Leuk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Bluh.
Ik ga suikertaartje wel ophalen met de auto dan.
Waar staat die oven?quote:
-quote:
oh wacht, dat bedoelde je nietquote:
Naar het zuiden! Duh!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
quote:
Wat doe je allemaal?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh wacht, dat bedoelde je niet
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeënquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?quote:
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zichquote:
Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
In de straat toch manquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
Sleeën, zo van de bergen afquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren benquote:
Aah oke, heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren ben
Jij bent niet in het zuidenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeën.
als je bij de top 20 posters hoortquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
als je heel vaak meepostquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
Ja. Ook logisch. Domme ik.quote:
Als je eerst een keer geband bent en 20.000 posts hebt en 450 euro betaalt. Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
ickkkkkH!quote:
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikkenquote:
WOAH!quote:
Hier helaas niet echt een heuvel of berg, nou ja hebben we wel maar denk niet dat het de bedoeling is om of door het drop op de straten te sleeën of van de N318 af te gaan(hoewel het nou zou kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier bij de brandweer is een hele grote heuvel.. dat is tof joh met de slee er vanaf
IK!!!!!quote:
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikken.
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WOAH!![]()
En daarna opwarmen bij een haardvuur met een whisky voor jou en een baileys voor mij?
Wil iemand dan mij op halen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Nerd godquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
Kloons.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |