Mwah, die is grappigquote:
Ik ben daar heel nuchter in hoor. Wat niet is, is niet nou eenmaal.quote:Op maandag 29 november 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
Nee het is heel makkelijk om je gevoel er bij neer te leggen dat je geen kinderen kan krijgen op de natuurlijke manier.
Ik ben zielsgelukkig dat er IVF bestaat en dat het wordt vergoed , want als dat niet bestaat kan ik het mij financieel niet veroorloven om wel kinderen te krijgen.
Ik was daar ook heel nuchter in , tot het mezelf overkwam.quote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben daar heel nuchter in hoor. Wat niet is, is niet nou eenmaal.
Ik sta altijd maar een beetje raar te kijken van die stellen (waarvan dan toch de vrouw de meest dominante partij is) die perse een kind moeten hebben en zich aan talloze tests laten onderwerpen, pijnlijke eicelverwijderprocedures ondergaan en in sommige vallen maar een adoptiekind nemen om maar wat te verzorgen te hebben :S
In ons geval tot nu toe met 1 "mislukte" poging en alle ellende daarvoor , ruim 10k.quote:
En dat is dus gedekt door je verzekering?quote:Op maandag 29 november 2010 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
In ons geval tot nu toe met 1 "mislukte" poging en alle ellende daarvoor , ruim 10k.
Uiteraardquote:Op maandag 29 november 2010 10:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dat is dus gedekt door je verzekering?
No offense, maar vind je dat niet een beetje krom?quote:Ik ben zielsgelukkig dat er IVF bestaat en dat het wordt vergoed , want als dat niet bestaat kan ik het mij financieel niet veroorloven om wel kinderen te krijgen.
In essentie komt het daar op neer. Daarom heb ik ook zo`n hekel aan de huidige opzet van de basisverzekering en de zorgverzekering.quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus ik heb indirect betaald omdat jij koters wil?
Tuurlijk net als dat jij betaald om mensen met kanker te genezen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus ik heb indirect betaald omdat jij koters wil?
Ik ook niet als ik zeker zou weten dat het luktquote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind 10k niet zo veel om op te moeten hoesten eerlijk gezegd (voor kinderen).
Een compromis dan, eerste keer zelf betalen, daarna de 2e, 3e en 4e keer vergoed ofzo? Zou dat haalbaar zijn? En hoe vaak gaat het de 1e keer goed?quote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik zeker zou weten dat het lukt
De percentages weet ik niet exact maar ik geloof iets van 30%.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een compromis dan, eerste keer zelf betalen, daarna de 2e, 3e en 4e keer vergoed ofzo? Zou dat haalbaar zijn? En hoe vaak gaat het de 1e keer goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |