Die wren zo mooiiiiiiiiii.quote:
Ah dat was voor mijn tijd (hehehe eigenlijk niet maar ik ging met ex naar Spanje ipv Lowlands en toen maakte ik het een week voor die vakantie uit en had ik geen LL kaartje meerquote:Op donderdag 16 december 2010 16:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Deze.
Dat was hilarisch, hebben er wel een paar uur naar zitten kijken achter elkaar.
Ja ik verveel me.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:30 schreef PiRANiA het volgende:
Mexicaantje. komt nu over als een 15-jarig giechelmeisje
Ja? Ik zit hier uit professionele en literaire overwegingen.quote:
Ik ben een 18-jarig meisje.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:32 schreef Thory het volgende:
[..]
Ja? Ik zit hier uit professionele en literaire overwegingen.![]()
Omdat je mogelijk een 15-jarig meisje bent, zeg ik erbij het het sarcasme is. Geen dis naar 15-jarige meisjes ofzo verder.
Okay.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje.
Zeker, ik snapte hem sowieso wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:37 schreef Thory het volgende:
[..]
Okay.Dat vergroot de kans dat mijn sarcastische posts goed aankomen.
Dat dacht ik wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeker, ik snapte hem sowieso wel.
Ook dat had ik door.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Thory het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.![]()
Dat was dan weer geen sarcasme.
Je bent een sterquote:
Lowlands.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Sorry.
Hallo.
Waar wilde je het over hebben?
Hoeveel waren het er vorig jaar?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
Thory [3e keer]quote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef PiRANiA het volgende:
Staat iedereen al in de OP dan? Waarom zijn er nu zo veel minder mensen?
DOEN WE!!!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:50 schreef Thory het volgende:
[..]
Je bent een ster. Voortaan verklap ik niets en dan moet jij zeggen of ik sarcastisch ben.
#1: De plek naast de 24-uurs tent uitkiezen is een goed idee.quote:
Nu? LL is pas over een klein jaar?!quote:
Flink verschil ja. Misschien dat veel mensen het topic nog niet hebben gevonden? Of dat er toch veel mensen voor het eerst gaan en nog niet op FOK! zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/llkop/ll10/out.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |