abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89894967
Poezebeest, het is mij allemaal (tot nu toe) onzettend mee gevallen. Ik vond de injecties geen probleem, sliep er zelfs beter door. Ik voelde me niet emotioneler en volgens mij was ik ook niet kattig (wacht, even aan (8> vragen haha)
De punctie viel me ook ontzettend mee, maar dat was mede dankzij de morfine en valium. (heeeeerlijk :z )
De TP stelde helemaal niks voor, stond binnen 10 minuten weer buiten. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik de periode hiervoor heel goed in mijn vel zat. (en nu ook nog) Mijn relatie en hele leven loopt lekker. En, alles is goed gegaan, dat is natuurlijk het belangrijkste: Ik reageerde goed op de hormonen, genoeg eitjes, genoeg bevruchtingen. Nu net de wachtweken in, en ik probeer mezelf bezig te houden, maar lastig is het wel. Maar echt, tot nu toe heb ik geen reden tot klagen. Ik denk echt dat de wachtweken het moeilijkst zijn (moet nog blijken) maar vooral als het niet gelukt is. Maar zover zijn we nog niet. En die acupunctuur maakt me echt vreselijk relaxed...toch wel een aanrader hoor! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89895238
Oh, vergeet nog te zeggen dat ik die kutpillen het vervelendste vind. Drie keer per dag die prut in je pruim, blegh! Sorry voor de woordkeuze Probeer het ook maar eens te onthouden. Vond 1 keer per avond die injecties makkelijker. Maar ik heb een alarmpje op mijn telefoon die op de juiste tijden afgaat zodat ik niks vergeet.
En ik vergat te zeggen dat ik sinds het begin van deze IVFronde niet gewerkt heb. Had twee weken vrij, en nu ik op de grond moet gaan werken hebben ze nog steeds niks voor me, vind het heerlijk...dat heeft ook wel voor het relaxte gevoel gezorgd. Op en neer rijden naar het ziekenhuis was best intensief, als je dan nergens meer heen hoeft is dat wel fijn.
pi_89895313
Isla; het zegt natuurlijk helemaal niks over hoe ik er op ga reageren maar ik vind het toch fijn om te horen. Ik ben nu helemaal zen en klaar voor het traject, denk dat dat al een aardig uitgangspunt is. Ik heb er eigenlijk wel zin in om eindelijk een baby te gaan maken, kom maar op, ik ben er klaar voor! En ik heb een super man die echt mijn rots in de branding is en als ik begin te hyperen zet hij me snel weer met beide benen op de grond, zo fijn!
pi_89895565
Ik heb me ook al bedacht dat mijn gsm mijn beste vriend gaat worden anders vergeet ik geheid dat ik moet spuiten. Op mijn werk krijg ik alle ruimte voor de behandelingen, dus dat geeft geen stress en ik heb leuk werk wat voor veel afleiding zorgt, ook erg fijn. Die kutpillen lijken me ook heel vervelend, maar het is voor een goed doel moeten we maar denken!
pi_89895582
Hier even een kort berichtje van mij... Ik heb eigenlijk nog niet de concentratie op kunnen brengen om echt alles bij te lezen, maar ik wil wel iedereen bedanken voor het warme welkom en de hartverwarmende reacties op mijn verhaal.
Inmiddels hebben manlief en ik nog wat gepraat, en zijn tot de conclusie gekomen dat we allebei voorlopig geen contact meer willen met (schoon)moeder. Ze heeft namelijk vanmiddag nog naar manlief gebeld en toen speelde ze het zo dat ZIJ het slachtoffer zou zijn...
Ook hebben we mijn ouders ingelicht, de reageerden (Thank God) een stukje begripvoller. Mams was zelfs een beetje boos dat ik niet eerder iets had laten weten, maarja, ze zitten zelf ook in een rotperiode dus dat kon ik ze niet aan doen dacht ik.

Even een :* voor iedereen!
  maandag 13 december 2010 @ 22:47:08 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89898083
Thistleweed ik word bijna verlegen van je complimentje ;). Jullie zijn lief meiden :* !

Die kutpillen zijn inderdaad irritant Isla! ik moest ze de eerste drie maanden van de zwangerschap 2x per dag gebruiken omdat mijn progesteronniveau te laag was in tweede helft van mijn cyclus (je baarmoederslijmvlies kan door een te lage progesteronwaarde na je eisprong te snel afgebroken worden en dat gaat het innestelen niet goed).

Wat fijn dat je je zo goed voelt Isla! En dat jij er ook helemaal klaar voor bent Poezebeestje! :*

GGB wat fijn dat je ouders begripvol hebben gereageerd! En ook dat jij en je lief op 1 lijn zitten wat betreft je schoonmoeder. Goed dat je voor jezelf kiest en doet wat goed voelt.

Jose, het gaat inderdaad zo ontzettend hard nu (die 30-weken grens klinkt nu trouwens ook nog best heel huge :o !)
pi_89899210
Ggb; wat fijn dat je lief en jij zo op één lijn zitten samen wat betreft je schoonmoeder! En heel fijn dat je eigen moeder begripvol heeft gereageerd. Nu ff alles laten bezinken samen en op naar de eerste afspraak! In ieder heb geval een knuffel voor jou!
pi_89908700
Welkom nieuwe aanwas. :W
Jammer dat jullie hier ook meeposten (wel gezellig natuurlijk, maar het was beter geweest als het niet had gehoeven).
Hopelijk geven jullie het goede voorbeeld en gaan jullie snel door naar Z&G. ^O^

Wachtdagen zijn stom. :{w
pi_89950062
IUI 2 is niet gelukt.
Ook deze keer weer overtijd gegaan (dag 16 DPO ipv de normale 12 DPO, net als de vorige IUI), dus toch een teleurstelling.
pi_89950236
He wat klote Kolonia. En wat vreemd dan dat overtijd gaan.. Gebruik jij nog extra hormonen, zodat het daar aan kan liggen? In ieder geval een dikke knuffel! Ga je direct door?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 15 december 2010 @ 10:52:49 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89950240
-O- Kolonia, wat een domper... Helemaal als je ook overtijd gaat... Gemeen kan je lijf dan soms zijn. een dikke :* en virtuele knuffel!
pi_89950746
Kolonia... -O- Ook van mij een hele dikke :* en knuf!

Hier zojuist de papieren retour gestuurd voor de gyn...Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we wat horen. Ik ga er vanuit dat dat pas na Nieuwjaar zal zijn...
pi_89950967
Kolonia, dat is shit. Meer dan een :* kan ik je niet geven. Overtijd ben ik 1x geweest, was nog zonder hormonen. Kun je misschien volgende keer vragen of het door de hormonen kan komen, als je het weten wil tenminste.
  woensdag 15 december 2010 @ 11:20:14 #214
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_89951091
He bah kolonia :*

Hier staat de eerste afspraak voor het nieuwe jaar 7 jan al *O* Was gewoon zenuwachtig om te bellen 8)7
pi_89951961
Thanks dames. :*
Ik gebruik geen hormonen, dus dat kan het niet zijn.

Wat lekker snel al Rottdog!

Wat voor papieren moet je opsturen GGB?
pi_89952489
-O- Wat ontzettend balen Kolonia...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89952970
Nou ik kom me ook voorzichtig hier even melden.
Ik heb al vanaf m'n pubertijd een hele onregelmatige cyclus gehad,
maar heb me er toen niet zo mee bezig gehouden. Pas een paar jaar geleden ben ik
naar de Gyn geweest en hebben ze geconstateerd dat ik PCOS heb.
Aangezien we toch echt wel graag een kindje willen, hebben we besloten om de knoop door te hakken en er nu gewoon voor te gaan! Medicijnen zijn besteld en daar wil ik de laatste week van december mee gaan beginnen, dus eerst Provera en dan mag ik Clomid gaan gebruiken.
Vind het allemaal erg spannend en hoop dat het voldoende gaat zijn om volgend jaar van een
zwangerschap te kunnen genieten.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89953749
:* Kolonia... wat rot meid... iedere keer is die teleurstelling weer groot, zeker als je overtijd bent en daardoor je hoop wat groter wordt...

:* GGB, goed van je dat je de papieren hebt teruggestuurd. toch weer een hele stap!

Klumsy :* ik hoop dat je medicijnen goed aanslaan en je volgend jaar gewoon een kindje in je armen kan sluiten! :* (wel jullie eigen kindje dan...)
pi_89961358
Koloon... -O- Wat onwijs klote. Misschien heeft er toch weer even wat gezeten, omdat je overtijd was. Zou niet de eerste keer zijn.. De teleurstelling is des te groter. :*

Rottdog wat goed dat je al zo snel mag! *O*

GGB ook de volgende stap gezet! Goed zo! :*

Poezebeest, dat je goed in je vel zit en je vent je rots in de branding is, is al het halve werk. You go girl! ^O^

Klumsy, helaas welkom. Ik hoop dat de medicijnen aan slaan en je snel zwanger zult zijn! :*
pi_89962083
Kolonia :'(
#geen
pi_89962176
Oh nee, Kolonia, wat balen zeg... shit... en vooral als je overtijd bent. Je hoopt dan toch op mooi nieuws... -O- :*

Rottdog... 't is toch niet gek dat je een beetje zenuwachtig was toen je belde (ik herken dat wel ;) )? Het is nu ook weer echt ècht! Ik hoop dat de mmm niet zo lang duurt voor jullie... :*

Klumsy, hopelijk zijn die medicijnen wat je nodig hebt! Succes in de mmm! ^O^ :*

GGB, spannend! Succes! ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 15 december 2010 @ 17:55:46 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89966363
Och meiden toch, wat een verdriet hier weer in dit topic... :*

Ik blijf voor jullie duimen!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 15 december 2010 @ 18:39:52 #223
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89967937
oh kolonia :* dan ga je overtijd en dan toch ongesteld worden, dat is zo balen.. Dikke knuffel voor jou..

Ik zag nieuwe aanwas, ik hoop dat jullie niet al te lang hoeven blijven in dit topic :*

Rottdog 7 januari dat is al snel.. Spannend :*

Voor alle andere meiden een dikke knuffel :*
Be happy with the little things in life
pi_89974151
Kolonia; -O- Wat ontzettend balen dat iui2 is mislukt en dat het even duurde tot je ongesteld werd. Dan krijg je stiekem toch een beetje hoop en als het dan niet zo is, is het ontzettend balen. :*

GGB; toch is het altijd spannend als de papieren op de bus zijn, wanneer valt die afspraak in de bus. Naar welk ziekenhuis gaan jullie?

Rottdog; 7 januari al, dat is al heel snel! Hopelijk kunnen jullie daarna snel beginnen met de iui!

Klumsy; welkom hier :W Hoewel ook voor jou geldt dat ik hoop dat je snel weer weg bent! Voor jullie dus ook al echt een actieplan, hopelijk is dat het extra zetje wat je nodig hebt om zwanger te raken!

Hier moet ik volgende week nog een keer extra naar het ziekenhuis voor een echo om te bepalen hoeveel hormonen ik straks moet spuiten en nog voor een uitstrijkje (heb er nog nooit een gehad namelijk). Stiekem vind ik het toch wel eng omdat je helemaal niet weet wat daar binnen gebeurd en of het allemaal wel goed zit, pfffff.
pi_89976206
Kolonia -O- wat een rot nieuws zeg.

Ik wens een ieder hier veel succes, ik ben op vakantie wat ben ik eigenlijk braaf dat ik dat keurig kom melden, ik weet helemaal niet of dat de gewoonte is, ben normaal niet zo van de fora
Ik wil graag Isla heel veel sterkte wensen en ik zal voor je duimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')