quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:39 schreef Haunter het volgende:
Btw-verhoging podiumkunst op de tocht
AMSTERDAM De verhoging van de btw van 6 naar 19 procent voor podiumkunsten zou alsnog kunnen sneuvelen in de Eerste Kamer.
Volgens NRC gaat de VVD-fractie in de senaat tegen stemmen. Er zou sprake zijn van onbehoorlijk bestuur.
Ook is de maatregel mogelijk in strijd met EU-richtlijnen, aangezien er geen sprake is van een gelijk speelveld. Circussen en bioscopen zijn bijvoorbeeld ontzien bij de btw-verhoging.
De Europese Commissie zou daarom mogelijk een procedure tegen Nederland kunnen starten.
De Tweede Kamerfractie stemde onlangs, na protest, toch in met de btw-verhoging. Volgens de Senaatsfractie is er, ook vanwege de bezuinigingen op kunst, sprake van verschraling van de maatschappij.
De btw-verhoging moet 90 miljoen euro opleveren. Dinsdag ligt de btw-verhoging voor in de Eerste Kamer.
http://www.nu.nl/cultuur/(...)diumkunst-tocht.html
quote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef PiRANiA het volgende:
Er staan nu 85 mensen op het lijstje, vorig jaar 144. Als je er nog niet op staat, PM dan ff
quote:Op maandag 6 december 2010 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is paars? Is dat meer of gelijk aan vijf keer?
Tien Jack, tien!quote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien
quote:Op maandag 6 december 2010 19:08 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien Tien
Huisdieren zijn niet toegestaan meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag wel langskomen.
Dat is ook heel leuk hoorquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef Rockabella het volgende:
En ik heb geen kaarten dit jaar. Als troost maar kaarten voor Sziget gehaald..
Als je dit jaar de kaarten misliep snap ik het nog, maar vorig jaar had je een week de tijd! Dan kán je ze toch gewoon niet missen!quote:Op maandag 6 december 2010 20:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk hoorBen ik vorig jaar geweest omdat ik de Lowlands kaarten misliep
Euh ja klopt, maar er zal vast iets die week geweest zijn waardoor ik ze niet kon kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je dit jaar de kaarten misliep snap ik het nog, maar vorig jaar had je een week de tijd! Dan kán je ze toch gewoon niet missen!
Ik heb elk jaar 2 backups voor als ik ze niet kan kopenquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh ja klopt, maar er zal vast iets die week geweest zijn waardoor ik ze niet kon kopen.
Inderdaad, blauwquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Dupje het volgende:
Jeej ik sta in de OP, net niet in de blauwe kleur
Jaaa Linkin Park!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:36 schreef willemwaus het volgende:
Hoop stiekem dat linkin park dit jaar naar lowlands komt maken, zou volgens mij de eerste keer worden..
Ik mis ook nog steeds 1 kaartje, komt wel goed lijkt me
Eens! Erg lekker! Thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:12 schreef WeezerButler het volgende:
Als de heule plaat van Jamie Woon zo zal worden mag hij ook wel op LL komen. Lekker chill in de nacht. Burial produktie, wat een bom
zo kan ik me niet voorstellen dat je de op leest en niet de regel waarin staat dat je jezelf moet toevoegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:47 schreef kciR het volgende:
Oh, ik mag ook wel in de OP, het is mijn 7e keer. Ik zie nu dat ik voor mijn eerste LL ¤40 euro minder voor een kaartje betaalde en die heb ik toen nog in juni gekocht.. Dat kun je nu echt niet meer voorstellen!
Nee, ik heb vriendenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:05 schreef WeezerButler het volgende:
Wat denk je... ik zal de ticketnummers maar ff wegwerken zodat ze niet geblokkeerd worden als ik ze doorverkoop ;-) Nice zo een setje. Toen ik vorige week mijn tickets op de mat zag liggen dacht ik dat hadden ze wel wat discreter kunnen verpakken. Je zag gelijk dat het concertkaarten waren.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef julian6 het volgende:
ook niks. Hoop dat ze vandaag komen anders moet ik tot zaterdag wachten?
Gewoon, hamer en een beitel. Bam.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij mij zit er wel iets in de brievenbus maar ik kan dat ding niet openen op een of andere manier argh. En ik moet dat kaartje dus verkopen WANT GELD NODIG maar als ik dat kaartje nog niet heb, is verkopen ook lastig.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik ben van mijn extra kaartje af. Normale prijs
of zoals ik laatst deed toen ik een hele belangrijke brief moest hebben; gewoon even met iets langs die brief eruit wippen vanaf de andere kant.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon, hamer en een beitel. Bam.
Ja da's onmogelijk haha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
of zoals ik laatst deed toen ik een hele belangrijke brief moest hebben; gewoon even met iets langs die brief eruit wippen vanaf de andere kant.
Als je nu geld nodig hebt, zo erg, had je een week terug niet dat kaartje moeten kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij mij zit er wel iets in de brievenbus maar ik kan dat ding niet openen op een of andere manier argh. En ik moet dat kaartje dus verkopen WANT GELD NODIG maar als ik dat kaartje nog niet heb, is verkopen ook lastig.
Hee, het kan dat ze een financiële domper gehad heeft afgelopen week. Niet zomaar oordelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nu geld nodig hebt, zo erg, had je een week terug niet dat kaartje moeten kopen
Mwah, dat heet reserves.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee, het kan dat ze een financiële domper gehad heeft afgelopen week. Niet zomaar oordelen
Hihi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lowlands '10 was te recent, door de reserves zijn we al heen
Mijn loon is laat en de reserves zijn op. Maar mijn lowlandkaartje(s) verkopenquote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik ben van mijn extra kaartje af. Normale prijs
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik heb uiteindelijk mijn kaarten in 3 transacties gekocht. Eerste transactie van 5 kaarten en daarna nog 2 transacties van ieder één kaart. Nu zijn de laatste twee samengevoegd en die heb ik zaterdag ontvangen, maar de 5 kaarten heb ik nog steeds niet (de post is net geweest en het zit er niet bij). Moet ik me zorgen gaan maken...???
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik heb uiteindelijk mijn kaarten in 3 transacties gekocht. Eerste transactie van 5 kaarten en daarna nog 2 transacties van ieder één kaart. Nu zijn de laatste twee samengevoegd en die heb ik zaterdag ontvangen, maar de 5 kaarten heb ik nog steeds niet (de post is net geweest en het zit er niet bij). Moet ik me zorgen gaan maken...???
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb net m'n laatste kaartje binnen gehad (nummer 4, nee ik ben geen handelaar, is allemaal voor vrienden)
Die andere 2 zijn ook terecht gekomen toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...
Ja, maar dat is met onze postbode toch geen garantie dat de andere kaartjes ook gewoon netjes in mijn brievenbus belanden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn ook terecht gekomen toch?Ik heb geen idee waarom sommige al wel kaarten hebben en andere niet, maar bij ons in de groep ben ik 1 van de weinige die de kaartjs al heeft
Ik zal me d'r niet zo druk over maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met onze postbode toch geen garantie dat de andere kaartjes ook gewoon netjes in mijn brievenbus belanden...
En op het juiste moment verkopen voor 200,- p/squote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef TWP het volgende:
Alle 11 sinds vanmiddag binnen. Nu nog veilig bewaren.
Nee daar doe ik niet aan, we gaan met een hele groepquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
En op het juiste moment verkopen voor 200,- p/s
Dat maakt niet uit. Als je ze niet gekregen hebt, krijg je gratis nieuwe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...
Ik ook, misschien omdat die mensen dat niet weten, of omdat ze willen dat het sneller gaat ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TWP het volgende:
Ik vraag me dan toch af waarom mensen die kaarten voor extra geld aangetekend verzenden? Als je ze toch gewoon opnieuw opgestuurd krijgt?
heeft er iemand ervaring mee hier? Ik geloof dat ze niet erg happig zijn als je belt met de mededeling dat je nieuwe tickets wilt omdat de oude niet zijn aangekomen.. geloof zelfs gelezen te hebben dat ze de tickets maar 1x versturen en in geen enkel geval 2x.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TWP het volgende:
Ik vraag me dan toch af waarom mensen die kaarten voor extra geld aangetekend verzenden? Als je ze toch gewoon opnieuw opgestuurd krijgt?
Het lijkt me inderdaad ook sterk. Stel dat je 8 kaarten hebt besteld, ze verkoopt voor het dubbele en dan even naar ticketmaster belt dat je kaarten nooit bezorgt zijn. Ik denk toch wel dat ze daar wat strenger mee om gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
heeft er iemand ervaring mee hier? Ik geloof dat ze niet erg happig zijn als je belt met de mededeling dat je nieuwe tickets wilt omdat de oude niet zijn aangekomen.. geloof zelfs gelezen te hebben dat ze de tickets maar 1x versturen en in geen enkel geval 2x.
idd, met echte tickets kan je iedereen oplichten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook sterk. Stel dat je 8 kaarten hebt besteld, ze verkoopt voor het dubbele en dan even naar ticketmaster belt dat je kaarten nooit bezorgt zijn. Ik denk toch wel dat ze daar wat strenger mee om gaan.
Wel een lache actie om een week voor lowlands alle kaarten ongeldig te maken en iedereen nieuwe te sturen: "Er was wat mis met de barcode"quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, met echte tickets kan je iedereen oplichten.
Toch veel brieven op de matquote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef willemwaus het volgende:
bij jullie werken de postbodes gewoon?
Er komt een lijst met geblokkeerde kaarten, dus dan kan je alsnog vroegtijdig een baksteen door iemands ruit heen gooien.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:52 schreef ArowanaW het volgende:
Hier ook nog niet binnen ._.
En ik zie inderdaad niet in hoe dat idee van nieuwe kaarten in z'n werking zou moeten gaan. Dan kan je lekker cashen zeg; kaarten kopen, doorverkopen, nieuwe aanvragen, repeat, ???, profit!
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn tickets zijn ook binnen. Ik dacht even dat ik er drie had maar dat was helaas het adresding.
Lol, aangezien de post morgen nog staaktquote:Op woensdag 8 december 2010 22:58 schreef julian6 het volgende:
Als de mijne morgen niet komen sta ik niet voor mezelf in
Geen tickets, maar wel een belastingaanslag vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lol, aangezien de post morgen nog staakt
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
Geen tickets, maar wel een belastingaanslag vandaag.
en de meeste postbodes staken niet hoor
Bron: tntpost.nlquote:Update over uw post
Staking van dinsdagnacht tot vrijdagnacht
Dinsdagnacht is de staking bij TNT Post van start gegaan. Deze staking duurt tot vrijdag 10 december 23:00 uur. Het bedrijf is op dit moment niet in gesprek met de Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak, nadat zij gisteravond de voorstellen hebben afgewezen. De BVPP legt onze voorstellen wel voor aan haar kaderleden.
Vandaag is gebleken dat een aanzienlijk deel van de medewerkers aan het werk is. Dit betekent dat de post in een deel van het land wel wordt bezorgd.
We hebben op dit moment nog geen inzicht in mogelijke vervolgacties van de vakorganisaties. Het bedrijf heeft een dringend beroep gedaan op de vakorganisaties Abvakabo FNV en CNV Publieke Zaak om onze voorstellen serieus te heroverwegen. We wachten de reacties van deze vakorganisaties eerst af.
Onderwerpen: Bereikbaarheid, Overleg, Staking
08/12/2010 | 14:41
Vind Kees geen zak aan tbh.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef julian6 het volgende:
Gaan er van hier nog mensen naar 3e keesdag?
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef julian6 het volgende:
Gaan er van hier nog mensen naar 3e keesdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat slecht voor je is.
2010 was me eerste LL, dus daarvoor kan ik niet oordelenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
op LL2010 was het 3x niks idd. Maar het jaar daarvoor fenomenaal.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Thory het volgende:
Gelukkig kende ik iemand met teveel kaartjes.
Ik hoop dat de fokmeet net zo'n geweldig succes als vorig jaar wordt!FOK!meet donderdagnacht was juist vet, dit jaar weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de line up van Benacassim tot nu toe: Arcade Fire, The Strokes en Arctic Monkeys. Doe dat op LL ook maar.![]()
:)
quote:
Ja mee eens, was ook totaal niet gezellig daar en veel te geforceerd idd. Het jaar daarvoor was het niet zo druk (misschien voor 2/3e gevuld) en lekker hossen, springen en polonaises maken. Topsfeer gewoon. In de tivoli is het dan wel uitverkocht maar ze hebben vast wel rekening gehouden met de ruimte.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
2010 was me eerste LL, dus daarvoor kan ik niet oordelenVond het nogal geforceerd over komen. Kan me voorstellen dat de eerste keer dat het gebeurde en uit het niets allemaal takken/prullenbakken/weet ik veel wat werden meegenomen een stuk leuker was dat het vorige jaar was. Maar alsnog, te hoog carnavalgehalte voor mij, maar ieder zijn ding
heb je niet nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef willemwaus het volgende:
nu alleen nog m'n cjp pas binnen krijgen
stond dit (quote:
Ik de mijne ook al. Leve hardcopy.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.
Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zinquote:
Geen verrassingquote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zin
Die van mij heb ik via via.... m'n vriendin zou dit jaar voor 't eerst de tickets fixen maar dat is niet goed gekomen omdat ze dacht dat het vast niet zo snel zou gaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef vault_tec het volgende:
waarom heb je er geen 2 tegelijk gekocht?
Mooi, niemand die je zal missen.quote:
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bellen als je ze deze week neit hebt denk ik maar?
Dat zal toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"
maar ik w8 nog ff.
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
Yeah! Weer 4 kaartjes binnen..nog 2 te gaan
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.quote:Beste x,
De transactie is geslaagd. 1 ticket is per mail toegestuurd en de andere is naar uw postadres verzonden.
Als u over twee weken nog geen ticket heet ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Vermeld in dat mailtje alstublief uw volledige adresgegevens zodat wij uw verzending kunnen nakijken.
Indien nodig zullen wij u nieuwe tickets met nieuwe barcodes toesturen. De eerder verzonden tickets zullen ongeldig worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
yepquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.
ah mooi dan hoef ik me dus een stuk minder druk te makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.
http://www.nu.nl/politiek(...)g-podiumkunsten.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
BTW verhoging gaat niet door
helemaal voor niks in december op rantsoen leven
de 2e kamer
qft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
dat dus, en even afkloppen voor de Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Arctic Monkeys op steeds meer festivals. Kans op LL is groter dan Pinkpop denk ik aangezien die al 3 headliners hebben?
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.quote:
Op een steekkar. Of je gaat samen met Grobbel een anti Lowlands organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag ook mijn kaartjes binnen gekregen
Hoho, nog niks is zeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Misschien komen ze dan ook wel op LL.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Foo Fighters op Pinkpop. Had ze graag op Lowlands gezien.
Gelukkig heb ik vandaag mijn twee kaartjes binnen gehad via de post. Ik hoop dat jullie allemaal ze ook snel binnen krijgen!
Op het achterhouden van post staat ontslag, daarnaast is het een vrij zinloze actie aangezien de klant gegarandeerd nieuwe kaarten gaat opvragen bij ticketmaster. Zit je daar als dief met valse kaarten, uiteraard zijn er manieren om daarmee mensen op te lichten. Maar ik vermoed dat dit soort mensen over het algemeen geen post rondbrengenquote:Op woensdag 15 december 2010 07:17 schreef ArowanaW het volgende:
Kaartjes gister binnen gekregen, inderdaad een wonder dat ze niet gejat zijn door de postbode, er zat amper enveloppe om heen.
Aangetekende verzendingquote:
Ze worden verstuurd vanuit Den Haagquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef julian6 het volgende:
Gvd nog steeds nietHoelang moet het duren om iets van duitsland naar amsterdam te sturen?!
ow, vorig jaar gingen ze nog vanuit Duitslandquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze worden verstuurd vanuit Den Haag
Niet sneller dan printen. Waarom is het beter? Dis jij hier mijn printer ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aangetekende verzending![]()
Kost wat meer, maar is goed en snel
komt er eindelijk is iets goeds uit die beerputquote:Op woensdag 15 december 2010 11:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze worden verstuurd vanuit Den Haag
E-ticket kost minder en is nog snellerquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aangetekende verzending![]()
Kost wat meer, maar is goed en snel
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef julian6 het volgende:
Droeftoeters die met een A4'tje aan komen zettenIk lach ze uit met mijn authentieke, van speciaal gewatermerkt papier gemaakte toegangskaart die ook nog is uniek is en niet 1000x uitgeprint & verkocht kan worden
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef julian6 het volgende:
Droeftoeters die met een A4'tje aan komen zettenIk lach ze uit met mijn authentieke, van speciaal gewatermerkt papier gemaakte toegangskaart die ook nog is uniek is en niet 1000x uitgeprint & verkocht kan worden
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)
eco-hippiesquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Droeftoeters die gewoon keihard het milieu redden doordat het kaartje niet eerst met vrachtwagens en busjes etc. vervoerd hoeft te worden :-)
Daar hangt de reeks al jaren van aan elkaarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef HAL9000S het volgende:
Jezus hoe irrelevant is deze discussie
Flogging Mollyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Hpzone het volgende:
Alsjeblieft niet de Artic Monkeys weer.Dooie lijken op het podium die gasten, vind ze zo saai. Ik hoop een beetje op:
Flogging Molly
Prodigy
Dropkick Murhpy's
Heideroosjes
Kooks
Oomph!
La Pegatina
Motorhead.
Weet alleen van Flogging Molly dat ze rond die tijd waarschijnlijk Europa touren, dus daarvan weet ik dat het mogelijk zou zijn. De rest... geen flauw idee.
Ja. Want dat is echt een kwaliteitsband. Gaat de boeken in.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Hpzone het volgende:
Alsjeblieft niet de Artic Monkeys weer.Dooie lijken op het podium die gasten, vind ze zo saai. Ik hoop een beetje op:
Kooks
Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Danke, ongeveer wist ik het wel, want was vorig jaar ook naar Pinkpop geweest. Alleen ik doelde vooral op het alleen gaan, want dat is voor mij echt iets nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.
Ze waren te laat met kopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Dit jaar moeten er wel 100 mensen in de OP kunnen staan toch?
Je gaat in je eentje naar een festval?!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je gaat in je eentje naar een festval?!
Vriendin van mij is ook twee keer alleen gegaan en beviel d'r prima. Gewoon een beetje je eigen ding doen, Contacten maak je vanzelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef GoodShoes het volgende:
[..]
Kloptik zou eerst met een maat van mij gaan, maar die had geen kaart kunnen krijgen.. Ik ben sowieso iemand die opzich redelijk snel contact maakt dus daar maak ik me geen zorgen over. Weet alleen totaal niet wat ik op Lowlands kan verwachten, maar 1 ding weet ik zeker. Ik ga het niet missen
Ik heb erna wel twee dagen straight geslapen en toen aws ik enigszins uitgedroogd.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef Thory het volgende:
Ik word chagrijnig als ik niet 10 uur slaap heb gehad op LowLands hoor.
Dan gaat hij toch alleenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Heeft hij ook gedaan.quote:
Zo irritant hè.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Greenpeaceballen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan.
We gingen met z'n driëen de hele tijd naar die Greenpeace-ballen kijken (fascinerend) en hij werd pissed dat we daar al een paar uur zaten.
Wat je zegt, veel erger jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo irritant hè.Weet je wat nog erger is? Iemand die met je meegaat naar iets terwijl diegene het zelf niet leuk vind en er dan vet chagrijnig bij staat en als je dan zegt yooo ga weg dan als je hetn iet tof vindt, zo kan ik ook niet geniten, dattie dan reageert met 'Nee, ik ben hier voor jou'. JA LUISTER DAN
Dat was met mijn ex bij Boys Noize en Coldplay (later vond hij die wel tof, maar hij vond de rij en het gedrang voorh et voorvak zo verschrikkelijk. Ehh ja voor mij hoef je het niet te doen hoor) en toen heb ik helemaal niet genoten van Boys Noize terwijl ik hem zoooo graag wilde zienEn toen moest ik huilen en heb ik 2 Many DJ's ook nog gemist.
Die wren zo mooiiiiiiiiii.quote:
Ah dat was voor mijn tijd (hehehe eigenlijk niet maar ik ging met ex naar Spanje ipv Lowlands en toen maakte ik het een week voor die vakantie uit en had ik geen LL kaartje meerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Deze.
Dat was hilarisch, hebben er wel een paar uur naar zitten kijken achter elkaar.
Ja ik verveel me.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Mexicaantje. komt nu over als een 15-jarig giechelmeisje
Ja? Ik zit hier uit professionele en literaire overwegingen.quote:
Ik ben een 18-jarig meisje.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Thory het volgende:
[..]
Ja? Ik zit hier uit professionele en literaire overwegingen.![]()
Omdat je mogelijk een 15-jarig meisje bent, zeg ik erbij het het sarcasme is. Geen dis naar 15-jarige meisjes ofzo verder.
Okay.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje.
Zeker, ik snapte hem sowieso wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Thory het volgende:
[..]
Okay.Dat vergroot de kans dat mijn sarcastische posts goed aankomen.
Dat dacht ik wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeker, ik snapte hem sowieso wel.
Ook dat had ik door.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Thory het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.![]()
Dat was dan weer geen sarcasme.
Je bent een sterquote:
Lowlands.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Sorry.
Hallo.
Waar wilde je het over hebben?
Hoeveel waren het er vorig jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
Thory [3e keer]quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
DOEN WE!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Thory het volgende:
[..]
Je bent een ster. Voortaan verklap ik niets en dan moet jij zeggen of ik sarcastisch ben.
#1: De plek naast de 24-uurs tent uitkiezen is een goed idee.quote:
Nu? LL is pas over een klein jaar?!quote:
Flink verschil ja. Misschien dat veel mensen het topic nog niet hebben gevonden? Of dat er toch veel mensen voor het eerst gaan en nog niet op FOK! zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/llkop/ll10/out.png
SARCASME!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:55 schreef Thory het volgende:
[..]
#1: De plek naast de 24-uurs tent uitkiezen is een goed idee.
U heeft vijf minuten.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Thory het volgende:
Ja! Ik sta in de OP. Bedankt.
Ik weet een leuke grap: Afgelopen jaren had ik de meest succesvolle Fok-meeting ooit op LL. Ik was namelijk met twee vrienden die ook fokten. Hahaha.
Uw tijd was helaas om.quote:
Damn.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Thory het volgende:
[..]
Uw tijd was helaas om.
Het correcte antwoord was: Sarcasme. ()
Epic comeback van niet-doubleyouteaare!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:26 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ik ga voor de 3de keer naar LL, Helaas was ik zo dom een van mijn overige kaartjes die ik tijdens mijn stage heb gejat van de scholiertjes die genoten van de les en geen computer tot hun beschikking hadden aan Thory gegeven. Sorry daarvoor.
Daarom ga jij steeds naar lezingen en films op LL. Omdat jij zoveel muzieksmaak hebt.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:28 schreef Singleyouteaare het volgende:
Ik ben weer helemaal terug.
Overigens komt het er op neer dat ik 3/4de van de tijd alleen rondloop omdat Thory geen muzieksmaak heeft
Speelde toch alleen maar kutbands tijdens die lezingen. En het viel onder mijn vakgebiedquote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef Thory het volgende:
[..]
Daarom ga jij steeds naar lezingen en films op LL. Omdat jij zoveel muzieksmaak hebt.
Zoals?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:31 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Speelde toch alleen maar kutbands tijdens die lezingen. En het viel onder mijn vakgebied
Ik naar The National.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben naar het Nationale Toneel geweest vorig jaar.
Jij denkt dat ik de namen en speeltijden van kutbands ga onthouden? De lezingen waar ik ben geweest waren geniaal, net zoals de docu over een gast die een nep-docu maakte over grafiti artiestenquote:
Nee. Maar had gekund. Maar ze waren nooit zo geniaal als de muziek die ik bezocht heb. Op de jeugd van tegenwoordig na dan. Of wie het ook alweer waren.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de namen en speeltijden van kutbands ga onthouden? De lezingen waar ik ben geweest waren geniaal, net zoals de film over een gast die een nep-docu maakte over grafiti artiesten
Nee, Dio en zijn maten heb ik gemist. Maar er waren toch geen hoeren in de tent, dus ik heb niks speciaals gemistquote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef Thory het volgende:
[..]
Nee. Maar had gekund. Maar ze waren nooit zo geniaal als de muziek die ik bezocht heb. Op de jeugd van tegenwoordig na dan. Of wie het ook alweer waren.
Niet? Er riepen anders zat mensen.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Singleyouteaare het volgende:
[..]
Nee, Dio en zijn maten heb ik gemist. Maar er waren toch geen hoeren in de tent, dus ik heb niks speciaals gemist
Waren fakers, dat hoorde je zelfs in de Echoquote:Op donderdag 16 december 2010 17:40 schreef Thory het volgende:
[..]
Niet? Er riepen anders zat mensen.
Die heb ik gemist.quote:
Foals was toch tegelijk met The National? Keuze lijkt me makkelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 21:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.Doodzonde, ik kende ze ook nog niet goed genoeg. Gelukkig ga ik ze binnenkort alsnog zien.
Zoals?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb zo veel artiesten ontdekt ná lowlands. Tijd voor beter vooronderzoek
Foals, zoals net genoemd, Flying Lotus, Massive Attack, en als gemiste topper: Mumford&Sons, had nog nooit van ze gehoordquote:
Ai, vooronderzoek vereist volgend jaar jaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Foals, zoals net genoemd, Flying Lotus, Massive Attack, en als gemiste topper: Mumford&Sons, had nog nooit van ze gehoord.
Laten we zeggen: ik weet nu wel beter
Zeker, maar da's juist ook leukquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, vooronderzoek vereist volgend jaar ja
Ik zie het ook niet echt als een concurrent?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb trouwens spotify nu, maar dat valt toch tegen ten opzichte van last.fm(tag) radio.
Ik hoopte dat het wat zou zijn, dat spotify mijn last.fm zou vervangen, iedereen had er zulks goede verhalen over. Als ik één track wil luisteren gebruik ik www.tubeify.comquote:Op donderdag 16 december 2010 22:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt als een concurrent?
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Foals was toch tegelijk met The National? Keuze lijkt me makkelijk
Onee, laat maar. Was niks interessant tegelijk, smoes is ongeldig.
Ik heb ze niet gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.
Dat is aan jou.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:17 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Moet ik nu 'schande, schande!' gaan roepen?
Neuh, doe mij Foals maarquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ga je naar The National natuurlijk.
Tof! Als ik het zou kunnen betalen zou ik het wel weten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
http://cgi.ebay.nl/2-Lowl(...)&hash=item1e606aed79
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/15732811470217216quote:Nu bij de Serious Request veiling van @3FM 2 press/guest kaarten voor #LL11 + backstagetour! http://bit.ly/gYxxWX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |