Jij mag toch ook bijna?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef mijsje het volgende:
hier zijn jullie...
was jullie kwijt...
Ik wacht nog "rustig" af... ik weet eigenlijk gewoon nog helemaal niks... maar ik merk wel dat ik zenuwachtiger en zenuwachtiger word. geen fijn gevoel, zeker niet als je met kinderen werkt. (ik merk dat ik minder vriendelijk reageer als er iets is in de klas dan wanneer ik niet zo in de zenuwen zit...ook niet leuk voor de kinderen...)
Wow, wat een goed nieuws hier overal!voor iedereen!
Ff tussen piepenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef Thistleweed het volgende:
Hey allemaal,
Ik kom zo even voorzichtig een kijkje nemen en een vraag stellen. Al een tijdje post ik in het tweede streepjes forum maar bij ons duurt het allemaal wat langer.
Nu hebben we van de huisarts een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Mijn man belde vandaag en kreeg te horen dat we pas in maart terecht kunnen. Dit vind ik wel lang. Loont het om wat rond te shoppen bij verschillende ziekenhuizen? Of is dat echt niet handig door dat als je IVF of andere zaken gaat krijgen dat dan ook bij een ander ziekenhuis moet? Is er ook nog verschil in kwaliteit van de ziekenhuizen? Wij wonen in noord Holland en zouden dan in Alkmaar naar het ziekenhuis willen.
Het is ook niet dat we niet kunnen wachten tot maart maarja.... ik wil zo graag![]()
Mijsje ik heb eventjes een beetje terug gelezen en volgens mij heb jij nu een hele spannende periode, ik zal voor je duimen!
Ik kreeg van mijn huisarts meteen al een optie of 4 om te bellen mee..? misschien kun je het daar nog even vragen? en dan kijken wie het snelste plek heeftquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Thistleweed het volgende:
Wat fijn zeg, jullie snelle reacties. Ik ga in ieder geval even rond bellen. Nu gaan we zelf ook binnenkort op vakantie dus zal het sowieso pas januari worden.
Goede tip van jou IslaBonita, daar heb ik natuurlijk helemaal nog niet aan gedacht. Hoe kom ik daar achter? Als ik op de site kijk van het MCA dan zie ik daar van maandag tot en met vrijdag staan maar ik weet niet of dat dan ook geld voor IUI's.
Wat is er in Gent trouwens? Ik ben echt een fertiliteits noob geloof ik. Hoorde wel dat IVF pogingen in Duitsland vaak veel succesvoller zijn? Maargoed, als het zo ver komt dan kan ik me er altijd nog op inlezen.
@mijsje, wij wonen in Alkmaar dus het Gemini is ook nog wel te doen.
Mijsje: wij hebben donderdag de punctie gehad en we hebben zaterdagmorgen getest (ipv maandag) en die test was toen positief. Ze laten je zolang wachten om je een mogelijke negatieve test te besparen. Ik had echt niet zoveel geduld.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef mijsje het volgende:
dank jullie weer
jose, het is morgen 14 dagen geleden, maar de test is na 18 dagen na de tp... (kun je tussen de 14 en de 18 dagen een positieve test hebben? daar ben ik dan weer helemaal niet in thuis...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |