Jups 27 januari al, vind het best snel allemaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wakker geworden door sirenes *schrok zich een hoedje*
Dankjewel lieve meidenik voel me idd hier nog erg thuis. Vooral ook omdat het stiekem een stemmetje in mijn hoofd is die zegt, zie eerst maar eens zwanger te raken, tegelijk denk ik dan ja hallo tuurlijk gaat me dat lukken..
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het genieten vond om een time out te hebben. Ik hoop zo snel er weer met frisse moed er weer tegenaan te kunnen.
@boepie ik las dat je in dubio zit over wat je moet vertellen. Gewoon simpel houden, ik moet een kijkoperatie en als ze verder vragen gewoon zeggen, dat je het er verder niet over wilt hebben over het hoe en waaromweet je trouwens al wanneer je de operatie krijgt??
Meis, ik leef met je mee... Ik weet ff ook niet wat ik moet zeggen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Boepie het volgende:
[..]
Jups 27 januari al, vind het best snel allemaal.
En zit er nu ff doorheen, net vanmiddag weer ongi geworden, je hoopt het elke maand niet te worden en dan toch weer...
Had ook een leuke discussie net met manlief, die denkt er soms best makkelijk over.. nouja makkelijk is niet helemaal goed woord, maar goed komt er op neer dat ik me dan niet begrepen voel en me heel erg verdrietig voel alsof ik keihard faal etc.En terwijl het voor hem ook erg moeilijk is.
(ben nu wat emo door de hormonen rollercoaster) maar dat zal iedereen wel herkennen relatie technisch zeg maar.
Pff soms is het zo moeilijk qua gevoel allemaal, is dit het allemaal wel waard.. niet doorzetten/wel doorzetten.
Teveel gedachten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GirlGoneBad op 11-12-2010 22:15:08 (Het e.e.a. verduidelijkt... ) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: voor GGBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga heel hard duimen Isla, dat je binnenkort wel lekker veel in Z&G kunt komen lezen!![]()
![]()
**Life is e@sier with your eyes closed**
Duh, ben in de war met Tally...quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef mijsje het volgende:
ow, en eh... Orea heeft haar wolk van een baby al even niet meer in haar buik...
Ja, dat gevoel heb ik dus ook dat het van TM nog maar zo kort geleden is... maar ze gaat gewoon al richting de 30 weken... en dan gaat het pas echt hard!!quote:Op maandag 13 december 2010 09:46 schreef IslaBonita het volgende:
José en Tm, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! José wat spannend dat je woensdag het hartje gaat horen... Ik hoorde dat een paar weken geleden bij een zwangere vriendin, werd er helemaal emo van! Zo'n klein gupje wat zo z'n best doet om te groeien en dan dat snel kloppende hartje erbij...heel mooi!![]()
![]()
![]()
TM wat gaat de tijd snel!Het lijkt een twee maanden geleden dat je schreef dat je zwanger bent... fijn dat je er nu eindelijk van kunt genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |