abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 21:34:05 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89976624
Kolonia, wat ontzettend balen zeg. -O- Dikke knuffel! :*

Rottdog, wat lekker snel al 7 januari *O*
Make love, not war ☮
pi_89978111
Balen, Kolonia! Natuurlijk had je hoop. Wat gemeen dat die dan weer de grond in wordt geboord. :(
:*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89978163
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Thistleweed het volgende:
Kolonia -O- wat een rot nieuws zeg.

Ik wens een ieder hier veel succes, ik ben op vakantie wat ben ik eigenlijk braaf dat ik dat keurig kom melden, ik weet helemaal niet of dat de gewoonte is, ben normaal niet zo van de fora
Ik wil graag Isla heel veel sterkte wensen en ik zal voor je duimen.
Je mag hier best laten weten dat je op vakantie gaat, alleen niet waarheen, want dan worden we jaloers ;) Haha, nee hoor, een hele fijne vakantie en geniet er van!
pi_89980977
Inderdaad. En je bent inderdaad verplicht om je hier aan en af te komen melden. Lurkers zijn we niet van gediend. :{w

:D Grapje natuurlijk!!!!!! ;) :+
Fijne vakantie Meis!
Lief dat je duimt. :*

Poezebeest dat is inderdaad heel spannend...maar gelukkig is dat al snel, kun je je niet te lang zorgen maken. ;)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_90004628
Mijn vriendin/collega die ook met IVF begonnen was is ongesteld geworden... -O- ;(
Vind het echt zo klote voor haar en haar vent...en het zet je weer even met beide benen op de grond. Ik was zo positief, maar het lukt me nu ff niet, ondanks dat we ook goed nieuws kregen vandaag:er zijn van onze 9 embryo's 7 ingevroren. *O*

Dus ik voel me een beetje -O- ... *O* ... -O- .... *O* ....
pi_90004980
Zeven emmy's, dat is een prachtige uitslag.
Wat fijn!
Niet dat je ze nodig hebt natuurlijk, want deze poging is vast direct raak. :*

Wat naar voor je vriendin. :{
Heb je enig idee of zij nog emmy's in de vriezer hebben.

Thanks nog voor het medeleven dames, jullie zijn allemaal lief. O+
pi_90005365
Kolonia, wat balen -O- :*

Rottdog, dat schiet op :Y logisch dat je er zenuwachtig voor was!!

Isla, wat goed! 7 in de vriezer :Y (hier ook 7 in de vriezer!) en ja, zet je dan gelijk even terug hè? Maar dat mag ook. Maar zodra je weer dat sprankje hoop voelt, pak hem op hoor!! :*
pi_90005557
Nee, het was bij haar allemaal nét aan. Toen ze in de stimulatiefase zat, rijpte er maar één eicel, en nog wat hele kleintjes. Die ene grote hebben ze laten gaan, en heeft ze een week hormonen doorgespoten om die kleintjes te laten rijpen. Als ik het goed heb zijn 7 follikels aangeprikt, waren er 5 eitjes, waarvan 4 goed genoeg, en twee zijn er bevrucht. Allebei deelden ze niet snel genoeg. Uiteindelijk was er een toch nog iets gedeeld, en hebben ze die terug geplaatst. Dia ander dus niet. Daarom had ik ook zo gehoopt dat het raak was, ze heeft al zoveel stress gehad de afgelopen maand... Ben er al de hele dag een beetje somber door...:'(
pi_90005839
He bah. :{
Ik kan me voortellen dat je daar somber door wordt.

Maar je *O* -momentjes voor jullie emmy's moet je gewoon toestaan hè.
pi_90008912
Orea en Kolonia, jullie hebben helemaal gelijk. :*

Heb gewoon even een mindere dag. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen en mijn borsten doen ineens veel minder zeer....Begin nu erg te twijfelen. Wat is dit zenuwslopend... ;(
pi_90010553
Och Isla, je tp is pas net geweest joh. Niet nu al twijfelen, dat heeft nog helemaal geen zin. Je bent gewoon nog steeds pupo hoor! :*
(Ik daarentegen mag wel weer gaan denken aan menstruatie, ik voel de vaagheid en mijn boobs, dus komend weekend wrs ongesteld. Dan hebben de hormonen iig mijn cyclus niet in de war geschopt en kan mijn lijf het nog gewoon zelf. :))
  donderdag 16 december 2010 @ 20:03:07 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_90013575
Isla 7 emmys *O* *O* En dat je het even niet ziet zitten, kan ik me wel voorstellen, hopelijk krijg je heel snel je positieve flow weer terug :*

PZE wel fijn dat je lijf gewoon doet wat hij moet doen en dat je een mooie nette cyclus hebt en de hormonen je lijf al uit zijn. :*

Mijsje hoe gaat het met jou?? Stomme vraag misschien maar ben je nu al ongesteld geworden?? :*

Poezebeest hou je het wachten nog een beetje vol?? :*

Ahava en winterstorm hoe gaat het met jullie?? :*
Be happy with the little things in life
pi_90014936
Isla; wow, 7 cryo's in de vriezer, wat goed! Hopelijk blijven ze daar nog lang zitten. Wat vervelend voor je vriendin, helemaal omdat ze geen cryo's heeft en dus opnieuw moet beginnen. Snap daar jou dat ook onzeker maakt en je er even doorheen zit, logisch ook, maar zolang er geen bloed is ben je pupo en is een kans dat de emmy een mooi plekje in je buik wan het zoeken is!

PZE; fijn dat je eigen cyclus geen last van de hormonen ondervindt. Weet je al meer over de ivf?

Droomvrouwtje; wachten gaat goed hier, volgende week naar het ziekenhuis en over 3 weken voor de prikinstructie. Tussendoor kerst en oud & nieuw dus de tijd gaat wel snel. Ben er klaar voor en heb er zin in, dus kom maar op!
pi_90016978
Poezebeest, wat ben je fijn positief! Ga zo voort. :*

Ik weet nog niets over de ivf, we zullen in januari of februari wel een brief krijgen denk ik. Probeer het nog een beetje voor me uit te schuiven en er niet teveel mee bezig te zijn.
pi_90017680
`zo ff geen behoefte om online te zijn gehad, kun je wel eens hebben, zeker nu met deze donkere saaie dagen.
Kolonia wat ronduit klote ;( :* hele dikke knuf! zat zo te duimen voor je.

Ggb heb je net ff pm gestuurd :*
en verder ben ik niet ingelezen maar hoop dat iedereen het goed maakt, probeer komende week weer iets vaker online te zijn is wel heel fijn om te volgen hier.
pi_90019651
Pze; gewoon dan ook niet mee bezig zijn tot de brief binnen is en genieten van de rust!
pi_90019962
Wow Isla 7 embryootjes is echt super! Hebben ze ook geschreven in hoeveel rietjes ze ze hebben gestopt?
pze, een dikke knuffel. Ik hoop dat het ook een beetje lukt om je gedachten een andere kant op te sturen!

Ik heb alle medicijnen weer binnen en het is aftellen tot eerste kerstdag, dan mag ik beginnen met lucrin spuiten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_90020987
Och sproet, 1e kerstdag! Moet wel geluk brengen lijkt me.
pi_90021217
Sproetje er zijn er 7 over 4 rietjes ingevroren. (maakt dat uit trouwens? ze ontdooien dus één rietje, dus 3x2 en 1x1, 4 pogingen dus, neem ik aan? Dus 3x kans op een tweeling! ;) )

Zo er gaat dus bij veel dames al snel wat gebeuren, en begin volgend jaar ook! Spannend weer!

Sproetje, dat is al snel! Hoop ook dat het je geluk gaat brengen! ^O^ ~:)

Meiden jullie zijn lief! :* (ik val altijd weer in herhaling)
pi_90021481
Ik vind het ook wel bijzonder dat starten op ~:) , slaat nergens op natuurlijk maar ach.

Isla, bij mij hadden ze 3 jaar geleden 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld.... Daar baalden we heel erg van omdat ze allemaal goed ontdooiden en er steeds werd weggegooid. Als ze per 2 of 1 hadden ingevoren dan hadden we nu nog over gehad. Maar ik had al gehoord van ons ziekenhuis dat ze nu in het VU vaker per 2 of 1 invriezen. Wij willen nu ook echt steeds maar 1 embryo terugplaatsen, als er dan 3 embryootjes ontdooid worden is dat wel heel erg zonde!
pi_90022320
Ja klopt! Oh dat wist ik niet... Nee dan is dit beter zo. Bij mij hebben ze nu één embryo terug geplaatst, als deze niet lukt (maar dit lukt wel, jaja dames, mijn positieve vibe komt weer een beetje terug :Y ) dan zetten ze bij de volgende poging twee terug (ben 36, speelt natuurlijk ook mee)
Werkt jouw ziekenhuis samen met het VU?
pi_90025833
*O* 7 emmy's voor Isla! *O*
bij mij hadden ze 1 verse teruggezet, en daarna zouden ze ook met 2 beginnen... maar de gyn die me het laatst gezien had, en die moest regelen dat ik voor de TP doorging, zag dat ik onder de 35 was, en kruiste het vakje van 1 embryo aan... }:| leeftijd speelt idd mee voor hoeveel emmy's je terug krijgt, maar er spelen nog meer factoren mee... (helaas kijken niet alle gyns de hele status door voor ze zomaar wat gaan lopen krassen op een formuliertje... :{ maar daar hebben we komende week een gesprek over met de gyn...)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijsje hoe gaat het met jou?? Stomme vraag misschien maar ben je nu al ongesteld geworden?? :*
:* lief dat je aan me denkt... ja, ik was ondertussen al ongesteld geworden... tja, er was toch geen zwangerschap, dus ik was wel blij dat dat ook gauw kwam... kunnen we ook gauw weer door naar de nieuwe TP...
pi_90061925
Meiden, ik kom jullie gewoon even een :* geven en een hart onder de riem steken... dat deze kerst ~:) maar heel geslaagd mag worden en dat 2011 maar heel veel mooie, lieve wondertjes oplevert!!! Ik hoop het echt zo! Elke dag kom ik even om het hoekje spieken hoe het gaat en zelfs tijdens wachtdagen enzo, hoop ik dat ik ineens 10 pagina's verder mag lezen, waaruit we dan op kunnen maken dat we weer iemand mogen feliciteren... binnenkort gaat dat dat hopelijk weer eens gebeuren... daarom even speciaal voor jullie allemaal :* ^O^ :* *O* :* O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90062350
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 16 december 2010 22:34 .....
Werkt jouw ziekenhuis samen met het VU?
Ja! Maar volgens mij wel een ander dan die van jou.

Mijse, 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Zo komt de volgende ronde tenminste weer dichterbij.
pi_90064025
@ droomvrouwtje

ja het gaat best redelijk.
even in een flinke dip gezeten en ben nu ook bezig met hardlopen weer op te pakken.
begin volgend jaar maar weer eens naar de gyn.
dan het traject in.
ben wel redelijk maandelijks ongesteld maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk.
dikke knuffel en ik blijf lekker mee lurken en af en toe post ik wel hoor haha!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')