en de liften werkten ook zo te horenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goffeju wat is het koud buiten![]()
Maar ik heb het overleefdboodschappen gedaan
![]()
En nu kom ik helemaal niet meer de deur uit
Ik. Op één voorwaarde. Als je zodalek op je bek ligt met gebroken <<om het even welk bot>>, lul je je er zelf uit. Okee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wacht heel even, ik sneak via de carport naar buiten
wie stemt voor?
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de liften werkten ook zo te horen![]()
Het valt wel mee, alleen door de wint voelt het zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik. Op één voorwaarde. Als je zodalek op je bek ligt met gebroken <<om het even welk bot>>, lul je je er zelf uit. Okee?
Hoe groot dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt groot natuurlijk.
De KSC-mascotte van winter 2010/2011quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
post-modern?quote:
tenminste dat moet ervoor doorgaanquote:
maar dan positief bedoeldquote:
Ja, KSC popquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De KSC-mascotte van winter 2010/2011
Nou, ik ben haske trots op sneeuwpop hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tenminste dat moet ervoor doorgaan
wie is siep?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik ben haske trots op sneeuwpop hoor
Siep heeft geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |