Als ik even voor Mijsje mag sprekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef trui het volgende:
mijsje, telt dit nou als 1 hele poging? als ik terugdenk aan wat er allemaal mis ging, en dat ze er in plaats van 2 toch 1 teruggeplaatst hebben, vind ik 't niet zo eerlijk lijken.
ik hoop het zo ontzettend voor je!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef IslaBonita het volgende:
Nikki, dat zou een goed voorteken zijn...Dus ik neem aan dat die poging raak was?![]()
Mijsje, op zoveel bevruchtingen durf ik niet eens te hopen.....12 van de 13!!!
Er moet toch wel ééntje tussen zitten bij jou die blijft plakken?
Heb je trouwens je mail gelezen? Ik had je pm gestuurd!
Aha, ik dacht me te herinneren dat er al rietjes waren ingevroren bij jullie? Ben even aan het teruglezen maar kom er niet helemaal uit. In elk geval hebben jullie rust met de feestdagen, ook wel fijn (vind ik iig).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef Poezebeest het volgende:
Wat gaat het hier snel, ik heb het zo druk dat ik het niet kan bijhouden en op iedereen reageren, sorry meiden.
Pze; wij hebben begin januari nog een afspraak bij de gyn en hoop dan concreet te horen wanneer we mogen starten. Nog even geduld hier. Weet jij al iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |