abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89524830
De meeste mensen gebruiken ook geen vangrail. Veeeel minder dan 1% wel. Afschaffen dus!
dag
pi_89524832
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen? :o
Nee ik moest pas eens wat opzoeken en toen bedacht ik me dat hij er nog zo maagdelijk nieuw uitzag :') Ik heb aan een kilometerkaart ook wel genoeg :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_89525079
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
De meeste mensen gebruiken ook geen vangrail. Veeeel minder dan 1% wel. Afschaffen dus!
Nou dat dus inderdaad. De bezettingsgraad zou te laag zijn. Nou als ik op het balkon van een virm zit is het af- en aanlopen hoor, altijd. De bezettingsgraad van dat domme conducteurshokje of de achteroplopende cabine is nog veel lager. Sloop er maar uit.

Nee natuurlijk kan dat niet. Maar ga eens kijken wat er de afgelopen decennia al aan comfort geofferd is om maar zo veel mogelijk mensen te vervoeren tegen zo weinig mogelijk kosten.

Dat is al begonnen met de eerste klasse in de jaren '60. De 2e klasse is hernoemd tot 1e klasse en de 3e tot 2e. Hoppa what's next? Restauratierijtuigen. Doe het maar met railcatering. Weet je? Doe het ook maar zonder railcatering.

Oh weet je, we kunnen net zo goed de hele trein 2e klas maken en een paar stoeltjes een ander kleurtje geven. Bieden we toch eerste klas :')

Oh, meer snijden. Okee. Loketten weg. Allemaal. Bijna dan. Nog meer? Conducteurs. Eens in de 200 km kom je in Nederland nog eens een conducteur tegen. En ALS je hem dan tegenkomt en je hebt om wat voor reden dan ook geen geldig kaartje kunnen kopen? :D Dan ben je DUS een zwartrijder die probeert te profiteren van het feit dat er zelden of nooit meer een conducteur op een trein zit, dus BOEM groot crimineel brandmerk op je voorhoofd. En mocht je er ECHT niets aan kunnen doen? Eerst 35 euro betalen en dan de mallemolen van de klantenservice in.

Er kan nog op 3 onderdelen bezuinigd worden. Dat zijn zitplaatsen, ramen en het dak.
pi_89525478
En aandrijving!
Plaats trappers bij elke zitplaats :Y
dag
pi_89525499
Minder treinen laten rijden en proppers op het station die de trein grondig volpakken! ^O^
pi_89525519
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Peter het volgende:
En aandrijving!
Plaats trappers bij elke ZITPLAATS :Y
TOET

dat is niet juist :+
pi_89526288
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Minder treinen laten rijden en proppers op het station die de trein grondig volpakken! ^O^
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
dag
pi_89526361
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Top-idee ^O^ Uit reizigersonderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90 % van de reizigers ouder dan 12 jaar is. Dus die kinderwagons schrappen we dan meteen weer natuurlijk *)
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:40:21 #288
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89527397
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Da's niet nieuw.

quote:
Indonesia is not the first Asian country to offer same-sex carriages. Neighboring Malaysia recently reserved several pink coaches for women. Japan has offered the service during morning rush hour for years. And in India, female passengers have entire trains to themselves.
bron
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_89527581
quote:
And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Okee die was WEL nieuw voor mij :o
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:52:02 #290
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_89527850
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Okee die was WEL nieuw voor mij :o
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'. :{w
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_89527939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'. :{w
Oh ik dacht altijd dat het "roestglijden" was? :+
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:23:57 #292
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_89531083
De trein morgen van 9.12 van Utrecht naar Deventer is toch ook een internationale? volgens ns een interciry maar het is nummer 143, ik ben niet zo goed in treinnummertjes :P
Is dat een betere tijd Fles?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:54:18 #293
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_89532119
Alle treinen in de 14x-reeks rijden inderdaad naar het buitenland, meer specifiek naar Berlijn. De trein rijdt met rijtuigen van Deutsche Bahn. Goede reis!

Overigens rijden tot vandaag einde dienstregeling voornamelijk stoptreinen in de brede Randstad.
pi_89532300
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef bork het volgende:
De trein morgen van 9.12 van Utrecht naar Deventer is toch ook een internationale? volgens ns een interciry maar het is nummer 143, ik ben niet zo goed in treinnummertjes :P
Is dat een betere tijd Fles?
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoor :o

Laten we eerst eens kijken of er überhaupt wat rijdt morgen. In dit winterklare snertparadijs.
pi_89532411
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Top-idee ^O^ Uit reizigersonderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90 % van de reizigers ouder dan 12 jaar is. Dus die kinderwagons schrappen we dan meteen weer natuurlijk *)
Railrunners en 65+ kaarten zijn ook maar onzin. Net zoals die invaliden-hellingen..
dag
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:05:37 #296
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_89532564
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoor :o

Laten we eerst eens kijken of er überhaupt wat rijdt morgen. In dit winterklare snertparadijs.
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via Tiel :P Deo Volente
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_89532952
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef bork het volgende:

[..]

watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via Tiel :P Deo Volente
Ja het is niet dat ik niet wil hoor, ik heb ook nog een Kruidvatje wat morgen op MOET. En als ik 221 km of meer maak komt 5 december ook binnen in de top-4 van productiefste data over de afgelopen 5 jaar. Plaats 4 is nu in handen van 3 januari, die drijft op 1 absoluut dagrecord en 4 nuldagen. dat kan echt niet :N
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:55:27 #298
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_89534440
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt. :')
pi_89534512
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt. :')
WE ZIJN ER KLAAR VOOR *O* GEEN NOOD MENSEN *O*
pi_89534519
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
morgen +2 en +4 graden.. zou knullig zijn als dat niet helpt.
dag
pi_89534587
D'r is trouwens in het oosten van het land vrij weinig aan de hand momenteel. Daar lag het vorig jaar met die sneeuwbui ook behoorlijk plat, dus ze doen wel iets goed!

-edit-

Het volgende topic is hier: Treinentopic #278 - Waar de NS de snert *wel* klaar heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')