Hier ookquote:
enferquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Gf
Ik ben ook een beetje![]()
ja XD
Veel pizza-plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel
En nu ga ik verder mijn pizza nuttigen
klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tomatensoepje staat op, wat fucktasia brood erbij (zoals mn man Foccacia brood noemt XD) en een andijviesalade erbij
Smakelijk Lovelyquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel
En nu ga ik verder mijn pizza nuttigen
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Zo, tomatensoepje staat op, wat fucktasia brood erbij (zoals mn man Foccacia brood noemt XD) en een andijviesalade erbij
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo schat, zit er nog een lekker fucktasje in die hete kast van je?
En dan PGR oversekst noemen
Dat is vet hoerigquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
bijt een stuk van me vulling/tand eraf
natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vet hoerigwachten tot maandag zeker?
dat is in belgiequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat waarschijnlijk naar Rock Werchter
Dat maakt mij niks uitquote:
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebbenquote:
Interressant ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebben
zo dicht ligt dat niet bij mekaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vlakbij Torhout. Waar ze maar liefst VIER verschillende bordjes op het station hebben
vroegah heette het Torhout - Werchterquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo dicht ligt dat niet bij mekaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |