Datquote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten.
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?quote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie.quote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten.
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!
Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikkenquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.![]()
Hoe laat mag je morgen?
Dit.quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |