Ze heeft hier nooit meegepost, maar vrouwtje-theelepel's zwangerschap is gezien de narigheid die ze heeft doorstaan het afgelopen anderhalf jaar wel een kerstwonder te noemen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zit er nu (behalve Isla) nog iemand in spanning te hopen op een kerstwonder? Of gaan we allemaal voor de allerleukste 2011-streepjes? Kan het even niet bijhouden allemaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus zijn dat ik me even niet laat zien, maar als ik terugkom verwacht ik dat Isla verhuisd is naar Z&G.![]()
Het ging ook heel goed, tot afgelopen donderdag.quote:Op maandag 20 december 2010 21:31 schreef mijsje het volgende:
och Kolonia, wat verdrietig! en het ging beter met hem de laatste keer dat ik ervan hoorde... heel veel sterkte voor jou en je familie!![]()
ik word er weer helemaal verdrietig van voor je als ik dit lees... als je even wil pmmen of gewoon gezellig kletsen ofzo, dan ben je altijd welkom hoor Koloon...
quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Kolonia het volgende:
Oh Kolonia, wat ontzettend verdrietig.. Lief dat je aan me denkt terwijl je zelf nu even heel wat anders aan je hoofd hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dus zijn dat ik me even niet laat zien, maar als ik terugkom verwacht ik dat Isla verhuisd is naar Z&G.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd.
Ik denk ook aan jou!![]()
![]()
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Lief dat je aan me denkt poezebeest! ik had het hier helemaal niet meer gezegd, was druk in m'n hoofd met andere dingen, maar onze afspraak in het ziekenhuis is verplaatst. (door het ziekenhuis... ik baalde er wel van dat het niet doorging vandaag) we moeten nu woensdag. ik ben heel benieuwd wat de gyn ons kan vertellen en hoe hij reageert op wat wij kwijt willen... voel me gewoon rot over de gang van zaken bij de afgelopen ronde...quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Poezebeest het volgende:
Kolonia; wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wil jou en je familie heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen hebben. Een knuffel voor jou!
Isla; wat ontzettend balen van de negatieve test, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest. Ik duim voor je :-)
Mijsje; ben je vandaag in het ziekenhuis geweest? Hoe was het?
Ahava; denk dat wij ongeveer in dezelfde periode aan de slag gaan.
Hier het uitstrijkje en de echo overleefd, ben alleen vergeten wat ik straks ga spuiten, weet wel hoeveel. Nu op naar de prikinstructie over twee weken.
Wat ontzettend balen dat de afspraak verzet is, kan me je gevoel helemaal voorstellen! Gelukkig is het bijna woensdag. Hoop dat jullie een goed gesprek hebben. Succes ermee in ieder geval!quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef mijsje het volgende:
Lief dat je aan me denkt poezebeest! ik had het hier helemaal niet meer gezegd, was druk in m'n hoofd met andere dingen, maar onze afspraak in het ziekenhuis is verplaatst. (door het ziekenhuis... ik baalde er wel van dat het niet doorging vandaag) we moeten nu woensdag. ik ben heel benieuwd wat de gyn ons kan vertellen en hoe hij reageert op wat wij kwijt willen... voel me gewoon rot over de gang van zaken bij de afgelopen ronde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |