Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?quote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie.quote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten.
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!
Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikkenquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.![]()
Hoe laat mag je morgen?
Dit.quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...![]()
Dat lijkt me nou niet het pijnlijkste gedeelte.quote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef Orea het volgende:
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Koloniain mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand
zinloos naar mijn idee en that's it..
Dan heeft Isla dus heel erg mazzel.quote:Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..
Verschilt dus echt per ziekenhuis
Bij mij welquote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef sproet-je het volgende:
Hmmmm, dus heel hard gaan gillen helpt om extra te krijgen
Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...quote:
Met morfine en een roes vond ik het zeker heel goed te doen, zeker als je al eens bevallen bent.quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...
ooohhh, dat wil ik dus ook.quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik kreeg gewoon morfine en een roesje... Hoppa, spuit mij maar plat.
Die fijne woesjjjj maakt het toch een stuk minder heftig vond ik.quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Bij mij deed de morfine weinig.. ja even een fijne woesjjj maar qua pijnbestrijding deed het niks..
Das niet waar hoor, iedereen reageerd anders. Ze geven bij de bevalling ook pethedine (dat is morfine preparaat) Nee, het haalt niet alle pijn weg, maar JA het scherpe is er wel vanaf.quote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef sproet-je het volgende:
En nu lees ik dus dat morfine weinig doet.....zucht. Ach dan maar weer de kaakjes op elkaar!
Wel fijn dat jullie nog een cryo hebben, het lijkt met dat dat een stuk fijner starten is dan met een punctie. Zal ook makkelijker en sneller te plannen zijn lijkt me (?) dus dan komt het ook niet op een maandje aan.quote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Orea het volgende:
Kolonia, op heel korte termijn kom ik me nog niet meldenik denk dat wij in mei een nieuw intake gesprek gaan doen, in juni gaan we lekker op vakantie en rond juli weer een terugplaatsing.. zoals het er nu voor staat, wellicht denk ik er tegen die tijd anders over...
Ja, Berlijn was erg mooi en koud.quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?
(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1quote:Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef Orea het volgende:
Kolonia, ik heb zelfs nog 7 cryo'sover 4 rietjes, dus 4 kansen.. als ik weer direct aan de hormonen had gemoeten had ik niet geweten of ik na een jaar alweer gestart zou zijn.. Is toch een wat grotere impact
Bij het MCK is overigens geen wachtlijst..
PZE, wat ik laatst al zei: nooit de hoop opgeven! Er zijn genoeg voorbeelden van dat soort wondertjes.. Dus wie weet.. En anders heb je even een fijne bijkom tijd en kun je met frisse moed beginnen aan de volgende stap!
En ja, dat is best spannend.. We hebben met Leia heel veel geluk gehad. Net als Sproet laatst zei stap je er dan toch anders in. Ik heb een vreselijke sterke wens voor een 2e (en zelfs al een 3e) maar ik héb al een kindje. Dus als het nooit meer lukt zal ik heel erg verdrietig zijn, maar ook mijn zegeningen tellen. Dus het hele proces zal anders aanvoelen, maar absoluut weer spannend of het ons nog een keer gegund is...
Natuurlijk kan dat. En dat gerammel is net zo echt en legitiem als voor een eerste kindje en je kunt en mag er net zoveel verdriet van hebben als dat tweede kindje uitblijft. Maar je kunt wel veel troost halen uit het feit dat je wel al een kindje hebt. Dat is tenminste uit de grond van mijn hart mijn ervaring.quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |