abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89701401
ik hoop voor je dat het snel doorzet... want dit ge-eikel werkt ook niet echt positief natuurlijk.. Ik denk aan jullie... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89702552
:* dank je... ik hoop met je mee. ben wel klaar met deze cyclus...
  donderdag 9 december 2010 @ 07:41:03 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89707571
Hopelijk is je lichaam het nu snel met je eens mijsje en word je vandaag of morgen gewoon ongesteld. Voelt trouwens heel raar om voor jou te hopen dat je snel ongesteld wordt... :*
Ik was zo blij om te lezen dat het aantal vergoede ivf-pgingen niet gelijk is aan het aantal terugplaatsingen maar aan het aantal puncties. Ik dacht nl. heel eventjes dat jullie straks aan je laatste (vergoede) poging zouden beginnen en daar kreeg ik zo'n naar gevoel van. Bah, jullie willen zo graag en dan het is zo moeilijk. Het zou verboden moeten worden deze oneerlijkheid! En dat geldt natuurlijk voor alle meiden hier!
  donderdag 9 december 2010 @ 09:32:54 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89709002
Nou moe... wat een ged*nder zo mijsje... -O- :{
pi_89709730
TM ja het is heel fijn dat Mijsje zoveel bevruchtingen had, kan ze die eerst allemaal gebruiken voor ze weer de hele riedel (injecties, punctie) door moet.
Mijsje hoeveel plaatsen ze bij jou steeds terug? Eén of twee? En hoeveel ontdooien ze per poging? Weet je ook hoeveel je er nu nog over hebt? Want het lijkt me dat ze per TP er een paar ontdooien omdat er soms een aantal niet goed ontdooien en je wilt natuurlijk niet weer een maand over moeten slaan..
Hoop dat het nu gauw doorbreekt en dat je verder kunt. :*

Net even gebeld, ze weten niet hoeveel bevruchtingen er zijn, dat hoor ik morgen. Maar er is in ieder geval een TP! (morgen dus) *O*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89709754
Oh dat is zo vreselijk als je al weet dat het niet is gelukt en dan zet je menstruatie niet door.. na de eerste ivf duurde het hier 7 (!!!!) weken voordat ik de bloeding kreeg.. killing..

Heb je nog medicatie gehad deze ronde? Want dat kan heel veel met je cyclus doen.. spanning ook en dat heb je natuurlijk genoeg gehad afgelopen weken...
pi_89709781
Woeiii Isla, dan is er in elk geval 1 bevrucht, en hoe cliché het ook klinkt: uiteindelijk is er maar 1 nodig!! *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 10:12:40 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89709868
Woei Isla! *O*
pi_89709882
Inderdaad Orea!

Heb ook zo'n lieve acupuncturist, had een artikel gelezen dat er een hogere kans op zwangerschap is als je 30 min na de TP een acupunctuurbehandeling doet én drie dagen erna (dus maandag) en hij komt me dus morgenmiddag op zijn vrije middag een behandeling geven... :)

Hier is dat artikel trouwens voor de geinteresseerden:

http://publiek.acupunctuu(...)7_IVFacupuncture.pdf
pi_89710133
Heb er wel meer goeds over gehoord :Y

Hier heb ik geen acupunctuur rond het terugplaatsen gehad, maar wel voor de laatste poging. En die lukte, maar of dat de reden tot succes is geweest kan ik dus niet zeggen... ;) waren iets teveel dingen rondom die poging anders dan die daarvoor..!
pi_89711442
Tja achteraf zul je het nooit weten... maar alle beetjes helpen! ;)
pi_89711965
Oh wat fijn Isla, morgen de TP! Dan ben je pupo... wauw. :)
pi_89712041
Ja heel gek idee... dat ben ik dan echt voor het eerst in mijn leven! :s)
pi_89712170
Vet cool. ^O^
pi_89712264
:Y :*
pi_89712608
Lijkt me echt een gek idee.
Weet je al hoelaat je morgen O+ PUPO O+ bent?
  donderdag 9 december 2010 @ 11:52:44 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89712883
Wat tof van die acupuncturist Isla! :Y Alle beetjes helpen toch!
  donderdag 9 december 2010 @ 11:56:30 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89713036
ik zou toch uitkijken met beetjes. maar naalden, mits schoon, kunnen vast niet zoveel kwaad. :+ spannend zeg, ik duim voor je! *
in de haak.
pi_89713069
Kolonia, de tp is om half twee.
BE, ja goed he? Er kan nu niets meer misgaan... toch? ;)
pi_89713111
Trui: :*
  donderdag 9 december 2010 @ 13:43:33 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89716891
Isla wat onwijs spannend! Fijn dat er in ieder geval een bevruchting is geweest! En misschien heb jij ook wel een halve vriezer vol eskimootjes ;) . Ik ga onwijs voor jullie duimen!! :*
pi_89721253
Mijsje. Joene. Damn -O- Wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg. Een hele grote knuffel voor jullie allebei :* :*

Isla, wat spannend. Ik ben erg beieuwd hoeveel bevruchtingen er uiteindelijk zijn.
Veel plezier bij de terugplaatsing en de acupuncturist *O*

Mijn man en ik waren toevallig laatst op station Leiden. Dat ligt naast het LUMC waar al onze eskimootjes liggen. We keken elkaar aan en moesten allebei grinniken om het idee dat onze kinderen daar liggen :+
pi_89721428
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Mijn man en ik waren toevallig laatst op station Leiden. Dat ligt naast het LUMC waar al onze eskimootjes liggen. We keken elkaar aan en moesten allebei grinniken om het idee dat onze kinderen daar liggen :+
:D
Dat hadden mijn vent en ik ook gisteravond. We reden langs het VU en ik zei nog; Daar liggen onze kindjes in de making...

TM en CP: :*
pi_89734484
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:07 schreef IslaBonita het volgende:
TM ja het is heel fijn dat Mijsje zoveel bevruchtingen had, kan ze die eerst allemaal gebruiken voor ze weer de hele riedel (injecties, punctie) door moet.
Mijsje hoeveel plaatsen ze bij jou steeds terug? Eén of twee? En hoeveel ontdooien ze per poging? Weet je ook hoeveel je er nu nog over hebt? Want het lijkt me dat ze per TP er een paar ontdooien omdat er soms een aantal niet goed ontdooien en je wilt natuurlijk niet weer een maand over moeten slaan..
Hoop dat het nu gauw doorbreekt en dat je verder kunt. :*

Net even gebeld, ze weten niet hoeveel bevruchtingen er zijn, dat hoor ik morgen. Maar er is in ieder geval een TP! (morgen dus) *O*
:) ik ben ook blij dat het per punctie gaat. (al is er natuurlijk ook altijd de kans dat je bij de punctie ook pech hebt en je er geen tp aan overhoudt...) ik heb nu nog 10 embryo's in de vriezer in het AMC. de afspraak was dat als bij de verse tp het mislukt was, we dan per 2 emmy's zouden terugplaatsen. helaas was de gyn die me het laatst zag in ons eigen ziekenhuis niet ver genoeg met het lezen van m'n status, anders had ze dat gelezen... nu had ze maar 1 emmy aangekruist, want onder de 35 dus maar één voor de tp... :( domme doos... maar goed, 2 emmy's per keer dus. en dat is ook het aantal dat ze ontdooien per keer. met inderdaad de kans dat er emmy's kapot gegaan zijn, en dan is dat er eentje minder voor de tp... (bij ons ontdooien ze er net zoveel als dat ze terug willen plaatsen. anders heb je er een te veel als het allemaal goed ontdooit... kan natuurlijk ook...)

:* voor die lieve meiden die steeds aan ons denken en met ons meeleven... dat voelt nog steeds erg goed! :*
pi_89752168
Ah ok, dat werkt dus zo. Dus de komende tp heb jij kans op een tweeling.... oO< oO<
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')