abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90098022
Isla, maar het ís ook zenuwslopend! Je voelt van alles, en toch ook weer niks.. en het kan alles zeggen maar ook weer niks! Irritant hè? Ik blijf voor je duimen hoor!

Mijsje, inderdaad 'fijn' dat je ongesteld bent geworden, kun je het toch écht afronden denk ik :)

Sproet O+ O+ oooh ik vind het zooo spannend hè!! Ik hoop zo dat deze keer gewoon in 1 keer raak is!
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:12:07 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90098159
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef IslaBonita het volgende:

Heb gewoon even een mindere dag. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen en mijn borsten doen ineens veel minder zeer....Begin nu erg te twijfelen. Wat is dit zenuwslopend... ;(
Hoest nu Isla? En wanneer mocht je nu ook alweer testen? Ik vind het zo spannend voor jullie! :*
pi_90098938
Uhm ja, ik weet niet wanneer ik kan testen.. Ik zit nu op dag 11 na de eisprong, dus dag 8 na de terugplaatsing. A.s vrijdag heb ik de bloedtest. Wanneer denken jullie dat ik kan gaan testen? Ik dacht aan dinsdag, dat is dan 11 dagen na de tp. Twijfel een beetje. Wil natuurlijk morgen al testen maar dat zal wel veel te vroeg zijn he?
Wat denken jullie?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:07:32 #254
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_90100447
Ben hier nog steeds aan het meelezen en herken het allemaal. De gevoelens, het wel of niet delen met je omgeving. Er komt weer een heleboel boven. Meiden: :* voor jullie allemaal!

Isla: spannend! Volgens mij kan je 'gewoon' 14 dagen na de punctie testen. Wij hadden op zaterdag (dag 16 na punctie, dag 13 na terugplaatsing een duidelijke positieve test).

Duim voor jullie allemaal dat het snel mag lukken.
pi_90113555
Sorry, meiden, ik probeer wel mee te lezen maar het lukt momenteel niet om uitgebreid te reageren. Terwijl er weer zo veel herkenbaars wordt geschreven waar ik wel op zou willen reageren. Als het goed is, wordt het de komende week rustiger dus dan hoop ik weer wat meer tijd voor jullie!

Wij hebben net de screening (HIV, Hepatitis, etc.) opnieuw laten doen (was verlopen). Komende week of de week erop een echo om te controleren hoe eistokken en baarmoeder liggen, behandelschema bespreken en een opzwemtest voor manlief.
Daarna kunnen we in principe van start. Er was slechts een korte wachtlijst dus als ik ongesteld word, kan ik me aanmelden om te kijken of er die maand plek is wij volgen het korte protocol dus ik hoef niet al vóór mijn menstruatie te starten met de hormonen. Zelf willen we echter nog een cyclus afwachten omdat dat voor ons even beter uit komt.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_90113806
Isla, ligt eraan wat je wilt.. je zou kunnen testen, alleen in het geval van negatief weet je dan nog niets :) ik had 7 dagen na de terugplaatsing (vrijdag teruggeplaatst, vrijdag erop positieve test) een 2e streep. Dat was dus 10 dagen na de eisprong.. ík vond het erg fijn om zo vroeg al te testen (alle pogingen!!) maar je moet het wel kunnen. Overigens was dat een licht streepje, en de dag erna kon ik hem vastleggen op foto en kon je er niet echt omheen :)

Ahava O+ ook vet spannend! Zie je er erg tegenop? Met name ook omdat als je zwanger raakt, het nog véél spannender blijft tot dik na de 12 weken? Ik blijf je volgen hoor! Ik hoop zo ontzettend dat ik ergens volgend jaar bij je op kraamvisite kan komen.. en dan gaan we samen een potje janken van geluk ;) :*
pi_90114980
Orea... heb getest. Negatief. -O- Baal best wel een beetje, had verwacht toch wel een heel vaag streepje te zien. Ik weet dat er nog wel een kans is, maar begin nu wel de hoop te verliezen.. borsten doen ook bijna geen pijn meer en buikpijn wordt iets feller. Nou ja, weer afwachten maar..

Ahava wat spannend! Ook zo fijn dat jullie al snel kunnen beginnen en ook nog eens het korte protocol kunnen doen! *O*
pi_90115089
Isla, iedereen is verschillend dus blijf nog even hoop houden! Het kan best dat je hcg nu nog te laag is maar morgen of overmorgen wel genoeg is om positief te testen.

Ik heb ook een week na mijn terugplaatsing toen positief getest maar dat was wel met zo'n sensitest.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_90115093
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef IslaBonita het volgende:
Orea... heb getest. Negatief. -O- Baal best wel een beetje, had verwacht toch wel een heel vaag streepje te zien. Ik weet dat er nog wel een kans is, maar begin nu wel de hoop te verliezen.. borsten doen ook bijna geen pijn meer en buikpijn wordt iets feller. Nou ja, weer afwachten maar..
Snap je gevoel wel, maar als het nu niet gelukt is, dan wordt 2011 gewoon jouw jaar! Ik blijf positief 8-) (Makkelijker voor mij dan voor jou, ik weet het, maar toch >:) )
pi_90115161
Lief, meiden! :*

Sproetje, dit was ook een Sensitest. Met zo'n hartje.
pi_90115229
Och Isla. -O-
Negatieve testen zijn stom. :(
Gelukkig zegt het nog niets, want je hebt gewoon te vroeg getest. :Y
Toen het bij mij even raak was had ik ook geen pijnlijke borsten trouwens.
pi_90115276
Isla, wat jammer. Hopelijk valt het mee en was het te vroeg. :*
pi_90115420
Jullie hebben gelijk meiden. :* Moet geduldig zijn. Ben ik slecht in. Bleh!
pi_90117468
:* isla... ik kan me het helemaal voorstellen... geduld is heel stom... :* bah, stom dat de test negatief was... ik hoop op alsnog een positieve test, en anders op heel gauw ongesteld worden zodat je ook gauw weer verder kan met een volgende tp... :*
pi_90118880
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef IslaBonita het volgende:
Lief, meiden! :*

Sproetje, dit was ook een Sensitest. Met zo'n hartje.
Die waren bij mij pas veel later positief die sensitest met hartje.. Kruitvat 2 voor 5 werkten hier het beste..

M.a.w. het kan alle kanten op, ik blijf duimen :*
pi_90119692
Orea en Mijsje, :*

Ik heb besloten om in ieder geval niet meer te testen voor woensdag. Anders maak ik mezelf gek.
Ik duim zelf ook nog even door.
pi_90120141
Goed zo! En het is natuurlijk ook nog vroeg.. pas bij negatief op NOD mag je gaan sippen ;) tis niet voor niets dat die testen aangeven vanaf de dat van NOD te testen (maar het is gewoon zo verleidelijk om zo vroeg al te testen!!)

Duim duim duim duim!! :*
  zondag 19 december 2010 @ 13:27:44 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90120366
Isla :*
Hadden we toch maar een luikje in onze buik waardoor we konden spieken...
  zondag 19 december 2010 @ 13:35:10 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_90120718
Ik blijf duimen Isla. Hadden we maar garantie he, dat je wist welke poging het zou worden :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_90124122
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Isla :*
Hadden we toch maar een luikje in onze buik waardoor we konden spieken...
ja, dat luikje, daar smacht ik ook heel erg naar... maar helaas, nog niks op dat vlak uitgevonden... ik vind het ook zo zenuwslopend altijd, die twee weken wachten... je weet waar je het voor doet, maar als je maar wat meer zekerheid zou kunnen hebben... dat zou zoveel schelen, zeker als je met behandelen bezig bent... het beheerst gewoon op een gegeven moment je hele doen en laten... in ieder geval in mijn geval...
pi_90142950
Isla, ik blijf gewoon stug doorduimen. Je hebt gewoon te vroeg getest... net als ik bij mijn eerste test.. ;).

Ja, ik heb dat ook al eens geroepen; als je maar gewoon van te voren hoorde wanneer je zwanger zou zijn, dan zou het zoveel spanning en stress wegnemen.. helaas werkt het niet zo... -O- kon het maar.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90145446
Ook ik vraag een luikje voor Kerst, maar zo werkt het helaas niet.
Zit er nu (behalve Isla) nog iemand in spanning te hopen op een kerstwonder? Of gaan we allemaal voor de allerleukste 2011-streepjes? Kan het even niet bijhouden allemaal... :*
pi_90163430
veel success meiden
  maandag 20 december 2010 @ 08:22:14 #274
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90163666
Isla wat balen dat die test negatief was, maar je bent gewoon te vroeg, deal? :*
Bij mijn eerste zwangerschap testte ik rond mijn NOD negatief en een dag later positief, dus het zegt inderdaad nog niets nu. Houd moed Isla!
pi_90180069
Lieve meiden, :* !
Bemoedigende woorden!

Ben nu aan het werk op de grond, in een loods...blegh! Maar tis voor een goed doel...en ik merk dat het toch wel goed is, ben er vandaag niet mee bezig geweest. Wel even lekker.

Volgens mij is er niemand anders die wacht op NOD deze week, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')