Poezebeest, het is mij allemaal (tot nu toe) onzettend mee gevallen. Ik vond de injecties geen probleem, sliep er zelfs beter door. Ik voelde me niet emotioneler en volgens mij was ik ook niet kattig (wacht, even aan

vragen haha)
De punctie viel me ook ontzettend mee, maar dat was mede dankzij de morfine en valium. (heeeeerlijk

)
De TP stelde helemaal niks voor, stond binnen 10 minuten weer buiten. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik de periode hiervoor heel goed in mijn vel zat. (en nu ook nog) Mijn relatie en hele leven loopt lekker. En, alles is goed gegaan, dat is natuurlijk het belangrijkste: Ik reageerde goed op de hormonen, genoeg eitjes, genoeg bevruchtingen. Nu net de wachtweken in, en ik probeer mezelf bezig te houden, maar lastig is het wel. Maar echt, tot nu toe heb ik geen reden tot klagen. Ik denk echt dat de wachtweken het moeilijkst zijn (moet nog blijken) maar vooral als het niet gelukt is. Maar zover zijn we nog niet. En die acupunctuur maakt me echt vreselijk relaxed...toch wel een aanrader hoor!