quote:Isla, hoe was de echo??!! Of ben ik te vroeg.
Pffff Kolonia, wat balen van die slechte zaadjes.... Echt onvoorstelbaar wat een verschil er in kan zitten. Ik kan heel goed begrijpen dat je elke kans aan wilt pakken om zwanger te raken zodat je vader het nog mee kan maken. Slikt je man ook vitaminen, hier leek dat ook wel enig positief effect te hebben.
Mijsje, ik ben nog druk aan het duimen draaien voor je!
En heel stilletjes ga ik mij hier ook weer melden. We gaan weer beginnen met icsi.... Wanneer precies hangt van mijn ongesteldheid af maar ergens eind december gaat de eerste spuit er weer in. Spannend maar zo anders dan toen we bezig waren voor minisproetje. Wat dat betreft vind ik het ook wel gek om me hier te melden. Ik heb tenslotte al een prachtige dochter waar ik zo vreselijk blij mee ben. Nouja, ik hoop eigenlijk dat ik in januari hier vooral tegen mezelf aan het praten ben omdat jullie allemaal een topic op zijn geschoven
Wat een onwijs goede uitslag zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef IslaBonita het volgende:
Welkom (terug?) Sproetje!
Dus je hebt al een ICSI-dochter... nu nog een brusje erbij! Hoop dat het je snel gaat lukken...![]()
Kolonia wat balen.... hadden wij ook hoor vorig jaar. Zaadaantallen verschilden drastisch per maand. Het slechtste was inderdaad toen manlief net ontslagen was. Dus stress is wel degelijk een factor. Maar het kan zelfs per dag verschillen, dus gewoon er voor gaan!Je weet maar nooit!
Heb echo net gehad. Het gaat retegoed!Bij beide eierstokken zes grote eitjes en vier kleintjes. Dus in totaal 20! Wel even afwachten wat er wel en niet doorgroeit. Maar ik was superblij met de uitkomst van de eerste echo.
Wat Koloon zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Kolonia het volgende:
20 eitjes en 4 rietjes.
Wat een goed nieuws Isla en Poezebeest!
Jij mag toch ook bijna?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef mijsje het volgende:
hier zijn jullie...
was jullie kwijt...
Ik wacht nog "rustig" af... ik weet eigenlijk gewoon nog helemaal niks... maar ik merk wel dat ik zenuwachtiger en zenuwachtiger word. geen fijn gevoel, zeker niet als je met kinderen werkt. (ik merk dat ik minder vriendelijk reageer als er iets is in de klas dan wanneer ik niet zo in de zenuwen zit...ook niet leuk voor de kinderen...)
Wow, wat een goed nieuws hier overal!voor iedereen!
Ff tussen piepenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef Thistleweed het volgende:
Hey allemaal,
Ik kom zo even voorzichtig een kijkje nemen en een vraag stellen. Al een tijdje post ik in het tweede streepjes forum maar bij ons duurt het allemaal wat langer.
Nu hebben we van de huisarts een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Mijn man belde vandaag en kreeg te horen dat we pas in maart terecht kunnen. Dit vind ik wel lang. Loont het om wat rond te shoppen bij verschillende ziekenhuizen? Of is dat echt niet handig door dat als je IVF of andere zaken gaat krijgen dat dan ook bij een ander ziekenhuis moet? Is er ook nog verschil in kwaliteit van de ziekenhuizen? Wij wonen in noord Holland en zouden dan in Alkmaar naar het ziekenhuis willen.
Het is ook niet dat we niet kunnen wachten tot maart maarja.... ik wil zo graag![]()
Mijsje ik heb eventjes een beetje terug gelezen en volgens mij heb jij nu een hele spannende periode, ik zal voor je duimen!
Ik kreeg van mijn huisarts meteen al een optie of 4 om te bellen mee..? misschien kun je het daar nog even vragen? en dan kijken wie het snelste plek heeftquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Thistleweed het volgende:
Wat fijn zeg, jullie snelle reacties. Ik ga in ieder geval even rond bellen. Nu gaan we zelf ook binnenkort op vakantie dus zal het sowieso pas januari worden.
Goede tip van jou IslaBonita, daar heb ik natuurlijk helemaal nog niet aan gedacht. Hoe kom ik daar achter? Als ik op de site kijk van het MCA dan zie ik daar van maandag tot en met vrijdag staan maar ik weet niet of dat dan ook geld voor IUI's.
Wat is er in Gent trouwens? Ik ben echt een fertiliteits noob geloof ik. Hoorde wel dat IVF pogingen in Duitsland vaak veel succesvoller zijn? Maargoed, als het zo ver komt dan kan ik me er altijd nog op inlezen.
@mijsje, wij wonen in Alkmaar dus het Gemini is ook nog wel te doen.
Mijsje: wij hebben donderdag de punctie gehad en we hebben zaterdagmorgen getest (ipv maandag) en die test was toen positief. Ze laten je zolang wachten om je een mogelijke negatieve test te besparen. Ik had echt niet zoveel geduld.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef mijsje het volgende:
dank jullie weer
jose, het is morgen 14 dagen geleden, maar de test is na 18 dagen na de tp... (kun je tussen de 14 en de 18 dagen een positieve test hebben? daar ben ik dan weer helemaal niet in thuis...)
Op 14 dagen na de TP kan je test al positief zijn. Dat was de mijne in ieder gevalquote:
Afgelopen zondag wel IUI gedaan, maar door de stress was de zaadkwaliteit heel slecht.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:36 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia hoe is het bij jou? Ben t even kwijt, doe je deze maand geen IUI?
Dat is bij elk ziekenhuis anders. Maar in de ziekenhuizen in Utrecht (UMCU en Diak) worden er boven de 36 2 terug geplaatst. Tenminste als je dat zelf ook wilquote:Op donderdag 2 december 2010 09:16 schreef IslaBonita het volgende:
Maak niet uit BE!![]()
Morgen weer echo, misschien van het weekend ook nog één, en dan dinsdag of woensdag de punctie. Drie dagen later de TP als er bevruchtingen zijn. (ICSI)
Mijn follikels zien er goed uit dus ze willen straks maar één embryo terug plaatsen. Ik dacht dat bij vrouwen boven de 36 er altijd twee werden terug geplaatst? Wat weten jullie hiervan?
Ik heb het even nagekeken, maar dat was dag 11 na TP.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Kolonia het volgende:
Op hoeveel dagen na TP werd je vorige keer ongesteld? Naar mijn idee was dat dag 12 ofzo, toch?
En hier was de test een week na een verse terugplaatsing positiefquote:Op donderdag 2 december 2010 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Op 14 dagen na de TP kan je test al positief zijn. Dat was de mijne in ieder geval
En ik moest eigenlijk ook 18 dagen wachten. Dus kan je echt niet wachten. Kan je het toch proberen
Handig he, die automatische refresh. Scheelt me mooi een F5-duim.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje... ooooeeeeh, ik ben zo benieuwd! Ik kom steeds even kijken of er al nieuws van je is...![]()
Wow, dat had ik niet meegekregenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje is dus gewoon overtijd?! Woei!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:06 schreef mijsje het volgende:
(is er iemand die gelooft hoe nuchter ik over kom?)
Ik denk ook nog vaak terug aan die tijd... altijd een beetje met een wrang gevoel eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, ik weet nog hoe we jullie enthousiasme in het begin in het 2e streepjes topic temperden, dat was jij toch samen met oa. cisco die helemaal los gingen uit puur enthousiasme? Little did we know then...
Ik dus ook idd...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk ook nog vaak terug aan die tijd... altijd een beetje met een wrang gevoel eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 02-12-2010 22:11:44 ]**Life is e@sier with your eyes closed**
Hoi Isla, dank je voor je reactie.quote:Urretje wat een verhaal. En wat naar dat je vriendin nu wat bloed verloren heeft. Ik hoop zo ontzettend hard dat het inderdaad een innestelingsbloedingkje is...jullie zijn nu echt eens aan de beurt.... Oh en dat over je gezondere leefstijl, wat onzettend goed dat je zo gezond bent gaan leven om je zaadjes te verbeteren. Zo goed om te horen dat er ook mannen zijn die er alles aan doen! Die van mij ook hoor, maar helaas heeft het geen invloed gehad op de kwaliteit van zijn zwemmers...Ik duim ook heel hard voor jullie!![]()
![]()
![]()
Zo.. dit vind ik echt heel erg om te horen, wat een schandalige opmerking van die vriend en wat een enorme belediging aan jullie adres, wat een domme nep macho zeg. Ik word hier plaatsvervangend boos om! (mijn vriendin ook trouwens)quote:Nouja, komt goed. Gister waren er vrienden op bezoek die we niet zo vaak zien maar waar we wel goed mee om gaan, dus die hebben we maar het hele verhaal verteld. Zij reageerde heel goed, hij maakte een paar stomme grappen. Ik kon het gewoon even niet hebben. Hij zei: geef me maar een bakkie, dan komt het wel goed (zijn zaad gebruiken dus, hij heeft twee dochters) Die grap heb ik al vaker gehoord, maar leuk vind ik het echt niet.Zo van: MIJN zaad is wel goed hoor! Lekker lullig voor mijn vriend die het er toch al moeilijk mee heeft. Over mij mogen ze alles zeggen: broedkip, legbatterij, whatever. Maar aan m'n vriendje moeten ze niet komen!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Die komt ook niet vandaag en het weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef just me het volgende:
* just me kwam even gluren of er al een update van Mijsje is
Al het veel te hard gaat kan het inderdaad zijn dat het word afgeblazen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling...Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Dank voor alle tips trouwens, veel dingen die je noemde hebben we al geprobeerd. Misschien proberen we nog die 'buitenlandse' goedjes die je noemde, die namelijk nog niet. Voor nu laten we het even zo, we zitten midden in het ICSI-traject. Mocht deze poging niet lukken, gaan we zeker weer nieuwe dingen proberen.
Jullie zijn lief!Fijn om even hier mijn ei kwijt te kunnen.
Ik wist inderdaad niet wat te zeggen, stond beetje schaapachtig te lachen. Maar die van jou was goed, Orea, die ga ik onthouden!
Joene, goed dat je het even komt melden. Hoef ik niet steeds te F5en!
Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Tof, dank je!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef IslaBonita het volgende:
Urretje, wat een ontzettende teleurstelling...Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet. Mochten jullie besluiten om in de toekomst een kindje te adopteren, dan hoop ik dat dit heel voorspoedig zal gaan en het jullie veel geluk zal brengen. Maar voor nu, veel sterkte.
Ik begrijp het niet helemaal goed denk ik, je zegt dat ze morgen gaan bepalen wat en hoeveel je gaat spuiten, ik neem aan dat je hiermee pregnyl bedoelt om de eisprong op te wekken? Want in dat geval lijkt me dat de punctie gewoon door gaat, of bedoel je iets anders met 'wat' .. ?quote:Ben net gebeld door het ziekenhuis, ze willen me toch morgen zien want de uitslag van het lab (bloed) wees uit dat het te hard gaat. Morgen wordt bepaald wat en hoeveel ik ga spuiten. Maak me nu wel een beetje zorgen...kan dit betekenen dat deze poging wordt afgeblazen? Weten jullie het?
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Die komt ook niet vandaag en het weekendMaandag aan het eind van de middag
haal de vlag nog maar niet tevoorschijn, heb toch maar even een testje eraan gewaagd omdat we vanavond uit gaan eten en ik wil weten wat ik verantwoord kan eten en drinken en wat niet... (al weet ik dat in het begin van je zwangerschap je nog geen bloedcontact hebt, maar toch...) maar de test gaf aan dat ik gewoon alles kan eten en drinken...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als wij tot die tijd ook geen tegenbericht van jullie horen gaat bij mij toch wel steeds meer alvast een beetje de vlag uit.![]()
Ik sluit me hierbij volledig aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ja, vandaar ook mijn tweede post. Het is niet dat er geen enkele hoop meer is, maar na zo'n test voelt dat ineens weer heel anders.
En wie weet, het kan, is de bloedtest maandag toch nog hartstikke duidelijk, want dat zou ik zo vresleijk fijn vinden voor jullie. Maar ik had het gewoon nog veel fijner gevonden als het 'positief' nu van het scherm af was gespat
Voor jou is het ook echt te spannend op het moment. Het beste is om geen risico te nemen en vanavond niet te zondigen, die testen zeggen niet altijd even veel heb ik me wel eens laten vertellen. Zelf denk ik dat zolang je geen bloed verliest is er hoop. Ik wens je veel sterkte om de komende dagen door te komen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef mijsje het volgende:
lief van je J-net. Ik gebruik altijd kruidvattesten (2 voor 5 euro), die zijn prima en dat is de enige test waarop ik ooit een positief resultaat gehad heb...
![]()
ik ben alleen een beetje bang voor als ik maandag onterecht een negatieve test zou hebben, dat ik dan meteen moet stoppen met de medicatie. stel dat ik toch zwanger zou zijn, dan heb ik die medicatie wel nodig om het embryo beter te laten nestelen en vast te houden...
ik ben dus nog niet uit de spanning die ik in de afgelopen weken had... daar moet/wil ik het wel over hebben met de gyn als ik gebeld wordt over de uitslag van de bloedtest...
quote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijsje.
Heel veel succes morgen.
Na half 5 tot een uur of 18, dus het zal wel 17:58 ofzo zijnquote:Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....
Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
Als je al eerder laat positief testte heb ik er helemaal alle vertrouwen in.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
ik hoop ook op een latere HCG-aanmaak, aangezien ik steeds verder over tijd raak ondertussen. dat was de vorige keer bij een dubbel streepje ook zo... toen had ik pas in week 8 een positieve test... maar ik durf het niet te hard te hopen.
Auto-update opzettenquote:Op maandag 6 december 2010 08:17 schreef McLaura het volgende:
Ik zit op het puntje van mijn stoel, de F5 is opgepoetst, en ik heb een aangename kriebel van de spanning voor Joene en Mijske.....
Hoe laat kunnen jullie gebeld worden?
Helemaal mee eens TM! Heb dan ook het gevoel dat ik er heel veel vriendinnetjes bij heb gekregen... Moet eerlijk zeggen dat hier veel vaker aan me wordt gevraagd hoe het gaat, of er nieuws is en dat er voor me geduimd wordt...Jullie zijn echt een flinke steun in de rug!quote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het zo ontroerend hoe hier altijd wordt meegeleefd, dan kan internet wel een onpersoonlijk medium zijn en de maatschappij steeds harder, hier zie je toch ook maar weer hoe het wel kan. Geweldig!
Datquote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten.
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?quote:Op maandag 6 december 2010 10:52 schreef Kolonia het volgende:
@Isa, waarom moet je vandaag eigenlijk laten prikken op de spoedeisende hulp?
Je kon het toch zelf, of is dit ander spul.
Morgen punctie. Ben je er bang voor of heb je er "zin" in?
Hier wordt ook mee geduimd. En gedacht aan jullie.quote:Op maandag 6 december 2010 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
*Lurker meldt zich*![]()
ik duim me drie slagen in de rondte op de achtergrond. Sterkte op deze lange dag wachten.
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Ook van mij succes Isla en ook ik mag de pregnyl altijd gewoon in mijn buik zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Ahava het volgende:
Succes morgen met de punctie, Isla! Ik duim voor veel bruikbare eitjes en veel bevruchtingen!
Pregnyl mag ik altijd zelf spuiten, gewoon in mijn buik, net als de andere hormonen.
Ik mocht het ook gewoon in mijn buik zetten. Alleen deze moest er recht in terwijl ik de hormonen schuin moet prikken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Hier ook zelf 3 keer geprikt.. wat Tally zegt zegt mij dan weer niks, over recht en/of schuin prikkenquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Die Pregnyl moet in de bil in een spier dacht ik? Ik heb geleerd te injecteren in mijn buik, niet in mijn bil en ook niet in een spier. Ik denk wel dat ik het had kunnen leren, want wel meer vrouwen doen het, maar dan volgens mij niet in een spier, maar misschien is in een spier wel beter?Ik weet het ook niet hoor..
Heb hem gisteravond gehad, dus krijg ik morgen mijn eisprong. Ja klinkt heel stom, maar ik heb er zin in! Zie er heus wel een beetje tegenop, maar ik heb wel zoiets van:kom maar op! Let's do this!
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook zo, ik kan het mezelf heel goed voorstellen dat je er naar uitkijkt.![]()
Hoe laat mag je morgen?
Dit.quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb een kaarsje aan voor Mijsje en Joene. En mijn duimen draaien overuren.
Pff, ik hoop dat wij niet zover hoeven als IVF, want dan moeten we met het OV van Arnhem naar Utrecht.quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef IslaBonita het volgende:
Manlief mag om 8u s'ochtends zaadjes inleveren bij het Vu, ik heb om 10:30 punctie in Ter Gooi Blaricum, daarna brengt manlief mijn eitjes naar het Vu, en daarna komt ie me ophalen. Gek idee dat hij met mijn eitjes over de snelweg sjeest... Wat een gedoe he? Zal er weinig van merken, want ik krijg lekker valium en morfine...![]()
Dat lijkt me nou niet het pijnlijkste gedeelte.quote:Op maandag 6 december 2010 15:22 schreef Orea het volgende:
Dat doen ze niet in elk ziekenhuis Koloniain mijn streekziekenhuis (eerste 2 ivf-en) kreeg ik niks.. Ja een verdoving in mijn vaginawand
zinloos naar mijn idee en that's it..
Dan heeft Isla dus heel erg mazzel.quote:Bij ivf 3 bij MCK kreeg ik die vaginawand verdoving + morfine..
Verschilt dus echt per ziekenhuis
Bij mij welquote:Op maandag 6 december 2010 15:26 schreef sproet-je het volgende:
Hmmmm, dus heel hard gaan gillen helpt om extra te krijgen
Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...quote:
Met morfine en een roes vond ik het zeker heel goed te doen, zeker als je al eens bevallen bent.quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of de doktoren wel door hebben hoeveel pijn zo'n punctie doet (of kan doen, volgens mij zijn er ook wel mensen die het een eitje vonden). Het zal wel weer de nederlandse mentaliteit zijn...
ooohhh, dat wil ik dus ook.quote:Op maandag 6 december 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik kreeg gewoon morfine en een roesje... Hoppa, spuit mij maar plat.
Die fijne woesjjjj maakt het toch een stuk minder heftig vond ik.quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Bij mij deed de morfine weinig.. ja even een fijne woesjjj maar qua pijnbestrijding deed het niks..
Das niet waar hoor, iedereen reageerd anders. Ze geven bij de bevalling ook pethedine (dat is morfine preparaat) Nee, het haalt niet alle pijn weg, maar JA het scherpe is er wel vanaf.quote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef sproet-je het volgende:
En nu lees ik dus dat morfine weinig doet.....zucht. Ach dan maar weer de kaakjes op elkaar!
Wel fijn dat jullie nog een cryo hebben, het lijkt met dat dat een stuk fijner starten is dan met een punctie. Zal ook makkelijker en sneller te plannen zijn lijkt me (?) dus dan komt het ook niet op een maandje aan.quote:Op maandag 6 december 2010 15:29 schreef Orea het volgende:
Kolonia, op heel korte termijn kom ik me nog niet meldenik denk dat wij in mei een nieuw intake gesprek gaan doen, in juni gaan we lekker op vakantie en rond juli weer een terugplaatsing.. zoals het er nu voor staat, wellicht denk ik er tegen die tijd anders over...
Ja, Berlijn was erg mooi en koud.quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Even lekker bijkomen!! Zie je er erg tegenop, of ben je er nog niet zo mee bezig?
(en wat is Berlijn mooi in deze tijd hè!! Wij zijn er 2 jaar geleden rond deze tijd geweest..)
Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1quote:Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef Orea het volgende:
Kolonia, ik heb zelfs nog 7 cryo'sover 4 rietjes, dus 4 kansen.. als ik weer direct aan de hormonen had gemoeten had ik niet geweten of ik na een jaar alweer gestart zou zijn.. Is toch een wat grotere impact
Bij het MCK is overigens geen wachtlijst..
PZE, wat ik laatst al zei: nooit de hoop opgeven! Er zijn genoeg voorbeelden van dat soort wondertjes.. Dus wie weet.. En anders heb je even een fijne bijkom tijd en kun je met frisse moed beginnen aan de volgende stap!
En ja, dat is best spannend.. We hebben met Leia heel veel geluk gehad. Net als Sproet laatst zei stap je er dan toch anders in. Ik heb een vreselijke sterke wens voor een 2e (en zelfs al een 3e) maar ik héb al een kindje. Dus als het nooit meer lukt zal ik heel erg verdrietig zijn, maar ook mijn zegeningen tellen. Dus het hele proces zal anders aanvoelen, maar absoluut weer spannend of het ons nog een keer gegund is...
Natuurlijk kan dat. En dat gerammel is net zo echt en legitiem als voor een eerste kindje en je kunt en mag er net zoveel verdriet van hebben als dat tweede kindje uitblijft. Maar je kunt wel veel troost halen uit het feit dat je wel al een kindje hebt. Dat is tenminste uit de grond van mijn hart mijn ervaring.quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor die 2e kun je net zo hard of misschien wel harder rammelen dan nummer 1
ow, kijk eens aan...quote:Op maandag 6 december 2010 17:07 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik heb iets gemakkelijks, en volgens mij is het gered...gaat nu voor 15 minuten in de oven, dus ik heb even
daar ga ik op in na het telefoontje van de gyn...quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Het moet niet gekker worden!
(heb je eigenlijk kwaaltjes mijsje?)
ja, jeukende tepels denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja het is al 10 over 5 en ze hebben nog niet gebeld...quote:Op maandag 6 december 2010 17:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... dan weet ik wel hoe laat het is.
okéquote:Op maandag 6 december 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
Sms-jes zijn goed! Ik neem mijn telefoon mee op stil!
![]()
Nou vooruit dan maarquote:
ik wacht nog even tot kwart voor 6 om zelf te bellen... ik moet dan ook bellen met de afdeling verloskunde om hem op te sporen, want hij zal niet meer op de poli zijn... (neem ik aan... die gaat om ongeveer 17.00 uur dicht...)quote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef IslaBonita het volgende:
Nu is het genoeg!Kun je zelf niet bellen?
quote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef mijsje het volgende:
helaas, jammerdebammer, volgende keer beter...
ja, gelukkig wel. en we hebben ook op 20 december een gesprek met de gyn waarin we over de afgelopen keer kunnen bespreken hoe het ging en hoe verder...quote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het spijt me.
Heb je je vragen kunnen stellen?
nee, het heeft geen zin. m'n HCG-waarde was lager dan 2, dus echt niet echt niet zwanger. echt geen twijfel mogelijk... dus meteen stoppen en bewaren voor een volgende keer...quote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Ynske het volgende:
mijsje
mag je die medicijnen wel door blijven slikken tot je menstruatie doorbreekt?
ik had steekjes en krampjes in m'n buik, maar dat dus al sinds een aantal dagen na de TP... bleek dus niks te betekenen in dit geval...quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef prinseszondererwt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |