Na half 5 tot een uur of 18, dus het zal wel 17:58 ofzo zijnquote:Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....
Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
Als je al eerder laat positief testte heb ik er helemaal alle vertrouwen in.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook op een latere HCG-aanmaak, aangezien ik steeds verder over tijd raak ondertussen. dat was de vorige keer bij een dubbel streepje ook zo... toen had ik pas in week 8 een positieve test... maar ik durf het niet te hard te hopen.
Auto-update opzettenquote:Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....
Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
Helemaal mee eens TM! Heb dan ook het gevoel dat ik er heel veel vriendinnetjes bij heb gekregen... Moet eerlijk zeggen dat hier veel vaker aan me wordt gevraagd hoe het gaat, of er nieuws is en dat er voor me geduimd wordt...Jullie zijn echt een flinke steun in de rug!quote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |