abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89773300

IslaBonita, PUPO!!!
Succes en 10 is een mooi getal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89774236
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:53 schreef IslaBonita het volgende:
Hee girls, I'm back! :W

Even een kort berichtje, binnenkort ga ik op de rest van de posts in:

Van de 13 waren er 10 bevrucht! *O* *O* *O* Yeaaaaaaaah!

Allemaal B-kwaliteit. Geen top-embryo erbij dus, maar ach, of die A-tjes nou echt leuke kinderen worden....zijn vast van die strebertjes! ;)

Ons guppie zit er in hoor....let the waiting begin..... :O

Kus voor jullie allemaal! Wat zijn jullie toch altijd meelevend! :*
Wat goed!! *O* en het lijkt alsof het véél beter is als het A kwaliteit is, maar er zijn onderzoeken (zal eens kijken of ik daar wat over kan vinden) die zeggen dat het helemaal niet uitmaakt.. Genoeg voorbeelden ook van dames die juist wél zwanger werden van dat B-tje en nooit van dat A-tje ;)

Ik hoop dat de weken een beetje vliegen en duim voor goed resultaat!! :*
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:55:18 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89776512
Isla! De buit is binnen! :Y Nu is het broeden geblazen. ;) *O*
pi_89777654
^O^ Isla wat super zeg *O* ga superhard duimen nu voor jou :*

enne GGB welkom ;)
Hier heb ook nog amper mensen in mijn omgeving verteld, mijn mams en dinnetje weten het, ouders van mijn man en verder eigenlijk niemand.
Ik zit nu ook in dubio hoe ik het over de komende operatie op mijn werk moet aangeven, heb er helemaal geen zin in dat ze het weten (zijn voornamelijk mannen) heb wel met 1 collega wat dingetjes besproken en zij weet dat ik een operatie moet maar niet precies waarvoor,.
Ik mail mijn chef door wanneer ik geopereerd ga worden en daar laat ik het voorlopig ff bij (denk ik)
Maargoed ik vind het een heel lastig issue juist ook omdat we met de collega;s een erg hechte club zijn.

[ Bericht 52% gewijzigd door Boepie op 10-12-2010 20:29:07 ]
pi_89781021
Isla, wat een goede score *O*

En nu lekker pupo-en :*
pi_89781813
Geweldig, Isla! Een superscore! *O* En je bent PUPO. O+

GGB, welkom hier. Er komt nu gelijk al heel wat op je af qua emoties, hè? Probeer het inderdaad stap voor stap te doen en nu nog geen oplossingen te bedenken voor problemen die er misschien nooit zullen zijn.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89782870
Isla, spannend!! En wat een mooie score! Super! ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89783986
isla pupo

blijven plakken kleintje!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89784119
Wat fijn Isla!!! Succes met wachten.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_89786976
Meiden wat zijn jullie toch lief. O+ Geeft me echt een goed gevoel. Nu is die pattex eindelijk een keer voor mij. Word er helemaal een beetje emo van. :')

Orea, als je dat nog kunt vinden over die onderzoeken ben ik erg benieuwd!

Droomvrouwtje, wat balen dat het helemaal niet zo lekker met je gaat. Wel goed om eerst aan je gezondheid te werken. (je weet waarschijnlijk wel dat St Janskruid effect heeft op hormonen he? Weet niet helemaal zeker of je het kunt gebruiken als je zwanger wilt worden, dus kijk daar even naar) Sterkte meis! :*

Thistleweed, februari is al snel hoor! Het lijkt ver weg, want het is volgend jaar, maar da's al over 3 weken! ;) Misschien ben je al voor februari weg.. ;)

GirlGoneBad, hier hebben we het heel lang niet verteld, vooral omdat manlief er erg mee zat dat het aan zijn zaadjes lag. Maar omdat de vraag of we kinderen wilden steeds vaker kwam, vooral aan mij, en omdat ik 35 was, werd het steeds moeilijker. (je kunt op je 35e ook niet echt meer zeggen dat je het nog een tijd uit wilt stellen) Toen ik het eenmaal de belangrijkste mensen om me heen had verteld viel er zo'n last van me af! Ik had daarvoor niet door hoeveel stress het mij bezorgde. Terwijl mijn vent nergens last van had, want hem werd nooit wat gevraagd. Mijn leidinggevende heb ik al vrij snel ingelicht, en zij heeft mij uitstekend geholpen. Daarentegen heeft mijn vriend zijn baas wel eens verteld dat hij er bepaalde dagen niet zou zijn omdat hij naar het ziekenhuis moest, en begon zijn baas zich af te vragen of hij misschien ernstig ziek was. Dat is nu ook uitgelegd en hij krijgt veel steun. Dus mijn advies is; Hoe voel JIJ je erbij. Stress omdat je niet weet wie je wat verteld hebt, je altijd in bochten moeten wringen en moet liegen waarom je niet drinkt,of niet werkt, of er niet bent, of je wel of geen kinderen wilt en wanneer dan, je vruchtbare week niet volplant, waarom je je soms rot voelt, je altijd maar weer blij moet reageren als iedereen om je heen zwanger raakt en jij niet.... dat ging mij opbreken. Ik heb rust en krijg begrip nu. Maar als niemand jou naar je kinderwens vraagt en mensen laten je over het algemeen met rust én je hoeft er zelf ook niet echt over te praten, misschien vind je het dan fijn om het (voorlopig nog even) voor je te houden. Het is echt aan jou... :*
En ohja ik hoop gewoon dat je heel snel weg bent hier! ;)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:51:55 #161
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89788408
@isla de HA zei dat het geen kwaad kon, heb er extra naar gevraagd en ook nog eens toen ik het ging halen. In de bijsluiter was er niks specifiek over te vinden. Al is het voor een tijdje om de wintermaanden door te komen. Zwanger raken is nu echt niet mijn 1e prioriteit. Best wel een heerlijk gevoel eigelijk. Het afgelopen jaar heeft alleen maar in het teken gestaan van het krijgen van een kindje dat ik er langzaam aan onder doorging. Ja ik ben liever vandaag dan morgen zwanger, maar mijn geestelijke gezondheid is me ook heel wat waard. En het genieten van O+ was ook een stuk minder. Ti's een beetje dubbel allemaal..
Maar wil jullie er niet teveel mee lastig vallen, ik hoor hier eigelijk niet zo meer thuis maar in het andere topic voel ik me ook niet thuis, post er ook weinig.

Toch maar even gegoogld, het is idd niet raadzaam om sint janskruid te slikken als je zwanger wilt worden of bent omdat de werking niet bekend is. Er staat bij alleen op advies van een arts. Bij deze was het de HA. Ik moet sowieso terug binnenkort om te kijken hoe het gaat. Is maar goed dat ik dankzij jou Isla even ben gaan googlen. Misschien toch bij de HA vragen voor iets anders wat wel samen kan

@Thistleweed wat isla zegt februari schiet al op. En die dagen zijn sneller voorbij dan je in de gaten hebt..

[ Bericht 16% gewijzigd door droomvrouwtje op 10-12-2010 23:58:30 ]
Be happy with the little things in life
pi_89789842
Drromvrouwtje ik hoop dat je hier gewoon komt posten als je daar behoefte aan hebt. Het gaat niet om "hier wel of niet thuis horen". Dit soort dingen zijn bespreekbaar hier (toch, dames?) En je bent een "oude bekende". Vind het wel gezellig. :)

Over Sintjanskruid weet ik dat het de pil minder betrouwbaar maakt, dus vandaar dat ik dacht dat het iets met hormonen doet en dus ook invloed heeft op zwanger worden. Maar nou staat er al gauw in de biijsluiter: gebruik in overleg met arts in geval van zwangerschap. Dit is natuurlijk om claims te voorkomen. Ik denk dat voor veel homeopatische middeltjes geldt: zodra je weet dat je zwanger bent, stoppen. Als jij je een stuk beter voelt door dat kruid is dat nu even belangrijker, en als je dan toch ineens zwanger raakt, meteen stoppen. Maar ik ben geen arts natuurlijk en dat zou je inderdaad even moeten overleggen. :*
pi_89791512
:) meiden, ik vind sowieso de vraag "of iemand hier thuishoort" geen juiste vraag... als je je er prettig bij voelt om iets te delen of iets te antwoorden, dan is het goed, en als je er geen goed gevoel bij hebt, doe je het niet... ik hoop toch niet dat er mensen zijn die willen weten of ze hier wel mogen posten, of het "moeilijk genoeg" gaat... :* iedereen is welkom, mits je je er gewoon fijn bij voelt... (gewoon mijn gekke mening... :P )

Droomvrouwtje, fijn om even pas op de plaats te maken en even lekker van jezelf en je O+ te genieten... in de pauzes die wij hebben gehad, heb ik dat ook steeds heel fijn gevonden. Tuurlijk zet je je kinderwens hiermee niet aan de kant, maar je bent even gericht met iets anders bezig, waardoor je ook met iets anders in je gedachten zit. :*
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:39:06 #164
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89793109
Wakker geworden door sirenes *schrok zich een hoedje*

Dankjewel lieve meiden :* ik voel me idd hier nog erg thuis. Vooral ook omdat het stiekem een stemmetje in mijn hoofd is die zegt, zie eerst maar eens zwanger te raken, tegelijk denk ik dan ja hallo tuurlijk gaat me dat lukken..
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het genieten vond om een time out te hebben. Ik hoop zo snel er weer met frisse moed er weer tegenaan te kunnen.

@boepie ik las dat je in dubio zit over wat je moet vertellen. Gewoon simpel houden, ik moet een kijkoperatie en als ze verder vragen gewoon zeggen, dat je het er verder niet over wilt hebben over het hoe en waarom :* weet je trouwens al wanneer je de operatie krijgt??
  zaterdag 11 december 2010 @ 07:33:31 #165
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89794573
Isla superveel geduim voor jou!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89795826
Voor diegenen die het willen lezen, hier is de brief die ik aan mijn ouders heb geschreven. Destijds zocht ik een voorbeeldbrief op internet omdat ik me kon herinneren dat ik die ooit gezien had, maar ik kon hem niet meer vinden. Misschien handig voor de dames die mensen uit hun omgeving willen vertellen dat ze de MMM ingaan. Misschien kun je er stukjes van gebruiken mocht je ervoor kiezen om een brief te schrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89795869
J-net :*
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:54:54 #168
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89796009
Isla :* mooie brief!! Hoe hebben je ouders daarop gereageerd??
pi_89796085
Dank je! Ze waren denk ik best geschrokken. Mijn ouders hebben de afgelopen jaren nogal wat kwetsende opmerkingen gemaakt, omdat ze natuurlijk niet wisten dat we bezig waren. Ze schreven een brief terug en zeiden dat ze het allemaal nog even moesten verwerken, dat de brief heel duidelijk was en ze voor nu geen vragen hadden, dat ze ons veel sterkte wensen en er een goed gevoel over hebben. En dat wij moeten aangeven wanneer we erover willen praten, en of we langs willen komen. Dat laten ze helemaal aan ons. En mijn moeder belt nu helemaal niet, en ik vind het wel prima zo. Ik denk dat ze ons echt even rust wil geven. Dus ze hebben goed gereageerd!
pi_89796167
Isla is PUPO!
Dat lijkt me echt een heerlijk gevoel, geniet ervan!

Ik kreeg de tranen in mijn ogen van de brief aan je ouders.
Ik heb het vrij snel aan mijn baas verteld, omdat hij het al door had en er zo'n beetje naar vroeg.
Mijn man kan maar moeilijk vrij krijgen op zijn werk, dus vertelde het met lood in zijn schoenen aan zijn directe chef. Die bleek ook in de MMM te zitten, dus had alle begrip.
Mijn ouders (en zus en broer) hebben we het verteld vlak nadat mijn vader de diagnose van zijn ziekte kreeg, in de hoop dat hij het op de belofte van een kleinkind wat langer vol kan houden.
Mijn schoonouders weten het nog niet. Ik wil het ze graag met kerst vertellen, maar aangezien mijn schoonzusje vorig jaar de dag voor kerst te horen kreeg dat ze haar zwangerschap van dertien weken moest laten afbreken omdat het kindje niet levensvatbaar was, weet ik niet of er wel een goed moment voor komt.
Verder weet alleen mijn beste vriendin het, maar het is geen geheim: als het ter sprake komt vertellen we het gewoon.
pi_89796418
Kolonia :*

Het is voor jou extra moeilijk nu je vader ziek is. Je wilt zo graag dat hij het nog mee zal maken..
Mijn ouders leven heel ongezond (zijn te dik, roken, mijn vader heeft al twee keer een hartaanval gehad maar toch blijft hij stug door roken) en ik ben ook bang dat er iets met ze gebeurt en ze het nooit mee zullen maken. Ik heb al vaker gesprekken met ze gehad maar ze willen er niets van weten (stoppen met roken, gezonder leven) Mijn (8> heeft wel geopperd om dit moeilijk-zwanger-worden verhaal te gebruiken in mijn gesprekken met hen, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gedaan. Is toch moeilijk. En Kolonia, er is vaak geen goed moment, maar soms moet je gewoon een keer aan jezelf denken in plaats van rekening te houden met iedereen. Jij bent ook belangrijk. :*
pi_89796829
Lief Isla. O+

Lijkt me moeilijk om toe te moeten kijken naar de ongezonde leefstijl van je ouders.
Maar gezond leven zegt niet zoveel.
Zowel mijn vader als mijn zus roken niet, drinken matig en eten gezond en vers, en toch hebben ze allebei kanker (zusje is inmiddels zo'n beetje genezen gelukkig).
Het is toch vooral een kwestie van pech hebben.
Maar hartaanvallen zou ik wel genoeg van schrikken om mijn leefstijl te veranderen denk ik. :{
De incidentele sigaret heb ik ook twee weken geleden uit mijn leven gebannen.

Over de echt belangrijke dingen des levens gesproken: de bloemenwinkel op de hoek is gesloten.
Nu moeten we een heel eind lopen om een kerstboom te halen. :{w
pi_89797214
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Kolonia het volgende:
Over de echt belangrijke dingen des levens gesproken: de bloemenwinkel op de hoek is gesloten.
Nu moeten we een heel eind lopen om een kerstboom te halen. :{w
:D
Neem een nepperd, hoef je nooit meer te shoppen voor een boom. Wij hebben zo'n over-de-top Amerikaanse boom, HUGE, echt te fout. En we hebben een busje dennen-spray, dus voor er visite komt, even sprayen, en niemand heeft door dat het geen echte is. _O- >:O
pi_89797312
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:49 schreef IslaBonita het volgende:
:D
Neem een nepperd, hoef je nooit meer te shoppen voor een boom. Wij hebben zo'n over-de-top Amerikaanse boom, HUGE, echt te fout. En we hebben een busje dennen-spray, dus voor er visite komt, even sprayen, en niemand heeft door dat het geen echte is. _O- >:O
Dennenspray. :D
_O-

Maar van een echte geniet je langer.
Vooral bij het stofzuigen, tot diep in de zomer kom je de naalden nog tegen. :')
pi_89797687
Dat is waar, daar kan een nepperd niet tegenop. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')