Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Danke, ongeveer wist ik het wel, want was vorig jaar ook naar Pinkpop geweest. Alleen ik doelde vooral op het alleen gaan, want dat is voor mij echt iets nieuwsquote:Op donderdag 16 december 2010 15:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Check het lijstje in de OP wat je mee moet en ga niet te vroeg.
Ze waren te laat met kopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:33 schreef PiRANiA het volgende:
Dit jaar moeten er wel 100 mensen in de OP kunnen staan toch?
Je gaat in je eentje naar een festval?!quote:Op donderdag 16 december 2010 15:13 schreef GoodShoes het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen!.. Ga voor het eerst en in mn eentje iemand nog tips? Ken wel wat mensen die ook gaan, maar die vind ik niet zo interessant
Kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 15:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je gaat in je eentje naar een festval?!
Vriendin van mij is ook twee keer alleen gegaan en beviel d'r prima. Gewoon een beetje je eigen ding doen, Contacten maak je vanzelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:55 schreef GoodShoes het volgende:
[..]
Kloptik zou eerst met een maat van mij gaan, maar die had geen kaart kunnen krijgen.. Ik ben sowieso iemand die opzich redelijk snel contact maakt dus daar maak ik me geen zorgen over. Weet alleen totaal niet wat ik op Lowlands kan verwachten, maar 1 ding weet ik zeker. Ik ga het niet missen
Ik heb erna wel twee dagen straight geslapen en toen aws ik enigszins uitgedroogd.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:14 schreef Thory het volgende:
Ik word chagrijnig als ik niet 10 uur slaap heb gehad op LowLands hoor.
Dan gaat hij toch alleenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Heeft hij ook gedaan.quote:
Zo irritant hè.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Twee jaar geleden hadden we iemand mee die de hele tijd door naar bands wilde kijken en zijn programmaboekje aan zijn hand vastgenaaid had (figuurlijk gesproken). Maar het was zo warm dat we niet altijd zin hadden om met hem mee te gaan en toen werd 'ie pissed.
Vet irritant persoon was dat.
Greenpeaceballen?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan.
We gingen met z'n driëen de hele tijd naar die Greenpeace-ballen kijken (fascinerend) en hij werd pissed dat we daar al een paar uur zaten.
Wat je zegt, veel erger jaquote:Op donderdag 16 december 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo irritant hè.Weet je wat nog erger is? Iemand die met je meegaat naar iets terwijl diegene het zelf niet leuk vind en er dan vet chagrijnig bij staat en als je dan zegt yooo ga weg dan als je hetn iet tof vindt, zo kan ik ook niet geniten, dattie dan reageert met 'Nee, ik ben hier voor jou'. JA LUISTER DAN
Dat was met mijn ex bij Boys Noize en Coldplay (later vond hij die wel tof, maar hij vond de rij en het gedrang voorh et voorvak zo verschrikkelijk. Ehh ja voor mij hoef je het niet te doen hoor) en toen heb ik helemaal niet genoten van Boys Noize terwijl ik hem zoooo graag wilde zienEn toen moest ik huilen en heb ik 2 Many DJ's ook nog gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |