grrrquote:
uiterst denderend, moet ik beamenquote:
Ja, bij Rocknijntje gaat het wel door.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Vanavond nog bij de familie van m'n vriendin
Met andere woorden: er rijdt geen enkele trein meer op tijd, als hij al rijdtquote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
Hier nog wel dan, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: er rijdt geen enkele trein meer op tijd, als hij al rijdt.
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijdenquote:
Ja, dat bedoelde ik dus ook, die vanuit en naar het noordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijden.
Ik zit nu op station Amersfoortquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, de treinen bij jullie komen ook uit Utrecht en Amersfoort he, dus hooguit de treinen vanuit het noorden zouden nog op tijd kunnen rijden.
Is het druk daar? Duizenden gestrande mensen en zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zit nu op station Amersfoort![]()
word zo opgehaald
Maar waarom zou je daarmee willen reizen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus ook, die vanuit en naar het noorden
valt aardig mee...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het druk daar? Duizenden gestrande mensen en zo?
Omdat die nog wel rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
Maar waarom zou je daarmee willen reizen?
Van jullie naar het zuiden is toch veel toffer?
Ja, maar..... Ja maar.... Ja maar.... Dan rijden ze toch de verkeerde kant nog op, gekkie?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
woeps, sorry Rockie, ging iets fout
FoBo, nu staat ie er 2xquote:
Ja, maar de andere kant kúnnen ze wat moeilijker op!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar..... Ja maar.... Ja maar.... Dan rijden ze toch de verkeerde kant nog op, gekkie?
Haha, had ik niet eens gezienquote:
Bluh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar de andere kant kúnnen ze wat moeilijker op!
Welkom terug, koene ridderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |