Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt de trein naar Veendam van Arriva. Heeft nu een kering van een minuut of twintig op Zuidbroek.
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk gewoon aan het zoekmechanisme van je browser. De site zelf doet het namelijk prima.
"onverwacht" dan dus natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nope, de android browser zoekt eerst in je zelf bezochte sites. De foutmeldingpagina staat daar hoger dan de /planneraction.asp want die wordt vaker bezocht.
Het heeft er minstens de schijn van jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:41 schreef Mkr het volgende:
Zo, het sneeuwt wat harder een gelijk ligt heel Noord en Zuid Holland in een wisselstoring? [ afbeelding ]
Toch vergeten de verwarming aan te zetten?![]()
Nope. 29 april las ik ergens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wacht eens, gaat dat ook per aankomende Fahrplanwechsel al rijden?? Dat zou vet zijn
Mooi. Anders wordt het wel een enorme slinger voor 1 dagquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nope. 29 april las ik ergens.
quote:Het spoor heeft in het westen en oosten van het land door de sneeuwval te maken met een aantal wisselstoringen. Ook staat een aantal defecte treinen stil op het spoor door de winterse omstandigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
Wedden dat het allemaal sletjes zijn die stilstaan![]()
Beetje veilig, kaartje opmaken zit dus fyra bij en ontbijten in de Pimpel die vanaf Utrecht vandaag en morgen vertrekt!quote:
De directeur heeft inderdaad heel wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef Peter het volgende:
De HTM rijdt ook met een aangepast netwerk, de helft van de tramlijnen zijn opgeheven ( www.htm.net )
En maar pochen dat ze winterklaar zijn..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:02 schreef bork het volgende:
[..]
Beetje veilig, kaartje opmaken zit dus fyra bij en ontbijten in de Pimpel die vanaf Utrecht vandaag en morgen vertrekt!
om 7.12 vertrek naar deventer dan naar roosendaal dan rotterdam dan fyra schiphol en dan weer naar Utrecht CS of Overvecht dat moet ik even nog checken. Om 15.00 moet ik weer binnen zijn ivm Sinterklaas dus uiterlijk 14.30 dien ik weer in de Domstad te zijn
Ga je mee ontbijten?
Ik denk het. Je kunt toch moeilijk bevatten dat ze die lulkoek zelf echt geloofd hebben na 10 oktober. Dan is het nu een gevalletje "You create misery, have your cake and eat it"quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:08 schreef FredvZ het volgende:
Wat zou "winterklaar" eigenlijk inhouden?
Dat ze de erwtensoep al klaar hebben staan voor de 100-en mensen die alsnog op pad moeten voor wisselstoringen?
[ afbeelding ]
Overigens, over kaartjes opmaken gesproken: ik moet nog steeds 2 ICE-kaartjes gebruiken. Asd - Frankfurt v.v., 1e klas.quote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
De prognose is dat dit rond 17:00 uur is verholpen.
Dit betekent:
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Haag Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Bosch en Eindhoven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Arnhem.
* De treinen rijden minder vaak tussen Geldermalsen en Tiel.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Haven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Amersfoort en Zwolle.
* De treinen rijden niet tussen Gouda en Alphen aan den Rijn.
* De treinen rijden niet tussen Hoorn en Obdam.
*verkapt kijk mij eens twee 1ste Klas ICE kaartjes hebben. Die van mij zijn nog tot juli 2011 geldigquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef James1988 het volgende:
Overigens, over kaartjes opmaken gesproken: ik moet nog steeds 2 ICE-kaartjes gebruiken. Asd - Frankfurt v.v., 1e klas.
Het is niet best inderdaad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef James1988 het volgende:
Gaat lekker op het spoor, wat nou, 2300 verwarmde wissels die helemaal winterklaar zijn?
NS.nl meldt inmiddels:
[..]
Ja hoor, en ik ben de Paashaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef James1988 het volgende:
Gaat lekker op het spoor, wat nou, 2300 verwarmde wissels die helemaal winterklaar zijn?
NS.nl meldt inmiddels:
Ga je blikken erwtensoep verstoppen?quote:
Ja. Eerst mooie kleurtjes erop verven trouwensquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ga je blikken erwtensoep verstoppen?
Ik heb ze al sinds januari liggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
*verkapt kijk mij eens twee 1ste Klas ICE kaartjes hebben. Die van mij zijn nog tot juli 2011 geldig
Bron: FNVquote:Ultimatum toiletvoorziening in de Sprinter Lighttrain
zaterdag, 04 december 2010 09:08
Geachte heer Meerstadt, In het Directie P&O vakbonden overleg van 14 oktober 2010 is het ontbreken van de toiletvoorziening Sprinter Lighttrain (SLT) besproken. FNV Bondgenoten heeft aangegeven dat dit indertijd een slecht besluit is geweest en niet in het belang van de reizigers en het treinpersoneel. In een bericht van 12 oktober 2010 aan het treinpersoneel heeft u de volgende tekst geschreven: De mogelijkheid voor rijdend personeel om overeenkomstig ARBO-maatstaven tijdens de dienst gebruik te kunnen maken van toiletten, heeft de directie NS Reizigers met de inzet van SLT niet goed onderkend en onderschat. Onze excuses daarvoor.
Het alsnog inbouwen van toiletten in de 131 Sprinters Lighttrain zou 100 miljoen euro kosten. Het ontbreken van toiletten in de 131 Sprinters hebben wij een tekentafel besluit genoemd. FNV Bondgenoten is van mening dat u de belangen niet goed heeft afgewogen. Het ontbreken van een toilet is uiterst onaangenaam en onacceptabel voor het treinpersoneel en reizigers. NS wil aan de klant excellente service geven en alles moet om de klant draaien. Dat is natuurlijk een zeer goed streven! Maar u gooit nu voor de klant in hoge nood, het toilet op slot!
Wij zijn van mening dat er in de huidige en toekomstige series Sprinters Lighttrain een toiletvoorziening op de trein moet komen. Dit hebben wij u ook in het overleg van 14 oktober jl. laten weten. Graag vernemen wij vóór 16 december 2010 of u bereid bent dit verzoek in te willigen. Indien u hier niet op ingaat, of wij niet van u horen, voor 16 december 2010 dan betekent dit dat wij uitonderhandeld zijn. Wij zullen dan op donderdag 16 december a.s. in de sectorraad van NS Reizigers FNV Bondgenoten deze kwestie bespreken.
Vervolgens zullen wij onze leden een ultimatum voorleggen waarbij onze eis is dat u in de huidige en toekomstige Sprinters Lighttrain een toiletvoorziening gaat inbouwen. U dient er dan rekening mee te houden dat dit kan leiden tot het organiseren van acties in allerlei vormen.
Hoogachtend,
Roel Berghuis
Bestuurder
E r.berghuis@bg.fnv.nl
Ik heb de verf op mijn werk laten liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Eerst mooie kleurtjes erop verven trouwensMet vingerverf. Misschien heb je zin om te helpen?
Dan stop je onderweg bij een tankstation, of des noods in de berm met een kind. Dat kan dan in de trein niet meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef FredvZ het volgende:
Wat een gezeik om die toiletten...
Als je met de auto gaat, kan je toch niet "on board" naar het toilet?
Tuurlijk wel. Bij elke boom ongeveer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:12 schreef FredvZ het volgende:
Wat een gezeik om die toiletten...
Als je met de auto gaat, kan je toch niet "on board" naar het toilet?
Bij een trein kan je ook uitstappen op het eerstvolgende station...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan stop je onderweg bij een tankstation, of des noods in de berm met een kind. Dat kan dan in de trein niet meer.
Ja hoor, het is goed met je. Trollquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bij een trein kan je ook uitstappen op het eerstvolgende station...
En waar is dan de WC?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar bij de trein wacht je dan soms een half uur.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En als je in de file staat valt er ook weinig te stoppen om te plassen.
en met de auto sta je ook wel eens een half uur in de file... en dan valt er ook weinig te toileteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef Ascendancy het volgende:
Maar bij de trein wacht je dan soms een half uur.
En genoeg tankstations op de snelweg hoor.
Interliners zoals Breda-utrecht v.v zijn een ander verhaal.
Nee, hoor, ik ben alleen van mening dat een toilet op een stoptrein (met als doel een korte rit) een overbodige luxe is.quote:
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef FredvZ het volgende:
Nee, hoor, ik ben alleen van mening dat een toilet op een stoptrein (met als doel een korte rit) een overbodige luxe is.
Als er op de stations goede voorzieningen zijn wel. Anders helaas niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik ben alleen van mening dat een toilet op een stoptrein (met als doel een korte rit) een overbodige luxe is.
KTHNXBYquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
En als je in de file staat valt er ook weinig te stoppen om te plassen.
Je kunt ook overstappen op een sneltrein of intercity met toiletten aan boord. Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:25 schreef Yreal het volgende:
Zoetermeer -> amsterdam moet ik in een SLT doen , lolbroek. Dat is echt wel meer dan een kort ritje
Okee. Dus ik kan mijn huis kopen, en dat van mijn buurman, en dat van zijn buurman. OF ik kan in EEN treinstel een plee laten bouwen. Juist.quote:Het alsnog inbouwen van toiletten in de 131 Sprinters Lighttrain zou 100 miljoen euro kosten.
Je jaagt wel ouderen en chronisch zieken de trein uit.. erg sociaal.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kunt ook overstappen op een sneltrein of intercity met toiletten aan boord. Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.
Overigens zijn de toiletten op de stations inderdaad te triest voor woorden. Ook daarom; België![]()
Dat dus. Of kinderen, leer die maar een plannen wanneer ze moeten plassen. Dat duurt ffquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Je jaagt wel ouderen en chronisch zieken de trein uit.. erg sociaal.
Hier ga ik niet eens op reageren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:27 schreef Ireyon het volgende:
Als je geen uurtje zonder pissen kunt, heb je daar maar rekening mee te houden als je een reis plant.
Waarom hoor ik busreizigers van lijn 315 (Groningen-Lelystad) nooit zagen dat ze onderweg niet kunnen plassen of poepen zonder hun reis te onderbreken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren.
Dus omdat er in een bus geen wc is, kunnen we hem er in de trein ook maar gelijk uittrekken? Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik busreizigers van lijn 315 (Groningen-Lelystad) nooit zagen dat ze onderweg niet kunnen plassen of poepen zonder hun reis te onderbreken?
Ik heb speciaal lijn 315 genomen, omdat deze de potentie van een treinverbinding heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dus omdat er in een bus geen wc is, kunnen we hem er in de trein ook maar gelijk uittrekken? Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.
Gelukkig is NS nog Nederlands, en niet in handen van Deutsche Bahn of SNCF.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ik wil dat NS weer teruggegeven wordt aan de reiziger en aan de lokale ondernemers. NIET aan (multi)nationals met bulkende portemonnees...
Hoe ga je dat op de snelweg in Frankrijk doen waar soms tientallen kilometers tussen een stopmogelijkheid zit? Even op de vluchtstrook in de bosjes? Je kan geen rekening gaan houden met elke uitzondering die nog niet 1% van de doelgroep uitmaakt, als het echt zo'n issue is dan moet het geen probleem zijn om daar zelf rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat dus. Of kinderen, leer die maar een plannen wanneer ze moeten plassen. Dat duurt ff
Als je van Groningen naar Lelystad moetquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, bovendien gaat niemand met de bus die hele lijn afleggen, dan neem je natuurlijk wel de trein.
Kijk, daarom haal ik graag Dieter Nuhr aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Ireyon het volgende:
Als je van Groningen naar Lelystad moet?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef James1988 het volgende:
NS.nl meldt inmiddels:
Waarom niet? In Nederland is het toegestaan in dat soort situaties.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe ga je dat op de snelweg in Frankrijk doen waar soms tientallen kilometers tussen een stopmogelijkheid zit? Even op de vluchtstrook in de bosjes? Je kan geen rekening gaan houden met elke uitzondering die nog niet 1% van de doelgroep uitmaakt, als het echt zo'n issue is dan moet het geen probleem zijn om daar zelf rekening mee te houden.
Hoe komt het dan dat het reisadvies een stuk trein en een stuk bus bevat? Als de bus alleen sneller was geweest, hadden ze die toch wel aangedragen?quote:Als je van Groningen naar Lelystad moet?
Heb je je alleen blindgestaard op dat ene reisadvies? IK zie meerdere...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe komt het dan dat het reisadvies een stuk trein en een stuk bus bevat? Als de bus alleen sneller was geweest, hadden ze die toch wel aangedragen?
En het is natuurlijk ook wat gebruikelijk is, he. (Daar is een heel mooi spreekwoord voor dat me even ontschoten is)quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Waarom niet? In Nederland is het toegestaan in dat soort situaties.
Het is meer dan 1%. Denk ook aan chronisch zieke mensen, oude mensen, ongestelde dames enz enz enz. En waarom zou er geen rekening mee mogen worden gehouden. Ik vind dat zo vreemd... Toevallig heb ik geen behoefte aan, maar als ik zie hoe vaak die dingen gebruikt worden, is er dus blijkbaar wel behoefte aan. Ze worden in ieder geval door meer dan 1% van de trein gebruikt.
Verandering van spijs doet eten is wat mij tebinnen schiet, maar dat is vast niet van toepassing.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook wat gebruikelijk is, he. (Daar is een heel mooi spreekwoord voor dat me even ontschoten is)
In de trein zit al tientallen jaren (misschien wel langer) een toilet, tot aan het kleinste kutboemeltje aan toe. Dat schept gewoontes en verwachtingen. Een auto met een toilet heb ik nog nooit gezien.
Nou, da's juist het tegenovergestelde van wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten is wat mij tebinnen schiet, maar dat is vast niet van toepassing.
Okee, wie noemt het spoorboekje even?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen die beweert dat er maar 1% van de treinreizigers gebruik maakt van het toilet en dat het DUS beter afgeschaft kan worden, mag van mij opgenomen worden in een zwakzinnigengesticht want dat is gewoon totale onzin. En verder kom ik hier wel weer terug als het over iets anders gaat
Misschien kun je een vastgevroren wissel nog een dienst bewijzenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:10 schreef Yreal het volgende:
Je zou toch maar verdomt hard moeten pissen op zwollen -> assen
Mja, had ik dat al gemeld hier? Eigenlijk kwam ik erachter dat ik dat ding het afgelopen jaar dus nauwelijks in mn handen gehad hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okee, wie noemt het spoorboekje even?
Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, had ik dat al gemeld hier? Eigenlijk kwam ik erachter dat ik dat ding het afgelopen jaar dus nauwelijks in mn handen gehad heb
Nee ik moest pas eens wat opzoeken en toen bedacht ik me dat hij er nog zo maagdelijk nieuw uitzagquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je hem gemist of heb je er al afscheid van genomen?
Nou dat dus inderdaad. De bezettingsgraad zou te laag zijn. Nou als ik op het balkon van een virm zit is het af- en aanlopen hoor, altijd. De bezettingsgraad van dat domme conducteurshokje of de achteroplopende cabine is nog veel lager. Sloop er maar uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:24 schreef Peter het volgende:
De meeste mensen gebruiken ook geen vangrail. Veeeel minder dan 1% wel. Afschaffen dus!
TOETquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:44 schreef Peter het volgende:
En aandrijving!
Plaats trappers bij elke ZITPLAATS
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Minder treinen laten rijden en proppers op het station die de trein grondig volpakken!
Top-ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
Da's niet nieuw.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Aparte wagons voor vrouwen en kinderen!
bronquote:Indonesia is not the first Asian country to offer same-sex carriages. Neighboring Malaysia recently reserved several pink coaches for women. Japan has offered the service during morning rush hour for years. And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Okee die was WEL nieuw voor mijquote:And in India, female passengers have entire trains to themselves.
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.quote:
Oh ik dacht altijd dat het "roestglijden" was?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie opeens hele rare beelden voor me bij de term 'roestrijden'.
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:23 schreef bork het volgende:
De trein morgen van 9.12 van Utrecht naar Deventer is toch ook een internationale? volgens ns een interciry maar het is nummer 143, ik ben niet zo goed in treinnummertjes![]()
Is dat een betere tijd Fles?
Railrunners en 65+ kaarten zijn ook maar onzin. Net zoals die invaliden-hellingen..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top-ideeUit reizigersonderzoek blijkt namelijk dat meer dan 90 % van de reizigers ouder dan 12 jaar is. Dus die kinderwagons schrappen we dan meteen weer natuurlijk
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via Tielquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook een pimpel ja. Nog steeds wel erg vroeg voor mij hoor![]()
Laten we eerst eens kijken of er überhaupt wat rijdt morgen. In dit winterklare snertparadijs.
Ja het is niet dat ik niet wil hoor, ik heb ook nog een Kruidvatje wat morgen op MOET. En als ik 221 km of meer maak komt 5 december ook binnen in de top-4 van productiefste data over de afgelopen 5 jaar. Plaats 4 is nu in handen van 3 januari, die drijft op 1 absoluut dagrecord en 4 nuldagen. dat kan echt nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:05 schreef bork het volgende:
[..]
watje, mm fyra lukt niet meer dan, geen kippenlijn morgen, dan wordt het Utrecht - Deventer - Arnhem - Utrecht via TielDeo Volente
WE ZIJN ER KLAAR VOORquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
morgen +2 en +4 graden.. zou knullig zijn als dat niet helpt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze tegen maandagochtend alles weer recht hebben getrokken of dat dan alleen maar de nooddienstregeling rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |