Doe dat, ik ben benieuwtquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens een gedicht schrijven met "sneeuw" en "wisselstoringen" erin, denk ik
Die jankCD van Celine Dion waar ik het vanochtend ook al over hadquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke muziek, schatje?
en op wie?
Ooh, die! Welke eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die jankCD van Celine Dion waar ik het vanochtend ook al over had![]()
en ehmm. Geen ideeSerieus
![]()
Die met al die hits?quote:
Ehmm ja. Ik wist niet dat het sowieso kon, maar inderdaad, het is een beginquote:Ja. Maar helemaal verliefd op niemand in het bijzonder is ook wel erg lekker soms
Hallo liebe Marijkequote:
Je zei zakje met notenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaEr stonden echt 3 potten vol met allemaal kruidnoten dus heb mn eigen zakje (hihi ik zei zakje) nog niet eens aangebroken
![]()
En zoveel heb ik niet eens gegeten trouwens, vandaag. Dus nouja
iig genoeg!
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doosquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haar EIGEN zakje met noten. jammer joh
Ik heb een schoenendoos (maat 47). Misschien een troost voor je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doos...
Oeh, ik wil ook wokkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:06 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar eens aan het wokken[ afbeelding ] Bis later Lui
Als Trev gaat wokken bedoelt hij iets anders dan jij hoorquote:
huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godver... zit ik hier met mijn harde cilinder te hopen op een grote doos...
Met je zwarte pietenmuts.quote:
Grmpfquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] gooit 1
[/me]
Pakken en wegwezenmijn homemade pizza is klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |