Je kunt ook overstappen op een sneltrein of intercity met toiletten aan boord. Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef Yreal het volgende:
Zoetermeer -> amsterdam moet ik in een SLT doen , lolbroek. Dat is echt wel meer dan een kort ritje
Okee. Dus ik kan mijn huis kopen, en dat van mijn buurman, en dat van zijn buurman. OF ik kan in EEN treinstel een plee laten bouwen. Juist.quote:Het alsnog inbouwen van toiletten in de 131 Sprinters Lighttrain zou 100 miljoen euro kosten.
Je jaagt wel ouderen en chronisch zieken de trein uit.. erg sociaal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kunt ook overstappen op een sneltrein of intercity met toiletten aan boord. Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.
Overigens zijn de toiletten op de stations inderdaad te triest voor woorden. Ook daarom; België![]()
Dat dus. Of kinderen, leer die maar een plannen wanneer ze moeten plassen. Dat duurt ffquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Je jaagt wel ouderen en chronisch zieken de trein uit.. erg sociaal.
Hier ga ik niet eens op reageren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef Ireyon het volgende:
Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.
Waarom hoor ik busreizigers van lijn 315 (Groningen-Lelystad) nooit zagen dat ze onderweg niet kunnen plassen of poepen zonder hun reis te onderbreken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren.
Dus omdat er in een bus geen wc is, kunnen we hem er in de trein ook maar gelijk uittrekken? Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik busreizigers van lijn 315 (Groningen-Lelystad) nooit zagen dat ze onderweg niet kunnen plassen of poepen zonder hun reis te onderbreken?
Ik heb speciaal lijn 315 genomen, omdat deze de potentie van een treinverbinding heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dus omdat er in een bus geen wc is, kunnen we hem er in de trein ook maar gelijk uittrekken? Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.
Gelukkig is NS nog Nederlands, en niet in handen van Deutsche Bahn of SNCF.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ik wil dat NS weer teruggegeven wordt aan de reiziger en aan de lokale ondernemers. NIET aan (multi)nationals met bulkende portemonnees...
Hoe ga je dat op de snelweg in Frankrijk doen waar soms tientallen kilometers tussen een stopmogelijkheid zit? Even op de vluchtstrook in de bosjes? Je kan geen rekening gaan houden met elke uitzondering die nog niet 1% van de doelgroep uitmaakt, als het echt zo'n issue is dan moet het geen probleem zijn om daar zelf rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus. Of kinderen, leer die maar een plannen wanneer ze moeten plassen. Dat duurt ff
Als je van Groningen naar Lelystad moetquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.
Kijk, daarom haal ik graag Dieter Nuhr aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Ireyon het volgende:
Als je van Groningen naar Lelystad moet?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef James1988 het volgende:
Gaat lekker op het spoor, wat nou, 2300 verwarmde wissels die helemaal winterklaar zijn?
NS.nl meldt inmiddels:
De prognose is dat dit rond 17:00 uur is verholpen.
Waarom niet? In Nederland is het toegestaan in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe ga je dat op de snelweg in Frankrijk doen waar soms tientallen kilometers tussen een stopmogelijkheid zit? Even op de vluchtstrook in de bosjes? Je kan geen rekening gaan houden met elke uitzondering die nog niet 1% van de doelgroep uitmaakt, als het echt zo'n issue is dan moet het geen probleem zijn om daar zelf rekening mee te houden.
Hoe komt het dan dat het reisadvies een stuk trein en een stuk bus bevat? Als de bus alleen sneller was geweest, hadden ze die toch wel aangedragen?quote:Als je van Groningen naar Lelystad moet?
Heb je je alleen blindgestaard op dat ene reisadvies? IK zie meerdere...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe komt het dan dat het reisadvies een stuk trein en een stuk bus bevat? Als de bus alleen sneller was geweest, hadden ze die toch wel aangedragen?
En het is natuurlijk ook wat gebruikelijk is, he. (Daar is een heel mooi spreekwoord voor dat me even ontschoten is)quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom niet? In Nederland is het toegestaan in dat soort situaties.
Het is meer dan 1%. Denk ook aan chronisch zieke mensen, oude mensen, ongestelde dames enz enz enz. En waarom zou er geen rekening mee mogen worden gehouden. Ik vind dat zo vreemd... Toevallig heb ik geen behoefte aan, maar als ik zie hoe vaak die dingen gebruikt worden, is er dus blijkbaar wel behoefte aan. Ze worden in ieder geval door meer dan 1% van de trein gebruikt.
Verandering van spijs doet eten is wat mij tebinnen schiet, maar dat is vast niet van toepassing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook wat gebruikelijk is, he. (Daar is een heel mooi spreekwoord voor dat me even ontschoten is)
In de trein zit al tientallen jaren (misschien wel langer) een toilet, tot aan het kleinste kutboemeltje aan toe. Dat schept gewoontes en verwachtingen. Een auto met een toilet heb ik nog nooit gezien.
Nou, da's juist het tegenovergestelde van wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten is wat mij tebinnen schiet, maar dat is vast niet van toepassing.
Okee, wie noemt het spoorboekje even?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die beweert dat er maar 1% van de treinreizigers gebruik maakt van het toilet en dat het DUS beter afgeschaft kan worden, mag van mij opgenomen worden in een zwakzinnigengesticht want dat is gewoon totale onzin. En verder kom ik hier wel weer terug als het over iets anders gaat
Misschien kun je een vastgevroren wissel nog een dienst bewijzenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef Yreal het volgende:
Je zou toch maar verdomt hard moeten pissen op zwollen -> assen
Mja, had ik dat al gemeld hier? Eigenlijk kwam ik erachter dat ik dat ding het afgelopen jaar dus nauwelijks in mn handen gehad hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okee, wie noemt het spoorboekje even?
Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, had ik dat al gemeld hier? Eigenlijk kwam ik erachter dat ik dat ding het afgelopen jaar dus nauwelijks in mn handen gehad heb
Nee ik moest pas eens wat opzoeken en toen bedacht ik me dat hij er nog zo maagdelijk nieuw uitzagquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen?
Nou dat dus inderdaad. De bezettingsgraad zou te laag zijn. Nou als ik op het balkon van een virm zit is het af- en aanlopen hoor, altijd. De bezettingsgraad van dat domme conducteurshokje of de achteroplopende cabine is nog veel lager. Sloop er maar uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
De meeste mensen gebruiken ook geen vangrail. Veeeel minder dan 1% wel. Afschaffen dus!
TOETquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Peter het volgende:
En aandrijving!
Plaats trappers bij elke ZITPLAATS
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Minder treinen laten rijden en proppers op het station die de trein grondig volpakken!
Top-ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
Da's niet nieuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
bronquote:Indonesia is not the first Asian country to offer same-sex carriages. Neighboring Malaysia recently reserved several pink coaches for women. Japan has offered the service during morning rush hour for years. And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Okee die was WEL nieuw voor mijquote:And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.quote:
Oh ik dacht altijd dat het "roestglijden" was?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef bork het volgende:
De trein morgen van 9.12 van Utrecht naar Deventer is toch ook een internationale? volgens ns een interciry maar het is nummer 143, ik ben niet zo goed in treinnummertjes![]()
Is dat een betere tijd Fles?
Railrunners en 65+ kaarten zijn ook maar onzin. Net zoals die invaliden-hellingen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top-ideeUit reizigersonderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90 % van de reizigers ouder dan 12 jaar is. Dus die kinderwagons schrappen we dan meteen weer natuurlijk
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via Tielquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoor![]()
Laten we eerst eens kijken of er überhaupt wat rijdt morgen. In dit winterklare snertparadijs.
Ja het is niet dat ik niet wil hoor, ik heb ook nog een Kruidvatje wat morgen op MOET. En als ik 221 km of meer maak komt 5 december ook binnen in de top-4 van productiefste data over de afgelopen 5 jaar. Plaats 4 is nu in handen van 3 januari, die drijft op 1 absoluut dagrecord en 4 nuldagen. dat kan echt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef bork het volgende:
[..]
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via TielDeo Volente
WE ZIJN ER KLAAR VOORquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
morgen +2 en +4 graden.. zou knullig zijn als dat niet helpt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |