Leuk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Bluh.
Ik ga suikertaartje wel ophalen met de auto dan.
Waar staat die oven?quote:
-quote:
oh wacht, dat bedoelde je nietquote:
Naar het zuiden! Duh!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
quote:
Wat doe je allemaal?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh wacht, dat bedoelde je niet
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeënquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Wat gaan we doen?
Ik weiger zelf nog te rijden vandaag
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?quote:
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zichquote:
Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
In de straat toch manquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch wel. Maar waar is die keuken dan? Ja, in jullie huis, dat weet ik al wel. Maar waar bevindt dat huis zich?
Sleeën, zo van de bergen afquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa, maar als we daar ZIJN, wat dan?
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren benquote:
Aah oke, heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik faal want ik let niet goed op omdat ik 3 gesprekken tegelijk aan het voeren ben
Jij bent niet in het zuidenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij neemt je mee hierheen, zodat we samen van de duintoppen kunnen sleeën.
als je bij de top 20 posters hoortquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
als je heel vaak meepostquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
Ja. Ook logisch. Domme ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |