abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:56:19 #51
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89624648
Isa succes vandaag! :*

Mijsje, hebben jullie een beetje kunnen slapen? Moet voortdurend aan je denken. :*
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:41:02 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89626114
mijsje, telt dit nou als 1 hele poging? als ik terugdenk aan wat er allemaal mis ging, en dat ze er in plaats van 2 toch 1 teruggeplaatst hebben, vind ik 't niet zo eerlijk lijken. :{
in de haak.
pi_89627309
Vandaag een spannende dag voor Isla, succes meid! ^O^
pi_89627612
Hey, wat jammer mijsje... -O- Ik had wel geduimd, maar helaas... volgende keer harder mee doen.

Veel suc6 vandaag, Isa.

[ Bericht 0% gewijzigd door kahlie op 07-12-2010 13:31:55 ]
pi_89627651
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef trui het volgende:
mijsje, telt dit nou als 1 hele poging? als ik terugdenk aan wat er allemaal mis ging, en dat ze er in plaats van 2 toch 1 teruggeplaatst hebben, vind ik 't niet zo eerlijk lijken. :{
Als ik even voor Mijsje mag spreken ;)

Alle cryo terugplaatsingen vallen onder de ivf poging waar ze uit zijn gekomen.. dus stel (en ik hoop het echt van harte niet!) dat geen enkele cryo blijft plakken, dan gaat ze pas bij de volgende volledige ivf naar de volgende poging.. :)

Daarom is het zo fijn cryo's te hebben, want het zijn extra kansen!
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:43:58 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89628248
oh dat is wel fijn ja! ^O^
in de haak.
pi_89628496
Isla succes!
#geen
pi_89628636
Mijsje ik heb me gisteren sufgeduimd maar kon helaas 's avonds niet meer op het forum kijken.
Wat een ongelooflijke domper zeg :'(
Het zag er zo veelbelovend uit.

Veel sterkte om deze teleurstelling te boven te komen :*

Isla, veel succes vandaag!
pi_89628927
Poezebeest, hoe is het bij jullie? Hadden jullie nu al een datum?
pi_89630263
Mijsje en Joene, ook hier even :*
Hopelijk is het lege gevoel al een beetje gevuld met de extra warme gevoelens die het samen delen van ellende oplevert.

Sterkte vandaag Isla!
Dat het maar een mooie oogst mag zijn! ^O^
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:11:31 #61
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89631446
* is benieuwd hoe het met isla is gegaan
Be happy with the little things in life
pi_89631682
Ladies wat zijn jullie lief dat jullie allemaal zo aan me denken...

Ging supergoed, pijn viel me mee, laatste 5 waren echt niet leuk meer, maar het was zo gepiept.
Van de 18 aangeprikte folllikels hebben we 13 eitjes!!! *O* *O* *O*
Zaad van manlief was ook goed genoeg voor de ICSI behandeling!

Nu afwachten.... ^O^

Mijsje, ik hoop dat het een beetje goed met je gaat. Dikke knuffel uit Amsterdam. :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:18:50 #63
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89631759
Oh wat goed *O* op naar de TP
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:20:23 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89631820
Wat goed Isla! *O*
pi_89631914
Wow Isla goede oogst! :D *O*
#geen
pi_89632765
Super Isla! *O* *O*
pi_89634036
Thanks ladies!! :*
pi_89634074
Isla, wat een supergoed resultaat! Hopen dat ze allemaal bevrucht worden!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_89634362
Isla!! *O* 13!! Supergoed!!

Nu lekker bijkomen, ik duim mee dat ze allemaal bevrucht worden!
pi_89634436
Wat een superscore Isla! *O*
Niet alleen een elftal, maar nog reserves ook! :+
En fijn dat het meeviel!
pi_89640833
Hé Isla, ik had precies dezelfde score zo'n 1,5 jaar geleden. Ook 18 geoogst en 13 goed voor ICSI. Dat moet een goed voorteken zijn! :Y
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:35:45 #72
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89641627
Ow Isla wat een fantastische score! *O* :*!
pi_89641888
*O* *O* Isla ook 13 eicellen! *O* *O* dat klinkt goed meid! :* Ik hoop op minimaal net zoveel bevruchtingen als bij mij, misschien nog eentje extra ;) (ik had van de 13 eicellen die we hadden, 12 bevruchtingen...)

hier gaat het wel op zich...vandaag lekker gewerkt (beetje laat heengegaan, eerst het hele gladde afgewacht...) dus genoeg afleiding. ik ga morgen wel even bellen of er een hele cyclus tussen moet zitten, of dat we meteen doormogen naar de volgende tp...
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:53:17 #74
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89642314
Wat goed dat je alweer vooruit kunt kijken mijsje! En wat is het in dit geval toch ook een enorme plus dat jullie ook zo'n goede score hadden. Hopelijk heb je ze lang niet allemaal nodig! :*
pi_89643173
:* dank je TM... ik hoop ook dat ik ze niet allemaal nodig ga hebben, maar dat er een paar overblijven voor een volgend kindje... (eerst maar eens eentje)
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:14:38 #76
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89643283
Mijsje :* ik vind het knap dat je al weer zo positief vooruit kan kijken.. Ik hoop ook dat je ze niet allemaal nodig gaat hebben..
pi_89645617
Super, Isla! *O*

mijsje :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89648414
Mijsje, ik sluit mij aan in de lange rij dames die met jou en Joene meeleven. Wat ongelooflijk kut ;(
Dikke kus :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89652323
:*
pi_89654737
Nikki, dat zou een goed voorteken zijn...Dus ik neem aan dat die poging raak was? ^O^

Mijsje, op zoveel bevruchtingen durf ik niet eens te hopen.....12 van de 13!!!
Er moet toch wel ééntje tussen zitten bij jou die blijft plakken?
Heb je trouwens je mail gelezen? Ik had je pm gestuurd! :*
pi_89657500
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef IslaBonita het volgende:
Nikki, dat zou een goed voorteken zijn...Dus ik neem aan dat die poging raak was? ^O^

Mijsje, op zoveel bevruchtingen durf ik niet eens te hopen.....12 van de 13!!!
Er moet toch wel ééntje tussen zitten bij jou die blijft plakken?
Heb je trouwens je mail gelezen? Ik had je pm gestuurd! :*
ik hoop het zo ontzettend voor je! :*
ik heb hem gelezen, maar lees hem nog eens en laat em even bezinken. was best heftig. ik reageer er even op als ik hem in rust een paar keer gelezen heb... :* wel bedankt voor je openheid, ik waardeer het heel erg :Y
pi_89659060
Wat gaat het hier snel, ik heb het zo druk dat ik het niet kan bijhouden en op iedereen reageren, sorry meiden.

Mijsje; fijn dat je genoeg afleiding hebt en al bezig bent met de volgende stap. Ik hoop dat je niet vergeet om bij deze teleurstelling stil te staan en niet te hard door rent! In ieder geval een dikke knuffel voor jou!

Isla; fijn dat de punctie is meegevallen en wow, wat veel eitjes! Dat er maar veel bevruchtingen zijn, ik duim voor jullie. Hoeveel embryo's laat je terug plaatsen?

Pze; wij hebben begin januari nog een afspraak bij de gyn en hoop dan concreet te horen wanneer we mogen starten. Nog even geduld hier. Weet jij al iets?
pi_89661265
Zo ff terug gelezen, kon even niet online zijn.
Wat een mega teleurstelling Mijsje en Joene, ik had zo gehoopt dat het positief zou zijn, had mijn duimen kapot gedraaid, heeft niet geholpen ;( sterkte :*

Enne Isla super goed zeg *O* spannende stap weer :)

Tis altijd zo'n topic van dubbele gevoelens hier, heftig allemaal hoor.
Hier verder weinig nieuws.. ja dat eind jan ( brr) ik onder het mes ga of er moet een spontaan wonder gebeuren, maargoed das afwachten weer.
pi_89663815
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaat het hier snel, ik heb het zo druk dat ik het niet kan bijhouden en op iedereen reageren, sorry meiden.

Pze; wij hebben begin januari nog een afspraak bij de gyn en hoop dan concreet te horen wanneer we mogen starten. Nog even geduld hier. Weet jij al iets?
Aha, ik dacht me te herinneren dat er al rietjes waren ingevroren bij jullie? Ben even aan het teruglezen maar kom er niet helemaal uit. In elk geval hebben jullie rust met de feestdagen, ook wel fijn (vind ik iig).
Ik zit nu rond mijn eisprong en we bouwen zoveel mogelijk feestjes, verder dus even niks nu. Op de site van het UMC las ik hoe de IVF gaat verlopen en dat vond ik best heftig. Geen zin in eigenlijk, dus maar even niet aan denken nog.

Boepie, wat gaan ze doen in januari?
pi_89664984
Pze; er zijn idd rietjes ingevroren. Ik hoop begin januari te horen wanneer ik kan starten met de icsi.
pi_89665706
Boepie, maak je niet teveel zorgen hoor. Valt best mee, zo'n laparascopie. Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar misschien is dit het enige wat je "nodig" hebt om zwanger te raken. Bij ons is er natuurlijk een probleem met de zaadjes, maar ik had toch wat endometriose-wat het innestelen in de weg kan staan-wat de gyn weg heeft kunnen halen. Word er gelijk een HSG gedaan of had je die al gehad?

Poezebeest, :* voor je lieve bericht. Er wordt maar één embryo terug geplaatst. Mocht deze poging niet lukken, worden er twee bij de volgende terug geplaatst. (maar deze gaat natuurlijk gewoon lukken ;) ) Je moet wel veel geduld hebben he, Poezebeest? Hoop dat je hoort dat je snel mag beginnen!

PZE wat heerlijk dat je even niks hoeft te doen behalve "feestjes bouwen". Geniet ervan! *;

:* voor alle lieve dames hier!
  woensdag 8 december 2010 @ 09:46:49 #87
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89665989
Isla wat goed zeg!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_89666538
Ik ben het even vergeten Boepie, waarom was ook al weer een laparascopie nodig? :@
pi_89666837
:( ik moet nu weer een cyclus ertussen laten voor we weer gaan beginnen voor de volgende tp... :( bah, ik ben het wachten meer dan beu, maar goed, iets anders kunnen we nu niet...
ben overigens nog steeds niet ongesteld... Ik heb op 20 december een afspraak bij de gyn (gesprek) en als ik dan nog niet ongesteld ben, wil ik dat hij ook even gaat kijken waarom ik nog niet ongesteld ben...
pi_89667057
Mijsje wat ontzettend balen dat er een cyclus tussen moet zitten! Al dat wachten is soms nog wel het meest frustrerend. Hopelijk ben je de 20e gewoon ondersteld.
pi_89667386
Mijsje, wat waardeloos! Waarom is het wachten nodig? Hebben ze dat ook gezegd? :*
pi_89669860
dan krijgt je lichaam rust en zijn de medicijnen goed het lichaam uit, dat begreep ik ervan... het schiet gewoon weer lekker op... ben er gewoon even flink chagrijnig van... :{
:*
pi_89670043
Het is gewoon stom Mijsje. :(
Wel fijn dat je de 20ste dan wel een gesprek hebt, anders lijkt het helemaal zo'n lange tijd nietsdoen. :*
pi_89671070
Heel stom. Stomme medicijnen. :(
pi_89673337
Wat onwijs balen Mijsje! :( Ik dacht dat dat met alleen een TP wel kon, alleen als je weer hormonen moet gaan spuiten en punctie hebt, dat er dan twee maanden tussen moest zitten, maar dat is in elk ziekenhuis dus anders.. Bleh!
pi_89674608
dat dacht ik dus ook Isla, vandaar dat ik ze vanmorgen even belde, want ik kon het niet in het informatieboekje terugvinden. ze zeggen dus van niet... jammer...

Ik duim wel nog steeds heel erg voor jou Isla, ik hoop zo dat je veel bevruchtingen hebt, en dat je straks gewoon een succesvolle tp hebt! ^O^
pi_89676780
Ik vind het wel vreemd dat je nog niet ongesteld bent Mijsje.... je zou bijna denken he....

Maarja, ze zullen wel weten wat ze zeggen qua HCG gehalte bij het ziekenhuis.

Ik weet nog steeds niet goed wat ik tegen je moet zeggen..... dikke knuffel....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89689824
:* Joene zei ook al dat als ik de 20ste nog niet ongesteld ben, dat ik dan eerst maar een testje moet doen voor we op gesprek gaan... maar gezien het HCG denk ik inderdaad dat het niet kan...
dikke knuffel terug hoor...
pi_89699512
Isla, wat fijn dat het aanprikken zo meeviel. Wat een mooie score...!! En wat klink je positief...! Super! Ik ga duimen voor een mooi resultaat..!!

Mijsje, idd... ik moet echt steeds aan jullie denken... vind het zo rot voor jullie... ;( :*
Zolang je niet ongesteld bent, blijf je je zo rot voelen. Je wilt gewoon door, klaar. Laat het dan maar komen. Maar hoe langer het duurt, hoe meer de twijfel toe begint te slaan of het toch niet stiekem zou kunnen dat.... Ik heb even zitten googlen, maar het is volgens die verhalen niet mogelijk om toch zwanger te zijn als het hcg gehalte laag is... maar dat zal niks nieuws voor je zijn... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89701012
:* lief Jose, nee, het is inderdaad niks nieuws. ik hoopte er nog op toen ik het hcg gehalte nog niet wist, maar toen de gyn zei dat het onder de 2 was, was die hoop echt weg. ik ga ook geen testje doen als ik maar niet ongesteld word.
Ik verwacht het wel de komende dagen eigenlijk. begin toch wel meer krampjes te krijgen weer, en ik had toch iets van een spoortje oud bloed vanavond... (was zo weinig dat ik het bijna niet zag in de eerste instantie...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')