeger zo'n lowpower laserpennetje gewonnen op de kermis, je weet wel, met die verschillende lenzen voor figuurtjes enzo. Ik kan me alleen bedenken dat een laserpen handig is voor een leraar of zo om tijdens een presentatie iets aan te wijzen. Maar waarom zou je thuis in hemelsnaam zo'n krachtige laser moeten hebben? Om je kaarsen aan te steken?
En ik steek wel vuurwerk aan ja met m'n 200mW rodeKan tenminste van een veilige afstand
![]()
![]()
Bedankt voor alle reacties!
Ik wilde er eigenlijk maar eentje bestellen, dus niet voor de handel.
Bij mij in de buurt zit een winkel die er nog steeds in handelt....
Ik vertelde de eigenaar dat dit inmiddels illegaal was, maar aangezien hij er nog een paar honderd heeft liggen gaat hij vrolijk door met de verkoop.
Helaas betreft het hier om de R4 kaartjes, die boeien mij niet.
@bularax;
Dus we moeten massaal onze DS kaartjes bij de popo inleveren?
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
echt niet, onze M3 kaart doet t nog rete goed :pLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
arme postbodes/pakketbezorgers, gaat het vandeweek weer heel erg sneeuwen lees ik net op t forum.
misschien dinsdag al, maar opzeker donderdag op vrijdag, tussen de 10cm aan de kust, en 25cm in het oosten!
en die blijft lang liggen, want ze vermoeden een nogal witte kerst! (mag ook wel weer een keer he)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Als de postbode maar niet valt met mijn pakketjes want anders
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Bron??quote:Op zondag 12 december 2010 02:17 schreef mickeyD het volgende:
arme postbodes/pakketbezorgers, gaat het vandeweek weer heel erg sneeuwen lees ik net op t forum.
misschien dinsdag al, maar opzeker donderdag op vrijdag, tussen de 10cm aan de kust, en 25cm in het oosten!
en die blijft lang liggen, want ze vermoeden een nogal witte kerst! (mag ook wel weer een keer he)
Ach ja, de postbodes staken toch de helft van de tijd![]()
![]()
![]()
ik zou ze kopen bij shoptemp, weet je tenminste zeker dat ze genuine zijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef Noax het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
Ik wilde er eigenlijk maar eentje bestellen, dus niet voor de handel.
Bij mij in de buurt zit een winkel die er nog steeds in handelt....
Ik vertelde de eigenaar dat dit inmiddels illegaal was, maar aangezien hij er nog een paar honderd heeft liggen gaat hij vrolijk door met de verkoop.
Helaas betreft het hier om de R4 kaartjes, die boeien mij niet.
@bularax;
Dus we moeten massaal onze DS kaartjes bij de popo inleveren?
En hier in Groningen zit er een boekhandel naast het politiebureau, die verkoopt ze ook gewoonLijkt me dus dat je neit echt bang hoeft te zijn dat de politie je kaartjes afpakt :p
![]()
Shoptemp.com heeft hele mooie kaartjes. Zelf heb ik er 5 besteld, allemaal binnengekomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Noax het volgende:
[..]
Zelfs bij het invoeren van een enkele daarvan?
Ben al even aan het googelen geslagen, als 'gift' laten verzenden zou een optie zijn....
Maar ik zie er vanaf, gezien een mogelijke boete die dan op je mat kan vallen.
Bedankt in elk geval!
Edit:
lightake.com verkoopt ook nog van die mooie kaartjes.![]()
![]()
Jij woont in groningenquote:Op zondag 12 december 2010 11:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik zou ze kopen bij shoptemp, weet je tenminste zeker dat ze genuine zijn
En hier in Groningen zit er een boekhandel naast het politiebureau, die verkoopt ze ook gewoonLijkt me dus dat je neit echt bang hoeft te zijn dat de politie je kaartjes afpakt :p
![]()
![]()
ShopTemp Orders Now Closedquote:Op zondag 12 december 2010 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Shoptemp.com heeft hele mooie kaartjes. Zelf heb ik er 5 besteld, allemaal binnengekomen
Posted on 8th Dec 2010 @ 4:08 PM
Dear visitors,
we are sad to let you know that ShopTemp is no longer accepting orders.
For more information, please visit www.Gbatemp.net
Please be aware of the following information:
* -If you paid for your order, it will be shipped ! So please don't worry about it. Do not ask for refunds!
* -The customer support service will be extremely slowed down because we had to ask all our staff to leave.
* -Our PayPal account has been suspended, our funds are blocked, we currently cannot issue any refunds at all! We have requested that PayPal authorizes us to send refunds but without success at the moment. If you are unhappy about it and must get a refund, please contact PayPal, maybe it will help to unlock our account.
We are sorry about this. The site will remain open for informational purposes until it is transformed completely, which should happen in the next few weeks or months.
Goodbye, this was the latest news ever from ShopTemp!
Gaat niet meer lukken, gelukkig zijn er nog wat alternatieven...Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
Damm wat kan ik me daar boos om makenquote:Op zondag 12 december 2010 11:32 schreef Noax het volgende:
[..]
ShopTemp Orders Now Closed
Posted on 8th Dec 2010 @ 4:08 PM
Dear visitors,
we are sad to let you know that ShopTemp is no longer accepting orders.
For more information, please visit www.Gbatemp.net
Please be aware of the following information:
* -If you paid for your order, it will be shipped ! So please don't worry about it. Do not ask for refunds!
* -The customer support service will be extremely slowed down because we had to ask all our staff to leave.
* -Our PayPal account has been suspended, our funds are blocked, we currently cannot issue any refunds at all! We have requested that PayPal authorizes us to send refunds but without success at the moment. If you are unhappy about it and must get a refund, please contact PayPal, maybe it will help to unlock our account.
We are sorry about this. The site will remain open for informational purposes until it is transformed completely, which should happen in the next few weeks or months.
Goodbye, this was the latest news ever from ShopTemp!
Gaat niet meer lukken, gelukkig zijn er nog wat alternatieven....
Paypal heeft het account van de KKK nooit stopgezet. Stelletje overheidsslaafjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2010 12:03:08 ]![]()
Illegale zooi verkopen is een strafbaar feit, simpel.quote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damm wat kan ik me daar boos om maken.
Paypal heeft het account van de KKK nooit stopgezet. Stelletje overheidsslaafjes.
De KKK valt gewoon onder vrijheid van meningsuiting en daar kan heel Nederland nog iets van leren![]()
Hoef je verder niet boos om te worden![]()
De eigenaar van Ebay/Paypal is ook geen overheidsslaaf maar is gewoon lid van de miljardair club van de grote industrie. Die krabben elkaars rug![]()
![]()
Je leest nooit wat over de verkoop van neppe ID's in china... Toen ik in thailand was, de hele straat vol met van die standjes die in neppe ID's, Rijbewijzen en Schoolpasjes handelden...![]()
Heeft LITB eigenlijk kortings codes? Kan niks vinden, alleen van die 10 dollar van 100 dollar af kortings codes.![]()
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Heb net 2 van die digitale horloges besteld bij BIC. En mn wifi mobiel uit China is alweer kapot. WiFi werkt al niet meer dus ik raad het niet aan om een mobiel te kopen om mee te internetten uit China. Het is namelijk een heel geklooi om het werkend te krijgen. Nu maar hopen dat ik hem terug stuur en een refund krijg want ik heb niet zoveel aan een coupon/nieuwe mobiel.![]()
Welke LED lampen kun je dimmen die verkrijgbaar zijn uit chinese shops? Is deze bv dimbaar?
Zo nee, wat dan wel?![]()
![]()
Jawel, in combinatie met deze moet dat lukkenquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef portabel het volgende:
Welke LED lampen kun je dimmen die verkrijgbaar zijn uit chinese shops? Is deze bv dimbaar?
Zo nee, wat dan wel?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Coupons zijn niet bekend zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
Dezelfde laser gevonden op dx voor iets van de helft. Iemand nog een coupon daarvoor?![]()
Wat ze zeggen dat 150mw is, is vaak een heel stuk minder. Ik zou je daar niet al te veel aan vastpinnen, wat de chinese shops zelf zeggen. De enige die ze meet is priceangels.quote:
En ik weet ook geen coupons voor DX, nee![]()
![]()
Na ja, in ieder geval bedankt. 'k heb 'm al besteld, is toch voor iemand anders...quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat ze zeggen dat 150mw is, is vaak een heel stuk minder. Ik zou je daar niet al te veel aan vastpinnen, wat de chinese shops zelf zeggen. De enige die ze meet is priceangels.
En ik weet ook geen coupons voor DX, nee![]()
dealextreme coupons:
PAYPALASIA = Gratis Led dobbelsteen bij orders boven 30$
of deze: USPROMOTION = Gratis SDHC reader boven 30$
korting heb ik verder ook niet..![]()
enigste nieuwe die ik er zo tussen zie staan is:
http://www.**********.com/Black-Europe-Round-To-USA-Flat-Power-Plug-Converter-Adapter-p-17801.html
Niet echt bijzonder voor hier in EU...
edit: hahaha E verybuying staat op de blacklist hier![]()
![]()
zo mooi is die toch niet, wat heb je nou aan een USA aansluiting in NL( en europa?)quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Loll het volgende:
Ja die 1 cent deal bedoelde ik. Sorry voor ontbrekende link.
leuk als je een keer in USA op vakantie bent maargoed..![]()
vorige week de MD 92 van Kanen besteld
http://www.focalprice.com/detail_EP268X.html
Vanmiddag binnen.
Supersnel en goede kwaliteit. Wel raar dat mijn andere bestelling, geplaatst op 2 november, nog niet binnen is. Beetje raar van focalprice.![]()
Hoe is de kwaliteit? Hoor je nog wat als je op de fiets zit met die dingen in?quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef forsho het volgende:
vorige week de MD 92 van Kanen besteld
http://www.focalprice.com/detail_EP268X.html
Vanmiddag binnen.
Supersnel en goede kwaliteit. Wel raar dat mijn andere bestelling, geplaatst op 2 november, nog niet binnen is. Beetje raar van focalprice.![]()
Welke had je?quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn oortjes van DX zuigen, hoe kan ik een klacht indienen bij DX?
En iemand nog ervaringen met de Bose oortjes van Focalprice?
Hopelijk komen ze bij mij snel binnen![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/3-Way(...)903b8#ht_3610wt_1142
Deze is ook binnengekomen van de week, doet het vooralsnog prima. Kan nu mooi én muziek luisteren en m'n andere autostekkerdingen erop aansluiten![]()
![]()
Ik had deze (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500) besteld. Maar ze passen niet in mijn oren en geluid valt steeds weg....quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke had je?
Hopelijk komen ze bij mij snel binnen![]()
ik heb ze, mooi doosje eromheen. De kwaliteit valt een beetje tegen, het geluid is best goed, maar als je kwaliteitsoortjes wil koop dan andere.quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke had je?
Hopelijk komen ze bij mij snel binnen
Met deze prijs denk ik dat ze moesten kiezeb tussen goede namaak en kwaliteit, ze hebben gekozen voor namaak....![]()
bijna tijd voor een nieuw topicLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Oei, naja ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb ze, mooi doosje eromheen. De kwaliteit valt een beetje tegen, het geluid is best goed, maar als je kwaliteitsoortjes wil koop dan andere.
Met deze prijs denk ik dat ze moesten kiezeb tussen goede namaak en kwaliteit, ze hebben gekozen voor namaak....![]()
![]()
Blijkbaar zijn ze de order dus kwijtgeraakt daar bij Bicquote:2010-12-13: foster.ma Dear friend,
Thank you for your message and sorry for the delay in responding you.
First please accept our sincere apologize for the issue.
I'm sorry to tell you that your order lost.But please don't worry about it.We will resend it to you asap.Now the order label has been transferred to the warehouse.
I'm looking forward to serving you more.
Apologize again for all the trouble and inconvenience it caused to you.
Fosternu maar hopen dat mijn pakketje snel deze kant op komt
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Kwaliteit is te doen hoor, maar ik heb betere voor een paar dollar meer, 1 oortje werkt al neit meerquote:. Alpha Brainwavz ftw!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2010 20:50:12 ]![]()
na wat twijfel toch maar de KM-92 besteld.
heb mijn MD-52 wel weer kunnen lijmen, maar wil ze wel eens vergelijken
mag hopen dat ik ze ook zo snel krijg als forsho![]()
![]()
krijg een beetje genoeg van de 'dear friend'-messages van BIC. op 1 na zijn al mijn bestellingen geheel of gedeeltelijk ge-refund omdat het artikel niet on stock is. pffff, lekker handig zo. Overigens, de eerste zending moet ik nog krijgen.
Bic moet zijn bek houden. Gewoon refunden en geen friend gezeik! Koop je niks voor xdBAM dit is 3KB![]()
Ik zoek iets om de muziek op mobiel (audiojack 3.5 mm) te koppelen aan een stereo met tulpstekkers.
Dus tulp stekker male naar audio jack. Wie weet wat de Engelse benaming hiervoor is, ik kan ze niet vinden bij BIC, LITB..
Edit: oeps, volgende topic: Chinese Webshop topic #108 - Kerstdrukte!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: