abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89487205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Met welke letter begint je achternaam? En wat zijn de eerste getallen van je ordernummer? :D
Meneertje ongeduld.
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:00:30 #230
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89487295
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Meneertje ongeduld.
* PiRANiA steekt hand op
pi_89487339
Ik vond het juist raar dat ie in zo'n kleine dunne enveloppe zat.
pi_89488899
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Je ziet dat kaartje liever in een A4 formaat envelop binnenkomen?
pi_89489086
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat had je dan verwacht? :')
pi_89489340
OMG mijn kaartje staat op marktplaats want vriendin twijfelde nog en ik heb geld nodig, en toen zei ze nou laat maar dannnn. En ik heb een bod van 185 euro en twee mailtjes voor 180 euro wth. En ik vind het zielig om ze af te wijzen :'( Niet zozeer omdat ik vijf euro meer ervoor kan krijgen maar ik heb er maar eentje. :'(
pi_89489393
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG mijn kaartje staat op marktplaats want vriendin twijfelde nog en ik heb geld nodig, en toen zei ze nou laat maar dannnn. En ik heb een bod van 185 euro en twee mailtjes voor 180 euro wth. En ik vind het zielig om ze af te wijzen :'( Niet zozeer omdat ik vijf euro meer ervoor kan krijgen maar ik heb er maar eentje. :'(
Als je tegen augustus weer geld hebt/vrienden hebt die meewillen gewoon weer een kaartje terug kopen. Dat moet ook wel lukken.
pi_89489501
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je tegen augustus weer geld hebt/vrienden hebt die meewillen gewoon weer een kaartje terug kopen. Dat moet ook wel lukken.
He wat? Ikzelf ga wel. :P Maar ik had twee kaarten gekocht, één voor mezelf en één voor een vriendin van me die nu geen geld heeft en misschien naar Kenia wil, die wilde gaan. Maar nu twijlfelde ze en ik wil naar Berlijn met O&N dus heb gezegd yo ik ga hem verkopen als je het nog niet zeker weet want het is geen bedrag van 10 euro ofzo. En nu hebben al zo veel mensen geboden en kreeg twee lieve mailtjes maar maar ik heb dus maar één kaartje en vind het zielig voor die andere mensen. Dat was het meer. :P
pi_89489535
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

He wat? Ikzelf ga wel. :P Maar ik had twee kaarten gekocht, één voor mezelf en één voor een vriendin van me die nu geen geld heeft en misschien naar Kenia wil, die wilde gaan. Maar nu twijlfelde ze en ik wil naar Berlijn met O&N dus heb gezegd yo ik ga hem verkopen als je het nog niet zeker weet want het is geen bedrag van 10 euro ofzo. En nu hebben al zo veel mensen geboden en kreeg twee lieve mailtjes maar maar ik heb dus maar één kaartje en vind het zielig voor die andere mensen. Dat was het meer. :P
Owwwww, ik dacht dat je je eigen kaartje had verkocht omdat je vriendin niet mee zou gaan ;)
pi_89489658
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Gewoon verkopen? Als ze later alsnog wilt kan je op 15 augustus 2011 echt nog wel ergens een kaartje vandaan fixen voor 185 euro.
pi_89490020
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Owwwww, ik dacht dat je je eigen kaartje had verkocht omdat je vriendin niet mee zou gaan ;)
Nee gelukkig niet :D Alle leuke festivalmensen hebben kaartje en ik heb er meeeegaveel zin in. _O_

Ik heb nu een bod van 200 euro en weet niet zo goed wat ik moet doen, want hoef geen winst te maken ofzo en die mailtjes waren gewoon lievvvv, maar aaah

OMG ik kan hier niet tegen. Mijn geweten speelt op.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:

[..]

Gewoon verkopen? Als ze later alsnog wilt kan je op 15 augustus 2011 echt nog wel ergens een kaartje vandaan fixen voor 185 euro.
Ja maar dat is dus niet het punt haha. Sorry ben beetje onduidelijk. Maar ik wil ze aan iemand verkpen die er gewoon heel blij mee is, hoef niet per se winst (ze staan ook gewoon voor 165 euro erop). Alleen als mensen 200 euro gaan bieden, dan vind ik het zielig voor de andere mensen die ook graag willen maar minder bieden. Maar aan de andere kant, degene die zoveel biedt wil ook wel heel graag. Maar maar ja weet ik veel :') Ik vind het gewoon stom dat mensen zoveel geld erop bieden.
pi_89490249
Gewoon verkopen aan de eerste bieder.
First come, first serve.
En die mensen die er zo vroeg in het jaar al 200 voor over hebben komen echt nog wel aan een kaartje.
pi_89490628
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef ArowanaW het volgende:
Gewoon verkopen aan de eerste bieder.
First come, first serve.
En die mensen die er zo vroeg in het jaar al 200 voor over hebben komen echt nog wel aan een kaartje.
Da's eigenlijk wel een slim idee :') Ik zat alleen maar aan de lieflijke mailtjes te denken haha.
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:20:36 #242
13973 ranja
image means nothing
pi_89490785
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet :D Alle leuke festivalmensen hebben kaartje en ik heb er meeeegaveel zin in. _O_

Ik heb nu een bod van 200 euro en weet niet zo goed wat ik moet doen, want hoef geen winst te maken ofzo en die mailtjes waren gewoon lievvvv, maar aaah

OMG ik kan hier niet tegen. Mijn geweten speelt op.

[..]

Ja maar dat is dus niet het punt haha. Sorry ben beetje onduidelijk. Maar ik wil ze aan iemand verkpen die er gewoon heel blij mee is, hoef niet per se winst (ze staan ook gewoon voor 165 euro erop). Alleen als mensen 200 euro gaan bieden, dan vind ik het zielig voor de andere mensen die ook graag willen maar minder bieden. Maar aan de andere kant, degene die zoveel biedt wil ook wel heel graag. Maar maar ja weet ik veel :') Ik vind het gewoon stom dat mensen zoveel geld erop bieden.
Gewoon niet via marktplaats doen maar via fok aan mij verkopen tegen kostprijs O-)

Dan weet je in elk geval zekerder dat de kaart niet voor het dubbele opnieuw op Marktplaats terecht komt.
pi_89490950
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:20 schreef ranja het volgende:

[..]

Gewoon niet via marktplaats doen maar via fok aan mij verkopen tegen kostprijs O-)

Dan weet je in elk geval zekerder dat de kaart niet opnieuw op Marktplaats terecht komt maar dan voor het dubbele.
Dat weet ik dan nog niet zeker. :P
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:27:40 #244
13973 ranja
image means nothing
pi_89491073
Zekerder zeg ik ;) Op marktplaats moet je altijd maar afwachten wie 'm koopt. Op fok zitten zat mensen denk ik die graag willen maar nog geen kaart hebben.
pi_89491841
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef ranja het volgende:
Zekerder zeg ik ;) Op marktplaats moet je altijd maar afwachten wie 'm koopt. Op fok zitten zat mensen denk ik die graag willen maar nog geen kaart hebben.
Oja grapje.

En ja heb je gelijk in. Maar op marktplaats zitten er ook genoeg :') Helemaal als ze mailen. :) Maar ik ga wel eens een nachtje slapen over wat ik ga doen :') Want ik kan toch maar één persoon blij maken. :')
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:46:33 #246
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89491990
Een echt liefhebber verkoopt zonder winst te maken aan een andere echte liefhebber. Ranja voldoet aan die eis.
pi_89492049
Lol, zij wil naar berlijn, kost toch ook geld? Zou hem gewoon voor 200+ pop verkopen. Mensen die nu al mailen en shit komen anders toch wel aan een kaartje... Dat 1 kaartje van jou op de 50.000 maakt echt geen wereld verschil.
pi_89492110
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef peaceman het volgende:
Een echt liefhebber verkoopt zonder winst te maken aan een andere echte liefhebber. Ranja voldoet aan die eis.
Als ik mailtjes krijg of ik ze alsje alsje alsje alsjeblieft aan die persoon wil verkopen voor 180 euro zodat ik toch wel wat winst maak en zodat diegene een superweekend krijgt verkoop ik het ook aan een liefhebber, ook al zeg ik je mag ze voor 165 euro hebben. Ga me niet vertellen dat ik dat ding per se aan iemand van FOK! moet verkopen.
pi_89492231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:47 schreef vault_tec het volgende:
Lol, zij wil naar berlijn, kost toch ook geld? Zou hem gewoon voor 200+ pop verkopen. Mensen die nu al mailen en shit komen anders toch wel aan een kaartje... Dat 1 kaartje van jou op de 50.000 maakt echt geen wereld verschil.
En dat inderdaad. Kan je gaan roepen JA MENSEN ALS JIJ HOUDEN DIE ZWARTHANDEL LOPEND maar als er zo snel zoveel wordt geboden :') En wat als ik dat ding aan één van die twee die gemaild had verkoop voor 175, voor minder dan dat ze bieden dus. Is dat dan evil omdat Ranja graag wil? :')
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:53:49 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89492381
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Als ik mailtjes krijg of ik ze alsje alsje alsje alsjeblieft aan die persoon wil verkopen voor 180 euro zodat ik toch wel wat winst maak en zodat diegene een superweekend krijgt verkoop ik het ook aan een liefhebber, ook al zeg ik je mag ze voor 165 euro hebben. Ga me niet vertellen dat ik dat ding per se aan iemand van FOK! moet verkopen.
Nee dat zeg ik niet. Maar Ranja is wel iemand die altijd gaat en dit keer helaas achter het net viste.
Ik zou zelf nooit een kaartje met winst verkopen, maar, toegegeven, ik weet dat ik daar een hele kleine minderheid mee ben.
pi_89492509
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:53 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Maar Ranja is wel iemand die altijd gaat en dit keer helaas achter het net viste.
Ik zou zelf nooit een kaartje met winst verkopen, maar, toegegeven, ik weet dat ik daar een hele kleine minderheid mee ben.
Ik zou nooit een kaartje kopen om er winst op te maken. Maar ik heb het geld zelf ook hard nodig en als iemand het er voor over heeft, dan zit ik in dilemma (wat ik nu dus heb).
pi_89492610
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:53 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je moet sterk in je schoenen staan om dat kaartje niet met winst te verkopen als er gelijk al boven de kostprijs wordt geboden, en dat zullen vast allemaal mensen zijn die er dolgraag heen willen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:57:32 #253
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89492651
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik zou nooit een kaartje kopen om er winst op te maken. Maar ik heb het geld zelf ook hard nodig en als iemand het er voor over heeft, dan zit ik in dilemma (wat ik nu dus heb).
Tja ik kan je niet met dat dilemma helpen. Ik heb alleen mijn mening gegeven. ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:58:33 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89492712
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je moet sterk in je schoenen staan om dat kaartje niet met winst te verkopen als er gelijk al boven de kostprijs wordt geboden, en dat zullen vast allemaal mensen zijn die er dolgraag heen willen.
Dan sta ik blijkbaar erg stevig in mijn schoenen.
pi_89492763
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja da's het punt inderdaad. Het is kut want ik kan het geld goed gebruiken, maar ben tegen de zwart- en met winstdoorverkoophandel. Maar als iemand het ervoor over hebt, wie ben i kdan om te zeggen NEE JIJ MAG NIET of alleen voor 35 euro minder :') Maargoed ik ga er nog wel een nachtje over slapen.
pi_89492940
Mensen die hun kaartje beslist niet boven de kostprijs willen verkopen :') Ik geloof er echt geen reet van. Met je ranja.

Gewoon zoveel mogelijk eruit proberen te halen. Als mensen het ervoor over hebben, ga je toch niet minder vragen? Als je 50 eu op straat ziet liggen, loop je er toch ook niet aan voorbij?
pi_89493030
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan sta ik blijkbaar erg stevig in mijn schoenen.
Ik heb mijn tweede kaartje vorig jaar ook verkocht, dat wilde ik tegen de kostprijs doen, maar degene waaraan hem verkocht wilde er meer voor geven. Tja, daar ga ik dan ook geen nee tegen zeggen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:08:26 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89493365
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hun kaartje beslist niet boven de kostprijs willen verkopen :') Ik geloof er echt geen reet van. Met je ranja.
Een paar jaar geleden had ik kaartjes voor the police. Helaas kon ik niet en heb ze dus verkocht (tegen kostprijs). Collega's van mij wilden de kaarten wel overnemen tegen kostprijs om ze zelf voor veel geld door te verkopen. Daar heb ik niet aan meegewerkt. Het risico was dat ik zelf een strop zou hebben. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Of je het gelooft, maakt mij niet uit.
pi_89493508
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Of je het gelooft,
Nee
pi_89493514
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden had ik kaartjes voor the police. Helaas kon ik niet en heb ze dus verkocht (tegen kostprijs). Collega's van mij wilden de kaarten wel overnemen tegen kostprijs om ze zelf voor veel geld door te verkopen. Daar heb ik niet aan meegewerkt. Het risico was dat ik zelf een strop zou hebben. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Of je het gelooft, maakt mij niet uit.
Mja die vriendin van me zei 'ja i kwil het kaartje wel kopen van je en dat we dan, als i kalsnog niet wil, de winst delen' :') Maar dan verkoop ik hem liever gelijk aan iemand die heel graag wil. Of die veel biedt of niet doet er in dit geval even niet toe. :P

Maargoed, ik vind dat er voor beide dingen wat te zeggen zijn.
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:15:59 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89493832
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee
Het is toch echt zo. :Y Ik was erbij...

Ik zou zelf eerst het kaartje op Fok! te koop aanbieden. Mocht daar geen interesse zijn, dan pas op Marktplaats tegen kostprijs. Maar als iemand een hogere prijs biedt dan gevraagd, zou ik, eerlijk gezegd, ook geen nee zeggen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:44:36 #262
13973 ranja
image means nothing
pi_89495585
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 20:55 schreef Mexicaantje. het volgende:

Ik snap je wel hoor... zeker als de hoge bedragen geboden worden.
Ik zou zelf eerst op fok rondgevraagd hebben omdat ik weet dat daar liefhebbers zijn, sommige zie je elk jaar in de Lowlands topics en als zo iemand geen kaart heeft zou ik 'm daar liever aan verkopen dan aan een anoniem iemand op marktplaats.
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:04:21 #263
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_89500117
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Mja die vriendin van me zei 'ja i kwil het kaartje wel kopen van je en dat we dan, als i kalsnog niet wil, de winst delen' :') Maar dan verkoop ik hem liever gelijk aan iemand die heel graag wil. Of die veel biedt of niet doet er in dit geval even niet toe. :P

Maargoed, ik vind dat er voor beide dingen wat te zeggen zijn.
Ik weet wel iemand die graag een kaartje wilt.

Maar jij gaat dus ook naar lowlands! kunnen we daar daten en samen op de foto O+
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zaterdag 4 december 2010 @ 07:39:15 #264
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_89508761
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

die knakker die zich helemaal de man voelde en ons wilde om laten lopen? Aangezien ik toen met iedereen daar heb gekwetst, hebben wij gemeet :+
Die ja, de 'autist'. Hij was nu druk bezig om iedereen niet te laten roken
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_89512302

Klacht: Waar is het gebruikelijke lowlands logo :(
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89516780
Klacht: waar is mijn kaartje?
Tap tap tap
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:40:54 #267
136730 PiRANiA
pi_89516898
Kaartje binnen *O*
pi_89519076
Ook nog steeds niets binnen
sue sue sue
pi_89520548
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Klacht: waar is mijn kaartje?
De postbodes staken weer?
I'll sing you a lullaby.
pi_89521883
ik heb pas 3 van de 4 kaartjes binnen :'(

Als mensen nog kaartjes over hebben heb ik nog wel wat vrienden om me heen die besloten toen het uitverkocht was om nog mee te willen :P Laat maar heuren!
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  zaterdag 4 december 2010 @ 17:32:44 #271
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_89523285
idd. hier ook nog geen kaartjes gezien. printers zijn defect ofzo?

quote:
Houdt u rekening met voldoende tijd voor de bezorging per post. Als u bestelt vanuit het buitenland, wordt u verzocht rekening te houden met een verzendtermijn van minimaal 14 dagen. Bij bestellingen binnen Nederland moet u rekening houden met minimaal 7 dagen. Let op: Als u uw tickets minimaal drie werkdagen voor het evenement nog niet heeft ontvangen, dient u (minimaal 3 werkdagen voor het evenement) contact op te nemen via de "help"-button rechtsbovenaan op de website. Indien u na dit termijn contact met ons opneemt, bestaat de kans dat wij u niet van dienst kunnen zijn.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_89524626
CHAOS! CRISIS!
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:20:06 #273
136730 PiRANiA
pi_89524690
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef vaasinbloem het volgende:
CHAOS! CRISIS!
Ik heb hem hoor *O*
pi_89524722
IK WIL OOK!!!
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2010 23:04 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Ik weet wel iemand die graag een kaartje wilt.

Maar jij gaat dus ook naar lowlands! kunnen we daar daten en samen op de foto O+
JA en ik wil je shirt lenen <3
pi_89525570
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik heb hem hoor *O*
Rot toch op lul
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:48:51 #276
136730 PiRANiA
pi_89525608
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Rot toch op lul
:*
pi_89527081
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
Kaartje binnen *O*
:Y)

Dinsdag stond de postbode al op de stoep, maar ik was er niet... vandaag maar opgehaald dus. Was wel een aangetekende verzending, zou dat soms sneller gaan?
I'll sing you a lullaby.
pi_89527190
Kaartje kwam vandaag binnen. Nu gelijk in mijn kluisje en hem dit jaar niet kwijtraken.
pi_89527565
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De postbodes staken weer?
Nee, da's eind deze week pas :P
Tap tap tap
pi_89581515
nog steeds geen tickets :{
pi_89581565
Hier ook niet ;( Maar ik krijg toch nooit post op maandag.
Tap tap tap
pi_89582053
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook niet ;( Maar ik krijg toch nooit post op maandag.
Dat wordt dus morgen, want op woensdag gaan ze toch weer staken?
I'll sing you a lullaby.
pi_89582148
KUTPOSTBODES

Door die stakingen heb ik mijn zorgverzekering ook al te laat betaald. Hoeren.
  maandag 6 december 2010 @ 12:20:58 #284
283085 TWP
kassalade
pi_89582172
quote:
8s.gif Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
KUTPOSTBODES

Door die stakingen heb ik mijn zorgverzekering ook al te laat betaald. Hoeren.
HOERENZOOI. :*

Ik heb m'n tickets ook nog niet trouwens.
:)
pi_89582194
Nou... nou... die mensen hebben ook gewoon het recht om te staken.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 6 december 2010 @ 12:23:01 #286
283085 TWP
kassalade
pi_89582246
Stel, je hebt niet gekozen voor aangetekende bezorging en je tickets zijn er over 5 maanden nog niet. Wat dan? Heb je dan gewoon pech?
pi_89582360
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
Stel, je hebt niet gekozen voor aangetekende bezorging en je tickets zijn er over 5 maanden nog niet. Wat dan? Heb je dan gewoon pech?
Tegen die tijd zou ik toch even contact op gaan nemen met eventim.
pi_89582507
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:
Nee.
pi_89582617
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef xenobinol het volgende:
Ja, maar dan nog.
Al ligt dit denk ik meer bij Eventim ofzo, want anders heb ik m'n concertkaartjes al na drie dagen in huis.
Tap tap tap
pi_89582797
Lekker boeiend :')
  maandag 6 december 2010 @ 12:49:03 #291
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89583174
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
Nee hoor, dan neem je gewoon contact op met de verstrekker van die kaarten en die kunnen je dan wel verder helpen. ^O^
pi_89584269
Ik wou zeggen 'vorig jaar duurde het bij mij ook twee maanden' maar toen had ik ze via 3fm. :')
pi_89592116
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef vaasinbloem het volgende:
CHAOS! CRISIS!
Zijn er Marokkanen? Nee het is Wartaal..
  maandag 6 december 2010 @ 16:44:24 #294
136730 PiRANiA
pi_89592203
Er staan nu 85 mensen op het lijstje, vorig jaar 144. Als je er nog niet op staat, PM dan ff :)
pi_89592265
Mooie OP! :o
  maandag 6 december 2010 @ 16:47:29 #296
136730 PiRANiA
pi_89592361
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooie OP! :o
  maandag 6 december 2010 @ 17:12:14 #297
283085 TWP
kassalade
pi_89593419
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Of er zijn er niet meer. Allemaal te laat ;(
  maandag 6 december 2010 @ 17:39:37 #298
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_89594486
quote:
Btw-verhoging podiumkunst op de tocht

AMSTERDAM De verhoging van de btw van 6 naar 19 procent voor podiumkunsten zou alsnog kunnen sneuvelen in de Eerste Kamer.

Volgens NRC gaat de VVD-fractie in de senaat tegen stemmen. Er zou sprake zijn van onbehoorlijk bestuur.
Ook is de maatregel mogelijk in strijd met EU-richtlijnen, aangezien er geen sprake is van een gelijk speelveld. Circussen en bioscopen zijn bijvoorbeeld ontzien bij de btw-verhoging.

De Europese Commissie zou daarom mogelijk een procedure tegen Nederland kunnen starten.
De Tweede Kamerfractie stemde onlangs, na protest, toch in met de btw-verhoging. Volgens de Senaatsfractie is er, ook vanwege de bezuinigingen op kunst, sprake van verschraling van de maatschappij.

De btw-verhoging moet 90 miljoen euro opleveren. Dinsdag ligt de btw-verhoging voor in de Eerste Kamer.
http://www.nu.nl/cultuur/(...)diumkunst-tocht.html
  maandag 6 december 2010 @ 18:01:01 #299
136730 PiRANiA
pi_89595257
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef TWP het volgende:

[..]

Of er zijn er niet meer. Allemaal te laat ;(
Ik heb nog een kaartje over :@
pi_89595619
quote: