heb je niet nodigquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:41 schreef willemwaus het volgende:
nu alleen nog m'n cjp pas binnen krijgen

stond dit (quote:
 ) jaar al op lowlands. Maar zou het niet erg vinden ofzo.
 ) jaar al op lowlands. Maar zou het niet erg vinden ofzo. 

Ik de mijne ook al. Leve hardcopy.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.

preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:
lang leve het e-ticket.
jaja, echte is mooier.. maar ik heb mn kaartje.

zijn er inmiddels ook.
 zijn er inmiddels ook. 

Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zinquote:

Geen verrassingquote:Op maandag 13 december 2010 17:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Hai, stuk rustiger nu, rond de kaartverkoop liep iedereen te stressen en had al weer zin
 .
.

Sowieso met 2 vrienden en dan een kaartje over
  Sowieso met 2 vrienden en dan een kaartje over   Gelukkig kunnen wij ons 3'tjes zelf goed vermaken en kunnen we dingen los doen ipv steeds zwaan kleef aan steez
  Gelukkig kunnen wij ons 3'tjes zelf goed vermaken en kunnen we dingen los doen ipv steeds zwaan kleef aan steez   

Die van mij heb ik via via.... m'n vriendin zou dit jaar voor 't eerst de tickets fixen maar dat is niet goed gekomen omdat ze dacht dat het vast niet zo snel zou gaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:24 schreef vault_tec het volgende:
waarom heb je er geen 2 tegelijk gekocht?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |