omnomnomnomquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Die sint toetjes met mini pepernoten van de Albert Heijn zijn lekker
We hebben een dvd van muisquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
LL, kijken jullie wel eens naar Muis/ Miffy?
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
Ik kan niet geloven dat er hier geen vertraging is
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoor
Ik heb hier nooit iets ingesteld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook? of gewoon de hele tijd in het topic blijven
Ben ik blij dat ik vandaag niet met het ov gaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodra jij de deur uitgaat stoppen ze met rijden hoor
Kees he...vinden jullie die ook klinken alsof hij een bepaald syndroom heeft?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een dvd van muisen boekjes
Pics.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
maar, ik word nu geschminkt, dus over een uurtje ben ik weer terug voor even!
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Doe dat dan eensquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Myreala het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit iets ingesteld.
Veel plezier en Bis Laterquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Doeiquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef TheFamousMan het volgende:
of vanavond pas...
zwartepietspelenftw!
Kees de krokodil... ik heb geen idee, nooit zo opgeletquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kees he...vinden jullie die ook klinken alsof hij een bepaald syndroom heeft?
Want ze rijden helemaal nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
Ik kan niet geloven dat er hier geen vertraging is
Volgens mij is het wel vaker als "die ene keer"quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef Myreala het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat ik hiermee post.nah.
aantal posts: 16 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel vaker als "die ene keer"
Moejje eens doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Kees de krokodil... ik heb geen idee, nooit zo opgelet
Maar je hebt er nu toch al meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef Myreala het volgende:
[..]
aantal posts: 16 (gemiddeld 1 per dag)
Nee.
Niets.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas? ;D
Dingen die hij mij toch niet geeft dus zo maar lekker wokken op zijn kostenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas?
eens youtuben?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moejje eens doen![]()
Die kan alleen maar: HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
hele mooie blingbling kadoo's natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
En wat hebben jullie gevraagd aan sinterklaas?
Boefje, kijk eens goed naar de naam. En naar het kleurtje. En naar het feit dat het gewoon mijn kloon is.quote:
Oehlalaquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eens youtuben?
[..]
hele mooie blingbling kadoo's natuurlijk
Als of ik dat niet zagquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boefje, kijk eens goed naar de naam. En naar het kleurtje. En naar het feit dat het gewoon mijn kloon is.
Doe datquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef Myreala het volgende:
Ooit eens aangemaakt omdat ik zelf mijn naam verkeerd had geschreven.Maar nu weer weg.
Ik zag eerst geen verschilquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef Myreala het volgende:
Ooit eens aangemaakt omdat ik zelf mijn naam verkeerd had geschreven.Maar nu weer weg.
Das wel jammerquote:
Op die manier zeker, wij hebben nooit aan cadeaus bij kerst gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
En voor kerst moet ik zelf de kerstman spelen. Feestdagen zijn een stuk minder tof.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
En voor kerst moet ik zelf de kerstman spelen. Feestdagen zijn een stuk minder tof.
Bis Later LLquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 wasjes ophangen en eten maken![]()
tot laters
Cadeaus horen bij kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel jammer
[..]
Op die manier zeker, wij hebben nooit aan cadeaus bij kerst gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |