2010 was me eerste LL, dus daarvoor kan ik niet oordelenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
op LL2010 was het 3x niks idd. Maar het jaar daarvoor fenomenaal.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Thory het volgende:
Gelukkig kende ik iemand met teveel kaartjes.
Ik hoop dat de fokmeet net zo'n geweldig succes als vorig jaar wordt!FOK!meet donderdagnacht was juist vet, dit jaar weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de line up van Benacassim tot nu toe: Arcade Fire, The Strokes en Arctic Monkeys. Doe dat op LL ook maar.![]()
:)
quote:
Ja mee eens, was ook totaal niet gezellig daar en veel te geforceerd idd. Het jaar daarvoor was het niet zo druk (misschien voor 2/3e gevuld) en lekker hossen, springen en polonaises maken. Topsfeer gewoon. In de tivoli is het dan wel uitverkocht maar ze hebben vast wel rekening gehouden met de ruimte.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
2010 was me eerste LL, dus daarvoor kan ik niet oordelenVond het nogal geforceerd over komen. Kan me voorstellen dat de eerste keer dat het gebeurde en uit het niets allemaal takken/prullenbakken/weet ik veel wat werden meegenomen een stuk leuker was dat het vorige jaar was. Maar alsnog, te hoog carnavalgehalte voor mij, maar ieder zijn ding
heb je niet nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef willemwaus het volgende:
nu alleen nog m'n cjp pas binnen krijgen
stond dit (quote:
Ik de mijne ook al. Leve hardcopy.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.
preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.
Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zinquote:
Geen verrassingquote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zin
Die van mij heb ik via via.... m'n vriendin zou dit jaar voor 't eerst de tickets fixen maar dat is niet goed gekomen omdat ze dacht dat het vast niet zo snel zou gaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef vault_tec het volgende:
waarom heb je er geen 2 tegelijk gekocht?
Mooi, niemand die je zal missen.quote:
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bellen als je ze deze week neit hebt denk ik maar?
Dat zal toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"
maar ik w8 nog ff.
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
Yeah! Weer 4 kaartjes binnen..nog 2 te gaan
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.quote:Beste x,
De transactie is geslaagd. 1 ticket is per mail toegestuurd en de andere is naar uw postadres verzonden.
Als u over twee weken nog geen ticket heet ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Vermeld in dat mailtje alstublief uw volledige adresgegevens zodat wij uw verzending kunnen nakijken.
Indien nodig zullen wij u nieuwe tickets met nieuwe barcodes toesturen. De eerder verzonden tickets zullen ongeldig worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
yepquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.
ah mooi dan hoef ik me dus een stuk minder druk te makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.
http://www.nu.nl/politiek(...)g-podiumkunsten.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
BTW verhoging gaat niet door
helemaal voor niks in december op rantsoen leven
de 2e kamer
qft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
dat dus, en even afkloppen voor de Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Arctic Monkeys op steeds meer festivals. Kans op LL is groter dan Pinkpop denk ik aangezien die al 3 headliners hebben?
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.quote:
Op een steekkar. Of je gaat samen met Grobbel een anti Lowlands organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag ook mijn kaartjes binnen gekregen
Hoho, nog niks is zeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Misschien komen ze dan ook wel op LL.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:03 schreef Fuszy het volgende:
Foo Fighters op Pinkpop. Had ze graag op Lowlands gezien.
Gelukkig heb ik vandaag mijn twee kaartjes binnen gehad via de post. Ik hoop dat jullie allemaal ze ook snel binnen krijgen!
Op het achterhouden van post staat ontslag, daarnaast is het een vrij zinloze actie aangezien de klant gegarandeerd nieuwe kaarten gaat opvragen bij ticketmaster. Zit je daar als dief met valse kaarten, uiteraard zijn er manieren om daarmee mensen op te lichten. Maar ik vermoed dat dit soort mensen over het algemeen geen post rondbrengenquote:Op woensdag 15 december 2010 07:17 schreef ArowanaW het volgende:
Kaartjes gister binnen gekregen, inderdaad een wonder dat ze niet gejat zijn door de postbode, er zat amper enveloppe om heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |