Hoest nu Isla? En wanneer mocht je nu ook alweer testen? Ik vind het zo spannend voor jullie!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:10 schreef IslaBonita het volgende:
Heb gewoon even een mindere dag. Begin ook steeds meer buikpijn te krijgen en mijn borsten doen ineens veel minder zeer....Begin nu erg te twijfelen. Wat is dit zenuwslopend...
Snap je gevoel wel, maar als het nu niet gelukt is, dan wordt 2011 gewoon jouw jaar! Ik blijf positiefquote:Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef IslaBonita het volgende:
Orea... heb getest. Negatief.Baal best wel een beetje, had verwacht toch wel een heel vaag streepje te zien. Ik weet dat er nog wel een kans is, maar begin nu wel de hoop te verliezen.. borsten doen ook bijna geen pijn meer en buikpijn wordt iets feller. Nou ja, weer afwachten maar..
Die waren bij mij pas veel later positief die sensitest met hartje.. Kruitvat 2 voor 5 werkten hier het beste..quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef IslaBonita het volgende:
Lief, meiden!![]()
Sproetje, dit was ook een Sensitest. Met zo'n hartje.
ja, dat luikje, daar smacht ik ook heel erg naar... maar helaas, nog niks op dat vlak uitgevonden... ik vind het ook zo zenuwslopend altijd, die twee weken wachten... je weet waar je het voor doet, maar als je maar wat meer zekerheid zou kunnen hebben... dat zou zoveel schelen, zeker als je met behandelen bezig bent... het beheerst gewoon op een gegeven moment je hele doen en laten... in ieder geval in mijn geval...quote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Isla
Hadden we toch maar een luikje in onze buik waardoor we konden spieken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |