abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89478766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling... :'( Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.

Dank voor alle tips trouwens, veel dingen die je noemde hebben we al geprobeerd. Misschien proberen we nog die 'buitenlandse' goedjes die je noemde, die namelijk nog niet. Voor nu laten we het even zo, we zitten midden in het ICSI-traject. Mocht deze poging niet lukken, gaan we zeker weer nieuwe dingen proberen.

Jullie zijn lief! :* Fijn om even hier mijn ei kwijt te kunnen. ;) Ik wist inderdaad niet wat te zeggen, stond beetje schaapachtig te lachen. Maar die van jou was goed, Orea, die ga ik onthouden!

Joene, goed dat je het even komt melden. Hoef ik niet steeds te F5en!

Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Al het veel te hard gaat kan het inderdaad zijn dat het word afgeblazen ja.
Dan zou het levensgevaarlijk kunnen zijn als ze het doorzetten zelfs.
Ik heb zelf een overstimulatie gehad, de 2de poging om de eitjes te laten groeien voor IVF.
Ik heb toen 2 weken plat mogen liggen :') En veel veel heeeeeel veel water moeten drinken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:46:45 #102
269012 Urretje
Nerd Beveland
pi_89479248
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling... :'( Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Tof, dank je!
quote:
Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, je zegt dat ze morgen gaan bepalen wat en hoeveel je gaat spuiten, ik neem aan dat je hiermee pregnyl bedoelt om de eisprong op te wekken? Want in dat geval lijkt me dat de punctie gewoon door gaat, of bedoel je iets anders met 'wat' .. ?

20 follikels in totaal is niet weinig maar is geen aantal waarop normaal gesproken een punctie niet door zou gaan volgens mij, maar overstimulatie manifesteert in meer dingen dan alleen het aantal folikkels dacht ik, ik kan niet goed inschatten of daar nu ook echt sprake van is bij jou. Ik hoop het in ieder geval niet voor je.

Anders kan je het het ziekenhuis misschien nog even bellen voor meer duidelijkheid als je twijfel hebt of in spanning zit..? Succes!
pi_89480033
Bedankt voor het snelle antwoord Tally en Urretje.

Nee 20 lijkt mij ook niet teveel, maar het belletje kwam naar aanleiding van de bloeduitslagen. Ik denk niet dat ze Pregnyl bedoelde, maar misschien moet ik minder Puregon gaan spuiten? (met "wat" bedoelde ik of ik misschien van medicijnen moet veranderen om het wat te remmen ofzo? Weet ik veel, ik zeg ook maar wat?! :') Heb er allemaal niet zo verstand van.. :') )Vanavond moet ik nog gewoon hetzelfde spuiten, en morgen wordt bepaald wat er verandert. Ik heb net nog gebeld, maar kon ze niet bereiken. Toch maar even afwachten dan... Nogmaals bedankt!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89491178
* DuchessX noteert D-day Joene en Mijsje in agenda kijkt toch anyway

Dames :*
#geen
pi_89493408
Ik ben hier al veel te lang niet geweest :@

Wat gaat alles hier toch altijd door elkaar heen. Voor de een is het afgelopen ( :* voor urretje en zijn vriendin. Wat verdrietig om te horen ;( ) en voor de ander is het volop hopen (mijsje en joene, ik duim heel hard met jullie mee! ). En ook al spanning voor Isla :*

Een hele grote knuffel voor iedereen hier :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:27:53 #106
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89494503
Urretje, ik heb jouw verdrietige nieuws helemaal gemist :@ . Wat een klap moet dit zijn, heel veel sterkte voor jou en je lief! Hopelijk kunnen jullie het samen een plek geven en samen over een tijdje de volgende stap in jullie toekomst zetten. :*

En Isla, hopelijk geen overstimulatie voor jou, ik duim voor je meis! :*

[ Bericht 16% gewijzigd door twentemeisje op 03-12-2010 21:46:06 ]
pi_89495549
Urretje, heel heel veel sterkte voor jullie... wat onwijs kl*te dat het nu zo moet eindigen... -O- :*

Isla, wat spannend ook bij jou. Ik ga duimen dat het toch allemaal goed gaat en dat er niks afgeblazen wordt deze ronde. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89495893
Isla :o dat had ik net even gemist.. maar juist die bloedwaardes zijn heel belangrijk.. Ik hoop voor je dat het allemaal door kan gaan, overstimulatie is geen pretje... :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:42:02 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89499159
Urretje, wat een ongelofelijk moeilijk punt hebben jullie bereikt zeg... :{ -O-

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Die komt ook niet vandaag en het weekend :) Maandag aan het eind van de middag :)
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit. ;) :Y

Isla, ik hoop dat het toch alsnog wel door kan gaan! :*
pi_89509036
Isla, hoe is het bij jullie? hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? ik hoop zo dat er geen overstimulatie komt, en dat de poging gewoon door kan gaan... :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit. ;) :Y
haal de vlag nog maar niet tevoorschijn, heb toch maar even een testje eraan gewaagd omdat we vanavond uit gaan eten en ik wil weten wat ik verantwoord kan eten en drinken en wat niet... (al weet ik dat in het begin van je zwangerschap je nog geen bloedcontact hebt, maar toch...) maar de test gaf aan dat ik gewoon alles kan eten en drinken...
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:10:26 #111
5428 crew  miss_sly
pi_89509057
mijsje en joene :* zoveel dagen na tp verwacht je dat niet, toch? pfff, ik weet niets te zeggen, alleen een hele dikke knuffel voor jullie :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:12:00 #112
5428 crew  miss_sly
pi_89509063
Waarmee ik niet negatief of pessimistisch wil zijn, maar ook niet jullie (te veel) hoop nog geen. Weet niet hoe jullie er zelf in staan. En geen bloed enzo...maar toch. Het is gewoon k*t dat die test niet hartstikke positief was.
pi_89509093
:* Sly, dank je wel... O+
we hadden dit inderdaad niet helemaal verwacht... er is nog steeds geen druppel bloed en ook geen tekenen dat het binnenkort gaat beginnen, dus de hoop is nog niet helemaal uitgedoofd... maar het is wel opeens een heel stuk minder geworden.
maar het kan ook zijn dat ik gewoon laat/weinig HCG aanmaak, toen ik wel zwanger bleek te zijn (ondertussen alweer meer dan 2 jaar terug) had ik pas in week 8 een positieve test in handen. (ik hoop niet helemaal op herhaling van toen...)
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:20:42 #114
5428 crew  miss_sly
pi_89509118
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat :*
pi_89509156
Mijsje, ik wil je ff een hele dikke knuffel geven! Ik heb zo veel respect voor jou/jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89509226
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat :*
Ik sluit me hierbij volledig aan.
En denk stiekem terug aan mijn positieve test waarbij de bloedtest eerst nog niet positief was. Ik wil je geen valse hoop geven, maar zou zo graag hebben dat we hier maandag allemaal kunnen juichen voor jullie :*
pi_89509245
Urretje wat moeten dit nu moeilijke tijden zijn. Veel succes met het verwerken van deze teleurstelling :* Ik hoop dat jullie het geluk van een kind alsnog zullen vinden.
pi_89509314
:* lief van jullie. ik had ook jou in gedachten vanmorgen Leonieke. dat maakt dat ik inderdaad niet helemaal m'n hoop kwijt ben. Sly, je had inderdaad helemaal de spijker op z'n kop...
  zaterdag 4 december 2010 @ 09:42:56 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89509329
Oh mijsje toch :* Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik sluit me dus aan bij leonieke en Miss sly

Urretje heel veel sterkte ook weer weet ik niks te zeggen. Ik hoop dat jullie alles een plaatje kunnen geven :*
Be happy with the little things in life
pi_89509425
Oh bah Mijsje, wat een teleurstelling.... ik hoop stiekem nog een beetje, nee heel erg, dat je gewoon traag HCG aanmaakt.... :* :* :*

Moet 11:15 in het ziekenhuis zijn. Ik laat het jullie vanmiddag weten. :*
pi_89509447
:* dank jullie droomvrouwtje en Isla :*

ik duim voor je Isla!
  zaterdag 4 december 2010 @ 09:56:06 #122
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89509460
Mijsje k blijf duimen hoor! Zolang er nog geen bloed is blijf je PUPO ;) en ja misschien is je HCG wel laat. K denk dat je na zo'n lange tijd wel ervaringsdeskundige bent met testen dus ga je maar geen advies geven over welke zwangerschapstest te gebruiken.
Succes iig!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89509689
:* lief van je J-net. Ik gebruik altijd kruidvattesten (2 voor 5 euro), die zijn prima en dat is de enige test waarop ik ooit een positief resultaat gehad heb... :)
ik ben alleen een beetje bang voor als ik maandag onterecht een negatieve test zou hebben, dat ik dan meteen moet stoppen met de medicatie. stel dat ik toch zwanger zou zijn, dan heb ik die medicatie wel nodig om het embryo beter te laten nestelen en vast te houden...
ik ben dus nog niet uit de spanning die ik in de afgelopen weken had... daar moet/wil ik het wel over hebben met de gyn als ik gebeld wordt over de uitslag van de bloedtest...
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:22:10 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89509823
Isla succes straks.. Ik duim voor je :*
pi_89509895
Succes voor Isla en toi toi voor Mijsje :* Ik blijf moed houden en duimen voor jullie!
#geen
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:56:19 #126
269012 Urretje
Nerd Beveland
pi_89510463
Enorm bedankt meiden voor de fijne reacties!

Zelf wil ik volgend jaar het liefst nog 1 of 2 IUI pogingen doen, omdat het zoals het er nu uit ziet, de voornaamste reden is waarom het niet lukt is dat mijn liefje normaliter te dun baarmoederslijmvlies heeft.
Alleen bij stimulatie met menopur krijgt dit de juiste dikte, we hebben hierdoor relatief weinig kansen gehad om zwanger te worden (en vroeger ook door mijn zaadkwaliteit)
Maar gezien we nu steeds top embryo's hebben zou ik het nog eens IUI willen proberen omdat de meerwaarde van IVF voor ons niet heel groot is heb ik bedacht, elke keer max 3 embryo's met 50% kans op het kapot gaan van de 3e en de bijbehorende spanningen van het IVF proces.
Ik weet alleen niet of ik mijn liefje zo ver kan krijgen want voor haar is het allemaal veel moeilijker dan voor mij.
Mochten we toch nog wat proberen dan laat ik dat tzt weten.

Nogmaals bedankt voor alle fijne reacties, dat doet me echt goed!

quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef mijsje het volgende:
:* lief van je J-net. Ik gebruik altijd kruidvattesten (2 voor 5 euro), die zijn prima en dat is de enige test waarop ik ooit een positief resultaat gehad heb... :)
ik ben alleen een beetje bang voor als ik maandag onterecht een negatieve test zou hebben, dat ik dan meteen moet stoppen met de medicatie. stel dat ik toch zwanger zou zijn, dan heb ik die medicatie wel nodig om het embryo beter te laten nestelen en vast te houden...
ik ben dus nog niet uit de spanning die ik in de afgelopen weken had... daar moet/wil ik het wel over hebben met de gyn als ik gebeld wordt over de uitslag van de bloedtest...
Voor jou is het ook echt te spannend op het moment. Het beste is om geen risico te nemen en vanavond niet te zondigen, die testen zeggen niet altijd even veel heb ik me wel eens laten vertellen. Zelf denk ik dat zolang je geen bloed verliest is er hoop. Ik wens je veel sterkte om de komende dagen door te komen!
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 11:04:02 #127
5428 crew  miss_sly
pi_89510603
Urretje, ikk hoop dat de arts met jullie mee wil denken en werken. Ik kan me echter ook voorstellen dat je lief in ieder geval voor nu even een pauze zou willen. Het is natuurlijk zenuwslopend en fysiek zwaar zo'n traject. Even eens pauze en niets doen, alleen maar even leven voor jullie zelf, is misschien wel even fijn. Ik heb alleen geen idee hoeveel 'tijdsdruk' er bij jullie is vanwege leeftijd.
Ik heb zelf (weliswaar gedwongen, maar toch) een aantal jaren pauze gehad van de behandelingen, en dat heeft me heel veel goed gedaan. Toen ik er met mijn huidige partner weer aan begon, stond ik er veel beter, sterker, positiever en toch realistischer in, wat het wel gemakkeiljker maakte.

Wat betreft vanavond, mijsje: ik zou me niet dronken drinken :P maar een lekker glaasje van het een of ander zou ik zeker niet laten staan. De eerste weken (volgens mij tot een week of 6) is er nog geen link tussen jouw lichaam en het embryo, dus er vindt nog geen uitwisseling plaats.
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:39:02 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89511356
Ah shoot mijsje, waarom nou niet een positieve test... -O-
Geen bloed geeft moed, maar nou hoor, wat een onzekerheid... :{
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:21:18 #129
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89514383
-O- shit mijsje! Waarom nu niet in 1x vet positief getest... Niet om je valse hoop te geven, maar gewoon omdat ik het je toch ff wil zeggen: ik testte bij mijn eerste zwangerschap negatief en de dag erna positief. Dus nog even hoop hebben zolang er nog geen bloed te zien is mag natuurlijk!! Ik blijf gewoon voor jullie duimen! :* :* :*

Isla ik ben zo benieuwd welk nieuws jullie hebben gekregen, ook voor jou een duimsessie voor goed nieuws! :*

Urretje, hopelijk is er toch nog een kans voor jullie op het uitkomen van jullie grootste wens in 2011! :*
pi_89514550
Ben terug, was paniek om niks. Ging helemaal niet om overstimulatie, de follikels hadden de laatste dagen ineens een groeispurt gemaakt dus ze wilden nog een extra echo vandaag. Het zag er juist goed uit, ongeveer 11 goeie grote follikels, de rest waarschijnlijk te klein, maar daarvan worden er toch een paar aangeprikt. Dinsdag de punctie! *O* En dan hopelijk bevruchtingen, en vrijdag de TP!
Het wordt nu toch wel spannend...

Mijsje hou moed hoor! Jij bent hier altijd al de uitzondering geweest die regel bevestigt, en nu misschien ook! Misschien gewoon een late positieve test! :*
pi_89514734
:* dank je Urretje en Sly, ik zal misschien iets drinken, maar ik hou het wel bij een glaasje...
:* BE lief van je...

TM :* ik hoop dat je gelijk hebt, ik wacht nu gewoon maandag maar af in het ziekenhuis...

*O* dat klinkt goed Isla! Ik hoop op veel embryo's voor jullie! en een mooi kerstcadeau daarna! :*
en ik hoop ook met je mee dat je gelijkt hebt... :*
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:41:36 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89515030
*O* Super Isla! Ben erg blij voor jullie!! :*
pi_89515314
Thanks ladies! :*
pi_89516749
Isla wat een goed nieuws *O* Moet je nu nog hormonen inspuiten vandaag en morgen of wordt alles stil gelegd om ze niet meer extra te doen groeien?
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:40:44 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89516887
*O* isla goed nieuws, word een spannende week dus!!
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:48:43 #136
269012 Urretje
Nerd Beveland
pi_89517151
Gelukkig maar! Succes van de week! :)
pi_89518292
Dank dames en heer!

Leonieke, ze mogen nog uitrijpen, dus vanavond nog Decapeptyl en Puregon, morgen nog Decapeptyl en op de spoedeisende hulp de Pregnyl, en dan niks meer! *O*
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:46:46 #138
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89519236
wat spannend Isla! Ik spoot de Pregnyl ook zelf. Ik duim :Y

Mijsje waarom nou niet een knaltest?? Ik blijf echt heel hard voor jullie duimen!!! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89519352
Woeiiii Isla wat spannend!! :Y Ik ga keihard duimen!

Mijsje :* Kut. Ik hoop dat je bij die uitzondering hoort van een latere positieve test! Ik duim!!
pi_89525973
Isla wat goed! *O*
#geen
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:49:55 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89529864
Isla, wat een goed nieuw joh!
pi_89534096
Isla, wat fijn dat alles er toch goed uitzag en dat het gewoon door kan gaan!! Super! Jullie gaan dus ook een spannende week (of eigenlijk; weken) voor de boeg! :X :*

Mijsje, ik blijf ondanks die stomme test van vandaag toch ook nog even doorduimen. Het blijft toch nog steeds goed klinken. Je bent gewoon overtijd da's een feit... Ik wil je ook geen valse hoop geven, maar ook ik had een negatieve test op 15 oktober. Ik dacht dan ook echt dat het niet raak was, maar 2 weken later vond ik het toch wel erg lang duren allemaal en testte ik dus toch nog maar een keer en toen stond er dus 'zwanger'... Dus... hou nog even moed! Maandag weet je meer! En ik hoop dat je lekker genoten hebt van je etentje vanavond!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 5 december 2010 @ 11:29:17 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89544561
Isla, super dat het gewoon door kan gaan...

Mijsje, ik duim ook met de rest mee door... Hoop zo dat je gewoon een late positieve tester bent.. :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_89564384
:* ik heb heerlijk genoten van het etentje gisteren mét een glaasje wijn... was lekker! daarna hebben we in een hotel geslapen (hadden we van te voren al geboekt ivm dat we allebei konden drinken... kwam met die gladheid ook heel erg goed uit...) was een hele fijne avond al met al! O+
maar goed, morgen dus eerst naar het lab van het ziekenhuis dus, voor ik naar m'n werk ga...

Isla *O* je bent nu ook alweer zo dichtbij!!! ik hoop zo dat de punctie je alles mee gaat vallen! :* ik blijf ook voor jou duimen! :*
  zondag 5 december 2010 @ 21:25:46 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89564789
Mooi dat het een fijne avond was, heb je die iig ook nog maar even gehad. Sterkte met afwachten tot het prikken morgen, en dan voor het wachten op de uitslag. Heb je afleiding?
:*
  zondag 5 december 2010 @ 21:42:44 #146
100412 mefke79
komt goed!
pi_89565699
Lieve Mijsje, ik hoop dat je gewoon een latere hcg aanmaak hebt. Succes met slapen en daarna met prikken, ik duim nog even verder!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89566031
:* dank jullie, BE en Mefke... ik hoop ook op een latere HCG-aanmaak, aangezien ik steeds verder over tijd raak ondertussen. dat was de vorige keer bij een dubbel streepje ook zo... toen had ik pas in week 8 een positieve test... maar ik durf het niet te hard te hopen.
Ik hoop morgen zekerheid te krijgen van de gyn. Ik heb gelukkig overdag afleiding omdat ik voor de klas sta en als ik na school thuis kom, dan is m'n man als het goed is ook al thuis, en wachten we samen op het telefoontje.
als ik gebeld word met een negatieve uitslag, wil ik wel wat dingen weten... hoe hoog het HCG is, en of dat hoger is dan wanneer je helemaal niet zwanger bent (niet met terugplaatsingen of wat dan ook bezig bent...) of ik de medicijnen niet voor de zekerheid mag gebruiken tot ik toch ongesteld word, of de menstruatie niet uitblijft door de medicijnen, en hoe het verder gaat. ook wil ik een gesprek door de slechte communicatie de afgelopen keer, dat wil ik nooit meer op deze manier, dat gaf al zoveel stress dat ik hierdoor al vervelend met deze cyclus begon.
maar goed, morgen heb ik hopelijk duidelijkheid...
pi_89566094
Mijsje :* .
Heel veel succes morgen.
pi_89566237
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijsje :* .
Heel veel succes morgen.
:* dank je
  zondag 5 december 2010 @ 21:54:47 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89566415
Ik kan me goed voorstellen dat je morgen wel alles idd wil weten en eig. Door wil gaan tot er een menstruatie 's idd. Ik hoop zo dat je een van die uitzonderingen bent die langzaam hcg aan maakt. :Y
pi_89566933
Mijsje, ik wens je veel rust en goede berichten toe voor morgen. Ik denk aan je en hoop op het beste!!
pi_89567660
Mijsje en Joene, toi toi toi met wachten op de uitslag. Ik hoop zó dat die positief zal zijn :* Gun het jullie zo.
#geen
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 22:21:56 #153
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89567965
* just me gaat morgen ook voor jullie duimen

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89573328
Ik duim ook ontzettend hard Mijsje en Joene!
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_89574158
mijsje en joene heel veel sterkte en kracht!
ik zal voor jullie duimen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_89576134
Mijsje en Joene, ik denk aan jullie!
^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 december 2010 @ 07:17:24 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89576529
Een hele dikke :* voor Mijsje en Joene :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89576681
Bedankt, als het goed is Mijsje nu naar het ziekenhuis voor het prikken en dan maar wachten tot vanmiddag :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 december 2010 @ 07:49:32 #159
269012 Urretje
Nerd Beveland
  maandag 6 december 2010 @ 07:52:09 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89576726
Ook hier draaien de duimen volop....

Ik heb besloten dat het eens tijd wordt dat er weer iemand van de 'oude garde' hier doorschuift...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 6 december 2010 @ 07:54:08 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89576741
Succes!!
  maandag 6 december 2010 @ 08:08:14 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89576834

Hopelijk is jullie tijd nu aangebroken en komt er vandaag fantastisch nieuws jullie kant op mijsje & Joene! :*
pi_89576840
Mijsje en Joene, ik duim mee voor jullie!
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 08:14:34 #164
5428 crew  miss_sly
pi_89576884
Wat een dag! Ik hoop zo ontzettend dat het grote wachten eind van de dag voorbij is. Het is zo tijd voor jullie, mijsje en joene!
pi_89576901
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....

Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 6 december 2010 @ 08:17:31 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89576904
Ook hier word er hard geduimd voor mijsje en joene.. Ik denk aan jullie!!! :*
pi_89576930
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....

Na half 5 tot een uur of 18, dus het zal wel 17:58 ofzo zijn :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 6 december 2010 @ 09:01:49 #168
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89577418
Mijsje en Joene wat spannend zeg!! Ik ga vandaag ook voor jullie duimen. ^O^
Make love, not war ☮
pi_89577480
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook op een latere HCG-aanmaak, aangezien ik steeds verder over tijd raak ondertussen. dat was de vorige keer bij een dubbel streepje ook zo... toen had ik pas in week 8 een positieve test... maar ik durf het niet te hard te hopen.
Als je al eerder laat positief testte heb ik er helemaal alle vertrouwen in. :Y
Ik duim heel hard voor jullie! ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_89578089
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:

Auto-update opzetten *) ;)

Hier wordt ook onwijs geduimd :Y ^O^
pi_89578658
Ik denk ook al de hele tijd aan jullie, mijsje en Joene. Wat een spanning toch. :

Isla, bij jullie spannende toestanden! Gelukkig kan alles gewoon doorgaan! Ik duim weer. ^O^

Twee nieuwkomers, zag ik even snel. Thistleweed, wat lang wachten inderdaad! Ik hoop dat je snel bij een ander ziekenhuis terecht kunt.
Jouw verhaal heb ik nog niet gelezen, Urretje; dat doe ik later, als ik meer tijd heb. Ik begrijp echter dat je partner en jij veel kracht kunnen gebruiken op het moment. Ik wens je daarom veel sterkte.

Fijn te lezen dat bij jou alles goed gaat, José. ^O^
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89578734
Wat is het hier toch een gruwelijk wachten tot je heen en weer geslingerd wordt tussen positief en negatief nieuws... Ik duim voor jullie allemaal!! Ik wens jullie prachtige kindjes! O+

Mijsje en Joene, ook hier wordt heel hard aan jullie gedacht! Als al die krachten toch maar konden bundelen hè...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89578772
Mijsje, ik duim het hcg mee omhoog!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 6 december 2010 @ 10:19:31 #174
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89578790
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
pi_89578932
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
Helemaal mee eens TM! Heb dan ook het gevoel dat ik er heel veel vriendinnetjes bij heb gekregen... Moet eerlijk zeggen dat hier veel vaker aan me wordt gevraagd hoe het gaat, of er nieuws is en dat er voor me geduimd wordt...Jullie zijn echt een flinke steun in de rug! O+
  maandag 6 december 2010 @ 10:29:06 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89579000
Ik duim mee hoor!
pi_89579561
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
  Jubileum moderator maandag 6 december 2010 @ 11:04:19 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_89579879
Joene en mijsje, wat duurt deze dag toch lang! Spannend :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 december 2010 @ 11:09:07 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89580013
*Lurker meldt zich* :@
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89580675
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten. :*
Dat :@ Ik lees al een hele tijd mee, veel succes met wachten vandaag..
pi_89581072
Brrr heb gewoon kriebels in mijn maag. Jeetje wat duurt wachten toch lang zeg :{ Ik hoop zo dat het deze keer hartstikke raak is Mijsje en Joene!!!
Dat móét gewoon! :( O+
#geen
pi_89584273
Zooo, terug uit Berlijn en kom natuurlijk meeduimen voor mijsje en joene. Spannend!
pi_89584696
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
  maandag 6 december 2010 @ 13:50:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89585110
pfff mijsje & joene, wat spannend... ik hoop zo dat de bloedtest meer positieve duidelijkheid brengt..!! sterkte deze lange wacht-uren. :*
in de haak.
pi_89585365
Mijsje en Joene :* ook hier duimen we!
pi_89585376
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 6 december 2010 @ 14:12:35 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89585960
* _evenstar_ duimt net zoals de rest enorm hard mee :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_89585970
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
pi_89586107
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_89586219
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!

Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.
pi_89586270
quote:

[..]

Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter? :? Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this! :s)
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.

Of andersom. Dat ben ik ff vergeten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_89586327
quote:

[..]

Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikken :D als het maar onder de huid komt :P

En you go girl!! :Y spannend!

PZE, je bent er weer ^O^ heb je het fijn gehad? Wat is nu het plan? Ivf pas in het nieuwe jaar of ga je deze maand nog van start?
pi_89586468
Orea, ik prikte ze ook gewoon allemaal op dezelfde manier hoor. 'Er in is er in' was mijn motto.
We gaan in februari of maart van start met IVF en tot die tijd even heerlijk niets. Tijd voor elkaar en rust. Super, echt heerlijk zo. :)
pi_89586728
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?

(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
pi_89587210
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt. :D
Hoe laat mag je morgen?
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Bedankt dames voor alle steun! :*
(Tally wees blij dat je het allemaal al weer vergeet... ;) )
pi_89587420
Ik vond dat de eerste 2 keer ook zo maf :D dat mijn man met mijn eitjes naar het VU ging terwijl ik al thuis lag bij te komen... heel bijzonder dat hij me dan ging bellen met 'de score' (hoeveel eitjes er dus waren ;))

De 3e keer was bij MCK en daar zit alles onder 1 dak :)

Ik ga voor je duimen Isla! :Y
pi_89587432
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
  maandag 6 december 2010 @ 14:50:14 #198
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89587474
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Dit. :*
A grand adventure has begun.
pi_89588391
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine... :z
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht. :{
Ik had al eens ergens gelezen van iemand die dat ook moest en om nog enige kans te maken om de eitjes levend te houden had ze ze op haar lichaam geplakt. Was wel een blog en volgens mij wat gechargeerd. :P
Weet jij hoelang ze blijven leven?

Valium en morfine, dat is wel fijn zeg!
Heb je daarmee mazzel of doen ze dat in elk ziekenhuis?
pi_89588792
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Kolonia ;) in mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand :') zinloos naar mijn idee en that's it..

Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..

Verschilt dus echt per ziekenhuis :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')