abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89478766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling... :'( Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.

Dank voor alle tips trouwens, veel dingen die je noemde hebben we al geprobeerd. Misschien proberen we nog die 'buitenlandse' goedjes die je noemde, die namelijk nog niet. Voor nu laten we het even zo, we zitten midden in het ICSI-traject. Mocht deze poging niet lukken, gaan we zeker weer nieuwe dingen proberen.

Jullie zijn lief! :* Fijn om even hier mijn ei kwijt te kunnen. ;) Ik wist inderdaad niet wat te zeggen, stond beetje schaapachtig te lachen. Maar die van jou was goed, Orea, die ga ik onthouden!

Joene, goed dat je het even komt melden. Hoef ik niet steeds te F5en!

Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Al het veel te hard gaat kan het inderdaad zijn dat het word afgeblazen ja.
Dan zou het levensgevaarlijk kunnen zijn als ze het doorzetten zelfs.
Ik heb zelf een overstimulatie gehad, de 2de poging om de eitjes te laten groeien voor IVF.
Ik heb toen 2 weken plat mogen liggen :') En veel veel heeeeeel veel water moeten drinken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:46:45 #102
269012 Urretje
Nerd Beveland
pi_89479248
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling... :'( Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Tof, dank je!
quote:
Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, je zegt dat ze morgen gaan bepalen wat en hoeveel je gaat spuiten, ik neem aan dat je hiermee pregnyl bedoelt om de eisprong op te wekken? Want in dat geval lijkt me dat de punctie gewoon door gaat, of bedoel je iets anders met 'wat' .. ?

20 follikels in totaal is niet weinig maar is geen aantal waarop normaal gesproken een punctie niet door zou gaan volgens mij, maar overstimulatie manifesteert in meer dingen dan alleen het aantal folikkels dacht ik, ik kan niet goed inschatten of daar nu ook echt sprake van is bij jou. Ik hoop het in ieder geval niet voor je.

Anders kan je het het ziekenhuis misschien nog even bellen voor meer duidelijkheid als je twijfel hebt of in spanning zit..? Succes!
pi_89480033
Bedankt voor het snelle antwoord Tally en Urretje.

Nee 20 lijkt mij ook niet teveel, maar het belletje kwam naar aanleiding van de bloeduitslagen. Ik denk niet dat ze Pregnyl bedoelde, maar misschien moet ik minder Puregon gaan spuiten? (met "wat" bedoelde ik of ik misschien van medicijnen moet veranderen om het wat te remmen ofzo? Weet ik veel, ik zeg ook maar wat?! :') Heb er allemaal niet zo verstand van.. :') )Vanavond moet ik nog gewoon hetzelfde spuiten, en morgen wordt bepaald wat er verandert. Ik heb net nog gebeld, maar kon ze niet bereiken. Toch maar even afwachten dan... Nogmaals bedankt!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89491178
* DuchessX noteert D-day Joene en Mijsje in agenda kijkt toch anyway

Dames :*
#geen
pi_89493408
Ik ben hier al veel te lang niet geweest :@

Wat gaat alles hier toch altijd door elkaar heen. Voor de een is het afgelopen ( :* voor urretje en zijn vriendin. Wat verdrietig om te horen ;( ) en voor de ander is het volop hopen (mijsje en joene, ik duim heel hard met jullie mee! ). En ook al spanning voor Isla :*

Een hele grote knuffel voor iedereen hier :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:27:53 #106
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89494503
Urretje, ik heb jouw verdrietige nieuws helemaal gemist :@ . Wat een klap moet dit zijn, heel veel sterkte voor jou en je lief! Hopelijk kunnen jullie het samen een plek geven en samen over een tijdje de volgende stap in jullie toekomst zetten. :*

En Isla, hopelijk geen overstimulatie voor jou, ik duim voor je meis! :*

[ Bericht 16% gewijzigd door twentemeisje op 03-12-2010 21:46:06 ]
pi_89495549
Urretje, heel heel veel sterkte voor jullie... wat onwijs kl*te dat het nu zo moet eindigen... -O- :*

Isla, wat spannend ook bij jou. Ik ga duimen dat het toch allemaal goed gaat en dat er niks afgeblazen wordt deze ronde. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89495893
Isla :o dat had ik net even gemist.. maar juist die bloedwaardes zijn heel belangrijk.. Ik hoop voor je dat het allemaal door kan gaan, overstimulatie is geen pretje... :*
  vrijdag 3 december 2010 @ 22:42:02 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89499159
Urretje, wat een ongelofelijk moeilijk punt hebben jullie bereikt zeg... :{ -O-

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Die komt ook niet vandaag en het weekend :) Maandag aan het eind van de middag :)
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit. ;) :Y

Isla, ik hoop dat het toch alsnog wel door kan gaan! :*
pi_89509036
Isla, hoe is het bij jullie? hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? ik hoop zo dat er geen overstimulatie komt, en dat de poging gewoon door kan gaan... :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit. ;) :Y
haal de vlag nog maar niet tevoorschijn, heb toch maar even een testje eraan gewaagd omdat we vanavond uit gaan eten en ik wil weten wat ik verantwoord kan eten en drinken en wat niet... (al weet ik dat in het begin van je zwangerschap je nog geen bloedcontact hebt, maar toch...) maar de test gaf aan dat ik gewoon alles kan eten en drinken...
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:10:26 #111
5428 crew  miss_sly
pi_89509057
mijsje en joene :* zoveel dagen na tp verwacht je dat niet, toch? pfff, ik weet niets te zeggen, alleen een hele dikke knuffel voor jullie :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:12:00 #112
5428 crew  miss_sly
pi_89509063
Waarmee ik niet negatief of pessimistisch wil zijn, maar ook niet jullie (te veel) hoop nog geen. Weet niet hoe jullie er zelf in staan. En geen bloed enzo...maar toch. Het is gewoon k*t dat die test niet hartstikke positief was.
pi_89509093
:* Sly, dank je wel... O+
we hadden dit inderdaad niet helemaal verwacht... er is nog steeds geen druppel bloed en ook geen tekenen dat het binnenkort gaat beginnen, dus de hoop is nog niet helemaal uitgedoofd... maar het is wel opeens een heel stuk minder geworden.
maar het kan ook zijn dat ik gewoon laat/weinig HCG aanmaak, toen ik wel zwanger bleek te zijn (ondertussen alweer meer dan 2 jaar terug) had ik pas in week 8 een positieve test in handen. (ik hoop niet helemaal op herhaling van toen...)
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 09:20:42 #114
5428 crew  miss_sly
pi_89509118
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat :*
pi_89509156
Mijsje, ik wil je ff een hele dikke knuffel geven! Ik heb zo veel respect voor jou/jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89509226
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat :*
Ik sluit me hierbij volledig aan.
En denk stiekem terug aan mijn positieve test waarbij de bloedtest eerst nog niet positief was. Ik wil je geen valse hoop geven, maar zou zo graag hebben dat we hier maandag allemaal kunnen juichen voor jullie :*
pi_89509245
Urretje wat moeten dit nu moeilijke tijden zijn. Veel succes met het verwerken van deze teleurstelling :* Ik hoop dat jullie het geluk van een kind alsnog zullen vinden.
pi_89509314
:* lief van jullie. ik had ook jou in gedachten vanmorgen Leonieke. dat maakt dat ik inderdaad niet helemaal m'n hoop kwijt ben. Sly, je had inderdaad helemaal de spijker op z'n kop...
  zaterdag 4 december 2010 @ 09:42:56 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89509329
Oh mijsje toch :* Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik sluit me dus aan bij leonieke en Miss sly

Urretje heel veel sterkte ook weer weet ik niks te zeggen. Ik hoop dat jullie alles een plaatje kunnen geven :*
Be happy with the little things in life
pi_89509425
Oh bah Mijsje, wat een teleurstelling.... ik hoop stiekem nog een beetje, nee heel erg, dat je gewoon traag HCG aanmaakt.... :* :* :*

Moet 11:15 in het ziekenhuis zijn. Ik laat het jullie vanmiddag weten. :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_89509447
:* dank jullie droomvrouwtje en Isla :*

ik duim voor je Isla!
  zaterdag 4 december 2010 @ 09:56:06 #122
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_89509460
Mijsje k blijf duimen hoor! Zolang er nog geen bloed is blijf je PUPO ;) en ja misschien is je HCG wel laat. K denk dat je na zo'n lange tijd wel ervaringsdeskundige bent met testen dus ga je maar geen advies geven over welke zwangerschapstest te gebruiken.
Succes iig!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_89509689
:* lief van je J-net. Ik gebruik altijd kruidvattesten (2 voor 5 euro), die zijn prima en dat is de enige test waarop ik ooit een positief resultaat gehad heb... :)
ik ben alleen een beetje bang voor als ik maandag onterecht een negatieve test zou hebben, dat ik dan meteen moet stoppen met de medicatie. stel dat ik toch zwanger zou zijn, dan heb ik die medicatie wel nodig om het embryo beter te laten nestelen en vast te houden...
ik ben dus nog niet uit de spanning die ik in de afgelopen weken had... daar moet/wil ik het wel over hebben met de gyn als ik gebeld wordt over de uitslag van de bloedtest...
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:22:10 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89509823
Isla succes straks.. Ik duim voor je :*
Be happy with the little things in life
pi_89509895
Succes voor Isla en toi toi voor Mijsje :* Ik blijf moed houden en duimen voor jullie!
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')