Als je eerst een keer geband bent en 20.000 posts hebt en 450 euro betaalt. Dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk in de OT? Niet dat ik dat heel belangrijk vind ofzo, maar wil het gewoon weten
ickkkkkH!quote:
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikkenquote:
WOAH!quote:
Hier helaas niet echt een heuvel of berg, nou ja hebben we wel maar denk niet dat het de bedoeling is om of door het drop op de straten te sleeën of van de N318 af te gaan(hoewel het nou zou kunnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier bij de brandweer is een hele grote heuvel.. dat is tof joh met de slee er vanaf
IK!!!!!quote:
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfrrt. Moeten we jou ook ophalen soms? Kunnen we meteen ook LL oppikken.
jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WOAH!![]()
En daarna opwarmen bij een haardvuur met een whisky voor jou en een baileys voor mij?
Wil iemand dan mij op halen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hier dan toch bent, kun je net zo goed met die slee de duinen in!
Nerd godquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
Kloons.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:57 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Dat ben ik, en ik lust ook een muffin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |