Al het veel te hard gaat kan het inderdaad zijn dat het word afgeblazen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling...Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Dank voor alle tips trouwens, veel dingen die je noemde hebben we al geprobeerd. Misschien proberen we nog die 'buitenlandse' goedjes die je noemde, die namelijk nog niet. Voor nu laten we het even zo, we zitten midden in het ICSI-traject. Mocht deze poging niet lukken, gaan we zeker weer nieuwe dingen proberen.
Jullie zijn lief!Fijn om even hier mijn ei kwijt te kunnen.
Ik wist inderdaad niet wat te zeggen, stond beetje schaapachtig te lachen. Maar die van jou was goed, Orea, die ga ik onthouden!
Joene, goed dat je het even komt melden. Hoef ik niet steeds te F5en!
Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Tof, dank je!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling...Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, je zegt dat ze morgen gaan bepalen wat en hoeveel je gaat spuiten, ik neem aan dat je hiermee pregnyl bedoelt om de eisprong op te wekken? Want in dat geval lijkt me dat de punctie gewoon door gaat, of bedoel je iets anders met 'wat' .. ?quote:Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Die komt ook niet vandaag en het weekendMaandag aan het eind van de middag
haal de vlag nog maar niet tevoorschijn, heb toch maar even een testje eraan gewaagd omdat we vanavond uit gaan eten en ik wil weten wat ik verantwoord kan eten en drinken en wat niet... (al weet ik dat in het begin van je zwangerschap je nog geen bloedcontact hebt, maar toch...) maar de test gaf aan dat ik gewoon alles kan eten en drinken...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit.![]()
Ik sluit me hierbij volledig aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |