Nee ik moest pas eens wat opzoeken en toen bedacht ik me dat hij er nog zo maagdelijk nieuw uitzagquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen?
Nou dat dus inderdaad. De bezettingsgraad zou te laag zijn. Nou als ik op het balkon van een virm zit is het af- en aanlopen hoor, altijd. De bezettingsgraad van dat domme conducteurshokje of de achteroplopende cabine is nog veel lager. Sloop er maar uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
De meeste mensen gebruiken ook geen vangrail. Veeeel minder dan 1% wel. Afschaffen dus!
TOETquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Peter het volgende:
En aandrijving!
Plaats trappers bij elke ZITPLAATS
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Minder treinen laten rijden en proppers op het station die de trein grondig volpakken!
Top-ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
Da's niet nieuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
bronquote:Indonesia is not the first Asian country to offer same-sex carriages. Neighboring Malaysia recently reserved several pink coaches for women. Japan has offered the service during morning rush hour for years. And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Okee die was WEL nieuw voor mijquote:And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.quote:
Oh ik dacht altijd dat het "roestglijden" was?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef bork het volgende:
De trein morgen van 9.12 van Utrecht naar Deventer is toch ook een internationale? volgens ns een interciry maar het is nummer 143, ik ben niet zo goed in treinnummertjes![]()
Is dat een betere tijd Fles?
Railrunners en 65+ kaarten zijn ook maar onzin. Net zoals die invaliden-hellingen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top-ideeUit reizigersonderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90 % van de reizigers ouder dan 12 jaar is. Dus die kinderwagons schrappen we dan meteen weer natuurlijk
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via Tielquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoor![]()
Laten we eerst eens kijken of er überhaupt wat rijdt morgen. In dit winterklare snertparadijs.
Ja het is niet dat ik niet wil hoor, ik heb ook nog een Kruidvatje wat morgen op MOET. En als ik 221 km of meer maak komt 5 december ook binnen in de top-4 van productiefste data over de afgelopen 5 jaar. Plaats 4 is nu in handen van 3 januari, die drijft op 1 absoluut dagrecord en 4 nuldagen. dat kan echt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef bork het volgende:
[..]
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via TielDeo Volente
WE ZIJN ER KLAAR VOORquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
morgen +2 en +4 graden.. zou knullig zijn als dat niet helpt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |