Hier staat kerst gelijk aan gourmettenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Cadeaus horen bij kerst.Dat maakt het nog een beetje dragelijk.
Stomme familie dagen.
Goed idee, eten makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 wasjes ophangen en eten maken![]()
tot laters
Ik ga een nieuwsbericht maken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens de info die ik hier wel gewoon wel
Hihi!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwsbericht maken...
Syntus rijdt op tijd
Klaarblijkelijk is het koude winterweer dat de NS parten speelt een zegen voor vervoerder Syntus. Waar temperaturen boven het vriespunt funest zijn voor de dienstregeling in het oosten van het land, rijden de treinen met dit weer juist perfect op tijd.
Dat is het zekerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, eten maken![]()
Nog geen idee wat, eigenlijk, geen boodschappen doen ftw
Verschild per sc en wie er in postquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat SC zo gezellig was
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hee Thijs, wil jij zometeen pasta eten?
Thijs: nee, hagelslag!
Uit de oven? Met ham en kaas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in pasta.Maar we gaan witlof eten.
Klopt, maar KSC is altijd gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verschild per sc en wie er in post
Ja. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit de oven? Met ham en kaas?
Gatverdamme!quote:
Wat is hij toch makkelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hee Thijs, wil jij zometeen pasta eten?
Thijs: nee, hagelslag!
Graag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Wil je wat pasta van mij?
Hij deed een woordgrapje, gekkie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is hij toch makkelijklijkt wel z'n ma met chocola
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gatverdamme!
Wil je wat pasta van mij?
* suikertaartje schuift bordje pasta naar Myraela toequote:
Volgens mij gewoon zo op zijn tijd eens een stukjequote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij deed een woordgrapje, gekkie.
En ik hou helemaal niet zo van chocola als jij denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |