nee, het heeft geen zin. m'n HCG-waarde was lager dan 2, dus echt niet echt niet zwanger. echt geen twijfel mogelijk... dus meteen stoppen en bewaren voor een volgende keer...quote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Ynske het volgende:
mijsje
mag je die medicijnen wel door blijven slikken tot je menstruatie doorbreekt?
ik had steekjes en krampjes in m'n buik, maar dat dus al sinds een aantal dagen na de TP... bleek dus niks te betekenen in dit geval...quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het moet niet gekker worden!
(heb je eigenlijk kwaaltjes mijsje?)
wat ontzettendquote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef mijsje het volgende:
[..]
nee, het heeft geen zin. m'n HCG-waarde was lager dan 2, dus echt niet echt niet zwanger. echt geen twijfel mogelijk... dus meteen stoppen en bewaren voor een volgende keer...
Dat is idd een goede vraag, vooral omdat je de afgelopen keren meestal voor NOD ongesteld werd..quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef miss_sly het volgende:
Wat zeiden ze ervan dat je nog niet ongesteld bent? Hadden ze daar ook nog een verklaring voor?
Dàt!quote:
Ik keek ook nu pas en dacht hetzelfde als thistleweed...quote:Op maandag 6 december 2010 18:01 schreef Thistleweed het volgende:
Ah nee hé!! Ik zag dat er zoveel pagina's waren geschreven dat ik er al bijna van uit ging dat het raak was maar toch niet... Wat ontzettend naar! Weet niet eens wat ik moet zeggen want ontzettend naar dekt de lading volgens mij niet echt.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef DuchessX het volgende:
Lieve mijsje en joene, wat ongelooflijk kut klote oneerlijk is dit. Moet er gewoon even om huilen. Wat een machteloze situatie ook he? Sterkte allebei.
Als ik even voor Mijsje mag sprekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef trui het volgende:
mijsje, telt dit nou als 1 hele poging? als ik terugdenk aan wat er allemaal mis ging, en dat ze er in plaats van 2 toch 1 teruggeplaatst hebben, vind ik 't niet zo eerlijk lijken.
ik hoop het zo ontzettend voor je!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef IslaBonita het volgende:
Nikki, dat zou een goed voorteken zijn...Dus ik neem aan dat die poging raak was?![]()
Mijsje, op zoveel bevruchtingen durf ik niet eens te hopen.....12 van de 13!!!
Er moet toch wel ééntje tussen zitten bij jou die blijft plakken?
Heb je trouwens je mail gelezen? Ik had je pm gestuurd!
Aha, ik dacht me te herinneren dat er al rietjes waren ingevroren bij jullie? Ben even aan het teruglezen maar kom er niet helemaal uit. In elk geval hebben jullie rust met de feestdagen, ook wel fijn (vind ik iig).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaat het hier snel, ik heb het zo druk dat ik het niet kan bijhouden en op iedereen reageren, sorry meiden.
Pze; wij hebben begin januari nog een afspraak bij de gyn en hoop dan concreet te horen wanneer we mogen starten. Nog even geduld hier. Weet jij al iets?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijn man en ik waren toevallig laatst op station Leiden. Dat ligt naast het LUMC waar al onze eskimootjes liggen. We keken elkaar aan en moesten allebei grinniken om het idee dat onze kinderen daar liggen![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:07 schreef IslaBonita het volgende:
TM ja het is heel fijn dat Mijsje zoveel bevruchtingen had, kan ze die eerst allemaal gebruiken voor ze weer de hele riedel (injecties, punctie) door moet.
Mijsje hoeveel plaatsen ze bij jou steeds terug? Eén of twee? En hoeveel ontdooien ze per poging? Weet je ook hoeveel je er nu nog over hebt? Want het lijkt me dat ze per TP er een paar ontdooien omdat er soms een aantal niet goed ontdooien en je wilt natuurlijk niet weer een maand over moeten slaan..
Hoop dat het nu gauw doorbreekt en dat je verder kunt.![]()
Net even gebeld, ze weten niet hoeveel bevruchtingen er zijn, dat hoor ik morgen. Maar er is in ieder geval een TP! (morgen dus)
Ik heb het verteld thuis tegen ouders en broers en zussen. Dat omdat er steeds vaker de vraag kwam: Wanneer komt er een kleine. En omdat het ook lekker is om met iemand te praten over het traject buiten je lief om.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou heb ik eigenlijk al een vraag: Ik heb het idee dat, zodat je in het traject zit, er ontzettend veel op je af komt. Praten jullie daar (buiten het forum) ook over met andere mensen? Weet bijvoorbeeld je familie en/of dat je hiermee bezig bent? Ik heb de neiging om maar open kaart te spelen met onze families, om de speculaties maar voor te blijven.wil het eigenlijk liever allemaal voor zich houden, maarja, hij is dan ook een echte binnenvetter.
Mijn lijf is flink van slag, cyclus gelukkig niet. Maar heb de laatste tijd vage klachten, moe, overgeven, rommelende darmen. Ben van de week bij de HA geweest omdat ik het nu wel zat was. Flinke buikgriep te pakken die blijft hangen. En op advies omdat ik me zo somber voel begonnen met Sint Jans' kruid. Als het niet helpt dan moet ik binnenkort terug. Dus het bezig zijn voor een kindje ligt op dit moment een beetje op de achtergrond..quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:50 schreef twentemeisje het volgende:
TP-day! En een PUPO-Isla.
[ afbeelding ]
Droomvrouwtje, hoe is het nu eigenlijk met jouw lijf? Kan me voorstellen dat de storm aan emoties van de laatste tijd ook invloed op je lichaam hebben.
Ik sta aan de andere kant. Ik lurk al heel lang mee met die topic en af en toe reageer ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:11 schreef GirlGoneBad het volgende:
Nou heb ik eigenlijk al een vraag: Ik heb het idee dat, zodat je in het traject zit, er ontzettend veel op je af komt. Praten jullie daar (buiten het forum) ook over met andere mensen? Weet bijvoorbeeld je familie en/of dat je hiermee bezig bent?
Geen probleemquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Thistleweed het volgende:
Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor jullie tips en adviezen over de wachttijden voor de gynaecoloog. Uiteindelijk hebben we nu besloten om toch maar in Alkmaar te gaan en de wachttijd voor lief te nemen.
M'n zus (en moeder) heeft in het primair onderwijs gewerkt, maar is overgestapt ruim voordat de MMM begon. Ik weet hoe moeilijk het is in het onderwijs om dagen vrij te nemen/uren vrij te nemen, want er moet dan altijd iemand je klas vervangen. Hier zitten wel juffen, maar ik weet niet of dat primair onderwijs is. (Sorry mijsje!)quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:32 schreef Thistleweed het volgende:
Ik zat ook een beetje met de zelfde vragen als GGB. Ik vroeg me ook af, de afspraken zullen niet altijd buiten werktijd gepland kunnen worden. Ik werk in het onderwijs en reis daar voor elke dag anderhalf uur heen en anderhalf uur terug.
Ben ik verplicht te vertellen wat ik ga doen? Er staat hier ook niets over in mijn CAO. Dokter/ tandarts afspraken plan ik altijd op mijn vrije dag maar ik ga er vanuit dat ik de komende tijd niet zo veel te kiezen heb. Misschien maak ik me wel druk om niets hoor maar misschien dat er hier nog iemand leest die ook in het primair onderwijs werkt.
Vooral het laatste deel van je post is voor mij heel erg toepasselijk, in mijn hoofd heb ik al allerlei ramp scenario's af gespeeld voordat er ook nog maar iets is gebeurd. Dus.... adem in, adem uit, adem in, adem uitquote:Let er wel op: je zit je over vanalles druk te maken (logisch!), maar het zal heus nog wel even duren voordat je het IVF-traject in zit. Misschien nog wel een jaar of langer. Het kan ook zijn dat je er nooit inkomt, omdat het om iets anders gaat (bijvoorbeeld dichte eileiders die opengespoten kunnen worden) of omdat je om onverklaarbare redenen toch zwanger raakt.
Ik zou dus gewoon blijven ademhalen en je realiseren dat de eerste paar afspraken vaak wel goed gepland kunnen worden op je vrije dagen en dat het pas later in het traject moeilijk wordt. Van alle mensen die ik verder begeleid heb, spelen de meeste dan open kaart naar collega's. Ten eerste vanwege de tijdstippen die opeens vast staan, ten tweede vanwege mogelijke hormonale bijwerkingen.
niet zo gek hoor, tuurlijk mag je neerzetten wat je wil hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Jeeej IslaBonita!
Ik weet nog niet precies hoe/wat/waar ik hier mag/kan reageren, maar ik leef met je (en natuurlijk ook met de rest hoor!) mee!
Wat goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef IslaBonita het volgende:
Hee girls, I'm back!![]()
Even een kort berichtje, binnenkort ga ik op de rest van de posts in:
Van de 13 waren er 10 bevrucht!![]()
![]()
Yeaaaaaaaah!
Allemaal B-kwaliteit. Geen top-embryo erbij dus, maar ach, of die A-tjes nou echt leuke kinderen worden....zijn vast van die strebertjes!![]()
Ons guppie zit er in hoor....let the waiting begin.....![]()
Kus voor jullie allemaal! Wat zijn jullie toch altijd meelevend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Kolonia het volgende:
Over de echt belangrijke dingen des levens gesproken: de bloemenwinkel op de hoek is gesloten.
Nu moeten we een heel eind lopen om een kerstboom te halen.
Dennenspray.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:49 schreef IslaBonita het volgende:
![]()
Neem een nepperd, hoef je nooit meer te shoppen voor een boom. Wij hebben zo'n over-de-top Amerikaanse boom, HUGE, echt te fout. En we hebben een busje dennen-spray, dus voor er visite komt, even sprayen, en niemand heeft door dat het geen echte is.![]()
Jups 27 januari al, vind het best snel allemaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wakker geworden door sirenes *schrok zich een hoedje*
Dankjewel lieve meidenik voel me idd hier nog erg thuis. Vooral ook omdat het stiekem een stemmetje in mijn hoofd is die zegt, zie eerst maar eens zwanger te raken, tegelijk denk ik dan ja hallo tuurlijk gaat me dat lukken..
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het genieten vond om een time out te hebben. Ik hoop zo snel er weer met frisse moed er weer tegenaan te kunnen.
@boepie ik las dat je in dubio zit over wat je moet vertellen. Gewoon simpel houden, ik moet een kijkoperatie en als ze verder vragen gewoon zeggen, dat je het er verder niet over wilt hebben over het hoe en waaromweet je trouwens al wanneer je de operatie krijgt??
Meis, ik leef met je mee... Ik weet ff ook niet wat ik moet zeggen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Boepie het volgende:
[..]
Jups 27 januari al, vind het best snel allemaal.
En zit er nu ff doorheen, net vanmiddag weer ongi geworden, je hoopt het elke maand niet te worden en dan toch weer...
Had ook een leuke discussie net met manlief, die denkt er soms best makkelijk over.. nouja makkelijk is niet helemaal goed woord, maar goed komt er op neer dat ik me dan niet begrepen voel en me heel erg verdrietig voel alsof ik keihard faal etc.En terwijl het voor hem ook erg moeilijk is.
(ben nu wat emo door de hormonen rollercoaster) maar dat zal iedereen wel herkennen relatie technisch zeg maar.
Pff soms is het zo moeilijk qua gevoel allemaal, is dit het allemaal wel waard.. niet doorzetten/wel doorzetten.
Teveel gedachten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 11-12-2010 22:15:08 (Het e.e.a. verduidelijkt... ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: voor GGBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga heel hard duimen Isla, dat je binnenkort wel lekker veel in Z&G kunt komen lezen!![]()
![]()
**Life is e@sier with your eyes closed**
Duh, ben in de war met Tally...quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
ow, en eh... Orea heeft haar wolk van een baby al even niet meer in haar buik...
Ja, dat gevoel heb ik dus ook dat het van TM nog maar zo kort geleden is... maar ze gaat gewoon al richting de 30 weken... en dan gaat het pas echt hard!!quote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef IslaBonita het volgende:
José en Tm, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! José wat spannend dat je woensdag het hartje gaat horen... Ik hoorde dat een paar weken geleden bij een zwangere vriendin, werd er helemaal emo van! Zo'n klein gupje wat zo z'n best doet om te groeien en dan dat snel kloppende hartje erbij...heel mooi!![]()
![]()
![]()
TM wat gaat de tijd snel!Het lijkt een twee maanden geleden dat je schreef dat je zwanger bent... fijn dat je er nu eindelijk van kunt genieten.
Je mag hier best laten weten dat je op vakantie gaat, alleen niet waarheen, want dan worden we jaloersquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Thistleweed het volgende:
Koloniawat een rot nieuws zeg.
Ik wens een ieder hier veel succes, ik ben op vakantie wat ben ik eigenlijk braaf dat ik dat keurig kom melden, ik weet helemaal niet of dat de gewoonte is, ben normaal niet zo van de fora
Ik wil graag Isla heel veel sterkte wensen en ik zal voor je duimen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsje hoe gaat het met jou?? Stomme vraag misschien maar ben je nu al ongesteld geworden??![]()
Ja! Maar volgens mij wel een ander dan die van jou.quote:
Hoest nu Isla? En wanneer mocht je nu ook alweer testen? Ik vind het zo spannend voor jullie!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef IslaBonita het volgende:
Heb gewoon even een mindere dag. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen en mijn borsten doen ineens veel minder zeer....Begin nu erg te twijfelen. Wat is dit zenuwslopend...
Snap je gevoel wel, maar als het nu niet gelukt is, dan wordt 2011 gewoon jouw jaar! Ik blijf positiefquote:Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef IslaBonita het volgende:
Orea... heb getest. Negatief.Baal best wel een beetje, had verwacht toch wel een heel vaag streepje te zien. Ik weet dat er nog wel een kans is, maar begin nu wel de hoop te verliezen.. borsten doen ook bijna geen pijn meer en buikpijn wordt iets feller. Nou ja, weer afwachten maar..
Die waren bij mij pas veel later positief die sensitest met hartje.. Kruitvat 2 voor 5 werkten hier het beste..quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef IslaBonita het volgende:
Lief, meiden!![]()
Sproetje, dit was ook een Sensitest. Met zo'n hartje.
ja, dat luikje, daar smacht ik ook heel erg naar... maar helaas, nog niks op dat vlak uitgevonden... ik vind het ook zo zenuwslopend altijd, die twee weken wachten... je weet waar je het voor doet, maar als je maar wat meer zekerheid zou kunnen hebben... dat zou zoveel schelen, zeker als je met behandelen bezig bent... het beheerst gewoon op een gegeven moment je hele doen en laten... in ieder geval in mijn geval...quote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Isla
Hadden we toch maar een luikje in onze buik waardoor we konden spieken...
Ze heeft hier nooit meegepost, maar vrouwtje-theelepel's zwangerschap is gezien de narigheid die ze heeft doorstaan het afgelopen anderhalf jaar wel een kerstwonder te noemen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zit er nu (behalve Isla) nog iemand in spanning te hopen op een kerstwonder? Of gaan we allemaal voor de allerleukste 2011-streepjes? Kan het even niet bijhouden allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus zijn dat ik me even niet laat zien, maar als ik terugkom verwacht ik dat Isla verhuisd is naar Z&G.![]()
Het ging ook heel goed, tot afgelopen donderdag.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef mijsje het volgende:
och Kolonia, wat verdrietig! en het ging beter met hem de laatste keer dat ik ervan hoorde... heel veel sterkte voor jou en je familie!![]()
ik word er weer helemaal verdrietig van voor je als ik dit lees... als je even wil pmmen of gewoon gezellig kletsen ofzo, dan ben je altijd welkom hoor Koloon...
quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Kolonia het volgende:
Oh Kolonia, wat ontzettend verdrietig.. Lief dat je aan me denkt terwijl je zelf nu even heel wat anders aan je hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus zijn dat ik me even niet laat zien, maar als ik terugkom verwacht ik dat Isla verhuisd is naar Z&G.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.
Ik denk ook aan jou!![]()
![]()
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Lief dat je aan me denkt poezebeest! ik had het hier helemaal niet meer gezegd, was druk in m'n hoofd met andere dingen, maar onze afspraak in het ziekenhuis is verplaatst. (door het ziekenhuis... ik baalde er wel van dat het niet doorging vandaag) we moeten nu woensdag. ik ben heel benieuwd wat de gyn ons kan vertellen en hoe hij reageert op wat wij kwijt willen... voel me gewoon rot over de gang van zaken bij de afgelopen ronde...quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Poezebeest het volgende:
Kolonia; wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen hebben. Een knuffel voor jou!
Isla; wat ontzettend balen van de negatieve test, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Ik duim voor je :-)
Mijsje; ben je vandaag in het ziekenhuis geweest? Hoe was het?
Ahava; denk dat wij ongeveer in dezelfde periode aan de slag gaan.
Hier het uitstrijkje en de echo overleefd, ben alleen vergeten wat ik straks ga spuiten, weet wel hoeveel. Nu op naar de prikinstructie over twee weken.
Wat ontzettend balen dat de afspraak verzet is, kan me je gevoel helemaal voorstellen! Gelukkig is het bijna woensdag. Hoop dat jullie een goed gesprek hebben. Succes ermee in ieder geval!quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef mijsje het volgende:
Lief dat je aan me denkt poezebeest! ik had het hier helemaal niet meer gezegd, was druk in m'n hoofd met andere dingen, maar onze afspraak in het ziekenhuis is verplaatst. (door het ziekenhuis... ik baalde er wel van dat het niet doorging vandaag) we moeten nu woensdag. ik ben heel benieuwd wat de gyn ons kan vertellen en hoe hij reageert op wat wij kwijt willen... voel me gewoon rot over de gang van zaken bij de afgelopen ronde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |