abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 10:29:06 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89579000
Ik duim mee hoor!
pi_89579561
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
  Jubileum moderator maandag 6 december 2010 @ 11:04:19 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89579879
Joene en mijsje, wat duurt deze dag toch lang! Spannend :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 december 2010 @ 11:09:07 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89580013
*Lurker meldt zich* :@
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89580675
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Dat :@ Ik lees al een hele tijd mee, veel succes met wachten vandaag..
pi_89581072
Brrr heb gewoon kriebels in mijn maag. Jeetje wat duurt wachten toch lang zeg :{ Ik hoop zo dat het deze keer hartstikke raak is Mijsje en Joene!!!
Dat móét gewoon! :( O+
#geen
pi_89584273
Zooo, terug uit Berlijn en kom natuurlijk meeduimen voor mijsje en joene. Spannend!
pi_89584696
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 6 december 2010 @ 13:50:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89585110
pfff mijsje & joene, wat spannend... ik hoop zo dat de bloedtest meer positieve duidelijkheid brengt..!! sterkte deze lange wacht-uren. :*
in de haak.
pi_89585365
Mijsje en Joene :* ook hier duimen we!
pi_89585376
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 6 december 2010 @ 14:12:35 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89585960
* _evenstar_ duimt net zoals de rest enorm hard mee :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89585970
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
pi_89586107
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89586219
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.
pi_89586270
quote:

[..]

Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.

Of andersom. Dat ben ik ff vergeten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89586327
quote:

[..]

Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikken :D als het maar onder de huid komt :P

En you go girl!! :Y spannend!

PZE, je bent er weer ^O^ heb je het fijn gehad? Wat is nu het plan? Ivf pas in het nieuwe jaar of ga je deze maand nog van start?
pi_89586468
Orea, ik prikte ze ook gewoon allemaal op dezelfde manier hoor. 'Er in is er in' was mijn motto.
We gaan in februari of maart van start met IVF en tot die tijd even heerlijk niets. Tijd voor elkaar en rust. Super, echt heerlijk zo. :)
pi_89586728
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?

(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
pi_89587210
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Bedankt dames voor alle steun! :*
(Tally wees blij dat je het allemaal al weer vergeet... ;) )
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89587420
Ik vond dat de eerste 2 keer ook zo maf :D dat mijn man met mijn eitjes naar het VU ging terwijl ik al thuis lag bij te komen... heel bijzonder dat hij me dan ging bellen met 'de score' (hoeveel eitjes er dus waren ;))

De 3e keer was bij MCK en daar zit alles onder 1 dak :)

Ik ga voor je duimen Isla! :Y
pi_89587432
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
  maandag 6 december 2010 @ 14:50:14 #198
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89587474
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Dit. :*
A grand adventure has begun.
pi_89588391
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht. :{
Ik had al eens ergens gelezen van iemand die dat ook moest en om nog enige kans te maken om de eitjes levend te houden had ze ze op haar lichaam geplakt. Was wel een blog en volgens mij wat gechargeerd. :P
Weet jij hoelang ze blijven leven?

Valium en morfine, dat is wel fijn zeg!
Heb je daarmee mazzel of doen ze dat in elk ziekenhuis?
pi_89588792
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Kolonia ;) in mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand :') zinloos naar mijn idee en that's it..

Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..

Verschilt dus echt per ziekenhuis :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')