Inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef julian6 het volgende:
ook niks. Hoop dat ze vandaag komen anders moet ik tot zaterdag wachten?
Gewoon, hamer en een beitel. Bam.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij mij zit er wel iets in de brievenbus maar ik kan dat ding niet openen op een of andere manier argh. En ik moet dat kaartje dus verkopen WANT GELD NODIG maar als ik dat kaartje nog niet heb, is verkopen ook lastig.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik ben van mijn extra kaartje af. Normale prijs
of zoals ik laatst deed toen ik een hele belangrijke brief moest hebben; gewoon even met iets langs die brief eruit wippen vanaf de andere kant.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon, hamer en een beitel. Bam.
Ja da's onmogelijk haha.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
of zoals ik laatst deed toen ik een hele belangrijke brief moest hebben; gewoon even met iets langs die brief eruit wippen vanaf de andere kant.
Als je nu geld nodig hebt, zo erg, had je een week terug niet dat kaartje moeten kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij mij zit er wel iets in de brievenbus maar ik kan dat ding niet openen op een of andere manier argh. En ik moet dat kaartje dus verkopen WANT GELD NODIG maar als ik dat kaartje nog niet heb, is verkopen ook lastig.
Hee, het kan dat ze een financiële domper gehad heeft afgelopen week. Niet zomaar oordelenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nu geld nodig hebt, zo erg, had je een week terug niet dat kaartje moeten kopen
Mwah, dat heet reserves.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee, het kan dat ze een financiële domper gehad heeft afgelopen week. Niet zomaar oordelen
Hihi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lowlands '10 was te recent, door de reserves zijn we al heen
Mijn loon is laat en de reserves zijn op. Maar mijn lowlandkaartje(s) verkopenquote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, ik ben van mijn extra kaartje af. Normale prijs
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik heb uiteindelijk mijn kaarten in 3 transacties gekocht. Eerste transactie van 5 kaarten en daarna nog 2 transacties van ieder één kaart. Nu zijn de laatste twee samengevoegd en die heb ik zaterdag ontvangen, maar de 5 kaarten heb ik nog steeds niet (de post is net geweest en het zit er niet bij). Moet ik me zorgen gaan maken...???
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik heb uiteindelijk mijn kaarten in 3 transacties gekocht. Eerste transactie van 5 kaarten en daarna nog 2 transacties van ieder één kaart. Nu zijn de laatste twee samengevoegd en die heb ik zaterdag ontvangen, maar de 5 kaarten heb ik nog steeds niet (de post is net geweest en het zit er niet bij). Moet ik me zorgen gaan maken...???
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:27 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb net m'n laatste kaartje binnen gehad (nummer 4, nee ik ben geen handelaar, is allemaal voor vrienden)
Die andere 2 zijn ook terecht gekomen toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...
Ja, maar dat is met onze postbode toch geen garantie dat de andere kaartjes ook gewoon netjes in mijn brievenbus belanden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn ook terecht gekomen toch?Ik heb geen idee waarom sommige al wel kaarten hebben en andere niet, maar bij ons in de groep ben ik 1 van de weinige die de kaartjs al heeft
Ik zal me d'r niet zo druk over maken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:49 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met onze postbode toch geen garantie dat de andere kaartjes ook gewoon netjes in mijn brievenbus belanden...
En op het juiste moment verkopen voor 200,- p/squote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef TWP het volgende:
Alle 11 sinds vanmiddag binnen. Nu nog veilig bewaren.
Nee daar doe ik niet aan, we gaan met een hele groepquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
En op het juiste moment verkopen voor 200,- p/s
Dat maakt niet uit. Als je ze niet gekregen hebt, krijg je gratis nieuwe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik word er namelijk wel een beetje zenuwachtig van, ruim ¤800.- aan kaarten... :-S Vooral omdat onze postbode het hele concept van toevoegingen niet zo goed snapt, het is dus maar gokken waar je post terecht komt...
Ik ook, misschien omdat die mensen dat niet weten, of omdat ze willen dat het sneller gaat ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TWP het volgende:
Ik vraag me dan toch af waarom mensen die kaarten voor extra geld aangetekend verzenden? Als je ze toch gewoon opnieuw opgestuurd krijgt?
heeft er iemand ervaring mee hier? Ik geloof dat ze niet erg happig zijn als je belt met de mededeling dat je nieuwe tickets wilt omdat de oude niet zijn aangekomen.. geloof zelfs gelezen te hebben dat ze de tickets maar 1x versturen en in geen enkel geval 2x.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TWP het volgende:
Ik vraag me dan toch af waarom mensen die kaarten voor extra geld aangetekend verzenden? Als je ze toch gewoon opnieuw opgestuurd krijgt?
Het lijkt me inderdaad ook sterk. Stel dat je 8 kaarten hebt besteld, ze verkoopt voor het dubbele en dan even naar ticketmaster belt dat je kaarten nooit bezorgt zijn. Ik denk toch wel dat ze daar wat strenger mee om gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
heeft er iemand ervaring mee hier? Ik geloof dat ze niet erg happig zijn als je belt met de mededeling dat je nieuwe tickets wilt omdat de oude niet zijn aangekomen.. geloof zelfs gelezen te hebben dat ze de tickets maar 1x versturen en in geen enkel geval 2x.
idd, met echte tickets kan je iedereen oplichten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook sterk. Stel dat je 8 kaarten hebt besteld, ze verkoopt voor het dubbele en dan even naar ticketmaster belt dat je kaarten nooit bezorgt zijn. Ik denk toch wel dat ze daar wat strenger mee om gaan.
Wel een lache actie om een week voor lowlands alle kaarten ongeldig te maken en iedereen nieuwe te sturen: "Er was wat mis met de barcode"quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, met echte tickets kan je iedereen oplichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |