Mooi, niemand die je zal missen.quote:
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"quote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bellen als je ze deze week neit hebt denk ik maar?
Dat zal toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat ze me dan gaan vertellen "Sorry meneer maar daar kunnen wij niets aan doen. Had u maar aangetekend moeten bestellen. Prettige dag nog!"
maar ik w8 nog ff.
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
Yeah! Weer 4 kaartjes binnen..nog 2 te gaan
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.quote:Beste x,
De transactie is geslaagd. 1 ticket is per mail toegestuurd en de andere is naar uw postadres verzonden.
Als u over twee weken nog geen ticket heet ontvangen, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Vermeld in dat mailtje alstublief uw volledige adresgegevens zodat wij uw verzending kunnen nakijken.
Indien nodig zullen wij u nieuwe tickets met nieuwe barcodes toesturen. De eerder verzonden tickets zullen ongeldig worden gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
yepquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, er komt dus nog een en ander binnen over de post.
ah mooi dan hoef ik me dus een stuk minder druk te makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het ticket al, dit was een oude vraag. Maar goed, opnieuw versturen kán dus wel.
http://www.nu.nl/politiek(...)g-podiumkunsten.htmlquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
BTW verhoging gaat niet door
helemaal voor niks in december op rantsoen leven
de 2e kamer
qft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
dat dus, en even afkloppen voor de Arctic Monkeysquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Arctic Monkeys op steeds meer festivals. Kans op LL is groter dan Pinkpop denk ik aangezien die al 3 headliners hebben?
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.quote:
Op een steekkar. Of je gaat samen met Grobbel een anti Lowlands organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja heuj, iemand moet die rugtas waar ik in zit dragen hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Vandaag ook mijn kaartjes binnen gekregen
Hoho, nog niks is zeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef julian6 het volgende:
de 2e kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |