GMTAquote:
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien danquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tenminste dat moet ervoor doorgaan
Whehe, kan ik wel doen, maar Kees kan 'm niet vasthoudenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeft je vriend maar 1 mok dan ?
gewoon alleen voor de foto
Pics van KSC-mascotte die koffie drinktquote:
en die heeft meegeholpenquote:
Kees heeft geen handjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics van KSC-mascotte die koffie drinkt
Ja!quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien dan
en ik ben gek om nou nog naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jouw veel mooiere sneeuwpop zien dan
Ikke!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
Wie gaat er mee sneeuwballen gooien?
* pgrferrari steekt vinger op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
we zijn wel goed samenquote:
Jaaaaaaaaa ikkequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
waar zijn die takken dan voorquote:
quote:[..]
Ja!
Die zijn te dun om koffie vast te houdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar zijn die takken dan voor
[..]
vandaag welquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme kutsneeuw.
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik ben gek om nou nog naar buiten te gaan
Why?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben trouwens in staking vanaf nu
staking?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben trouwens in staking vanaf nu
Ja, maar jij pest pgr, dus jij bent dan de lummelquote:
Voor blauw moet je bij myr zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt er nog een beetje geneukt vanavond? Of is het blauwe-dozen-thema-avond of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |