abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89566933
Mijsje, ik wens je veel rust en goede berichten toe voor morgen. Ik denk aan je en hoop op het beste!!
:*
pi_89567660
Mijsje en Joene, toi toi toi met wachten op de uitslag. Ik hoop zó dat die positief zal zijn :* Gun het jullie zo.
#geen
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 22:21:56 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89567965
* just me gaat morgen ook voor jullie duimen

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89573328
Ik duim ook ontzettend hard Mijsje en Joene!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89574158
mijsje en joene heel veel sterkte en kracht!
ik zal voor jullie duimen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89576134
Mijsje en Joene, ik denk aan jullie!
^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 december 2010 @ 07:17:24 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89576529
Een hele dikke :* voor Mijsje en Joene :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89576681
Bedankt, als het goed is Mijsje nu naar het ziekenhuis voor het prikken en dan maar wachten tot vanmiddag :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 december 2010 @ 07:49:32 #159
269012 Urretje
Nerd Beveland
  maandag 6 december 2010 @ 07:52:09 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89576726
Ook hier draaien de duimen volop....

Ik heb besloten dat het eens tijd wordt dat er weer iemand van de 'oude garde' hier doorschuift...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 6 december 2010 @ 07:54:08 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89576741
Succes!!
  maandag 6 december 2010 @ 08:08:14 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89576834

Hopelijk is jullie tijd nu aangebroken en komt er vandaag fantastisch nieuws jullie kant op mijsje & Joene! :*
pi_89576840
Mijsje en Joene, ik duim mee voor jullie!
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 08:14:34 #164
5428 crew  miss_sly
pi_89576884
Wat een dag! Ik hoop zo ontzettend dat het grote wachten eind van de dag voorbij is. Het is zo tijd voor jullie, mijsje en joene!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89576901
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....

Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 december 2010 @ 08:17:31 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89576904
Ook hier word er hard geduimd voor mijsje en joene.. Ik denk aan jullie!!! :*
Be happy with the little things in life
pi_89576930
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....

Na half 5 tot een uur of 18, dus het zal wel 17:58 ofzo zijn :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 december 2010 @ 09:01:49 #168
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89577418
Mijsje en Joene wat spannend zeg!! Ik ga vandaag ook voor jullie duimen. ^O^
Make love, not war ☮
pi_89577480
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook op een latere HCG-aanmaak, aangezien ik steeds verder over tijd raak ondertussen. dat was de vorige keer bij een dubbel streepje ook zo... toen had ik pas in week 8 een positieve test... maar ik durf het niet te hard te hopen.
Als je al eerder laat positief testte heb ik er helemaal alle vertrouwen in. :Y
Ik duim heel hard voor jullie! ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_89578089
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:

Auto-update opzetten *) ;)

Hier wordt ook onwijs geduimd :Y ^O^
pi_89578658
Ik denk ook al de hele tijd aan jullie, mijsje en Joene. Wat een spanning toch. :

Isla, bij jullie spannende toestanden! Gelukkig kan alles gewoon doorgaan! Ik duim weer. ^O^

Twee nieuwkomers, zag ik even snel. Thistleweed, wat lang wachten inderdaad! Ik hoop dat je snel bij een ander ziekenhuis terecht kunt.
Jouw verhaal heb ik nog niet gelezen, Urretje; dat doe ik later, als ik meer tijd heb. Ik begrijp echter dat je partner en jij veel kracht kunnen gebruiken op het moment. Ik wens je daarom veel sterkte.

Fijn te lezen dat bij jou alles goed gaat, José. ^O^
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89578734
Wat is het hier toch een gruwelijk wachten tot je heen en weer geslingerd wordt tussen positief en negatief nieuws... Ik duim voor jullie allemaal!! Ik wens jullie prachtige kindjes! O+

Mijsje en Joene, ook hier wordt heel hard aan jullie gedacht! Als al die krachten toch maar konden bundelen hè...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89578772
Mijsje, ik duim het hcg mee omhoog!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 6 december 2010 @ 10:19:31 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89578790
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
pi_89578932
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
Helemaal mee eens TM! Heb dan ook het gevoel dat ik er heel veel vriendinnetjes bij heb gekregen... Moet eerlijk zeggen dat hier veel vaker aan me wordt gevraagd hoe het gaat, of er nieuws is en dat er voor me geduimd wordt...Jullie zijn echt een flinke steun in de rug! O+
  maandag 6 december 2010 @ 10:29:06 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89579000
Ik duim mee hoor!
pi_89579561
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
  Jubileum moderator maandag 6 december 2010 @ 11:04:19 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89579879
Joene en mijsje, wat duurt deze dag toch lang! Spannend :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 december 2010 @ 11:09:07 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89580013
*Lurker meldt zich* :@
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89580675
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Dat :@ Ik lees al een hele tijd mee, veel succes met wachten vandaag..
pi_89581072
Brrr heb gewoon kriebels in mijn maag. Jeetje wat duurt wachten toch lang zeg :{ Ik hoop zo dat het deze keer hartstikke raak is Mijsje en Joene!!!
Dat móét gewoon! :( O+
#geen
pi_89584273
Zooo, terug uit Berlijn en kom natuurlijk meeduimen voor mijsje en joene. Spannend!
pi_89584696
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
  maandag 6 december 2010 @ 13:50:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89585110
pfff mijsje & joene, wat spannend... ik hoop zo dat de bloedtest meer positieve duidelijkheid brengt..!! sterkte deze lange wacht-uren. :*
in de haak.
pi_89585365
Mijsje en Joene :* ook hier duimen we!
pi_89585376
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 6 december 2010 @ 14:12:35 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89585960
* _evenstar_ duimt net zoals de rest enorm hard mee :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89585970
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
pi_89586107
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89586219
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.
pi_89586270
quote:

[..]

Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.

Of andersom. Dat ben ik ff vergeten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89586327
quote:

[..]

Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikken :D als het maar onder de huid komt :P

En you go girl!! :Y spannend!

PZE, je bent er weer ^O^ heb je het fijn gehad? Wat is nu het plan? Ivf pas in het nieuwe jaar of ga je deze maand nog van start?
pi_89586468
Orea, ik prikte ze ook gewoon allemaal op dezelfde manier hoor. 'Er in is er in' was mijn motto.
We gaan in februari of maart van start met IVF en tot die tijd even heerlijk niets. Tijd voor elkaar en rust. Super, echt heerlijk zo. :)
pi_89586728
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?

(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
pi_89587210
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Bedankt dames voor alle steun! :*
(Tally wees blij dat je het allemaal al weer vergeet... ;) )
pi_89587420
Ik vond dat de eerste 2 keer ook zo maf :D dat mijn man met mijn eitjes naar het VU ging terwijl ik al thuis lag bij te komen... heel bijzonder dat hij me dan ging bellen met 'de score' (hoeveel eitjes er dus waren ;))

De 3e keer was bij MCK en daar zit alles onder 1 dak :)

Ik ga voor je duimen Isla! :Y
pi_89587432
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
  maandag 6 december 2010 @ 14:50:14 #198
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89587474
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Dit. :*
A grand adventure has begun.
pi_89588391
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht. :{
Ik had al eens ergens gelezen van iemand die dat ook moest en om nog enige kans te maken om de eitjes levend te houden had ze ze op haar lichaam geplakt. Was wel een blog en volgens mij wat gechargeerd. :P
Weet jij hoelang ze blijven leven?

Valium en morfine, dat is wel fijn zeg!
Heb je daarmee mazzel of doen ze dat in elk ziekenhuis?
pi_89588792
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Kolonia ;) in mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand :') zinloos naar mijn idee en that's it..

Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..

Verschilt dus echt per ziekenhuis :)
pi_89588937
In het begin van mijn punctie kreeg ik ook niets. Tijdens merkte ze dat het onwijs veel pijn deed (gek he als je die hele zaal bij elkaar gilt) en kreeg ik morfine.
pi_89588951
Ik zit bij hetzelfde z'huis als Orea zat en ik ga nu toch maar eens vragen of ik niet iets extra mag. Die verdoving van de vaginawand vond ik ook niets. Ik blijf het vreemd vinden dat dat zo verschillend is per ziekenhuis.
  maandag 6 december 2010 @ 15:26:37 #203
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89588985
Wat een spannende dag hier, en morgen weer voor Isla. Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van :D .

Isla, ik duim voor een hele vrieskist vol eskimootjes!! :*

Nog een paar uurtjes en dan weten mijsje en Joene of het gelukt is!
pi_89588999
Hmmmm, dus heel hard gaan gillen helpt om extra te krijgen :P
pi_89589004
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef Orea het volgende:
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Kolonia ;) in mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand :') zinloos naar mijn idee en that's it..
Dat lijkt me nou niet het pijnlijkste gedeelte. :')
quote:
Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..
Verschilt dus echt per ziekenhuis :)
Dan heeft Isla dus heel erg mazzel. ^O^

Kom jij nu binnenkort ook weer hier posten? ;)
pi_89589045
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef sproet-je het volgende:
Hmmmm, dus heel hard gaan gillen helpt om extra te krijgen :P
Bij mij wel ;)
pi_89589124
Sproet, ik denk dat het er ook aan ligt dat ze bij 'ons' ziekenhuis geen mogelijkheid hebben om je daarna nog even te stallen en in de gaten te houden.. Bij het MCK is natuurlijk ook de eitjes telling, en in die tijd lig je nog even en houden ze je nog even in de gaten na de morfine shot :) wellicht dat dat meespeelt.. of misschien dat het nu op deze locatie anders is, geen idee :)

Kolonia, op heel korte termijn kom ik me nog niet melden ;) ik denk dat wij in mei een nieuw intake gesprek gaan doen, in juni gaan we lekker op vakantie en rond juli weer een terugplaatsing.. zoals het er nu voor staat, wellicht denk ik er tegen die tijd anders over...

Maar dan moeten jullie hier allemaal zeker weg zijn hoor!! ;)
pi_89589161
Ik kreeg gewoon morfine en een roesje... Hoppa, spuit mij maar plat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89589167
quote:
17s.gif Op maandag 6 december 2010 15:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij mij wel ;)
Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...
pi_89589198
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef sproet-je het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...
Met morfine en een roes vond ik het zeker heel goed te doen, zeker als je al eens bevallen bent.
pi_89589235
Bij mij deed de morfine weinig.. ja even een fijne woesjjj maar qua pijnbestrijding deed het niks..
pi_89589261
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik kreeg gewoon morfine en een roesje... Hoppa, spuit mij maar plat.
ooohhh, dat wil ik dus ook.
Orea, ik denk dat je gelijk hebt. Maar volgens mij hoeven ze me met morfine niet in de gaten te houden, dus ik hoop dat ze dat wel willen.
pi_89589296
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Bij mij deed de morfine weinig.. ja even een fijne woesjjj maar qua pijnbestrijding deed het niks..
Die fijne woesjjjj maakt het toch een stuk minder heftig vond ik.
pi_89589299
En nu lees ik dus dat morfine weinig doet.....zucht. Ach dan maar weer de kaakjes op elkaar!
pi_89589340
Bij mij hè ;) pijnstilling in het algemeen doet bij mij altijd vrij weinig...
pi_89589357
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef sproet-je het volgende:
En nu lees ik dus dat morfine weinig doet.....zucht. Ach dan maar weer de kaakjes op elkaar!
Das niet waar hoor, iedereen reageerd anders. Ze geven bij de bevalling ook pethedine (dat is morfine preparaat) Nee, het haalt niet alle pijn weg, maar JA het scherpe is er wel vanaf.
pi_89589452
Morfine it is! :D

Gister trouwens ongesteld geworden, dus volgens mij mag op eerste kerstdag de eerste spuit erin! *O*
pi_89589769
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Orea het volgende:
Kolonia, op heel korte termijn kom ik me nog niet melden ;) ik denk dat wij in mei een nieuw intake gesprek gaan doen, in juni gaan we lekker op vakantie en rond juli weer een terugplaatsing.. zoals het er nu voor staat, wellicht denk ik er tegen die tijd anders over...
Wel fijn dat jullie nog een cryo hebben, het lijkt met dat dat een stuk fijner starten is dan met een punctie. Zal ook makkelijker en sneller te plannen zijn lijkt me (?) dus dan komt het ook niet op een maandje aan.
Hoef je niet opnieuw op een wachtlijst ofzo?
Ik hoorde van vrienden van mijn zus dat ze voor een tweede adoptie het hele proces opnieuw moesten doen, echt belachelijk. :{w
pi_89590150
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?

(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
Ja, Berlijn was erg mooi en koud. :)
We zijn er nog weinig mee bezig, nu echt aan het genieten van het niet hoeven gaan. Stiekem hopen/denken we allebei dat het niet nodig zal zijn... Onzin, maar wel een fijn idee voor nu.

Dus jullie gaan volgend jaar de cryo gebruiken, ook weer spannend. Of niet?
pi_89590153
Kolonia, niet overal is volgens mij een wachtlijst. Ik kon bijv ook direct weer beginnen.
pi_89590459
Kolonia, ik heb zelfs nog 7 cryo's :) over 4 rietjes, dus 4 kansen.. als ik weer direct aan de hormonen had gemoeten had ik niet geweten of ik na een jaar alweer gestart zou zijn.. Is toch een wat grotere impact :)

Bij het MCK is overigens geen wachtlijst..

PZE, wat ik laatst al zei: nooit de hoop opgeven! Er zijn genoeg voorbeelden van dat soort wondertjes.. Dus wie weet.. En anders heb je even een fijne bijkom tijd en kun je met frisse moed beginnen aan de volgende stap!

En ja, dat is best spannend.. We hebben met Leia heel veel geluk gehad. Net als Sproet laatst zei stap je er dan toch anders in. Ik heb een vreselijke sterke wens voor een 2e (en zelfs al een 3e :o ) maar ik héb al een kindje. Dus als het nooit meer lukt zal ik heel erg verdrietig zijn, maar ook mijn zegeningen tellen. Dus het hele proces zal anders aanvoelen, maar absoluut weer spannend of het ons nog een keer gegund is...
pi_89590514
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef Orea het volgende:
Kolonia, ik heb zelfs nog 7 cryo's :) over 4 rietjes, dus 4 kansen.. als ik weer direct aan de hormonen had gemoeten had ik niet geweten of ik na een jaar alweer gestart zou zijn.. Is toch een wat grotere impact :)

Bij het MCK is overigens geen wachtlijst..

PZE, wat ik laatst al zei: nooit de hoop opgeven! Er zijn genoeg voorbeelden van dat soort wondertjes.. Dus wie weet.. En anders heb je even een fijne bijkom tijd en kun je met frisse moed beginnen aan de volgende stap!

En ja, dat is best spannend.. We hebben met Leia heel veel geluk gehad. Net als Sproet laatst zei stap je er dan toch anders in. Ik heb een vreselijke sterke wens voor een 2e (en zelfs al een 3e :o ) maar ik héb al een kindje. Dus als het nooit meer lukt zal ik heel erg verdrietig zijn, maar ook mijn zegeningen tellen. Dus het hele proces zal anders aanvoelen, maar absoluut weer spannend of het ons nog een keer gegund is...
Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1 :)
  maandag 6 december 2010 @ 16:12:50 #223
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_89590974
Mijsje en Joene duimen draaien hier volop ^O^
pi_89591708
Hier nog een lurker die enorm aan het duimen is voor Mijsje en Joene!
pi_89592087
half 5 geweest, ik hoop zo op goed nieuws voor jullie!
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 16:44:49 #226
5428 crew  miss_sly
pi_89592226
Ik ook. Ben er echt een beetje zenuwachtig van!
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 16:45:57 #227
5428 crew  miss_sly
pi_89592294
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1 :)
Natuurlijk kan dat. En dat gerammel is net zo echt en legitiem als voor een eerste kindje en je kunt en mag er net zoveel verdriet van hebben als dat tweede kindje uitblijft. Maar je kunt wel veel troost halen uit het feit dat je wel al een kindje hebt. Dat is tenminste uit de grond van mijn hart mijn ervaring.
pi_89592305
Ik hoop écht op het allerbeste, lieve mijsje en Joene :* Duimen draaien hier ook :Y
pi_89592720
Handig, die automatische update!

Mijsjeeeeeeeeeee.....
Joeneeeeeeeeeee.....

Zijn jullie daar?
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_89592909
:W ja hoor :W
pi_89592934
En en en en en en en en?
pi_89592941
En????????
pi_89592983
het proces van IVF hangt aan elkaar van wachten, wachten en nog eens wachten...
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 17:02:27 #234
5428 crew  miss_sly
pi_89593003
Nouhou...mijn eten staat te verpieteren, ik moet erbij zijn, maar ik ben achter mijn laptop :')
pi_89593010
Aaaaaaaaaaaaaargh ik hou het niet meer vol, wat klink jij rustig zeg!
pi_89593069
dat hoor ik vaker ja, terwijl ik dan in m'n hoofd zo ontzettend druk ben... niet te geloven... :')
Sly door mij aan de patatjes straks? O-)
pi_89593070
Totaal niet bijgelezen, doe ik snel! Wil mijsje en joene even laten weten dat ik hier ontzettend hard duim voor jullie!

Isla; bijna de punctie, spannend!
pi_89593141
Mijn F5-knop breekt zowat doormidden! :+ :6 O+ :*
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_89593205
Mijn tepels jeuken, komt dat van de Pregnyl of door de zenuwen voor Mijsje en Joene? :D
pi_89593219
Ik ben heul blij met de auto-updates!
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 17:07:43 #241
5428 crew  miss_sly
pi_89593221
Nou, ik heb iets gemakkelijks, en volgens mij is het gered...gaat nu voor 15 minuten in de oven, dus ik heb even :P
pi_89593228
:D laat ik je tepels nou jeuken? _O-

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:07 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik heb iets gemakkelijks, en volgens mij is het gered...gaat nu voor 15 minuten in de oven, dus ik heb even :P
ow, kijk eens aan... :D
maar goed, wat nou als ik over 15 min nou nog niet gebeld ben? ;)
pi_89593248
Hahaha ja van de zenuwen haha...
pi_89593260
Het moet niet gekker worden!
(heb je eigenlijk kwaaltjes mijsje?)
  maandag 6 december 2010 @ 17:09:03 #245
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89593277
Ik F5 ook even mee hoor....
pi_89593279
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
daar ga ik op in na het telefoontje van de gyn... :P
pi_89593294
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
ja, jeukende tepels denk ik :6 :o :D
pi_89593312
Hmm... dan weet ik wel hoe laat het is. O-)
pi_89593314
neuh, die had ik doorgeschoven naar Isla... :P
  maandag 6 december 2010 @ 17:10:32 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89593344
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... dan weet ik wel hoe laat het is. O-)
Ja het is al 10 over 5 en ze hebben nog niet gebeld...
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 17:10:46 #251
5428 crew  miss_sly
pi_89593355
Nou, als er over 15 minuten nog niet gebeld is, ga ik de tafel dekken en eten, met de laptop zo gedraaid dat ik kan zien of er nieuwe updates zijn :P
pi_89593386
:D inderdaad... en het kan ook helemaal allebei de kanten op... na de negatieve test van afgelopen zaterdag heb ik niet heel erg veel hoop hoor... maar goed, ik wacht het nog even af... :)

:D Sly, fijn dat ik bij je aan tafel welkom ben vandaag... ;)
pi_89593425
Oeh, die test had ik gemist omdat ik in Berlijn zat. :o
pi_89593436
ik moet gewoon plassen van de zenuwen

knuf mijsje! :*
pi_89593449
  maandag 6 december 2010 @ 17:13:33 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89593473
Pfff, zelfs ik ben er gewoon een beetje nerveuzig van in mijn buik! :o
En nu moet ik om 17.30 een vergadering in! The suspence! :o :X
Mss moet ik een sms-dienst regelen. :+

*doorduimt*
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:14:38 #257
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89593521
* just me stuurt wel een sms-je BE :Y

verder gaat duimen draaien ipv opruimen!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89593542
:D BE!!! _O-
pi_89593564
kunnen we niet net als op de middelbare school zo'n bel-boom maken maar dan in sms-variant?
  maandag 6 december 2010 @ 17:15:35 #260
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89593569
Anders wil ik je wel smsen BE!

ow, te laat, just is me voor :)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89593760
Weer 5 minuten voorbij..... :X
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 december 2010 @ 17:22:26 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89593801
Meeduimt voor Mijsje en Joene
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 december 2010 @ 17:26:26 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89593950
Duimduim!
pi_89593974
Wat moet dat wachten frustrerend zijn voor jullie zeg? Ik duim met jullie en de rest mee!
  maandag 6 december 2010 @ 17:27:23 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89593999
*O* Sms-jes zijn goed! Ik neem mijn telefoon mee op stil! :Y *)
pi_89594003
Nog geen nieuws....ik duim hard verder!
#geen
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:28:12 #267
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89594036
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
*O* Sms-jes zijn goed! Ik neem mijn telefoon mee op stil! :Y *)
oké *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89594200
zucht... nog geen nieuws...
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 17:33:18 #269
5428 crew  miss_sly
pi_89594237
nou ja, zo onbeschoft van mij om zo van tafel te rennen, kom je vertellen dat er geen nieuws is...foei!!
  maandag 6 december 2010 @ 17:33:20 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89594238
:o Dit is echt niet goed voor mijn hart hoor! :o
pi_89594256
Nu is het genoeg! :( Kun je zelf niet bellen? :*
pi_89594258
:@ sorry...

:P
pi_89594275
17:58 zei Joene toch...
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:34:18 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89594289
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef mijsje het volgende:
:@ sorry...

Nou vooruit dan maar ;)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89594307
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef IslaBonita het volgende:
Nu is het genoeg! :( Kun je zelf niet bellen? :*
ik wacht nog even tot kwart voor 6 om zelf te bellen... ik moet dan ook bellen met de afdeling verloskunde om hem op te sporen, want hij zal niet meer op de poli zijn... (neem ik aan... die gaat om ongeveer 17.00 uur dicht...)
pi_89594312
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:35:33 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89594334
Wat een k*t afspraak op deze manier!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89594343
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
17:58 zei Joene toch...
ow ja, dat was ook zo... :P naja, die 13 minuutjes extra kunnen er ook nog wel bij... ;)
pi_89594505
Kan iemand alvast dit topic sluiten zodat we straks niet in de problemen komen...? :P
pi_89594518
(en natuurlijk meteen een nieuwe openen 8)7 )
  maandag 6 december 2010 @ 17:43:11 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89594617
Of Joene en Mijsje komen om zes uur met het verlossende woord....
  maandag 6 december 2010 @ 17:43:45 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89594639

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 06-12-2010 17:48:18 ]
pi_89594663
:N
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:44:30 #284
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89594665
:N dat kan ik me niet voorstellen

toch ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89594706
helaas, jammerdebammer, volgende keer beter... -O-
pi_89594722
Kut is het gewoon dus :{
  Licht Ontvlambaar maandag 6 december 2010 @ 17:46:13 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89594726
Nee -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 december 2010 @ 17:46:26 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89594732
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef mijsje het volgende:
helaas, jammerdebammer, volgende keer beter... -O-
:'(
Het spijt me.
Heb je je vragen kunnen stellen?
pi_89594734
Klote ;(
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 17:46:39 #290
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89594738
* just me is er even stil van

godverdorie :( :(
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_89594741
Klotezooi. :*
pi_89594758
Nee..........
-O- :'(

Ik kan het niet geloven... :'(
pi_89594759
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

:'(
Het spijt me.
Heb je je vragen kunnen stellen?
ja, gelukkig wel. en we hebben ook op 20 december een gesprek met de gyn waarin we over de afgelopen keer kunnen bespreken hoe het ging en hoe verder...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 december 2010 @ 17:47:19 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89594763
-O- mijsje :*

mag je die medicijnen wel door blijven slikken tot je menstruatie doorbreekt?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 december 2010 @ 17:47:57 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89594789
Nah... Ik voel echt letterlijk mijn schouders even zakken... :{ -O-
Jongens wat ongelofelijk k*t is het gewoon...
pi_89594790
shitzooi! Sterkte mijsje en joene.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 6 december 2010 @ 17:48:01 #297
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89594795
Mijsje :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 17:48:44 #298
5428 crew  miss_sly
pi_89594831

meer weet ik even niet.
  maandag 6 december 2010 @ 17:49:06 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89594844
Ow mijsje ;( -O- , ik zat ook de hele tijd gespannen mee te kijken, ik had zo op positief nieuws gehoopt!
pi_89594849
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Ynske het volgende:
-O- mijsje :*

mag je die medicijnen wel door blijven slikken tot je menstruatie doorbreekt?
nee, het heeft geen zin. m'n HCG-waarde was lager dan 2, dus echt niet echt niet zwanger. echt geen twijfel mogelijk... dus meteen stoppen en bewaren voor een volgende keer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')