Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
foutje is menselijkquote:
zoals mijn pa dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturen
quote:
ja, seriously, drie minutenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine kindjes zijn ongeduldig![]()
Grrquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben ook ongeduldigquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 minuten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, seriously, drie minuten
Ik was eigenlijk bezig met een TT over tolerantie en toen dacht ik ach, laat die pubers lekker zeiken over irrelevante dingetjes.quote:
Ik weet het ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben ook ongeduldig
wil dat mijn verjaardag snel is
dan weet ik eindelijk wat ik allemaal ga krijgen
nee echtquote:
ik zou het vandaag hebben gehad, maar het ging niet door omdat de familie uit zeeland ivm ijzel niet durfde te komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk sinterklaas bij mijn opa en oma![]()
ja, er zat drie minuten tussen mijn lapo en het openen van het nieuwe topicquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou het vandaag hebben gehad, maar het ging niet door omdat de familie uit zeeland ivm ijzel niet durfde te komen
Mietersquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Vanavond nog bij de familie van m'n vriendin
grrrquote:
uiterst denderend, moet ik beamenquote:
Ja, bij Rocknijntje gaat het wel door.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Vanavond nog bij de familie van m'n vriendin
Met andere woorden: er rijdt geen enkele trein meer op tijd, als hij al rijdtquote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
Hier nog wel dan, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: er rijdt geen enkele trein meer op tijd, als hij al rijdt.
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijdenquote:
Ja, dat bedoelde ik dus ook, die vanuit en naar het noordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijden.
Ik zit nu op station Amersfoortquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijden.
Is het druk daar? Duizenden gestrande mensen en zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zit nu op station Amersfoort![]()
word zo opgehaald
Maar waarom zou je daarmee willen reizen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook, die vanuit en naar het noorden
valt aardig mee...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het druk daar? Duizenden gestrande mensen en zo?
Omdat die nog wel rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
Maar waarom zou je daarmee willen reizen?
Van jullie naar het zuiden is toch veel toffer?
Ja, maar..... Ja maar.... Ja maar.... Dan rijden ze toch de verkeerde kant nog op, gekkie?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
woeps, sorry Rockie, ging iets fout
FoBo, nu staat ie er 2xquote:
Ja, maar de andere kant kúnnen ze wat moeilijker op!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar..... Ja maar.... Ja maar.... Dan rijden ze toch de verkeerde kant nog op, gekkie?
Haha, had ik niet eens gezienquote:
Bluh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar de andere kant kúnnen ze wat moeilijker op!
Welkom terug, koene ridderquote:
My FoBo = made by TFMquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Bluh.
Ik ga suikertaartje wel ophalen met de auto dan.
Waar staat die oven?quote:
-quote:
oh wacht, dat bedoelde je nietquote:
Naar het zuiden! Duh!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
quote:
Wat doe je allemaal?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh wacht, dat bedoelde je niet
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeënquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?quote:
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zichquote:
Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
In de straat toch manquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
Sleeën, zo van de bergen afquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren benquote:
Aah oke, heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren ben
Jij bent niet in het zuidenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeën.
als je bij de top 20 posters hoortquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
als je heel vaak meepostquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
Ja. Ook logisch. Domme ik.quote:
Als je eerst een keer geband bent en 20.000 posts hebt en 450 euro betaalt. Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
ickkkkkH!quote:
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikkenquote:
WOAH!quote:
Hier helaas niet echt een heuvel of berg, nou ja hebben we wel maar denk niet dat het de bedoeling is om of door het drop op de straten te sleeën of van de N318 af te gaan(hoewel het nou zou kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier bij de brandweer is een hele grote heuvel.. dat is tof joh met de slee er vanaf
IK!!!!!quote:
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikken.
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WOAH!![]()
En daarna opwarmen bij een haardvuur met een whisky voor jou en een baileys voor mij?
Wil iemand dan mij op halen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Nerd godquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
Kloons.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
omnomnomnomquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Die sint toetjes met mini pepernoten van de Albert Heijn zijn lekker
We hebben een dvd van muisquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
LL, kijken jullie wel eens naar Muis/ Miffy?
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
Ik kan niet geloven dat er hier geen vertraging is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoor
Ik heb hier nooit iets ingesteld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? of gewoon de hele tijd in het topic blijven
Ben ik blij dat ik vandaag niet met het ov gaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoor
Kees he...vinden jullie die ook klinken alsof hij een bepaald syndroom heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een dvd van muisen boekjes
Pics.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
maar, ik word nu geschminkt, dus over een uurtje ben ik weer terug voor even!
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Doe dat dan eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Myreala het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit iets ingesteld.
Veel plezier en Bis Laterquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Doeiquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Kees de krokodil... ik heb geen idee, nooit zo opgeletquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kees he...vinden jullie die ook klinken alsof hij een bepaald syndroom heeft?
Want ze rijden helemaal nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
Ik kan niet geloven dat er hier geen vertraging is
Volgens mij is het wel vaker als "die ene keer"quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef Myreala het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ik hiermee post.nah.
aantal posts: 16 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel vaker als "die ene keer"
Moejje eens doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Kees de krokodil... ik heb geen idee, nooit zo opgelet
Maar je hebt er nu toch al meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Myreala het volgende:
[..]
aantal posts: 16 (gemiddeld 1 per dag)
Nee.
Niets.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas? ;D
Dingen die hij mij toch niet geeft dus zo maar lekker wokken op zijn kostenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas?
eens youtuben?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moejje eens doen![]()
Die kan alleen maar: HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
hele mooie blingbling kadoo's natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas?
Boefje, kijk eens goed naar de naam. En naar het kleurtje. En naar het feit dat het gewoon mijn kloon is.quote:
Oehlalaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eens youtuben?
[..]
hele mooie blingbling kadoo's natuurlijk
Als of ik dat niet zagquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boefje, kijk eens goed naar de naam. En naar het kleurtje. En naar het feit dat het gewoon mijn kloon is.
Doe datquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef Myreala het volgende:
Ooit eens aangemaakt omdat ik zelf mijn naam verkeerd had geschreven.Maar nu weer weg.
Ik zag eerst geen verschilquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef Myreala het volgende:
Ooit eens aangemaakt omdat ik zelf mijn naam verkeerd had geschreven.Maar nu weer weg.
Das wel jammerquote:
Op die manier zeker, wij hebben nooit aan cadeaus bij kerst gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
En voor kerst moet ik zelf de kerstman spelen. Feestdagen zijn een stuk minder tof.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
En voor kerst moet ik zelf de kerstman spelen. Feestdagen zijn een stuk minder tof.
Bis Later LLquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 wasjes ophangen en eten maken![]()
tot laters
Cadeaus horen bij kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel jammer
[..]
Op die manier zeker, wij hebben nooit aan cadeaus bij kerst gedaan
Hier staat kerst gelijk aan gourmettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cadeaus horen bij kerst.Dat maakt het nog een beetje dragelijk.
Stomme familie dagen.
Goed idee, eten makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 wasjes ophangen en eten maken![]()
tot laters
Ik ga een nieuwsbericht maken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens de info die ik hier wel gewoon wel
Hihi!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwsbericht maken...
Syntus rijdt op tijd
Klaarblijkelijk is het koude winterweer dat de NS parten speelt een zegen voor vervoerder Syntus. Waar temperaturen boven het vriespunt funest zijn voor de dienstregeling in het oosten van het land, rijden de treinen met dit weer juist perfect op tijd.
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, eten maken![]()
Nog geen idee wat, eigenlijk, geen boodschappen doen ftw
Verschild per sc en wie er in postquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat SC zo gezellig was
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hee Thijs, wil jij zometeen pasta eten?
Thijs: nee, hagelslag!
Uit de oven? Met ham en kaas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in pasta.Maar we gaan witlof eten.
Klopt, maar KSC is altijd gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verschild per sc en wie er in post
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit de oven? Met ham en kaas?
Gatverdamme!quote:
Wat is hij toch makkelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hee Thijs, wil jij zometeen pasta eten?
Thijs: nee, hagelslag!
Graag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Wil je wat pasta van mij?
Hij deed een woordgrapje, gekkie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is hij toch makkelijklijkt wel z'n ma met chocola
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Wil je wat pasta van mij?
* suikertaartje schuift bordje pasta naar Myraela toequote:
Volgens mij gewoon zo op zijn tijd eens een stukjequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij deed een woordgrapje, gekkie.
En ik hou helemaal niet zo van chocola als jij denkt
Jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon zo op zijn tijd eens een stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
sukkelslaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Thijs' woord voor chocola lijkt trouwens meer op sukkelsla
Maar jij weet wat er bedoelt word en dat is toch het belangrijkstequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Goed, lekker geslapen. Ben nog een beetje dufquote:
Sukkel slaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, Merel, Merel, Merel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker geslapen. Ben nog een beetje duf
Het heeft aardig gesneeuwd vandaag zag ik?Ben benieuwd hoe lang ik er straks over doe naar mn werk, gister was dat 20 min
Terwijl het zonder sneeuw nog geen 10 min is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggen
Voor straf zou ik hem maar zo een bordje sla voorzettenquote:
Dat kan je toch beter met een meetlat doen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best een leuk laagje gevallen, meet het met een stopwatch zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hahaquote:
quote:
Eens kijken of hij al weet wat voer voor konijnen isquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor straf zou ik hem maar zo een bordje sla voorzetten.
Maar die geeft geen tijd weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je toch beter met een meetlat doen hoor
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Zeg, dames, zouden jullie die sneeuwballen niet hier binnen, maar ergens buiten willen gooien? Alvast bedankt.
Wil je dat ook even tegen een collega bij mij op het werk zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Zeg, dames, zouden jullie die sneeuwballen niet hier binnen, maar ergens buiten willen gooien? Alvast bedankt.
quote:
Mijn hoofdpijn is een stuk minder en Thijs heeft lekker in de sneeuw gestamptquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Hoe ist met je? En met Thijs? Heeft ie nog lekker in de sneeuw gespeeld?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:28 schreef MPG het volgende:
.
Dit had ik natuurlijk aan kunnen zien komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wat goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn is een stuk minder en Thijs heeft lekker in de sneeuw gestampt![]()
![]()
Hoe gaat het daar?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die is om half drie-ish gaan slapen en komt net weer beneden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat goed.
Hoe is het met meneer Taart?
We gooien 'm toch niet naar jou joh, niet zoerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
Wat fijn!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn hoofdpijn is een stuk minder en Thijs heeft lekker in de sneeuw gestampt![]()
![]()
Hoe gaat het daar?
Vannacht weer een nacht dienst?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We gooien 'm toch niet naar jou joh, niet zoeren![]()
[..]
Wat fijn!Ahwww
![]()
Leuk!
Ja goed hoorBen nog duf/brakkig enzo, maar gister was een lekker nachtje
Ach, wat is er mis met een beetje afwisseling?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje faalt; dit is de volgorde van het avondeten van vandaag:
- toetje (sintpudding)
- hoofdgerecht (friet/patat)
- soep
Nietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach, wat is er mis met een beetje afwisseling?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gooit sneeuwbal tegen suikertaartje.[ afbeelding ]
quote:
Dat dacht ik ook en euhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ochtendje bij mij ging ook wel lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We gooien 'm toch niet naar jou joh, niet zoeren![]()
[..]
Wat fijn!Ahwww
![]()
Leuk!
Ja goed hoorBen nog duf/brakkig enzo, maar gister was een lekker nachtje
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en euhDie smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superveat
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja, nog 2, maandag kom ik eruitquote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ochtendje bij mij ging ook wel lekker
kalm aan gedaan was in een leuk huis ken de mensen daar wel dus lekker bijpraten enzo
Muwhahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
* pgrferrari bouwt een fort van sneeuw (denkt aan spongebob)
Maar nog wel kruidnoten voor vannacht en van morgen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, nog 2, maandag kom ik eruit![]()
[..]
Gezellig!![]()
Haha jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar nog wel kruidnoten voor vannacht en van morgen?
Je zei noten hihiquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaEr stonden echt 3 potten vol met allemaal kruidnoten dus heb mn eigen zakje (hihi ik zei zakje) nog niet eens aangebroken
![]()
En zoveel heb ik niet eens gegeten trouwens, vandaag. Dus nouja
iig genoeg!
Engage the snow throwing monkeysquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:36 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
* pgrferrari bouwt een fort van sneeuw (denkt aan spongebob)
hihi je zei zakjequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaEr stonden echt 3 potten vol met allemaal kruidnoten dus heb mn eigen zakje (hihi ik zei zakje) nog niet eens aangebroken
![]()
iig genoeg!
Dus zo te lezen nog meer dan genoegquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
iig genoeg!
Die aapjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Engage the snow throwing monkeys![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XDquote:
GEWELDIGquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XDquote:
Yupquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus zo te lezen nog meer dan genoeg
[..]
Die aapjes
Lolquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
patatquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd voor friet/patat![]()
Dag liefste Fok!kertjes![]()
Eetse en Bis Laterquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef RockNijntje het volgende:
Tijd voor friet/patat![]()
Dag liefste Fok!kertjes![]()
Hee snoetje, kon je er nog een beetje komen?quote:
quote:
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoetje, kon je er nog een beetje komen?
smakelijkquote:
Jeujquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi
Met de trein en de winterbanden van Karin wel![]()
welke muziek, schatje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik word helemaal verliefdvan die muziek
Doe dat, ik ben benieuwtquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens een gedicht schrijven met "sneeuw" en "wisselstoringen" erin, denk ik
Die jankCD van Celine Dion waar ik het vanochtend ook al over hadquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke muziek, schatje?
en op wie?
Ooh, die! Welke eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die jankCD van Celine Dion waar ik het vanochtend ook al over had![]()
en ehmm. Geen ideeSerieus
![]()
Die met al die hits?quote:
Ehmm ja. Ik wist niet dat het sowieso kon, maar inderdaad, het is een beginquote:Ja. Maar helemaal verliefd op niemand in het bijzonder is ook wel erg lekker soms
Hallo liebe Marijkequote:
Je zei zakje met notenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
iig genoeg!
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doosquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haar EIGEN zakje met noten. jammer joh
Ik heb een schoenendoos (maat 47). Misschien een troost voor je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doos...
Oeh, ik wil ook wokkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens aan het wokken[ afbeelding ] Bis later Lui
Als Trev gaat wokken bedoelt hij iets anders dan jij hoorquote:
huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doos...
Met je zwarte pietenmuts.quote:
Grmpfquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] gooit 1
[/me]
Pakken en wegwezenmijn homemade pizza is klaar
Hier ookquote:
enferquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Gf
Ik ben ook een beetje![]()
ja XD
Veel pizza-plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel
En nu ga ik verder mijn pizza nuttigen
klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tomatensoepje staat op, wat fucktasia brood erbij (zoals mn man Foccacia brood noemt XD) en een andijviesalade erbij
Smakelijk Lovelyquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel
En nu ga ik verder mijn pizza nuttigen
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tomatensoepje staat op, wat fucktasia brood erbij (zoals mn man Foccacia brood noemt XD) en een andijviesalade erbij
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?
En dan PGR oversekst noemen
Dat is vet hoerigquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
bijt een stuk van me vulling/tand eraf
natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vet hoerigwachten tot maandag zeker?
dat is in belgiequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat waarschijnlijk naar Rock Werchter
Dat maakt mij niks uitquote:
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebbenquote:
Interressant ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebben
zo dicht ligt dat niet bij mekaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebben
vroegah heette het Torhout - Werchterquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo dicht ligt dat niet bij mekaar
kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vroegah heette het Torhout - Werchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |