"Dirkje" als meisje...quote:
Els is een leuke naam ja, maar Elsje niet. Als kind misschien, maar later...quote:
ja, hij weet echt van niets, hij heeft Sinterklaas en wat zwarte pieten gezien, bij toeval, en riep laatst ineens: zwarte piet is lief!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees maar blij dat Thijs er nog niet zoveel van mee krijgt
Sander is NIET te genieten
Elsje, dat is wel heel kut inderdaad. Sowieso iedere naam met je op het eind is achterlijk als je ouder bent. "Oma Elsje", "Tante Josje", asjeblieft zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Els is een leuke naam ja, maar Elsje niet. Als kind misschien, maar later...![]()
Sander is niet te genieten, is boos, zenuwachtig en slaapt de hele week al slechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hij weet echt van niets, hij heeft Sinterklaas en wat zwarte pieten gezien, bij toeval, en riep laatst ineens: zwarte piet is lief!
en dat was het wel
Kan Sander niet meer wachten?
Hoe?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeders tweede naam is Wiebkje.
WIEBKJE
WIEBKJE
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Elsje, dat is wel heel kut inderdaad. Sowieso iedere naam met je op het eind is achterlijk als je ouder bent. "Oma Elsje", "Tante Josje", asjeblieft zeg.
Ojee, dat is niet echt goed voor de sfeer neequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is niet te genieten, is boos, zenuwachtig en slaapt de hele week al slecht
vroeg wakker, en hij weet dat het er aan komt alleen niet precies wanneer
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
Als ze daar nou blij van worden...wat maakt het dan in godsvredesnaam uit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturen
3x raden hoe ik d'r altijd noem?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan van die 50+'ers op hyves die elkaar van die ontzettend lelijke glitterkrabbelplaatjes sturen
Is ze Fries?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
uhm neequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet echt goed voor de sfeer nee![]()
Hij weet nu toch wel gewoon dat het morgen al is?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ze daar nou blij van worden...wat maakt het dan in godsvredesnaam uit?
Lord of evilquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3x raden hoe ik d'r altijd noem?
Mama?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
3x raden hoe ik d'r altijd noem?
En ze leest hier mee en nou mag je echt never nooit meer naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
WIEBKJE
WIEBKJE
Die jaquote:
Gronings, geboren in Musselkanaal, of all placesquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ze Fries?
Of haar ouders misschien?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ja![]()
MIJN OGENHet doet gewoon pijn
Verschrikkelijk die plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |